Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz TaaT #53215 üzenetére

    Az a gond, hogy az alsó záró karika 3/4-e egy-az-egyben letört, valószínűleg nem most, mert korrodált a törés felülete. A maradék rugó pedig leugrott a tányérról, rá a gumira, és ez meg is fogta az autót úgy ahogy van. Se előre se hátra egy métert sem.

    Az volt a hihetetlen nagy mákom, hogy a) ez a város határában történt sávváltáskor, b) arra jött egy citromsárga ladás fószer, aki történetesen szerelő volt (sárga angyal LOL), lekapta a kereket, és addig tekerte vissza a rugót a házba, amíg menetképes nem lett ideiglenesen. Aztán Kecskemétről fel Pestre, és ha holnap kibírja Gödig, akkor rugócsere. Kb. a lélek tartja a helyén, két milliméternél nem több, 10 km-enként álltam meg megnézni, hogy mostugriklemegint.

    @aphra2: pénteken indulnánk Krakkóba, agyalok, hogy gumit kellene-e cserélni... ránézésre semmi baja. Nem tudom... kérdés, hogy 72 óra alatt tudok-e gumit szerezni rá, nem tudom mennyi lenne az átfutási idő... meg hogy cseréljem-e egyáltalán, vagy kibírja. A futófelületre pattant rá, nyilván megütötte dulván, de talán ennyit kap egy megsüllyedt csatornafedélen is... kb. 10 métert mentem vele.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák