Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz mokus1 #389 üzenetére

    Ja, azzal, meg itt Kickass is, meg vkinek van/volt egy fekete is itt.
    Az nem biztos, hogy GT volt am.
    Enyem kalyhaezust szinu.

    Ha megcsinalod "faszan" az kb azt jelenti, hogy megveszed a leglepukkantabbat halott turboval meg motorral es azt megcsinalod magadnak jora. Kiqrod belole a felesleges Bosch cuccokat, kezdve a legtomegmerovel, es belerax vmi realtime is irhato, ún standalone ECU-t, aminek az nem kell (MAP szenzor is eleg ehhez, a gyari ECU-ban is van...). Ezzel egybol megvan a chiptuning resze is a dolognak, turbot veszel ra vmi K03-K03S-K04-t vagy pl T25-t ra -a gyari nem egy fuha...,- nyilvan vmit buzeralni kell rajta/hozza, mert a kapcsolodo reszek pont nem egyeznek, de ez nyilvan megoldhato, injektorokbol ha irhato az ECU, akkor mehet bele a 600-s is akar, aztan azt rairjatok benzinre meg a E85-re is ugyanazt, gyari ECU-nal benzinre 270-280, E85-re 330-350-s kell bele (a gyari az 240-s, 10perc alatt ki lehet cserelni), benzinszivattyubol Walbro 255l/h (gyari 80l/h-s), ez mindenre eleg, letezik belole komplett atepito kit is, meg egy ú.n. Raising Rate rendszeru benzinnnyomas-szabalyzo a gyari linearis helyett. Front mounted intercooler kell elore a gyari side mounted helyett, ezt becsovezteted kipuffosnal amikor a gyari kipuffot is free flow 2.5"-s re cserelteted. Nem kell semmi mas csak hatso atmeno dob -belenezel mielott felraknak, atlatsz rajta hosszaban-, de megsem lesz hangos, mert a turbo megfogja a hangot (probald meg ezt szivo motornal...).
    A vezermutengely is ki lehet cserelni 270-276 esteleg 280fokosra, hogy ne fogyjon el 5600-nal, hanem huzzon 7000-g vagy az fole is, hiszen a nagy csiga mar ott is gyozi ezt szusszal, tul nagyra nem jo cserelni ezt sem -mint a turbot se-, mert akkor alacsony fordulaton elbutul tole a motor
    Amire ezt vegigjarod lesz kb annyiban, mint amit gyarinak arulnak, es mindene gyari, nincs osszecsukva meg belul leélve, kb 400-450k-t tapsoltal ra esetleg 500-t, de mar meg van "csinalva". De nyilvan ha rendelkezesre allna az osszeg egy "gyari" autot megvenni 650-700k-ert, akkor van ra ammo, "rendberakni" meg azokon is van mit, vezerles csere, olaj stb. A hatso futomuben van ket csapagy, amin elfordul a lengokar, azt szokott kiverodni a hungarisztani utakon, ha mar szet van szedve az egyik fele miatt akkor azt celszeru cserelni mindket oldalon egybol, hiaba tunik az egyik fele meg jonak. Majd fel-egy ev mulva nem lesz az az sem.

    A SEB4.11-s setup a gyari ECU-val, gyari belseju motor, de T25-s csiga, FM intercooler, +szivattyu, RR FPR, 270-s injik stb... 225LE 270Nm fekpadon merve (jo legtomegmerovel :DDD ).
    Ezt a gyari kupplung is meg atviszi.

    Ezen kivul felujittando az uberjurgen Bosch generator is, ha mar szet van kapva 1x, mert az olyan helyen van, hogy megbenulsz, ha ki kell szedni. A klimasoke 66A helyett 90A-s, de annak mas a tartoja is, celszeru klimas autot venni, jo tud az lenni nyaron.

    Irhato ECU-nal lehet 1.6 8v-s is a motor (Tipo/Tempra), hiszen az rairhato barmire. Azzal mar alacsonyabb fordulaton elindul ugyanaz a csiga, mivel nagyobb gazmennyisege van, meg azonos nyomason tobb jedit ad, vagy ugyanannyit kisebb nyomason is, ami nyilvan kisebb eredo terheles, de utcan is jobb kruzolni is, mert nagyobb ccm leven eleve nagyobb nyomateka van szivoban is. Annak mar gyarilag is "nagyszelepes" a hengerfeje raadasul, nem kell megcsinaltatni arra gepmuhelyben jopenze -de nem lehet attenni az 1.4-sre azt-, es 2-3 dolog kell hozza csak -osszesen nem kerulnek 10k-ba- es a gyarilag szivo motor mar turboskent szuperal ;)

    Aki hardcore-ban nyomja belebuzeralhatja a 1.6 16v Bravo motort is motor tarto bakok ugyanott vannak azon is, de a levegocsovek azon mar mashol mennek, vagy meg csinalhatja azt 1.9-re (de az 1.6 8v-t is meg lehet annyira). Irhato ECU-nal ezt levezerelni nem problema. Nyilvan az 1.9-re mar tobbnyire masik csiga is kell, meg ott mar a motor beleben is cserelodik a fotengely a Stilo-éra, meg annyival alacsonyabb dugo kell bele (a brazil Linea-é, amiban gyarilag is van ijen 1.9 16v motor).

    Egy lengyel arc okozta ezt:
    1.6 16v_1
    1.6 16v_2
    Ezt meg egy horvat:
    1.9 16v

    Lehet tenni ra hangos tusszentoszelepet is, de az csak showelem, mas szerepe nincs.

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák