Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    Hol / milyen váltózárat szereltetnétek be? Eleve úgy látom van olyan, amiben fixen beépített zárnyelv van a váltóban, a kulccsal pedig ezt nyitom/zárom, akár egy hagyományos tetszőleges zár esetében.
    És van az a megoldás, amikor a zár magában a rúdban van (stiftes zár?), így nyitás után ki kell húzni ezt a rudat: [link] Utóbbi persze annyiból kényelmetlenebb, hogy a slusszkulcsról le kell venni a zárkulcsot, különben ott fityegne a gyújtáskapcsolóból végig a rúd. Bár láttam olyat is, hogy a stift és zár külön van... Melyik megoldás jobb? Esetleg nem ilyen beépített, hanem kívülről a váltóbotra szerelhető megoldás? Na ilyet most pont nem találok...

    Hátránya, hogy eladás után nem tudom átrakni az új autóba, míg mondjuk egy kormányzárat igen, ami olcsóbb is, csak szerintem elég nagy, kényelmetlen levétel után elrakni (bár hely azért lenne...), de aztán lehet jobb megoldás. Itt az Autolok 2000 -t néztem, az 30k. Vagy Disklok -ot láttam még, ami hasonló. Na meg nem kell beépíttetni, megveszem és használom.

    A másik, amire gondoltam, az egy "egyszerű" házi gyújtásmegszakító. Jól gondolom, hogy ez annyi, hogy tetszőleges helyen elvágom a kábelt, és egy elrejtett helyre vezetve beiktatok egy kapcsolót, amivel tudom nyitni / zárni az áramkört? Vagy ez ennél összetettebb dolog?

    Ezek mellé / helyett érdemes valami riasztót is beszereltetni?

    Hozzáteszem, a kocsi értéke 500k körüli (lesz), ehhez mérten nem szeretnék / nem érdemes aránytalanul sokat költeni védelemre.

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák