-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz capulet75 #301 üzenetére
Akkor a magam részéről:
2002-es 1,8T-s Passat (nem kombi), nagyjából 100k km-t tekertem le vele. Hozzám használtan került, 160k km-el, és 250k km-t mutatott a számláló mikor kiszálltam belőle végleg.
Ez idő alatt csak olajcsere volt, semmi meghibásodás, egyszer kellett a hátsó lámpába izzót cserélni és kész.
Igaz a fék már visított a végefelé, de csak betét csere kellett (volna) neki de azt már az új tulajra bíztam.
Hangja nagyon szép, visít a turbó ahogy kell, szinte kívánja, hogy állandóan 2800-3000rpm felett legyen a motor (itt kezd tölteni a turbó).
A féke nagyon jó még a klasszikus jó, nem ez az elején harap aztán felpuhul ami manapság divatos.
Nem rozsdásodik a kasztnija, pedig az enyém törve volt, a hátsó ajtót nem is sikerült újra teljesen síkba rakni.Hátránya, hogy eszi az olajat, főleg ha tolod neki autópályán.
Érdemes vmi rendes ablaktörlőt rátenni, mert a "hagyományos" 180-an felett elkezdi lobogva csapkodni a szélvédőt. Elég zavaró.
Másik, hogy málik a kormány. Puha műanyag hátránya.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen légtisztítót vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen notebookot vegyek?
- Futás, futópályák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Sirus86: Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- Robotporszívók
- További aktív témák...