Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz capulet75 #301 üzenetére

    Akkor a magam részéről:

    2002-es 1,8T-s Passat (nem kombi), nagyjából 100k km-t tekertem le vele. Hozzám használtan került, 160k km-el, és 250k km-t mutatott a számláló mikor kiszálltam belőle végleg.
    Ez idő alatt csak olajcsere volt, semmi meghibásodás, egyszer kellett a hátsó lámpába izzót cserélni és kész.
    Igaz a fék már visított a végefelé, de csak betét csere kellett (volna) neki de azt már az új tulajra bíztam.
    Hangja nagyon szép, visít a turbó ahogy kell, szinte kívánja, hogy állandóan 2800-3000rpm felett legyen a motor (itt kezd tölteni a turbó).
    A féke nagyon jó még a klasszikus jó, nem ez az elején harap aztán felpuhul ami manapság divatos.
    Nem rozsdásodik a kasztnija, pedig az enyém törve volt, a hátsó ajtót nem is sikerült újra teljesen síkba rakni. :(

    Hátránya, hogy eszi az olajat, főleg ha tolod neki autópályán.
    Érdemes vmi rendes ablaktörlőt rátenni, mert a "hagyományos" 180-an felett elkezdi lobogva csapkodni a szélvédőt. Elég zavaró. :D
    Másik, hogy málik a kormány. Puha műanyag hátránya. :(

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák