Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz Declare #106207 üzenetére

    "Ha en pl most ezt az astramat összekonfiguralom ujonan akkor 7 milla fölött van. 6-7 millabol viszont veszek egy 3 eves jol felszerelt BMW t erösebb motorral. Azert egy opel vs bmw....haat"

    A kérdés az, hogy hol tudja ellátni a piac az igényeket, ha mindenki két-három éves autót akar, az újhoz képest féláron, de lehetőleg kevés km-rel, sok garanciával, olyan tulajtól, aki vigyázott rá.

    A gond ott kezdődik, hogy 2-3 évesen azok a kocsik fognak megjelenni a piacon, amikbe ennyi idő alatt belement már minimum 200k km, ha szerencséd volt, autópályán, de óhatatlanul van benne egy rakás városi közlekedés is. Turbódízelekre ez különösen igaz, azokat eleve meg sem veszik, ha úgyis keveset fogják hazsnálni.

    Aki évi 10-20k km-t vesz, az nem fogja az újan vett autóját 2-3 évente cserélgetni, ennyire azért a németek sem hülyék. A négyéves már egy másik kérdés, általában akkor ajánlják fel nekik a hitel kiváltását az autó maradványértékével, aki nagyon megbánta, hogy azt vette, amit, az ilyenkor hajlamos visszaadni, általában itt lehet belőle kvázi nullán kiszállni. Persze ez még mindig 50-80k km-es futás, ami akár jó vétel is lehet, a kérdés az, hogy tényleg csak azért adja el, mert nem tetszett neki, vagy mert extrém sokat fogyaszt, sok vele a probléma, alulmotorizált, szar az úttartása/vezethetősége, vagy egyéb nyűgje van.

    Szóval biztos ki lehet fogni keveset futott, garázsban tartott, páréves használtautót jól felszerelten, sok extrával, erős motorral nyugdíjas, nem dohányzó, női svájci orvos tulajtól, de én lehet, hogy inkább mennék unikornisra vadászni, mint hogy egy ilyenre várjak.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák