Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz parandroid #3518 üzenetére
Mondjuk ezt nem tartom fairnek. A vasúti átjáró meg megint más tészta, az nem hiszem, hogy a "kinnfelejtettek" eset. (Na ezért nem szeretek HSZ-t moddolni, mert mire moddolom, már lejár az idő, és ha abban maradt elgépelés... Márpedig maradt.)
-
Bubu79
addikt
válasz parandroid #3516 üzenetére
Az ötlet nem rossz, csak a megvalósítása kérdéses. Az ok, hogy az autókba GPS kell - nem utolsó dolog tájékozódás szempontjából sem, ki lehetne kötni, hogy kötelező beépíteni - egy újabb költség az autósoknak ( bár igazából aki autóval jár, az megszokhatta már, hogy nem olcsó mulatság )..
Azért ( csak tippelek ) 1000000 környéki autó számhoz nem kicsi számítástechnikai háttér kell - nyilvántartani ki hol jár, mennyivel megy. Az nem kétséges, hogy a beruházás költségeinek jó részét vissza lehetne nyerni az első időkben a büntetésekből ( talán még profitot is termelne... ).
De... Kicsi a valószínűsége annak, hogy megszavazzák a tisztelt képviselők, hiszen ők is közlekednek, és amint az köztudott, minden szentnek maga felé hajlik a keze.
Nem mellékes az sem, hogy valószínűleg azonnal az adatvédelmi biztoshoz kerülne a dolog, mert hát mi a túró köze van állambácsinak ahhoz, hogy én merre járok - ennyi erővel nyugodtan lehetne mindenkibe chipet passzintani és akkor nem lennének eltűnések sem
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Gergello
addikt
válasz parandroid #3505 üzenetére
Ez egy korrekt dolog lenne, de bizonyos kereteken belül. Lakott területen kívül, ahol lehetne menni 90-el, ott végig csorognak előttem 62-el és kielőzni sem lehet a szembeforgalom miatt az szerintem nem normális dolog. De el lehetne mondani, ugyanezt a körúton 35-40 el közlekedőkre. Nem hiába, hogy a balesetek jó része szerintem a túl gyorsan illetve lassan hajtók miatt következik be.
Nem vezetek naponta, és is nem szoktam gyorsanhajtani +10% max, de úgy gondolom aki úgy érzi, hogy neki csak a megengedett sebesség 2/3 vagy még annál is kisebb része biztonságos az nem menjen ki közútra, főleg ne forgalmasra. Nem csodálkozok azon, hogy valakinek eldurran az agya és vissza 2 padló , hogy kimeneküljön az ilyenek mögül.
-
dokar
addikt
válasz parandroid #3507 üzenetére
"nem egyszerűbb lennemindenki mellé egy rendőrt beültetni?"
mellém már ült be párszor, ilyenkor mindig bátrabban átlépem a sebesség korlátozásokat
extra - SEXRay
-
Khelben
nagyúr
válasz parandroid #3502 üzenetére
Érdekes dolog ez a megengedett sebesség dolog. Sajnos ez sem olyan egyszerű, hogy "mindenki menjen a megengedettel és akkor nincs gond".
Én pl olyanokat vezetnék be, hogy lakott területen 50, rendben, DE a lakott terület a házak között kezdődik, nem kinn a pusztában. Ahol csak gyárak vannak 3-400 méterrel beljebb az úttól, ott senki nem megy 50nel.
Aztán, útfelújítások. 50es korlátozás untig elég, ha belátható helyen vannak, 30ast csak akkor tennék ki, ha kanyar mögött van a felbontás. Éjszakára, hétvégére, ha csak az út szélén van 2 kupac föld, táblákat befordítani, reggel meg kifordítani. És persze itt se 3-400 méterrel a munkák előtt kitenni a táblát, hanem ott, ahol kezdődik az építkezés.
Ha ezek (és még sok hasonló) teljesülnek, na akkor lehet bevezetni a rendes kontrollt, nagy büntetésekkel. És igen, aki a napsütéses nyílegyenes úton 90 helyett 70nel megy, annak ugyanakkora összegről csekket adni, mint aki 110zel teszi ugyanezt. -
Shadowfax
addikt
válasz parandroid #3548 üzenetére
Én ezt nem értem. Most vagy mindenki üdítőt iszik (aminek ellentmond az asztalokon látható italfelhozatal), vagy ilyen komoly kultúrája van az ittas vezetésnek.
Marha egyszerű a válasz. Mo-on egy ittas sofőr akár 300 km-t is tud úgy vezetni, hogy rendőrrel találkozna... Általában csak akkor kapják el őket, ha fára csavarodtak. Jobb esetben csak saját magukat nyírják ki, rosszabb esetben másokat is magukkal rántanak a halálba.
-
kszabber
tag
válasz parandroid #3484 üzenetére
Kikérem magamnak, hogy motoron nem lehet értelmesen gondolkozni.
Nekem speciel két gyerekem van és felelősségteljesnek gondolom magam.
Tisztában vagyok azzal, hogy a motoron vétlenebb vagyok ezért ahogyan Viszlat írta kétszer is meggondolom, hogy hogyan vezetek.
Mint motoros de leginkabb mint közlekedésben résztvevő elitélem a városban száguldozó motorosokat. De nem az a megoldás, hogy általanosítunk miszerint minden motoros(vagy sportmotorral rendelkező) idióta felelőtlen barom. Sajnos van ilyen is mint ahogyan az autósokközött is.
Máskülönben azért kell a motorosra(biciklisre, gyalogosra, gordeszkasra stb...) jobban figyelni / vigyázni mert ami két autó között egy kis koccanas az az előbb felsorolt objektumok esetében halálos kimenetelü baleset lehet.
Én csak annyit javasolnék: legyen türelmesebb mindenki ha volán mögé ül, mert a vezetés veszelyes üzem még akkor is ha az autóban ülve arra gondol, hogy neki nem lehet baja.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz parandroid #3748 üzenetére
Mondjuk ez csak egy sztori, faluhelyen meg nem jön rögtön a helikopter. Fel se szólíthatták, mert addigra otthagyta a kocsit. A trabant meg olyan, hogy "tízezer lesz, mondja a rendőr a trabisnak - viheti azonnal biztos úr feleli az.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
lsc
nagyúr
válasz parandroid #3748 üzenetére
Hali
"Mire ő a jelenlegi rendszer szerint közli, hogy nem ő vezetett, hanem egy családtagja, és nem köteles rá nézve terhelő tanúvallomást tenni." És mi van akkor, ha ez igaz , mármint nem ő vezetett.Pl. nálunk a papíron az én kocsimat a feleségem hajtja ,én meg az övét.Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz parandroid #3752 üzenetére
Nem a jövőre vonatkozott a kérdésem, tehát feldobnád a mamát és viszont?
Philoxenia : ez most hosszú,de így jött össze.[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz parandroid #3752 üzenetére
Kukoricásban biztos.
Egyébként két malomban őrlünk, NEM szólították fel megállásra, a trabantot kukoricaföldön hagyni meg nem szabálysértés. Milyen eljárásról beszélünk egyáltalán?Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz parandroid #3756 üzenetére
Volt ilyen eset, hogy cserbenhagyásos gázolásnál megtagadott vallomással megúszta valaki?
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
lsc
nagyúr
válasz parandroid #3756 üzenetére
Hali
Szerintem a demokrácia lényege hogy amit nem tiltanak azt szabad.Abban egyetértek veled , hogy ezt a kiskaput be kell zárni, viszont az már visszatetsző , hogy a zsaruk nem merik megállítani az autósokat. Tíz ével ezelőtt volt a " fényképezős" kocsi rá 300 méterre a "meszelős". Ezt miért nem lehet most is csinálni. Egyébként a feleséged megnézném , ha ezt elkövetnéd vele .
Cserbenhagyásos gázolásnál szerintem mindenképp sérül a kocsi, ott már csak azt kell eldönteni ki űl , Te v. az asszony.[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
dabadab
titán
válasz parandroid #3756 üzenetére
"egy cserbenhagyásos gázoló esetében ha tudod az autó rendszámát, de az említett vallomás miatt nem tudják felelősségre vonni, az szerinted fair?"
A "csaladtagra nem kell terhelo vallomast tenni" elvet egeszen konkretan BTK-s esetekre talaltak ki, amik kozott egyreszt a cserbenhagyasos gazolasnal vannak durvabbak is, masreszt azert nem art, ha egy ilyen komoly ugynel egy szal (vmilyen iranyban mindenkeppen elfogult) tanuvallomasnal vmivel jobban megalapozott a vad.
Ez egy fontos elv, az a baj, hogy nalunk piti ugyeskedesre hasznaljak (es ebbol a szempontbol nagyon is hasonlo a kepviseloi immunitasra).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz parandroid #4161 üzenetére
láncfűrész hatásosabb, és ha végeztél kimehetsz fát fűrészelni.
2 in 1.mod:
[ Szerkesztve ]
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #4161 üzenetére
de ha nekik lehet....demokráciában élünk.
Ez nem fizika meg matek..ez a valóság..egy kis mátrix fűszerezéssel ..na megint valakinek szereztem egy aláírást szerintem[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #4756 üzenetére
Jó hagyjuk mert az ő oldalár áltál, de azé finoman...
Nem autóskártya hanem a sokak által emlegeített utánaolvasás, ezt tettema hivatalos honlapon, ezt csak enm cáfolod meg.
Lehet most nem nekem elég, nem is enyémről volt szó.Milyne felvágás? Erről a sportmodelrről beszéltem ehhez képest az alap verzió..én nem látok köztük árban szakadékot akkorát..pláne nem 3*ost ...Nem kezd,ő fikázta le a 320ast miközben 40lóval erősebb az ővé is csak..sőt amostani 320tól már csak 20szal....azt hinné az ember ilyne dumával egy 6.0ás hummerbe ül...500 lóval..
Jólehet nem de mi nem toyotáról beszéltünk hanem hondáról, ugyanis az accord honda...amugy meg 4 ajtó,limo, hasonló felszereltségmoci karosszéria...na puff lehet 10-15 centivel szélesebb hosszabb ennyi...Aludj picit avgy igyál kávét,mert most kivételesen te néztél be pár dolgot,mégha ezt ugyis tom nem fogod elismerni...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
I_Am
veterán
válasz parandroid #4756 üzenetére
Az Accord, Honda...
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
amol
addikt
válasz parandroid #4761 üzenetére
Nincs hát. A bmw-vel semmi bajom, de nekem a 320-as nem kellene mert kicsi. Kipróbáltam. Az én autóm fiatalabb, nagyobb és jobb, miért kellene? Pláne nem egy 10 éves darab.
Azzal van bajom amit Te szépen megfogalmaztál.[ Szerkesztve ]
-
Gambit
őstag
válasz parandroid #4761 üzenetére
Te mennyire gondolod komolyan, hogy értelmet plántálsz ebbe a szerencsétlenbe? Szerintem kár a fáradtságért.
Amúgy meg, ha bömösről van szó, akkor nekem az ötös széria eléggé bejön. Nagyon jól eltalálták. Azt viszont csodálom, hogy mennyi rohangál belőle BP-en. Pedig nem 2 fillér.
[ Szerkesztve ]
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
lsc
nagyúr
válasz parandroid #4780 üzenetére
Hali
Amennyiben emlékeim nem csalnak , akkor nagy részén kint van a teherautóval előzni tilos , ennek ellenére a belső sáv tele van velük .Az út tervezője egyébként foglakozhatott volna mással is ,de hát ez van . A 80-as limit indokolt lenne , csak az a baj , hogy sebességkorlátozók 85-88-ig engedik a tehereket és ez már "indok", hogy előzzenek .
Az élet kegyetlen .
-
#27070592
törölt tag
válasz parandroid #4780 üzenetére
A másik dolog meg az, hogy az M0-n a belső sávba keveredő kamiont automatikusan büntetném - ez akár egyszerű térfigyelő kamerákkal is megoldható lenne.
Ha kétszer három sáv plusz teljes értékű leállósáv konfigban építették volna, nem lenne ilyen gond és lehetne 130/80 a speedlimit. Meg élne pártucat(párszáz?) ember. De most...kamion defektet kap valamelyik bal oldali keréken, a sofőr ki sem meri nyitni az ajtót nemhogy hozzáfogjon kereket cserélni. Ha belegondoltok az M0 hat autópálya tranzitforgalmát fogja egyesíteni (ha egyszer elkészül), ehhez képest az új szakaszokat is csak 2x2 sávosra építik.
Ha az M3-M5 közötti szakaszt átadják, nem is tudom mi lesz a Hungária körúttal, 12 tonnás tiltó tábla, sétálóutca
-
Integra
titán
válasz parandroid #4780 üzenetére
naja, a nullás ne a legszerencsésebben sikerült lespórolt konstrukció ez tény..
a legnagyobb bajt szvsz pont a parázás jelenti, illetve azok akik gyorsabban mennek, de türelmetlenek ha parázós sofőrök mellé-mögé kerülnek......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kazimír
őstag
válasz parandroid #4780 üzenetére
Nem mostanában jártam az M0-on, de nem nyomvályús az már egy kicsit? Olyanon a 80 is sok..
Be köll fizetni, azt' jólvan...
-
Sipi
addikt
válasz parandroid #7540 üzenetére
Lúfaszt sem értesz te a lúfaszhoz...
Sipi
Mont-joie! Saint Denis! Je trépasse si je faiblis!
-
Integra
titán
válasz parandroid #7540 üzenetére
igen, de az pénzbe kerül, a zsebpénz meg véges
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lsc
nagyúr
válasz parandroid #7540 üzenetére
Micsoda maradi egy alak vagy .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Kiskokó
veterán
válasz parandroid #7801 üzenetére
Jó jó nem ugy értettem a Kell szót ahogy ti értitek. Szóval ballal "kell" telefonálni abban azesetben ha az autó nem automata váltós mivel jobbal váltani kell.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Integra
titán
válasz parandroid #7804 üzenetére
arról nem is beszélve, hogy nem kevesen persze lámpát nem kapcsoltak
bezzeg a mobilok izzanak a kézben esőben is......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
csapos2
addikt
válasz parandroid #8349 üzenetére
Én nem erről a konkrét esetről beszélek, hanem általánosságban. Valóban eldöntheti egy ember, ki az értékesebb?
Lelkiismereted méri önzésed őszinteségét. Hallgasd figyelmesen.
-
dokar
addikt
-
Vandit.
addikt
válasz parandroid #8386 üzenetére
Helyes. 60 fölött én már nagyon szigorú orvosi vizsgálatot írnék elő, 70 éves kor felett meg nem igazán kéne vezetni szvsz
El kell fogadni, hogy van egy pont, amikor már nem biztos, hogy alkalmas vezetésre az ember.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
tiv83us
veterán
válasz parandroid #8386 üzenetére
Ha olcsobb is lenne, miutan lehuzott valaki 30-40 evet meloban, hadd legyen mar olcsobb "minden'...
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
dokar
addikt
válasz parandroid #8503 üzenetére
90-100-ra (merthogy a külső sávban ennyi a minimum)
nem 60?
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #8503 üzenetére
ez nem hülyeség ez a valós magyar közlekedési morál..nekem aupályra felvezetőn nekem ne 30cazzon senki mert ledudálóm.
valahola besorolósáv csak 80-100 méter megnézem az 1.6os astráddla hogy gyorsulsz el ennyi alatt 100ra állóról.
Cska tod abból indulok ki sokan baxnak viszsaváltani hogy menjen is ami alattuk van és 30cal 4esbe próbálnak besorolni.
A véleményem nem változik30as táblának autópálya környékén nincs létjogosultsága.
Az enyém képes még 130ra is, és igen ha 130 alatt megy valaki pályán az akadályozza a többi ne a papírt az elméletet nézd a gyakorlatot, sőt még 140nel is néha.
A hozzád haosnló degresszív vezetők miatt van mindig dugó a váorosban.sry."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz parandroid #8503 üzenetére
ne az a baj, hogy hülye és buta... ez egy tény.
a baj az hogy fossa az agymenéseit továbbra is gőzerővel meg tapsikolós szmájlival, és gyakorlatilag bármilyen érdemi vitát ellehetetlenít és hiteltelenít, az egészet nem lehet sehogy se komolyan venni emiatt...
inkább scrollozik tovább az ember..
igazán megcsinálhatnátok már az ignore gombot...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
I_Am
veterán
válasz parandroid #8528 üzenetére
"pedig nem driftelek a felhajtón"
Amugy én csak Bosznia-Hercegovinába küldeném ki a hegyek közé a 30-as 40-es táblákhoz autózni. Kiváncsi lennék mennyi idő alatt végezne az átutazással.
Elrettentésnek amugy kint hagytak néhány autót a szakadékokban amik kiégtek.
Még én sem nagyon mertem 60 fölé menni a kanyarokban, pedig én körbe is tudnám autózni a 30-as kanyarban a kollégát.[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
KrAt
veterán
válasz parandroid #8562 üzenetére
Csak nem valami Isuzu motoros 1.7 szívódízel Opel? Az hivatalosan asszem 60 lóerő ám
[ Szerkesztve ]
-
ladybug
őstag
válasz parandroid #8562 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy esetlegesen külföldi állampolgár is lehetsz.
Ti férfiak soha semmit nem tudtok megtalálni. A teafű a gyógyszeres fiókban van egy kakaós dobozban, amire rá van írva, hogy só.
-
erdoke
titán
válasz parandroid #8566 üzenetére
Nincs belőle 1.7 TD? Mintha láttam volna már az utakon.
Az első szolgálati autóm bő 10 éve egy Ford dobozos volt, 1751 ccm szívó dízel. Ma már nehezen tudom elképzelni a menettulajdonságait és a komfortját (illetve a hiányát), de akkoriban megtette.Inkább OFF-ba teszem, mert azzal nehéz volt úgy vezetni, mint az állat.
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
válasz parandroid #8568 üzenetére
Elnézést a pongyola rövidítésért, természetesen a 100 LE CDTI-re gondoltam. Azt hiszem, újonnan már egy ideje nem is kapható "sima" TD.
A legjobb aláírás a héten
-
dabadab
titán
válasz parandroid #8582 üzenetére
Persze, hogy van: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_James_Bond_vehicles
DRM is theft
-
DeadMeat
veterán
válasz parandroid #8582 üzenetére
Igazad van
A db5-rol remlett mindig az aston.Nem holmi bajor kacat valo Jamesunk ala Meg is eloztek.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Gambit
őstag
válasz parandroid #8582 üzenetére
Szvsz az egy mondeo volt, de nyilván még így is gáz volt, ez igaz.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
biker
nagyúr
válasz parandroid #8715 üzenetére
A magyar jog nem precedens alapú, így ha egy egy esetben meg is ítélik, nem minden esetben, hála az égnek.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Integra
titán
válasz parandroid #8715 üzenetére
ahhoz gyáva az összes bíró....
a bíró csak addig bíró amíg a bíróság épületében van.
aztán ha kilép a hátsó kijáraton egy senki már. a népes família meg megvárja, van idejük, úgyse dolgoznak......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz parandroid #8749 üzenetére
én északnak mentem, ott elképesztő mi volt
117-es úton jöttem bp-re vissza, tökéletes minőség helyenként, irdatlan nagyot lehet repeszteni rajta, simán 180-as átlagot.
de...
90-100-zal tökörésztem, és nem előztek ki.
még a nagyarcú bmw sem ami ott tolt egészen bp-ig..
még ő se merte bevállalni.
na de mikor beérkeztünk a bécsire és 2 sávos lett, akkor megindult és tolta a másikat a második sávban. persze ott se jutott semmire, ezért heves sávválátsba kezdett hátha.
reménytelenül.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
deicide
veterán
válasz parandroid #8774 üzenetére
igazad van, elnézést...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
divot
veterán
válasz parandroid #8822 üzenetére
Nem veszem zokon, mivel nincs igazad.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...