Új hozzászólás Aktív témák
-
Gambit
őstag
válasz parandroid #12221 üzenetére
Én is. Néha hülyének is néznek miatta, de nem izgat. Nem egyszer láttam már autót szembemenni az egyirányún.
Az általad vázolt előzési szituációt meg pont most hétvégén taglalták a tréning elméleti részében. Nem kicsit veszélyes.
Khelben: Persze, hogy elsőbbsége van, de a kikanyarodó rendszerint csak balra néz ki, mivel nem számít rá, hogy a sávjában szembe fognak jönni. Pont erről szólt Péter hsz-e.
[ Szerkesztve ]
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #12607 üzenetére
És egy pár évig vissza se adnám.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Josh
tag
válasz parandroid #12876 üzenetére
Ez alapján felesleges lenne bármilyen olyan járműt forgalomban hozni, ami 130 km/h-nál gyorsabban megy, mert sehol sem lehet gyorsabban menni.
Minek vannak sportkocsik, sportmotorok, sportrobogók?
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
zsid
senior tag
válasz parandroid #12887 üzenetére
Teherkocsikon simán ki lehet kapcsolni a sebességhatárolót,meg lehet hekkelni a korongos tachográfot, hogy csak 80km/h s diagrammot húzzon, akkor is ha 120szal mész. És amíg rajta van a tachográfon a hitelesítő cimke, addig a közeg nem tud ez ellen tenni. A Rynartnál csinálták ezt nagyon sokan. Aki ki akarja , az ki is tudja játszani ezeket, sajnos.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
uborka3
tag
válasz parandroid #12887 üzenetére
De miért kéne szgk-ra sebességhatároló, ezt te nem mondod komolyan.
Manapság mindenki a sebességkorlátozásról beszél, az a jó vezető aki 50-90-130 betart.
És a többi szabály? A sebességkorlátozást betartja, de a körforgóba balra jelez, a vasúti átjáróba nem néz körül, a stop táblát és a párhuzamos közlekedés rendjét nem ismeri. Remek , de ő a jó vezető.
A videoról meg csak annyit, hogy egyszer megnézni még rendbe, de hogy ezt nyomatni az talán egy kicsit durva. Remegő kezű, idegbajos vezetőkből már van elég. -
amol
addikt
válasz parandroid #12868 üzenetére
Pontosan négy szakasz van egymás után, pénteken megszámoltam. Van amelyik csak egy kanyar erejéig, de az első valamivel hosszabb és egyenes szakaszon is tart. Gondoltam hogy a zaj miatt de igazából település sincs ott.
Mivel ott 3 sáv van én egyből kimentem a külsőbe és lelassítottam 110-re (gondolván valami oka csak van) hogy elzúgjanak mellettem akiket előtte előztem meg. Nem villogtak csak gondolom nem értették mit csinál ez a hülye. Volt akit valóban négyszer értem utol hogy aztán megint lehagyjanak.#12869: "igen, én is túlléptem őket az említett szakaszon 10-20%-kal (50-nel jártam arra ezidőtájt), mert full belátható szakasz, és vadonatúj, szinte tökéletes minőségű útburkolat, de nem is sírt volna a szám, ha bemérnek, és kapok egy 30.000 Ft-os csekket."
Erről van szó. Van aki úgy gondolja hogy neki "jár" az hogy annyival hajt amennyivel akar aztán fel van háborodva ha megbüntetik.#12887: Csatlakoznék.
(Már csak egy régi témában nem értünk egyet, de abban egyre hajthatatlanabb vagyok amióta azzal foglalkozom )
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #12910 üzenetére
egyszerűen ugy hogy nem ő volt a hibás, kemény világban élünk, fel kell tudni dolgozni idővel......út közepén sétáltak??mit kerestek ott??
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #12913 üzenetére
bácsi bácsi nee...jó leszek.....29nél fékezek 30as táblába...de akkor pályán mehetek 5.kben 6000es fordulattal?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
AMD Power
titán
válasz parandroid #12910 üzenetére
Nagyon nehezen. Pár embernek egy sérűlés nélküli "ütközés-baleset" is nagy lelki sokk.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
amol
addikt
válasz parandroid #12934 üzenetére
Gondoltam erre is, csak ehhez az kell hogy teljesen naprakész infokat kapjunk az út pillanatnyi állapotáról. Nem jó móka belerohanni egy túrásba százzal.
Na, építünk iparágat köré? Már csak szabadalmaztatni kell
Az a baj hogy mindkét megoldás kikerülhető / kikapcsolható, tehát vagy feltörhetetlen rendszert kell kiépíteni vagy rá kell nevelni a népet.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz parandroid #12934 üzenetére
Volt munkatársam A6os Audijában volt GPSes helymeghatározás. Havi x ezer forintot fizetett azért, hogy bármikor meg tudja mondani az Audi, hogy hol a kocsija. Hát bizony ellopták, és az Audi meg csak pislogott. Azóta is pereskednek. Ezt is ki lehet játszani.
<tRucKdriFteR>
-
uborka3
tag
válasz parandroid #12934 üzenetére
Minden autóhoz GPS telepiteni?
Hát komolyan mondon te megelőzted a korod. -
válasz parandroid #12869 üzenetére
Én értem az érveiteket, el is fogadom, mert ha törvényileg/jogszabályilag nézzük, akkor igazatok is van.
A gond ott kezdődik, hogy a szabályokban semmi átgondoltság, vagy logika, vagy hozzáértés nem látszódik/tükröződik, hanem egyértelműen a kaszálásra megy ki a dolog.
Én csak ennyit mondtam.písz
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
uborka3
tag
válasz parandroid #12969 üzenetére
Gondolj bele. Holnap kölcsön adsz egy kést, megölnek vele valakit, és téged vonnak felelősségre. Hát ez tényleg remek. mondjuk elég hülye példa, de valami ilyesmi..
[ Szerkesztve ]
-
uborka3
tag
válasz parandroid #12977 üzenetére
Mindegy. Én igy gondolom, te úgy, ezek csak vélemények.
Ez a közlekedés egy kicsit túl van dramatizálva, mint ha csak ez lenne probléma ebben az országban.
A kevesebb balesettel járó közlekedés közös érdek, de úgy érzem, mintha túlontúl belegabalyodnának ebbe . -
dabadab
titán
válasz parandroid #12973 üzenetére
Nezz utana a szabalyoknak, vmi szabalyalkoto fomarhanak sikerult belevennie azt a kitetelt, hogy elso ulesre csak menetiranynak hattal allo gyerekules rakhato, ezen kivul csak felnott utazhat ott. Baromsag? Az. Ellentmond az europai szabalyzasnak? Ellent. Ez a jelenleg hatalyos magyar szabalyozas. Hat, ez.
Na, ezek azok, amik miatt neha nehez komolyan venni a szabalyok betartasat.DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz parandroid #12980 üzenetére
En meg siman eloretettem a gyerekulest, ugyanis ugy iteltem meg, hogy biztonsag teren tobbet nyerek azzal, hogy ha egy rovid pillantassal ra tudok nezni, ha vmi baja van, mint amit veszitek azzal, hogy nem hatul ul.
Es az a kozlekedesi szabaly, ami minden egyeb ok nelkul csak annyit okoz, hogy noveli a balesetveszelyt, rossz szabaly, amit - kovezz meg - lelkiismeretfurdalas nelkul athagok.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
uborka3
tag
válasz parandroid #12981 üzenetére
Nem tudom, hogy honnan veszed, hogy én a szabályok ellen vagyok, vagy hogy nem tartom be. Ha egy kicsit jobban belegondolnál, vagy napi szinten a közlekedéssel foglalkoznál, lehet másképp vélekedsz.A szabályokat be kell tartani, de beszélni lehet róla.
#12988 de azt irták róla hogy tabu.Ez igy nem igaz.
[ Szerkesztve ]
-
Dirtyz
őstag
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #13174 üzenetére
a páruzamos parkolás egyértelmű a nehezebb én is később jöttem bele...sok fele kell figyelni...
mosmá megy 1 auto nyi helyre is bepattanni...tegnap is 2x sikerült..igaz mind2x majdnem lezuztam a tükrömet a zöld oszlopba. ..de ott a ha....de sikerült..mondtam is magamnak vazz mit csinálsz laca vazeee"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
válasz parandroid #13174 üzenetére
Minap láttam civic-es videót, srác betette Honda seggét a helyre (pont egy autónyi), bökött egy egyest, húzott egy kézit, és nyomott egy parkettát jobbra tekert kormánnyal.
Csont nélkül beállt a helyreどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
KrAt
veterán
válasz parandroid #14668 üzenetére
"és nem, nem mazsolamód a két ülés között hátranézve, hanem bizony oldalsó tükörből, ahogy kell."
Ezzel vitatkoznék, én mindig így tolatok be, és sokkal jobban látom a kocsi széleit, és az egészet..
[ Szerkesztve ]
-
uborka3
tag
válasz parandroid #14668 üzenetére
Nem akarok vitatkozni, tőlem úgy parkolsz ahogy gondolod.
Amiket leirtam úgy gondolom, az elejét jobban szeretem egyben látni mint a hátulját.
Pont azokért a dolgokért amiket irtál, hogy tükörből tolat. Náha legszivesebben odamennék hozzá, és megtekerném a fejét. Nézi a tükröt, közben csörög a hátulja.
A könyvben nem ezt tanitják amit mondasz.winner_hun : te se mond már, hogy hátrafordulva kevesebbet lát mint tükörben.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz parandroid #14668 üzenetére
hát...
én hátrafordul középen, két ülés között, jobb kar jobb ülés hátsó támlára, és pikk-pakk bent vagyok, ritkán használok külső tükröt, én így érzem a dolgot jobban.
gyorsabb is...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz parandroid #14720 üzenetére
ennek most azért nincsen értelme amit írtál, mert te is pontosan tudod hogy ekkora behemótokat nem így parkolok be. ha pedig azt hitted...
természetesen ekkora dögöket én is visszapillantóból parkolok, anno igen sokat használtam nyújtott tengelytávú vw lt-ket, az már nem épp a kisbusz kategória....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz parandroid #14723 üzenetére
ja hogy azok az ablaktábla nélküliek, ugye?
persze, ott én is tükröznék, evidens, nem látok át a falon. sajnos......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
uborka3
tag
válasz parandroid #14729 üzenetére
Megrakva 50 t., az inkább úgy, hogy megrakva 40 t.
De egyébként tanulságos. -
mezis
nagyúr
válasz parandroid #14729 üzenetére
Üdv.!
Szerintem ha villog az irányjelződ, akkor is Neked van elsőbbséged....
nem volt szívem kiszállni, és elmaagyarázni neki, hogy amíg nem látja az irányjelzőmet, addig nekem van elsőbbségem,
mezis
-
zsid
senior tag
válasz parandroid #14729 üzenetére
"Ilyenkor tudok igazán együttérezni a kamionsofőrökkel, bár nekik legalább annyi előnyük van, hogy üresen 16, megrakva 50 tonna van alattuk."
Gondolj bele, vmelyik nap M7 Pest felé, érdi emelkedő, brazilokkal teli szuzuki a középső sávban felfelé 60nnal, én meg a kapaszkodóban 85tel kamionnal.Elvileg nem lehet jobbról előzni, de ilyenkor mit tegyek???
Ma történt délelőtt, a soroksári Auchan teherkapujánál a parkolóban meg kellett fordulnom,ha a tolatásjelző sípol a félpótkocsin és a vontatón is, villog az elakadásjelző, akkor mi a büdös k***** ******jáért mászik be a büdös paraszt a pótkocsi mögé? 5en eljátszották. Ha lenne kerékkulcs a kocsimban tuti orrbavertem volna vagy 2t.
<tRucKdriFteR>
-
uborka3
tag
válasz parandroid #15045 üzenetére
Ha használható a ködlámpa, akkor elég a helyzetjelző hozzá.
-
Winner_hun
félisten
válasz parandroid #15045 üzenetére
bekapcsolom neki én is a hátsó féklámpát
Milyen az az első féklámpa?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
uborka3
tag
válasz parandroid #15047 üzenetére
Csak azt irtam , hogy használható. A többi dolgot nem vitattam, teljesen igazad van.
Miért, ha tolatsz a menetirányt tekintve elől van.
[ Szerkesztve ]
-
Pópa
senior tag
válasz parandroid #15047 üzenetére
Hogyan fogalmazol meg egzakt leírást a "nem megfelelő látási viszonyra" ?
Józsibácsi a suzukiban havonta egyszer vezet, akkor is 6 dioptriás szemüvegben, és éjjel nem lát rendesen, ezért felkapcsolja a ködlámpát. Ettől jobban látja az út szélét, és esetleg nem hal meg aznap este. Tegyük fel, hogy szemetel közben az eső.Ezt megbüntetnéd? Igaz, hogy közben a szemem kiég /mondjuk jövök vele szembe/, de joggal - indokoltan felkapcsolja, mert neki bizony korlátozott a látási viszony. Mert Ő, OTT, ABBAN A HELYZETBEN annak látja.
Sokszor mentem bundesz úton a kamionnal, és jön szembe Mariskanéni a fiat tipójával, az egész kocsi másfél méter, de olyan reflektor meg ködlámpa szett van az elején, hogy a kamionról leolvasztja az emblémát... rávillantok, de észre sem vesz, megy tovább.
Szóval sosem lesz egységes szabályozás. SOHA.
Marad a tolerancia.Kösz, hogy elolvastátok.
üdv, egy nagykocsis.Trust is good, control is better!
-
oceanearth
őstag
válasz parandroid #15056 üzenetére
Végre van valaki, aki normálisan gondolkodik a ködlámpáról. Én falra mászok ezektől, itthon nem is engedélyezném semmilyen autóba, mert a magyarok nem tudják használni. Éjjel-nappal non-stop ködlámpáznak, de mi a pöcsnek azt ugyan nem tudom?? Multkor kíváncsiságból a német autópályán megnéztük kinek van felkapcsolva az első ködlámpája szárazon és esőben. Szárazon sikerült 35km-t megtenni, miután szembejött egy magyar kisbusz ködlámpával.... Esőbe 15km után jött szembe ködlámpával egy merci.
A legdurvább az amikor helyzetjelző és ködlámpa, mert így jobban néz ki. Elég sokat vezetek, van, hogy olyan ködben, hogy 5m a látótávolság, nincs elöl ködlámpám, csak hátul, de soha nem éreztem hiányát.A legrosszabb meg, amikor az 5000Ft-os utólag beépített tescos szettek a suzukit karácsonyfává próbálják avanzsálni és a retinádat is leégeti.
büdös parasztul vezet a magyar. ennyi
-
proof88
addikt
válasz parandroid #15103 üzenetére
Szerintem alapból mindenkinek így kéne viselkednie, hogy ha nem tudja, hogy milyen a kereszteződés, akkor lelassít. Bár nekem nincs meg a jogsim, mert vöröskeresztes vizsga még nincs meg, de eddig is mindig azt csináltam, hogy ha nem tudtam, mi van, akkor lelassultam. Persze figyelni kell, mert én figyelmetlenségből csináltam olyat, hogy már nem tudtam, hogy most védett úton vagyok-e, de olyankor alap, hogy nem esek be a kereszteződésbe, hanem lassítok, és keresem a macisajtot a keresztező félnek, ha nekem nincs pl.
Sőt, amikor forgalmi vizsga után értékelt a biztos, akkor felháborodva éreztem magam, mikor mondta, hogy belementünk egy jobbkezesbe ... hát mondom belemenni biztos nem, mert én nem megyek be úgy kereszteződésbe, hogy nem tudom kinek van elsőbbsége. Egyébként egyszer valóban bementem, de miért, mert nem voltak épületek, belátható volt a kereszteződéstől jobbra minden, semmi sem jött távolról sem. De lehet nem is erre gondolt, akkor viszont nem tudom mire, de mindegy is. Ha ezért húzott volna meg, akkor következő vizsgámra fejkamerával mentem volna, aztán bizonyíthatom, hogy hova néztem be, hova nem.
Egyébként nem húzott meg, pedig mintha meg kéne húzni ilyenért, vagy ő sem volt biztos abban, amit mond, ehh?Mawyx: igaz ami igaz, főleg olyan helyen idegesítő, ahol ilyen lakótelepek vannak szűk utcával, és hirtelen tűnik fel egy kis szűk jobbkezes utcácska. Nem egy ilyet láttam a 4./13. kerületben. Egyébként a megoldás arra, hogy ne kelljen megállnod 20 méterenként: gyere abból az irányból, amerre mész. Feltéve, ha nem rendes kereszteződés, hanem T alakú.
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz parandroid #15108 üzenetére
Pedig pont a tanulók miatt szoktak egy-két nem túl forgalmas kereszteződést meghagyni, ahogy Szombathelyen is .
Az élet kegyetlen .
-
t1
addikt
válasz parandroid #15108 üzenetére
Veszprémben pl nem egy utca van ami jobb kezes, itt is sok van.
-
mayerlaci
senior tag
válasz parandroid #15111 üzenetére
HMM. Vizsgaközpontnál minthaa lenne de ez kb 30% de megnézem majd .
-
sasa311
veterán
válasz parandroid #15103 üzenetére
A jobbkezes utcák pedig tényleg veszélyesek. Másrészt engem szoktak utálni Budapesten, mert ha idegen helyen vezetek, akkor bizony minden kereszteződésbe benézek, ami néha lassítással jár,
Minek?
Mész egy úton. Tegyük fel nem tudod, hogy főút-e vagy sem (bár mikor ráhajtasz ki kell derülnie) Benézel az első utcán jobbra. Van macisajt vagy stopptábla? Nincs? Akkor jobbkezes. Onnantól az összes utca, amíg el nem érsz egy másik utat vagy egy főútvonal táblát.
Van macisajt vagy stopptábla jobbra? Akkor addig nincs jobbkezes utca, amíg nem látsz stp vagy főútvonal vége táblát.Ennél egyszerűbb dolog nincs a világon.
Ezalól csak a belváros kivétel, ahol egyirányúak az utcák, de rendszer szerűen egyik jobbra másik balra.. Így ott 2 utcába kell így benézned.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
SystemRoot
őstag
válasz parandroid #15520 üzenetére
és ezekszerint ez az elmeháborodott direkt ment neki frontálisan abba a szerencsétlen kocsiba.
Hát az ilyeneket ki kell vonni a társadalomból örökre...Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
mezis
nagyúr
válasz parandroid #15531 üzenetére
Szokás szerint azokra a helyekre fogják telepíteni, ahol a legkönnyebben lehet bizonyítani a szab.sértést, egyúttal a legnagyobb bírságokat lehet kiróni.
Röviden: kasszasikerre fognak hajtani.Kevés lesz ez ahhoz, hogy minden iskola/óvoda elé jusson a gyalogátkelőhöz. Vagy csak a naivitásom mondatja velem, hogy ilyen helyeken kellene ezeket használni?
mezis
-
Integra
titán
válasz parandroid #15531 üzenetére
ne légy naív
természetesen pont nem az iskolák, óvodák és hasonló helyek elé fogják ezeket telepíteni, hanem oda, ahol a legnagyobbat kaszálhatják.egyébként érdemes esetleg paintball-t tartani az autóban és azzal lövöldözni a traffikra, mondjuk egy nagy népi kezdeményezésre mindenki szépen naponta maszatolná a traffikat
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ebit
addikt
válasz parandroid #15538 üzenetére
Ez egyértelmű, de szükség lenne a forgalmi táblák, megfelelő kihelyezésére, valamint az utakra engedélyezett sebességek átgondolására.
-
Snoop-y
veterán
válasz parandroid #15540 üzenetére
Volt már erre példa ( kint felejtett táblák rtl vagy tv2 nem emlékszem melyiken ) eredmény nulla. A médiában egyszer lehet egy ilyen "műbalhé"-t csapni többször nem foglalkoznak vele mert lejárt lemez.
Igazából a kint felejtett táblákra kellene ráuszítani egy vashulladék szakértő csapatot hamar megtisztítanák az országotNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #15555 üzenetére
remélem ilyet legalább...Hartge H50.Vagy M3at és jön rá a twinturbó
Akinek van mér ne menjen annyival amennyivel szeretne biztos valahol valaki letett érte valamit..vagy egyszerűen okoskodott valamit...ő bevállalta, senkit nem akadályoz meg max. a saját lelke hogy hasonlót csináljon....amíg az ország engedi miért ne??...
nekem lenne én se mennék lassan.ha meg tetszik az amerikai embertelen rendszer senki nem akadályoz meg kitelepülj, ha jól tudom lassan már semmi akadálya sem lesz ennek sem.obama elintézi a kedvedért.ez a video is csak azért lehet fenn a neten a csávó embertelen béna volt.egyenes pályán ahol csak a gázt kell egyenesen nyomni még ott sem képes egy 400+lóerős porscheval lelépni egy rendőrautó elől.az ilyen tényleg nem érdemel ilyet ebben viszont egyetértek.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #15555 üzenetére
Persze, ottt apuci elsimította az ügyet. Biztos valami befolyásosabb ürge volt. Ez van, ilyen az élet. Amúgy Amerikában az ilyeneket néha le is lövik. Lehet át kellene venni ezt a modit..
dabadab: Így van. Ott volt olyan, aki 50 helyett 90 -el ment. És elég gazdag csóka volt, forintra átszámítva közel 50 milkás bírságot kapott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Szplöttyy
senior tag
válasz parandroid #15604 üzenetére
Sanos igazad van Én sem azt mondtam, hogy nem kell téligumi, hanem azt, hogy nélküle sem kell meghalni...
Smoke & Torque
-
Calogero
addikt
válasz parandroid #15622 üzenetére
2005 óta minden 5 ajtóst GTS-nek hívnak, holott 2005 elõtt csak egy rakás kritériumnak megfelelõ gép kaphatta meg a popsijára a 3 betût.
A 3,2-ek alapból megkapták a GTS jelzést, őket meg könnyű felismerni a két kipufogóról. -
dokar
addikt
válasz parandroid #15622 üzenetére
inkább ilyennek képzelem el a GTS-t: [link] 302 ló
extra - SEXRay
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #15653 üzenetére
már előtte is jóval..volt VW carmangia...ami kilóötvenet kivitt....nem tom milyne mocis volt.
Az meg egy szégyen hogy 80 tájékán semmi értelem autó nem volt nálunk...320 bmw már akkor is volt...nem hinném a kiloötvenet ne vitte volna...6hengeres 125-130 pacis motor.
itt kezdődik a mi lemardásunk....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó gamer PC (i5-11400F/16GB DDR4/500GB SSD+1TB HDD/RTX 2060 6GB)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár HP Spectre Pro X360 G2 - i5-6G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- DELL OPTIPLEX 3020 - i5/8GB/256GB/GT710