Új hozzászólás Aktív témák

  • Viszlát

    addikt

    Épp a minap láttam az egyik volán részére készült kimutatást a rendőrségtől (apám nekik dolgozik mint vezetés biztonságtechnikai előadó), arról, hogy hány balesetnél volt okozó a volán és hánynál vétlen. Külön kimutatás volt a motorosokkal kapcsolatban (engem meglepett, hogy motoros-busz találkozás a leggyakoribb), és 2006.09-2007.09-ig tartó időszakban 87 motoros-buszos baleset volt, ebből 0 azaz nulla történt a volán hibájából. A leggyakoribb az, hogy buszunk kanyarodik ki főútra, aztán egyszercsak ott terem valahonnan egy motoros. A legdurvább esetnél, ahol a motor vezetője és utasa is meghalt, a féknyomokból és az ütközés mértékéből kb. 210-230 km/h-ás sebességet állapítottak meg a motor részéről - lakott területen belül.

    Lehet védeni a motorosokat és vannak bunkó autósok, de az tény, hogy nincs gyorsasági motoron ülő ember, aki betartaná a szabályokat. És lehet sírni, rinyálni, de tessék tudomásul venni, hogy aki motorra ül, sokkal nagyobb kockázatnak teszi ki magát. Értelmes ember ilyenkor elgondolkodik és azt mondja, hm, kevésbé vagyok védett, úgyhogy nemhogy nem száguldozok, inkább kétszer meggondolom, hogy egyáltalán átlépjem-e a megengedett sebességhatárt egy előzés kedvéért...

    [ Szerkesztve ]

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

Új hozzászólás Aktív témák