Új hozzászólás Aktív témák

  • szlaszlo77

    csendes tag

    válasz EQMontoya #1042 üzenetére

    OFF:
    Ebben nem biztos, hogy igazad van, pl. a Caterham jellegű járgányok között lehet kivétel. Aztán mit számít a lóerő-tömeg arány, ha már egy túrasportkocsi jóval nagyobb kanyarsebességre képes mint egy motor (hát még egy ilyen Super7)?

    (Azután ott van a lóerő viszonylagossága: ahány fékpad, nagyjából annyiféle 'mérési' eredmény fog születni. Számítani úgyis csak a keréken leadott lóerők fognak, így pl. főtengelyre számolt lóerőkből kár kiindulni.)

    ON:
    Ki vagy kik a mindenki? :))
    Maradjunk abban, hogy az a sok ember /akik alapján a témagazda általánosít mindenkire (így saját magára is; de amely általánosítást magamra nézve elutasítok)/, mentálisan nem elég érett arra, hogy a saját szemszögén kívülről is lássa a tetteit (így pl. felénk nem átall megálni a tuskóbunkó hétfőre (munkanapra) virradó éjjel 2-kor az út (1+1 sáv) közepén dübörgő zenével, kitárt ajtóval, miközben 5 m-re van parkolóhely; persze meg is dobálják, meg jön is autó ami nem fér el tőle), esetleg vezetéstechnikailag se áll a helyzet magaslatán.
    Egyesek nagypapásak a zöld jelzéskor (nem számít, hogy emiatt rajta kívül csak 4 autó tud átmenni a kereszteződésen), de azonnal spd(?) fokozatba kapcsolnak mint K.I.T. , ha valaki indexelve jelzi, hogy az ő sávjába szeretne átsorolni. Stb.

    ON-ON:
    A tömör válasz: a kresz meg nem értése (nem csak szabálygyűjtemény a kresz, hanem rendkívül logikus irányadó is különféle szituációkhoz; az, hogy esetenként ésszerűtlen módon használja a közúti felügyelőség, nem a kresz hibája) és be nem tartása miatt vezetnek egyesek sok kívánnivalót hagyó módon.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák