Új hozzászólás Aktív témák

  • Moleman

    addikt

    válasz UberMutant #5299 üzenetére

    Na, ez nekem is új infó volt, én a fordulatszámmérőt nézem, a Revolutionnek az az analóg, a sebességmérő digitális. :)

    #5300 wwhy
    Az érintett korszakban kb így volt:
    Emotion - fullfapad, acélfelni, nincs ködlámpa, nincs színes kijelző, nincs radar, nincs tempomat,
    Challenge - még mindig halogén fényszóró, de már van ködlámpa, színes kijelző, tolatóradar, tempomat, kisebb méretű alufelni,
    Attraction - xenon fényszóró (a 3-as esetében nem kanyarkövető, a nagyobb modelleknél már az ez is kanyarkövető), még mindig kisebb méretű alufelni,
    Revolution - kanyarkövető xenon, nagy alufelni, Mazda3-nál analóg fordulatszámmérő.

    Az összes extrát nem tudom fejből, csak azokat jegyeztem meg akkoriban, amiről később könnyen beazonosítható a felszereltségi szint. :)

Új hozzászólás Aktív témák