- Le Mans Ultimate
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- World of Tanks - MMO
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- Call of Duty: Mobile
- Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- Bestbuy játékok
- Xbox Series X|S
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz UberMutant #5299 üzenetére
Na, ez nekem is új infó volt, én a fordulatszámmérőt nézem, a Revolutionnek az az analóg, a sebességmérő digitális.
#5300 wwhy
Az érintett korszakban kb így volt:
Emotion - fullfapad, acélfelni, nincs ködlámpa, nincs színes kijelző, nincs radar, nincs tempomat,
Challenge - még mindig halogén fényszóró, de már van ködlámpa, színes kijelző, tolatóradar, tempomat, kisebb méretű alufelni,
Attraction - xenon fényszóró (a 3-as esetében nem kanyarkövető, a nagyobb modelleknél már az ez is kanyarkövető), még mindig kisebb méretű alufelni,
Revolution - kanyarkövető xenon, nagy alufelni, Mazda3-nál analóg fordulatszámmérő.Az összes extrát nem tudom fejből, csak azokat jegyeztem meg akkoriban, amiről később könnyen beazonosítható a felszereltségi szint.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen