-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
karib
addikt
Komplett féket akarsz cserélni, vagy csak valami jobb tárcsát keresel?
Konkrét tippet nem tudnék mondani, de érdemes valami vágott tárcsát nézni. Vagy ha több pénzed van, akkor egy nagyobb tárcsát és egy többdugattyús szerkezetet. A legjobb lenne bontóból szerezni valami nagyobb szerkezetet - tuti az AMG típusokon, de talán már a V8-asokon is izmosabb fékek vannak.
Érdemes a rugalmas fékcsöveket is kicserélni fémszövésű kivitelre, sokat segít a nyúlós pedálérzés csökkentésében (a hagyományos csöveknél először a cső tágul, amikor nyomod a pedált, és csak aztán harapnak a fékek).
Én most állok fék upgrade előtt a Roveren - sajna itt meg van kötve a kezem, mert nekem már az egykori csúcsmodell van, és ez is alulméretezett, ráadásul a hagyományostól eltérő a 600-asok első tárcsafelfogatása, így kevés az upgrade lehetőség. Nekem most vágott tárcsa + jobb betét + fémszövésű fékcsövek jönnek - remélhetőleg jövő héten már konkrét tapasztalatot is tudok mondani.Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Hát, kicsit hiányos az infó - pl. a tárcsákról nem írnak részletet, de a többi elem gyári számra megegyezik a kitekben.
Én azt tippelem, hogy kétfajta tárcsa van, tán egy vágott és egy lyuggatott vagy hasonló, illetve jobb- és baloldali kit.
Itthon asszem a Láng foglalkozik Brembóval, de nekem nem válaszoltak az emailemre. Talán telefonon segítőkészebbek
Olcsónak biztos nem lesz olcsó, de tuti hatásos lesz - 4 dugattyús nyergek, mmm. Azért érdemes körülnézni Merci tuningolóknál is - erre azért sokan specializálódtak.
Továbbá érdemes az eBayt feltúrni, hátha akad valami jó vétel.Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Láng: telefon, majd megmondják, hogy mit tudnak W210-hez kell neked naaagy fék, mijük van
eBayről tapasztalat útján érdemes vásárolni - pl. márkafórumban javasolták az eladót, vagy konkrét típusszámú terméket kell keresni, ahol egyértelmű a dolog. Ha átvertek, a hitelkártyádon még jó esetben letilthatod a tranzakciót és a kereskedőt is bepanaszolhatod az eBaynél.
A fék valóban fontos biztonsági eszköz, én is ezért upgrade-elek. Én azért körülnéznék, hátha akad egy-két lezúzott AMG valahol, amiből a fékek átemelhetők. Mindenesetre a beszerelés is legalább olyan fontos - ha jó a szerelő, egy nagyobb, bontott szettet is át tud pakolni, és meg tudja ítélni, hogy jó-e.
Összességében amit másnak is szoktam mondani: márkaspecifikus oldalakat, fórumokat kell keresni. Szerencsére a Mercedes népszerű tuningplatform, így tuti akad bőven infó.Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Hát igen, ők valszeg tudják a dolgukat Törött autóról sokmindent le lehet szedni - persze ehhez kell a szakember. De a pl. hátulról zúzták össze, attól az első fékei még lehetnek kincstári állapotban. Persze csak a szerkezetre gondolok - új tárcsa, betét (+ esetleg fémszövésű fékcsövek) kell a cserekor.
Department of Redundancy Department
-
#00809728
törölt tag
Szasz!
Bocsi siettem és nem néztem át mit írtam.A.G.A igen Szfvári cég de láng termékeket forgalmaznak ugy tudom.
Sparko= Sparco.
[link] ő neki van egy boltja a Blahán Corvin áruzás 2 emeletén.Na ő beszezi ami neked kell.Hivatkozz rám Dodi72 akinek ano pugja volt.
[Szerkesztve] -
karib
addikt
Nem, bár az újabb fékrendszerek már többnyire képesek vészfék rásegítésre.
Az SBC annyit csinlált, hogy a fékpedállal te valójában már csak egy jeladót taposol, mint az elektronikus gázpedálnál, aztán majd a vezérlőelektronika bizgerálja a fékeket, amik egyelőre még hidraulikus működtetésűek. Ez utóbbi miatt csak félig elektronikus csak a rendszer - távlatilag 100% elektromos fékeket ígértek, ahol már szervomotorok mozgatják a fékbetéteket is. Sokan kritizálták az SBC-t a fura pedálérzet miatt - illetve az is fura lehet, hogy az ABS működésekor nem vibrál a pedál (hiszen nincs közvetlen kapcsolatban a hidraulikus körrel). Áramkimaradás esetén viszont valami mechanikus kapcsolat azért létrejön és rátaposhatsz a rendes munkahengerre is valahogy
Ez volt az E osztály egyik nagy trükkje. Lehet, hogy csak túl drága és nem hoz semmi újat, ezért hagyták ki a modellfrissítéskor.Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Az SBC semi-elektronik: gáz esetén van valami mechanikus áthidalás, és továbbra is hidraulika mozgatja a fékeket. A következő lépcső a full-elektro fék, tényleg csak jeladó van és elektromotorok szortják a tárcsákra a betéteket.
Nem tudom, hogy volt-e vele gond. Én se feltétlen bízok benne - bár ezt statisztikailag jobban ki lehet mutatni. Reflexből elutasítani nem szabad - ki mondja, hogy egy hidraulikus rendszer megbízhatóbb kell legyen? Mindkettő mellett lehet érvelni, aztán meglátjuk. Mondjuk én a ''ha nincs vele baj, ne babráljuk'' filozófia híve vagyokDepartment of Redundancy Department
-
Motion_Blur
félisten
Már vezettem Imprezát. Úgy remegett a lábam, hogy alig bírtam kuplungolni, majnem lefulladtam vele
Szerintem egy gokartozás nagyobb élmény
EVO vs. STi: az EVO-t választaná egy pályaversenyző, hiába gyengéb esetleg. A futóműve páratlan...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
bambano
titán
Néha szétnézek a használtautón és vectra gts 3.2-t fillérekért dobálnának az ember után. 2 éves korára elveszíti az új árának majdnem 2/3-át. Az értéke meg nem Szóval nem kell olyan hajde nagy állás ahhoz, hogy ilyen autót vegyél.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
karib
addikt
Ha megengedheted magadnak, szerintem nem jársz rosszul egy Imprezával vagy Evóval Viszont ha már a fogyasztás kezd elriasztani, akkor inkább keress valami mást - egy dolog, hogy sokat zabálnak, de a szervizelésük sem lehet olcsó. Plusz költség a gyors gumifogyás is
Department of Redundancy Department
-
-
karib
addikt
Persze, le lehet tolni 25 litert egy turbós autó torkán, ha 100% padlógáz-padlófékkel tud az ember közlekedni Amúgy szerintem városban el lehet gurgulázni 15 liter körül egy Subaruval, amibe pár odalépés is belefér. A sokat inkább arra gondoltam, hogy egy hagyományos, kétkerekes, soros 2 literes turbó simogatva 12 liter alá is vihető, a Scoobyval ez kivitelezhetetlen (az összkerékhajtás miatt többek között). Papíron is többet fogyaszt, az pedig már intő jel
Az is hozzátartozik, hogy ha valaki rendszeresen kiautózza egy ilyen autó tudását, akkor minden fokozott gyorsasággal kopik rajta - kuplung, fékek, gumik, illetve igazából az egész autó. Tehát drága móka. Persze lehet vele nem törődni és lelakni, aztán kiglancolva eladni, de ez elég tahó hozzáállás szerintem Tehát vaskos karbantartási költségekre kell berendezkedni. Csak gurgulázni pedig szerintem drága móka és valszeg kényelmetlen - meg úgyse tudod tűrtőztetni magadDepartment of Redundancy Department
-
Viewsonic
aktív tag
Hi
én az összeset kipróbáltam/ültem benne wrx,sti csiklampas regebbi,vagy 2002es békalámpás 2005ös wrx sti és az uj 06os 2,5L sti bármlyik megeszi a 20l-ert minimum ha városban nyomogatod,de kilehet hozni közel 30l-es fogyasztást is.vagy ha húzva van akkor 35l körülit is !
Ültem gyáriba is meg tunigoltba is ég és föld a kettő.
Tegnap a 2.kerületben mentünk egy eleg komolyat felfele kacskaringós utakon egy 400le-s 2,5L -es 06 os sti vel telefonnal lekameráztamAprilia Mille R Factory rox! :D
-
Soak
veterán
[link]
The Caterpillar 797 mining truck was the largest of its kind in the world until 2001. Brought into operation in 2000, it has a payload capacity of 360 tons. The Cat 797 is powered by a 24 cylinder V24 quad-turbo diesel engine that produces an amazing 3,400 horsepower. -
addikt
-
Viewsonic
aktív tag
2006 STI 2500ccm verseny cuccokkat vett bele a haverom mert szétment a gyári turbó nembírta az 1,6-os nyomást
mindent pontosan nemtudok,hogy miket rendelt bele csak kb:
APS SR40 turbó+leömlő
APS 3'' kipufogó rendszer
APS cold air kit
Nagyobb Intercooler
Ecutek Chip@1,5 nyomás 435 LE
HKS Bov
nagyobb benzinpumpa+befecskendező,injector 750ccm
stb.. még a lényeg,hogy 8000ig ellesz engedve a fordulat eddig kb 7200ig forgott le és ''elvileg tartós lesz'' mert versenycuccok nemvéletlenül kerültek beleAprilia Mille R Factory rox! :D
-
Viewsonic
aktív tag
én Bmw-s vagyok,de elkell ismernem,hogy egy tuningolt STI nagyon vad és borzalmasan komoly feeling (gyárilag nem kéne nekem...)
Fater MOL-os szal
ami kimaradt: sajnos csak holnap tudom felrakni a videokat a telobol mert,a bátyám irodánkba benthagyta a Bluetooth adaptert holnap amit tudom feltolom
[Szerkesztve]Aprilia Mille R Factory rox! :D
-
Viewsonic
aktív tag
az a durva,hogy eddig volt már 370le az STI és elvert ígyis nagyon komoly autokat mondjuk rajtból 500m át(pl lámpák között,vagy kint ment a masik haverommal M6 ellen és elverte,de vertünk már el Gallardo-t is akkor aztán volt ordibálás
Viszont ahogy az M6 eléri a 4.fokozatot nemsok autó fogja meg akkorát megy borzalmas,ugye 270nél tilt gyárilag és 190 ről olyat húz végig kész iszonyat durva...Aprilia Mille R Factory rox! :D
-
éN79
addikt
Erre én is nagyon kiváncsi leszek.
Nekem már az is álom, ha egy ''alap'' STI elbrummog mellettem az utcán. Ha kocsival vagyok én is ilyenkor, akkor még a motort is leállítanám szívesen, hogy jobban halljam a dögöt.
Láttad már bzoley számítógépházát? [link]
Ő se kicsit szeretheti a fiastyúk legcsodálatosabb alkotását.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Netfone
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Revolut
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest