-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ByB
addikt
Brabus E V12: 640 lóerő és 330km/h-s végsebesség! (Elektronikusan korlátozva, mivel egyenlőre nem gyártanak olyan abroncsot, amit bírná a tovább nyüstölést...) Kiváncsi leszek AMG 69-re: 675 lóerő...
Másik véglet: japán műhelyek: Supra + ''bütykölés'' = 1300LE... -
ByB
addikt
válasz Roadkill #307 üzenetére
Egy kis kötözködés:
Gondolom 180 km/h-t arra értetted, hogy mind a ketten 90-nel mentek, ez eddig okké is. De az miként is jött ki, hogy neked csak olyan mintha 60-nal mennél??? Ugyen nem állítottad egyenes arányosságba a tömeget a sebességgel... Itt valami nagyon be lett nézve. Némiképp nagyon benne vagyok a témába és hidd el nekem, ha te egy Audi 100-sal (A6-as közvetlen elődje) 60-nal deformálódni képes tárgynak ütközöl, nem csak a fejed fog fájni... Régen volt már annak az autónak a fejlesztése! A Suzuki másik téma, abból semmi sem marad...
Ha pedig 90-nel mész egy 90-nel jövő Suzukinak, akkor pedig nem fórumozol többet, de enni is csak szivószállal... (Nem kívánom senkinek!) -
ByB
addikt
válasz Roadkill #320 üzenetére
Nem falrengető hülyeség, az elv közelít a valóshoz, de a konkrét adatok, távol állnak a valóságtól!!! Olyan kritériumokat hagytál ki, ami miatt a 120-60 a valóságban 105-75 körül van. Ezt értsd az autók külső kontaktusára. De nem ez számít, mert akkor még szó sem volt az utasfelfogó rendszerről, ami megint eltolja az adatokat 110-70 irányba és folytathatnánk.
Kis koromban volt egy elég komoly balesetem Polskival: patakba zuhantunk több mint százzal... Nem a fizika miatt maradtam életben! Azóta foglalkoztat a téma... Ha valakit érdekel, egyszer leírom röviden az Audi kontra Suzuki esetét, bár nem erről szól a topik!
ui.: Az is tök érdekes, hogy a Volvo-t hoztad példának, nem véletlen. Iszonyúan belénk sújkolták, hogy ők az elsők a világon, pedig ez már rég nincs így. Félre ne értsd ez nem kritika!!! -
ByB
addikt
válasz Roadkill #325 üzenetére
Hétvégén leírom!!!
ui.: A Renault-ról meg aranyosan nyilatkozott a Saab biztonság fejelsztési mérnöke: ''Az élet nem a csillagokról szól. Örülünk, hogy a Renault-nak van jó sok, de mi inkább életeket szeretnénk menteni ezután is...'' Ez a csillagosdi csak marketing, semmi más. (Érdemes utánaolvasni az új Mercedes S class cuccainak: 16 légzsák, 42 volt, radaros presafe system... Jövőre jön ki. Mindenki csak messziről követi...)
[Szerkesztve] -
ByB
addikt
válasz Motion_Blur #4124 üzenetére
Természetesen lehet 50-nel is közlekedni velük, de reggelente amikor beindítod és egy finom gázfröccsel ellenőrzöd a boxer motor meglétét, kicsit nehéz beállni a sorba...
-
ByB
addikt
válasz Motion_Blur #4126 üzenetére
Sajnos nálam eddig max 1 hétig voltak ilyen ''szörnyetegek'' (Vectra GTS 3.2, Astra OPC, Speedster, Impreza WRX...) és mindig ''sírva'' adtam őket vissza! Megszokni, talán évek múltán...
-
ByB
addikt
válasz bambano #4145 üzenetére
Alap - ''Sajnos nálam eddig max 1 hétig voltak ilyen ''szörnyetegek'' (Vectra GTS 3.2, Astra OPC, Speedster, Impreza WRX...) és mindig ''sírva'' adtam őket vissza! Megszokni, talán évek múltán...''
Kérdés - ''ByB :milyen páratlan foglalkozásod van ,hogy lehetőséged van ilyenekkel furikázni?''
Reakciód - ''Néha szétnézek a használtautón és vectra gts 3.2-t fillérekért dobálnának az ember után. 2 éves korára elveszíti az új árának majdnem 2/3-át. Az értéke meg nem Szóval nem kell olyan hajde nagy állás ahhoz, hogy ilyen autót vegyél.''
Sorry, ezekszerint csak számomra volt félreérthető a dolog. A ''benézni'', pedig egy szleng szó, nem hittem, hogy ezzel újdonságot írok!
De hogy valami építő jellegűt is írjak, megnéztem én is itt-ott a 3.2-es 2004-es Vectra GTS-eket, amik állításod szerint elvesztik áruk kétharmadát, de átlagban 7 milla között mozognak! Ami szerintem reális, azaz 1/3 (jó állapotú autó esetén) - 1/2 (teszt vagy törött autó esetén) értékvesztés, értsd ár.
[Szerkesztve] -
ByB
addikt
Pár héttel ezelőtt volt nálam egy Astra OPC - 19 colos kerekek voltak rajta, 225/40-es Continental gumikkal, szegény autó küszködött a városban, arról nem is beszélve, hogy ugyan hivatalos a méret, mégis rendszeresen beleért a dobba a gumi!!! Darabja pedig több, mint 100k és a tesztautón olyan 8-10.000 km-t bírtak ki... Nem is folytatnám!
ui.: A 2.8 V6-os turbó kimondottan hosszútávú utazásokra van kitalálva, mert ugyan alapból jár hozzá a ''SPORT'' gomb, de Budapesten ennek csak kárát láttam, ellenben a Bükkben mutatott magából valamit a feszesebb beállítás! -
ByB
addikt
Ez nem csak a 599 GTB-ben van, hanem például az új Corvette-ben és Audi TT-ben, de még sorolhatnám... Amúgy kétféle módszer létezik, az egyik, ahhoz hasonló, amit te írtál, a fémet tartalmazó folyadék fizikai tulajdonságai megváltoznak mágnes hatására, illetve a másik, hogy a lengéscsillapítóban vagy állítható, vagy több útja is lehet a folyadék áramlásának... Kisebb keresztmetszeten nehezebben áramlik át a folyadék, keményedik a futómű.
-
ByB
addikt
A ''SPORT'' gomb megnyomásával az alábbi dolgok változnak: futómű keményedés, ha jól tudom a lengéscsillapító áteresztő szelepének keresztmetszet módosításával. A kormánymű szervo motorjának rásegítése lecsökken, az elektronikus gázpedál reakciója javul, mivel módosul a befecskendezés, illetve automata váltó esetén módosul a váltásreakció.
-
ByB
addikt
válasz bambano #4155 üzenetére
Hidd el tényleg nem akarok kötözködni, biztos kapsz 4 milla körül 3.2-es GTS-t, de két évesen maximum megtörtet, vagy tesztautót! Ami nálam volt, annak 3.000 km-es korában már lógott az első futóműve! Én egy hét alatt amortizáltam le az első R17-es Michelin téligumikat! [link] - imádtam ezt az autót!!!
-
-
ByB
addikt
A SPORT gomb tényleg abszolút érzéki csalódás, a végsebességet nem befolyásolja, de a gyorsulásnál és a rugalmassági tesztekben megmutatkozik a különbség! A Turbo-s Opeleknél alap, és a befecskendezés mellett, ilyenkor a Turbo nyomását is képes ''túltölteni'' egy rövidebb időre!
-
ByB
addikt
A hydro és pneumatikus, elektronikusan állítható futóművek nem összekeverendők a sportkocsik állítható futóművével. Ez utóbbi ''komoly'' szervízhátteret kíván, még az előbbi egy forgókapcsolót! A kézzel állítható futómű általában hagyományos csavarrugót és lengéscsillapítót tartalmaz!
Emlékszem az előző Corollamban voltak felkeményedő lengéscsillapítók és nagyon jól működtek. Hirtelen irányváltásnál a folyadék útját egy szelep lassította, ezért kevésbé dőlt meg az autó, pöpec megoldás volt! -
ByB
addikt
Egy két há... éve volt kint az itthon autókiállításon egy srác, talán egy 3-as bmw-vel, aminek elektronikusan lehetett állítani a hasmagasságát, totál saját fejlesztés és szponzorokat keresett a további fejlesztésekhez, állítólag jó kis találmány volt, csak az önsúlyából kellett volna faragni és kicsit megbízhatóbbá tenni!
-
ByB
addikt
válasz Ragnar_ #4175 üzenetére
A full kipufogó tuninggal csak annyi probléma van, hogy egy adott motorhoz, adott be és kimenő levegő mennyiségre van szükség. És ha ezt az amúgy elég érzékeny rendszert megbolygatod és a folytás nem lesz tetsző a motor számára, akkor adódhatnak gondok. Nagy valószínűséggel egy korrekt minőségű sport kipufogórendszer nem fog problémát okozni, de először lehet érdemes csak egy hátsó dobbal kezdeni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...