-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz EQMontoya #76191 üzenetére
Sokat filózok a kérdésen:
- a bringa csak nyáron játszik, ~130 méterrel a Duna szintje felett lakom, lever a víz hazafelé, a cuccaimat (laptop, stb.) is macerás szállítani, időnként öltöny kell.
- a motor se működik esőben, télen.@Declare: GTE nagyon drága; továbbá az az érzésem, hogy a sok "kamu plug-in" miatt meg fogják különböztetni a full elektromos autókat tőlük, és csak utóbbiak fogják élvezni a jelenlegi előnyöket.
@Saint: semmi konkrét, csak megy a kavarás. Viberen is ennyit tudnék mondani.
@Vilike: Az a legutolsó opció, f@szm. Amúgy kocsmába-kocsmából OK a BKV, mindig érvényesítem a jegyet.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #76201 üzenetére
nekem is ez fáj a legjobban.
ha metróvonalon tárgyalok, akkor nem taxizom, mertjófejvagyok, de múlt héten is meghaltam a 3as metrón jelmezben, M2-re átszállásnál volt egy kis lehűlés.
utálom.focvis: Parkoló viszont nincs, nem szeretnék napi 4000, azaz havi 80 000 Ft-ot elparkolni.
Viber-->[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
válasz EQMontoya #76252 üzenetére
"Oda tekerik Neked őket, ahová szeretnéd." - ezen én is elgondolkodtam... 2éves kocsinál 70-80e km nem gyanús, max akkor tesz bele többet az ürge, ha nem alszik. Uez egy 8-10évesnél már elég fura. Szervizkönybe is olyan pecsétet szerez bárki, amilyet akar.
Van rá mód, amivel reálisan lehetne saccolni, h mennyit futott egy öregebb járgány? A lekérdezős app ugyebár akkor riaszt, ha csak egyszer, közvetlen eladás előtt volt tekerve és vmi difi van az adatokkal - ráadásul csak magyar kocsikra jó. Mert nem sok értelme van 2kEUR-val többet kiadni egy keveset futottnak behazudott kocsiért, mint egy olyanért, aminek a gazdája nem csalt.
Ahogy nézem, a "becsületes németek" is lelkesen tekernek
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz EQMontoya #76326 üzenetére
Mindenesetre ne aggódjunk a törvényhozói kreativitás tekintetében.
Egy a biztos: ha most kevesebbet (kb fele-duplája árviszonyokról van szó!) kell a verdáért fizetnem, az a különbözet az enyém. A kedvezmények, amikkel megpróbálnak drágább, ráadásul kényelmetlenebb (300km-enként töltendő) kocsi vételére rávenni ideig-óráig tartanak, ráadásul nem mindíg tudja őket kihasználni az ember.
A fosszilisek agyonbüntetésétől meg nem tartok, vagy ha mégis megteszik, felvirágzik K-EU-ban a "mentős/rendőrségi/stb" dízel feketekereskedelme. Láttunk már hasonlót úgy 20éve.
#76327: valami bérletet nem tudsz venni? Itt 30-40eFt a nappalis, 40-50eFt az egésznapos havidíj.
Hogy van ez a hibrides parkolás európában? Néztem, a touaregnek is van TSI-hibrid változata (TDI-hibrid lenne az igazi...), de kb 4kEUR-val (~20%, 6-7éves kocsikról beszélünk) drágább a dízelesnél. Ez azért elég meredek, ennyit a kocsi egész élettartama alatt nem parkolgatok el - ráadásul ahol parkolni szoktam (melóhely pl), semmi kedvezmény nincs elektroautókra...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
veterán
válasz EQMontoya #76339 üzenetére
Még csak az agyalás megy.
De ez jogos, nem épp a szerviz miatt (nazi technika ahogy brumi1024 is írta), hanem amikor épp autó cserebere van - az idei év extrém, de 2x kellett kölcsön autót kuncsorognom.@Saint: ne is mondd!
(#76336) t72killer: még finomítani kell a matekon:
1. becsült értékvesztés
2. kiszámolni, hogy mennyit takarítok meg az üzemanyagon - hasra ütve kb. 15 ezret / hó, az évi 180 ezer Ft, tehát 420 + 180 = 600 ezer Ft - mínusz biztosítás, szerviz = 570 ezer környéke.Való igaz, hogy bármikor módosíthatnak a kedvezményeken, akkor majd jetpack-et kell venni.
@Declare: semmi se biztos, az se, hogy oda kell mennem, de ott tudtommal nyista parkoló, csak az utcán...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz EQMontoya #76519 üzenetére
Hát, gondolnék arra esetleg, hogy a hengerben fellépő történés (olajos-gázolajos égés) átégeti a hengerfejet/dugattyút és úgy kicsit már gyorsabban elkezdi felzabálni a kocsit a történés. Olyan gyors nem lehetett a kigyulladás, mert még el tudtak szaladni a benzinkúthoz, majd onnan is vissza tudtak érni úgy, hogy még a kocsi egyben volt (gondolom, mivel sikerült még beleülni).
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #76519 üzenetére
A hiba ott volt hogy nem fullasztotta le azonnal. Vagyis ment vagy 5-10 percig a verda full gazon.
Az nem kis hoterheles. Minden tuzforro lett (diesel porog 6000 rpm-en + miutan mar nincs elektronikai limit megy amivel a csovon kifer ) abban a pillanatban amikor ategett a hengerfej ugy ahogy a kollega irta szejjelfrocskolte a fasza kis ego olajat a motorter felgyulladt onnan meg mar csak nezo vagy...
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz EQMontoya #76525 üzenetére
A pillangószelep zárt állásában is működik a motor, pl. alapjáratkor. Nem vagyok szagértő, de tartom, hogy szerintem nem véletlen hogy egy nagyon régóta élő jelenségre nincs megoldás.
Krisztián: Hiába állítod le a motort, de már 5x elmondtuk. A dízelmotorhoz nem kell szikra.
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #76528 üzenetére
Amit nem annyira egyszeru elzarni emiatt:
Diesel engine's speed is controlled by varying the amount of fuel supplied to the cylinders in the Unit injector and since no air restriction is present (and is moreover accelerated by the crankshaft driven turbocharger or compressor mechanism) an unlimited supply of air is thus possible
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #76533 üzenetére
Abban igazad van ,hogy a logikad nem rossz mert ha atterveznek az autokat akkor ez elkerulheto lenne ugyanis diesel meghajtasu hajokon, eromuvekben etc kotelezo az air cut off rendszer beepitese.
Van egy olyan megerzesem hogy ez nem ket filleres muvelet es mivel ez a jelenseg eleg ritka kocsiknal szimplan csak szarnak ra.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #76671 üzenetére
Nem, ezt nem lehet megoldani normalisan. Ez egy festek, ami ujkoraban tok jo, de nyilvanvaloan nem teszteltek eleg alaposan, mielott elkezdtek gyartani. Teljesen markafuggetlen problema, a beszallitoval van a gond.
A toyota ugy oldotta meg, hogy nem hasznalt ilyet. Mert mire elkezdtek volna hasznalni, kiderult, hogy fos. De ez nem dicseret, csak ekkora lemaradasban voltak a beltertervezesben. -
#94529552
törölt tag
válasz EQMontoya #76678 üzenetére
Ez csak amolyan szokásos német autó fikázás, ami megszokhattunk tőled, mint az Astra kapcsán is toltál?
Mivel rbalintnak alfája van ezért volt érthetetlen beszólásod, vagy csak azért írtad, hogy ettől jobban érzed magad. Nem lehet itt értelmesen fórumozni? Már elnézést, hogy megkérdezem. Mert lehet pár szóval tapasztalati véleményt is írni, ha valaki azt a márkát kérdezi, nem olyan fricskázó beszólást, amiket te szoktál. Honnan tudod, hogy nem-e már módosítottak, és megfelelő lett esetleg a minősége.
Minden amit használnak az használódik, könnyen szakadó kárpitról még soha nem hallottam náluk, de majd focvis, brumi1024, vagy más tulajok beírják, ha olyanok, neked most nem hiszem el. Egyébként sajnos már volt dolgom a lehámló akármivel a gombokon, és a könyöklőn, és tényleg jobb a sima fényes műanyagfelület, mint a többinél.Jah, ez tiszta sor, csak trollkodtam.
Én meg csak elmondtam a véleményem erről és a témáról. -
Richard!
addikt
válasz EQMontoya #76690 üzenetére
Magyarországon csináltattam, 15500 pénzért, világításkapcsoló cserével együtt. Mert ugye az is kopik
Kárpit le, kicsavarozod a könyöklőt, abból pedig kipattintod azt a műanyag részt. Le lett polírozva és matt feketével lett lefújva. Nagyjából 3 órás művelet volt.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #76707 üzenetére
Ja, fölösleges ezekre a számokra annyira ráfeszülni, amúgy is azt írnak oda, amit akarnak, fogyasztás, tömeg óta tudjuk, de gyorsulásnál is erősen kérdéses ja, mennyire hitelesek ezek a számok... a lényeget pont elmondják, szarul nem megy na meg amúgy is, oda kell állni az A3 mellé, nyomni egy padlót, aztán az A3 lemarad, ennyi
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #76707 üzenetére
Remek, megint ez a téma. Mi annyira hihetetlen abban a 7.1-ben? 0 fokban télivel, megkérdőjelezhető váltásokkal. Vagy itt van automatával. Youtube A3 0-100 és lesz még végtelen ilyen találat. Gondolom mindegyik kizsírozott szakadékban hátszéllel tudja ezt. A nehezebb és dízel Giulia is pont ugyanezt tudja 180 lóval.
(#76708) [vilike]: Aha, csak az Amperánál 30-cal a kényelmes autópályás utazótempó alatt vége a dalnak. Egyébként ha nem a fürdőszoba az etalon a formatervezésnél és költenek futóműre is (ha már festékre nem tellett 12,5 millióért...), akkor lehet, hogy jobban fog menni.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz EQMontoya #76686 üzenetére
Már elnézést, de fanatikus az te vagy, mert mindent fikázol itt ami nem japán, csak meg kell nézni a hsz-eidet.
De ezektől biztos nagyon happy vagy, és a kulturált fórumozást sajnos nem ismered. Ebből egyest érdemelsz, és ez egyáltalán nem vicc. A japános topikokat már meg se nézem, hogy ott hogy nyomatod ugyanezt a szart. -
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #76713 üzenetére
Nem olyan gyanús, mert a súly és lóerő csak két nagyon apró része egy elég komplex fizikai rendszernek. A merevebb kasztni (kevesebb energia vész el a váz pillanatnyi deformálására), a futómű, a motor szélesebb ideális erőátadó tartománya, a gumik összetétele, az alaktényező, stb. Még azt sem lehet mondani, hogy egy 15 évvel ezelőtti RWD-nek olyan nagy előnye lenne egy FWD-vel szemben, mert 15+n évvel ezelőtt teljesen reménytelen volt olyan komplex rendszereket modellezni, amit ma egy okostelefonnal megoldasz.
[ Szerkesztve ]
-
a8l
aktív tag
válasz EQMontoya #76713 üzenetére
Valóban jól gyorsulnak 100-ig a mai tfsi audik. Én alá tudom támasztani az a8 4.0tfsi esetében, nemhogy a gyári adatot hanem annál jobbat is hoz. A titok ennél a váltóban is rejlik, nagyon jó a ZF8HP.
Többször is mértem Racelogic kütyüvel.
Ha csak simán lepadlózom akkor 4,5s hozza a gyári adatot, viszont van egy rejtett rajt mód, padló fék erősen, és padló gáz, ilyenkor kicsit durvábban vált de 4.2s alatt van 100-on, rs7-ben, s8-ban is próbáltam mindenhol hasonló javulás van időben.
Rs7 gyárilag tudja a 3,5s-t ami nagyon jó egy több mint 2 tonnás autótól.
10-15éve még nem voltak ilyen gyorsulási adatok 400Le körül 6s alatt gyorsultak valamivel.
D2 face a8 még 6.9s-et gyorsult 310Le-vel, D3 meg 6,5s körül 335LE-vel , most meg bő 4s 420Le-vel.
A gyári GTR amikor megjelent akkor 4s körül tudtam gyorsulni rajt nélkül.(persze utána levittem 2,4s-ig)[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz EQMontoya #76744 üzenetére
Ez 156. könnyebb a bodé, és alapvetően egy nagyon jó autó. Annak idején a világ egyik legjobban tapadó futóműve volt az autónak.
a 159 benzinesben véleményem szerint csak 1750 turbó-benzinnel érdemes vétel. (elég ritka és megvan az ára is) Viszont ebben a 156-ban még a több modellváltáson keresztülment és folyamatosan reszelt szenzációs 2.5 v6 busso van.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Elektrosokk
addikt
válasz EQMontoya #76758 üzenetére
Sajnos vagy nem sajnos, ahogy az autóipar áll nem hinném hogy fognak még ilyen motorokat készíteni, mi még abban a szerencsés helyzetben vagyunk hogy lehetőségünk van ilyen kincseket hajtani.
30 év múlva mindannyian egy önjáró dodzsemben fogunk nem éppen gumiszagtól mámorosan haladni.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
z123456789
addikt
válasz EQMontoya #76853 üzenetére
(#76853) EQMontoya
Leírom nektek is, amit "Jó"nak, csak nem gondoltam volna, hogy ennyire sokan keresik ezt. Sorry.(#76854) Speeedfire
Ld. fenti okot.(#76857) BigBlackDog
Már írom is.(#76860) focvis
Ott a pont. Jó-nak azt írtam, hogy ha úgy van tudok osztrák címre rendelni, bár oda is bizonyos összeg felett ingyenes. Nekem most más is volt a csomagban, így hát ennyibe került ténylegesen csak. Én az egy kamrásat vettem, elég az nekem. Este kipróbálom.És neki is azt mondtam, hogy ha többen vagytok, meg lehet úszni a szállítási ktsg-t.
-
válasz EQMontoya #76897 üzenetére
véletlen lenyomtam billen az a-t és s-t egyszerre, vakon gépelek ráadásul német billel
grammar nazi[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen