-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz EQMontoya #83948 üzenetére
Írta, hogy van második autó, csak nem figyelsz, és az anyagi és egyéb dolgoknak is utána jár, ahogy én itt át olvastam. Szerintem nem volt nagy arca, a vilivel már ezerszer poénkodtak mások is, most ez az egy eset miért zavart téged?
Mi ez a féléves fizu blabla, miért nem negyed vagy háromnegyed éves? -
bajnokpityu
félisten
válasz EQMontoya #84021 üzenetére
mazda: ellenben elporlik 5 évesen
de kell a kombi. és sajnos kell a diesel is cégautónak.
és azért van még bőven erős autó újak között. ránéznék a mondeokra is. 2 kategóriával nagyobb, sztem nem csúnyább, műszakilag se sokkal szarabb.2es oktáv után fékje futóműve is fényévekre van oktávétól. magam részéről nem hiszem, h annyival jobb lenne az új oktáv futóműve, hogy egy alap mondit beérne.
és sztem még olcsóbb is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz EQMontoya #84053 üzenetére
mióta nincs szivó benyás mondeo, azóta egyik se alkalmas nagyrészt városi használatra.
Cégautó,nem cégautó, sztem nem kéne rohadnia mazdának annyiért. Dáciától elnézem, de az annyiba is kerül.
Ismerősi körben egy 3as nem rohad egyedül. 60ezret ment 8 év alatt, életének 99.9%át egy száraz mélygarázsban töltötte.egyébként az RS is turbos varrógép és agyonkomplikált diesel. tök ugyanaz.
EQMontoya: gyönyörűnek tartom a 6osat (többi mazda nekem nem jön be). és nem kéne. nem szeretem az ennyire megmarketingelt tárgyakat, valahogy az a benyomásom, h inkább a reklámra költöttek, mint gyártásra. de ez persze egyéni izlés. nomeg nekem valahogy akár accord, akár 6os mazda, maradt hiányérzetem belül. Olyan japános. amivel nincs gond, ha ócsó. de mazda nagyon nem ócsó.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
adalbert1
veterán
válasz EQMontoya #84076 üzenetére
Akár működhetne is, ha: lenne hely, ahol tárolhatom, lenne rá jogsim, nem tél jönne most, illetve egy gyerekkori baleset miatt nem félnék a motorozástól (illetve attól, hogy nagyon könnyen otthagyom a fogamat valahol).
Alternatívaként még azon gondolkozom, hogy inkább járok reggel 7-re, úgy talán a tömeg nagy része elkerülhető (vagy 10-re, viszont a lezárás miatt szerintem még akkor is nagyobb forgalom lesz, mint általában 10 körül). -
nagyúr
válasz EQMontoya #84115 üzenetére
10 alatt nem kapsz rendesen felszerelt autót prémium szinten. Hidd el, bújtam eleget a konfigurátorokat és voltam bent szalonban is. Plusz CVT váltót nekem ne akarjon eladni senki, csak ha priust akarok venni...
Akármielyik német prémiumot nézem, 8-9M a belépőmodell, és nincs benne szinte semmi. És minden rendes extra húzós. Egy Focus/Astra/akármi 7 misiért már majdnem full, sőt, ugyanúgy 3-5 év garival, olcsóbb fenntartással és ott merem hagyni a belvárosban leparkolva, nem attól rettegve mikor húzza meg egy gyökér vagy akarja elvinni...
És csak úgy nem dob rá senki másfél misit 8,5 misire Én is eleget szívom a fogam a Ford árán, de elegem lett a mostani helyzetből, és nem vállalok be használtan rizikót, stb Nem ismétlem magam.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz EQMontoya #84118 üzenetére
Japánok árazásához nem konyítok; viszont az öcsém most vesz új autót, kicsit körbejártuk a témát, frissek a tapasztalatok. Normális (= hétköznapi) elvárásokkal, 5 m-ért bőven lehet nem-alapmotoros kompaktok között válogatni.
("normális elvárás": digit klíma, el.ablakok, BT-s rádió, 16" alu, 4 henger, 110+ le)
Tavasszal néztem Merga C-t (C160 - 1.6 turbó), a fenti elvárásokkal 8 m. De egy Mercedes esetében illik még ezt-azt beikszelni, úgy 9 m.
Amit nem tartok jó ötletnek, ha az 5 milliós kompaktot kezdjük el felékszerezni és végül 8-9 m-re jön ki. Amikor meg eladná az ember pár év múlva, azzal szembesül, hogy kvázi egy árban megy az anno 5 millióssal.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #84118 üzenetére
Most csak kíváncsiságból kattintgatva ez jött ki:
Lexus C200t jó felszereltséggel, alap fekete színben alap dísztárcsával 12.090.000 Ft
Audi A4 2.0TSFI Automata alaop fekete szín, közepes feleszerltségi szint alig kattintgatva,fele sincs benne mint a lexusban : 11.270.000 Ft szóval simán felhozom 12-re ha szintbe hozom a japánnal, vagy fölé.
Merci C 200 automata alap fekete óvatosan kattintva is 11.500.000 Ft szóval drága.
Bőr ülést nem ad senki alapban, navit se, automatát se, főleg alap motorhoz nem. Ülésfűtés is inkább valami nagyobb szinthez van, vagy csomagozni kell. A japánok legalább szintenként adnak mindent, és csak 1-2 plusz dolog van.
Német prémiumot csak használtan, valami megbízható forrástól (van ilyen??). A kompakt meg 6 misiért vállalható, annyiért sokminden jót kapsz, és vígan elvagy vele sok-sok évig.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84118 üzenetére
Biztosan én vagyok ügyetlen, de nekem nem sikerült pl. 3-as BMW-vel közepes felszereltséggel ( persze tudom, ez relatív, kinek mi a közepes ) megállni 10 millió körüli listaárra.
Egy 318i benzin kéziváltóval, egyszerü színben, alap (16") kerékkel, mindenféle optikai csomag nélkül, a legegyszerübb börbelsövel, és "közepes" szinttel ( börkormány, autom.klíma, naprolók, Tempomat, PDC körbe, tükör csomag, ülésfütés sportüléssel, navi ) 13 millióba áll meg.
Ennyit is szoktak engedni a kereskedésben, hogy levihetö 10-re? ( Sosem vettem új autót, így kérdezem. )
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84138 üzenetére
Annyi legalább kell(het), hogy egy mélygarázsból ki tudj állni.
Normális közlekedésre ( tehát nem a belsö sávban megfelelni a sztereotípiáknak ) nem feltétlen lehet rossz motor, bár én is inkább azt a verziót szeretem, amikor bármikor elö lehet rántani még pár lovat a cilinderböl.
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84144 üzenetére
Pedig ahogy a konfigurátorban látszik, nem alap.
A sötétedös belsö tükör olyan 60 ezer Ft, de pl a szélvédö felsö napvédö csíkja is 30 ezer Ft-os extra.@[vilike]:
Ez egy élhetö konfiguráció lenne.
Az egyik felsövezetö 3 napja kapta meg az ugyanilyen, csak metálfekete céges autóját, minden reggel sóhajtok egyet mellette, mikor sétálok be az épületbe. -
-
nagyúr
válasz EQMontoya #84261 üzenetére
Meg se nézted a linket a dísztárcsáról, olyan mint a momo felni, lyukközös, szóval mintha alufelni lenne, de nem az
Nem tudom melyik legyen, árban egyáltalán nincs difi.
Vili: Más pénzével verni a csalán fa**át nem jelent jót
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #84281 üzenetére
21% van.
Akkor akciós volt, de most sem sokkal drágább.
Jó és csendes gumi. Tart kanyarban, mint akit odabetonoztak. Nem valaminyúlós szar, pedig direkt olyat kerestem, aminek puhább az oldalfala, hogy a trónörökösnek ne rázza a seggét. A régi fulda sportcontrol lerázta a vesénket. Mondjuk az Y sebesség index-el volt...tök fölöslegesen
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #84284 üzenetére
ha nincs velem a család, meg szoktam kergetni a kályhát a szerpentinen. Nekem nem opció a szar gumi, mert ha valamit elmérek, a fal nem szokott puha lenni a kedvenc need a good tyre kanyaromban.
Visszafelé érdekes, folyamatosan emelkedő.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz EQMontoya #84514 üzenetére
Waze-zel az a baj, hogy csak 500 méterrel előtte figyelmeztet, míg az itthoni "mobil" trafik már 600 méterről képesek bemérni a sebességet, így egy hosszabb egyenesben simán be lehet nézni.
Viszont elméletileg csak 150 méterről fényképeznek, tehát ha előtte még elkanyarodsz valamerre, akkor nem lesz csekk.
[link]www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #84572 üzenetére
En 930-rol iPhonera valtottam, aztan gyorsan meg is szabadultam tole. 5-tol, meg meginkabb 6-tol a droid is kifejezetten jo.
930: megvettem, egy honap mulva akksi csere, ra egy honapra elallt a kepernyot borito uveg, eloszor bal felul, aztan a teljes jobb oldalat elengeste a ragasztas. (kozelsegerzekelo megbolondult).
Jo, uj telefon, annak kb ket honap utan jack beszart, kameragomb szinten, uveg szinten elallt, rezgomotor recsegett, vissza gariba, uj telefon. Kivettem a dobozbol, uvege annak is elallt.
Itt szabadultam meg tole, rengeteg a tipushibaja, es sajnos nagyon gyakori. :/"Bad reklám is reklám too"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #84597 üzenetére
Más baj lesz ott, nem a tárcsa anyaga. Én valami valami féknyereg csagy cső gondra tippelnék elsőre. Az tudja elmelegíteni a tárcsát annyira, hogy vetemedik.
Mappa a tárcsádnak és betétednek annyi. Új szett kell. És ha nem a gyárit rakod, megint bajok lesznek vele. Nekem az octavia 1 mindent elgörbített elől 2000km alatt. Csak a gyári bírta 60k-km-ig rázás nélkül lekoptatni a betétet. Sajnos ez gyárilag alul van tervezve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #84624 üzenetére
Látszik, hogy nem ismersz. Egyébként a tőcsavarokat nem kell kivenni, csak a kereket és a nyerget.
Összerakásnál szoktam vele szöszölni, mert szeretek mindent megkenni, amit meg kell, lepucolni, amit le kell.
Meg az idő a műhely körülményekre van megadva, nem otthon, az udvaron. 1 perc felemelni, 1 perc levenni a kereket légkullcsal, 2 perc és a nyereg a kezedben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó olcsóbb lett
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest