-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czimby
addikt
válasz EQMontoya #86874 üzenetére
Tudtommal az a lényege, hogy központosan tudd feltenni a kereket. A csavar csak akkor kaphat oldalirányú, nyiró terhelés ha nincs rendesen meghúzva. Mivel az agy és a felni felfekvési felülete közti súrlódás tart. A súrlódás a csavarok meghúzása adja. Emiatt a csavar csak húzás nem pedig nyírásra van terhelve. És ezért nincs lefestve a felnik és a féktárcsák felfekvő felülete. Mert ha a festék elég a fék hőhatása miatt, a csavar laza lesz, nyíródik és törik.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
veterán
válasz EQMontoya #86984 üzenetére
A XII-ből az Üllői útra inkább az Egérúton keresztül jöttem, mert a BAH csomópont minden Pest felé tartó irányban állt. Persze nem biztos, hogy jó döntés volt, mindenesetre a Waze által javasolt útvonalnál gyorsabb volt.
Az Andrássy út mellett lezárták a következőket is: Pesti rakpart, Roosewelt tér, Lánchíd; nem jár a Földalatti (M1) és egyéb nyalánkságok.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #86984 üzenetére
Andrási
Jaj. Lyaly. Egy mernokurtol. Munez csak azert nem szolt erte, mert azota is az intenziven van.
Ev autojahoz: szerintem az XC40 es a Stinger ket eros versenyzo, legyen ez a sorrend, mert tavaly magamnak szavaztam (Giulia), az ideit megkapja az asszony neki nagyon tetszik az XC40 - amugy nekem is, egy automata kisbenzin vagy hibrid tok eleg lenne. Ja, miert kell mindenkinek suv: tetszik nekik, biztonsagerzetet nyujt, jobb a kilatas, konnyebb be(fel)ulni, jobban pakolhato.
-
válasz EQMontoya #87118 üzenetére
Ne legyél már ennyire egységsugarú magyar Nem kell ehhez SUV. Minap éppen egy insignia előzött engem forgalomtól elzárt területen keresztül körforgalomba befelé, még egy kamiont is megelőzve nehogy lassan kelljen mennie.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87124 üzenetére
Pontos statisztikát vezetsz? Mert ha nem, akkor ez a hsz az állításomat igazolja.
Egyébként ezen autók nagy része az átlagnál jelentősen erősebb. Egy teljesen "hétköznapi" 530d is 5 sec körül futja a 0-100-at. Azzal teljesen mást jelent tahónak lenni, mint egy 60-80 lovas 1.4 szívóval, ami mondjuk közel 3x ennyi idő alatt teszi meg.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #87133 üzenetére
Csak aki nem tud normálisan közlekedni erős autóval, az ne üljön bele
Aki tud, annak meg minek?
Amúgy is, definiáld, mi a normális. Mindig aki nálunk gyorsabb, az a boyracer, mindig aki nálunk lassabb, az a tötymörgő
Én valahogy nem annyira érzem a tahók felülreprezentáltságát a suvosok között. Néha van, de rengeteg "cégautós" is van, passatos oktáviás, azok nyomulósabbak ... lefingott audik, bmw-k, de nagy részük amúgy meg is előz gyorsan, kikerül aztán nincs dolgunk, nem zavarjuk egymást, szerintem nincs olyan marha sok aki tényleg übertahó és zavaró (aki übertahó de nem zavar, azt leszarom pont ). Fogalmatlan, tötymörgő kategóriákkal több van.[ Szerkesztve ]
-
válasz EQMontoya #87133 üzenetére
Elég kényelmes mérnökként úgy következtetést levonni, h nem veszel figyelemben tényeket Értem h nem vagyok vitapartner, de a tény még tény marad: nem az autó hozza elő az állatot az emberből, csak egy eszköz az elkövetésre. Vagy csináljuk egy olyan jó magyaros statisztikát is rögtön, hogy nagyobb késsel jobban lehet ölni => bárkinek van nagy kése az már biztosan gyilkos is?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #87139 üzenetére
De ez mindjárt máshogy hangzik, mint a minden SUVos állat? kérdés, nem?
MOD
Mielőtt félreértés lenne belőle: nem, nem mondtál ilyet, de az előítélet a SUVokkal szemben megvolt. Én sem tudom cáfolni h sok a barom az utakon, csak én nem nézem miben ülnek, mert magam is egy suvos barom vagyok
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz EQMontoya #87118 üzenetére
BMW Xx-et jellemzően butikosnők és vállalkozó párjaik vesznek, szentem a foglalkozásuk és érdeklődési körük predesztinálja őket a közutakon tanúsított habitusukra. (Általánosítás rulZik persze, de mind a 3, általam ismert X tulajra passzol a leírás.)
Ciccuka: mit lakatolnak mihez? Ennek ránézésre semmi értelme a legtöbb autó esetében.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
válasz EQMontoya #87145 üzenetére
Hát nem is ok nélkül írtam h én is egy suttyó barom leszek a volánnál Tudod, ha gyorsan hajt cikázik, veszélyeztet akkor egy paraszt. Ha feltartja a forgalmat, indokolatlanul előzékeny és körültekintő akkor meg suttyó barom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
veterán
válasz EQMontoya #87499 üzenetére
ezer éve!
az első évben 50k volt, aztán idénre lement 24-re, és most 29. plusz adó természetesen. arra számítottam volna, hogy tovább csökken, de nem sajnos. és továbbra is a kh a legolcsóbb. egyébként ti mit tapasztaltatok? emelkedett, vagy csökkent a díjatok?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-v-
addikt
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87559 üzenetére
Ma reggel 7.30kor beültem a dugóba és 8.30-kor kiszálltam belőle 20km-rel odébb (Szentendrei + rakpart). 7.3-at mutatott a kijelző. Erősen bejáratósfogyinak tűnik nekem az a 11 liter. Bár mondjuk fura, nekem az első 2k km-en 6.5 körüli volt a számolt fogyasztás, de akkor félgáznál többet nem kapott.
11 liter egy 340 lovas M240i-nél mondható magyarázható fogyasztásnak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87567 üzenetére
Ne menjünk már megint ebbe bele kérlek, 32 ezer km-en át decire pontosan vezetem a fogyasztást, az összes számla megvan. De tudom, én vagyok a helikopter...
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz EQMontoya #87578 üzenetére
Jó lenne, ha lenne itt a környéken is ilyen szereldmagad. Ez a lehetőség most csak az oktatónk jófejsége miatt van, ha vége lesz a tanfolyamnak (május), már nem fog rendelkezésemre állni a csápos emelő.
Egyetlen dolog miatt aggódom: van két qrvanagy beton fekvőrendőr a suli udvarán, a műhelyhez vezető úton, amin nem biztos, hogy át tudok menni egyszerűen.
-
-
-
csipszikutya
senior tag
válasz EQMontoya #87593 üzenetére
Havi 2x megyek Franfurt alá a hegyekbe (1250-1250 km) + naponta Bp (520 oda vissza) és a munkámbol kifolyolag napi 100 minimum.
De novemberben 2x cseréltem olajatNem vagyok hivatásos söför, édesanyámat hordom ki-hozom haza a németektöl.
Kb egymagam megyek, rágyujtok az autoba, nem nagyon kell megállni.
Hegyeshalom után az osztrákoknál az elsö shell kuton állok meg mozogni egy picit, majd passaunál csak takolni. ez max 7 ora. ora szerint 145el. Németeknél meg s matadék 550 km 3 ora alatt megvan 180 körül.
Éjszaka jövök megyek, nincs stau. Ha meg nürnbergnél befekezk az épitkezést akkor már hawai.
Természetesen a táblákat osztrák és német szokás szerint szigoruan betartom igy 10 ora alatt kb megvagyok.Az pedig, hogy pestre járnom, már unom, de hát ez van, meg kell élni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest