Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz #94529552 #76711 üzenetére

    A japános topikokat már meg se nézem, hogy ott hogy nyomatod ugyanezt a szart.

    Azért ha kifröcsögted magad (és kidobtad a zsepit), nézz meg őket. :)) Többet hozzátennem sem érdemes.

    Brumi: azért az gyanús, hogy közel azonos súly/lóerő arányokkal sokszor egy másodperccel jobb 0-100-as idők vannak, mint mondjuk a 10-15 évvel ezelőtti (akár turbós!) autóknál. A fizikát nem lehet meghágni, tehát valami okosság lesz még valahol. A futóműben nyilván nem, mert az első kerekes felépítésnek ugye megvannak a korlátai. A váltóban már inkább, a mai automaták brutál gyorsak ilyen helyzetben, és esélyesen úgy is áttételezik őket, hogy a 0-100-as sprint szempont. Úgyis sok fokozat van, belefér. Az is esélyes, hogy a gumik bőven fejlődtek, és simán több erőt tudnak vele átvinni az útra.
    Gondolj bele, a linkelt Audi 1250kg/180 ló kombóval ad kb. egy másodpercet a nagyon hasonló arányú MX5 NC-nek (1100kg/160 ló). Oké, a turbósnak jobb nyomatékgörbéje van, de egy másodperc egy másik univerzum, ez rohadt nagy különbség. Főleg, hogy indulásnál még az RWD van előnyben.

    [ Szerkesztve ]

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák