-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #63589 üzenetére
A számok alapján annyira nem utolérhetetlen ez a 350Z. 80-ig a nagyobbik 3.0 TDI Q7 hozza a maga 272 lovával a 313-as 350Z idejét, ami azért csúnya.
Honnan van amúgy az adat?
Mert a 0-100 értékben 0.7 sec van közöttük, azt meglepő lenne összeszedni úgy, hogy 80-ig azonos az idő.Azt elhiszem, hogy 50-ig megy vele, sőt, akár oda is veri a Q7, mert az az összkerékhajtás, ami alatta van, párosítva a dízel alul meglévő nagy nyomatékával, elég brutális indulásra lehet képes álló helyből még két tonnával is.
Után persze jön a fizika, és a nagy tömeg meg a nagy légellenállás miatt később nem olyan virgonc, 234-nél vége, és még az alap 350Z (280 lovas) is elektronikusan limitált 250-re.Saint_ (#63590) : Én nem látom, hogy veszélyeztetett vagy zavart volna bárkit. A gyorshajtás nyilvánvaló az előzésnél, de az meg nem határozható meg pontosan, és így nem bizonyítható. Veszélyeztetés nem volt. A körforgalomban elsőbbsége van, ha keresztbe jön, ha egyenesen, ne menj be elé és kész.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz brumi1024 #64276 üzenetére
ja hyundai wrc-re gondolsz?
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TheProb
veterán
válasz brumi1024 #64457 üzenetére
Úgy értem a Győrött gyártott A3-mak közül. Pontosan nem tudom mely modelleket gyártják itt, de kettőt csinálnak itt. Munkámból fakadóan csak a gyári kódjukat tudom a napi rutinból, AU371 és 375. Egyik asszem kabrio.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #64507 üzenetére
Tényleg egy trafi fog valakit megállítani, aki éjjel, beb@szva, 100 fölötti tempóval tolja neki lakott területen és annyira kész van, hogy egy álló autót nem tud kikerülni?
Ugyan már...
Ameddig az emberek nem fogják fel, hogy nem kéne részegen közlekedni, és józanul is leginkább ésszel (nyilván nem mondom, hogy minden szabályt betartva, mert nem erről van szó).
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #64507 üzenetére
Állítólag a Szerémin is szokott lenni. Főleg csütörtök esténként...
mod:
Montoya: +1.
"A C209-es CLK Mercedes vezetője a rendőrség közlése szerint 130 km/órás sebességgel csapódhatott bele a lámpánál álló 5-ös BMW-be."
Majd biztos a Védát meglátva kijózanodik és lelassít 59-re...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sfefe
őstag
válasz brumi1024 #64507 üzenetére
Nalunk palotan a szentmihalyi uton is mindennapos dolog... autoval mindig de nyaron meg motorral is...
rendor egy darab se bar lehet vagy ok szarakodnak vagy a rokonaik...
Trafinak szerintem sincs ertelme, olyan lenne mint a palyan ott lelassitanak utana meg gyerunk 200al.
(civil autobol lehetne oket vadaszni, meg hat persze az atlagot mero kameras megoldas.. )Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #64865 üzenetére
Jaja. A budai rakpart amúgy eleve jobb szerintem, mint a pesti, ha nincs konkrétan beállva, akkor csorog az, nem mondom, hogy hűdegyors, de értelmesen halad és odaérsz. Mondjuk nekem minden, ami csúcsidőn kívül külvárosi közlekedés, az már bőven sok forgalomban szopjon ott autóval akinek 2 anyja van. Meg persze akinek muszáj
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #64889 üzenetére
Elviekben igen Írtam korábban, hogy milyen konstrukciókkal vihetem el kb. 6,5 körül. Még nemtudom bevállalom-e, de hajlok rá.
Persze egy olyan 5-ösbe szívesebben tenném a popim, ami neked van(#64890) Gergőke88: Kombi szigorúan. A motorral nincs problémám, van olyan, mint az 1.8 civic, ami elég. Az importőr szerint a 200LE városba felesleges és +2 liter..
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz brumi1024 #64962 üzenetére
Köszi Közben nekem is beugrott az emlék, hogy már a 25d is downsized lett nemrég, biztosan a 25d-30d után megszokásból írta oda valaki az adatbázisba Kár a 6 hengerért, dízel létére jó hangot varázsoltak vele a bajorok, belül legalábbis mindenképp Volt bent egy 730d, az kicsit más karakterű hangnak tűnt, persze azért a jellegzetes zöngékkel, de eltérően hangolva - biztosan a hangszigetelés jobban eltompít pár morajt. Az új XC90-ből is csak a régi D5 hangját hiányoltam, de érthető, hogy hosszú távon úgyis megszűnt volna, főleg a nagyobb profitot váró új tulajdonosi körrel.
-
-
nagyúr
válasz brumi1024 #65267 üzenetére
Dinamikus futómű
a kitünő vezetésdinamika érdekében, 5 lengőkaros könnyített első felfüggesztés a jó komfortért, cső-keresztstabilizátor; trapéz lengőkaros hátsó felfüggesztés; dupla kipufogócső; elasztikusan beépített hátsó tengelyhordozás
Fekete ablakkeretekFűthető, elektromosan állítható külső
tükrök integrált LED indexjelzők, kocsi színére festett (jobb: konvex, bal: aszférikus)Kipufogócső: egyvezetékes, egy
kipufogócs-vég a bal oldalon az 1.4 TFSI 150LE-s és 2.0 TDI 150LE-s motor esetén,;
Külső tükör: Aszférikus bal oldaliKülső tükör: Konvex jobb oldali
Xenon Plus fényszóró
nagyobb fényerő
automatikus fényszóró magasságállítás
LED technológiás nappali fényZöld hővédő üvegezés körbe
(első szélvédő szürke fényvédősávval)
Belső
Alumínium küszöbborításBelső tükör: automatikus elsötétítéssel,
keret nélküli tükörBelső világítás: tetőmodul elöl és hátul
valamint olvasólámpákkal, világítás a középkonzolon, a kesztyűtartóban, passzív ajtóvilágítás, bal oldali csomagtérvilágítás
Biztonságiöv kontroll, överő-szabályozó
elöl, övfeszítők elöl
Csomagtérbetét, kivehető
Dekorbetét: gyémántlakk, ezüstszürke
az ajtó- és a hátsó oldal kárpitokon, ill. a középkonzolonElektromechanikus parkolófékrendszer
magában foglalja a parkolófék-funkciót álló helyzetben, az indulássegítő rendszert a fék automatikus kioldásával induláskor, valamint a négy kerékre ható vészfék-funkciót menet közbenElektromos ablakemelők elöl-hátul
komfortkapcsolós, biztonsági
Elektromos biztonsági gyerekzár a hátsó
ablakokra, és mechanikus a hátsó ajtókra
Könyöktámasz elölMűszerfalbetét szabályozható
világítással, elektronikus sebességmérő kilométer- és napikilométer-számlálóval, fordulatszámmérővel, digitális órával, hűtőfolyadék-hőmérséklet kijelzővel és hajtóanyagszint-jelzővelNapellenzők elöl (nem megvilágított
piperetükrökkel!!!)
Tetőkárpit szövetKormányok
Állítható kormányoszlop
(magasság- és axiális állítással)
Elektromechanikus szervókormány
Kormány: 3 küllős, multifunkciós
bőr sportkormány, kormány mögötti váltókarral automata váltós modell eseténÜlések
Bőr váltókar, és -gombIndex szövet üléshuzat
ISOFIX gyermekülés-rögzítés a hátsó
ülésekhez, Top TetherISOFIX gyermekülés rögzítési pontok
elöl az első utasülésen
Manuális magasságállítású első ülések
Normál ülések elölOsztott dönthető hátsó üléstámla,
40:20:40 arányban, könyöktámasz hátulBiztonság&Technika
Audi pre sense cityElektronikus indításblokkoló
(a gyújtáskulcsba/kormányzárba integrálva)
Elindulást segítő rendszer
megállást követően időkorlátozás nélkül rögzíti a járművet, és automatikusan megakadályozza a jármű elgurulását emelkedőkön illetve lejtőkönFény- és esőszenzor: tartalmazza a
Coming-Home/Leaving-Home funkciót; a tompított fényszóró, illetve az ablaktörlők automatikus be- és kikapcsolása a fényviszonyoktól, illetve a csapadéktól függően; a hátsó lámpa és a rendszámtábla-világítás késleltetett kikapcsolása/automatikus bekapcsolása a jármű leállítása/nyitása eseténFüggönylégzsák elöl/hátul oldallégzsákok
elöl
Központi zár rádiótávirányítással,
Safe-Lock nélkül
Vezető- és utasoldali légzsák
(utasoldali kikapcsolható)Infotainment
Hangrendszer: 8 passzív hangszóró (4
elöl és 4 hátul)
MMI® rádió plusz:
7" színes kijelző
CD-lejátszó (MP3, WMA, AAC)
bluetooth kihangosítás, Audiostreaming funkcióval
egy SDXC-kártya-olvasó
AUX-IN csatlakozó
USB-funkció (csak töltés)
rádióberendezés
8 passzív hangszóró elöl és hátul
vezető információs rendszer, monokróm, 5" kijelzőTelefon: Bluetooth csatlakozás, audio
streaming funkcióval
Vezető információs rendszer, monokróm,
5" kijelző Pihenésajánló funkció: érzékelők segítségével elemzi a vezető reakcióit, és dekoncentráltságra utaló jelek esetén figyelmezteti a vezetőt. Eközben a rendszer rögzíti pl. a kormánymozgásokat és a pedálműködtetést, és összehasonlítja azokat a vezető egyedi viselkedésmintáival. A rendszer 65 km/h sebesség felett működik és MMI rádióval felszerelt változattól kezdődően a Car-menün keresztül kapcsolható ki.Egyéb
Állítható sebességhatárolás (LIM gomb)Alumíniumöntvény keréktárcsa 7Jx16 5 ágú
dizájn
Autóemelő és szerszámkészlet
Automatikus fényszóró magasságállítás
Automatikus légkondicionáló, 1 zónás,
napsugárzás-függő szabályzássalBelülről elektromosan nyitható
csomagtértető
Elektronikus csatlakozó külső
lejátszóra: AUX-IN és USB-funkció (csak töltés)
Elsősegély-csomag és elakadásjelző
háromszög
Energiavisszanyerés
Fedélzeti irodalom magyarul
Fejtámlák elöl és hátul (2-3)
magasságállítással
Gumiabroncs 205/60 R 16 92W
Gumiabroncs légnyomás ellenőrző rendszer
Menet közben felügyeli mind a négy futó keréken a beállított levegőnyomást.Gyalogosvédelem
Hátsó lámpák: ködzárófénnyel és fehér
tolatólámpákkal, a hátsó ablakba épített harmadik féklámpa egészíti kiHelytakarékos pótkerék
Karosszéria színére fényezett külső
tükrökKéziváltó
Limousine
Lopásgátló kerékcsavarok
Nappali fény LED technológiávalNem dohányzó kivitel, hamutartó és 12V-
os csatlakozó nélkül
Por- és pollenszűrő
Start/Stop automatika, és
energiavisszanyerés
Szőnyegbetétek elöl/hátul
Sztenderd lökhárítók
Üzemanyagtartály: 54 literesAnnyira mondjuk nem rossz. Ülésfűtés és navi nincs benne, meg automata se, azzal már rögtön 1 misivel több lenne Ennél azért többet kapok az Astrába kevesebbért. Persze az nem Audi
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #65284 üzenetére
Nagyon nagy a turbó lag, állatira nem közvetlen, meglepett milyen szar, azt hittem tetszeni fog .. 2e alatt nem is csinál semmit, ott meg nagyon hirtelen jön meg a nyomaték. Gázt is szarul veszi, euro 6 .. még ilyen finomgázas kigyorsításoknál is állatira zavart, hogy 5mp-el később történnek a dolgok, mint ahogy lenyomtam a gázt, sokszor fasz nem akarta már, hogy meginduljon. Szépjuhásznén kicsit megküldtem, de siralmas volt ... a dízel dsg-vel sokkal jobb, eskü, az is közvetlenebb, sőt az 1.2 tsi is jobban tetszett, itt minden váltásnál, gyorsításnál zavart, mennyire nagy a késleltetés, meg a turbóluk ahol nem csinál semmit, az is pont valahogy mindig rossz helyen volt, itt a váltóáttétel is ludas lehet. Alul azért messze nem megy úgy, mint egy dízel, ha meg pöreted akkor geci szar hangja van
Szóval nagyon nem az én világom[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #65287 üzenetére
Aha, vatta új 150 lovas 1.4, manuális .. igen, én is olvastam 1500-tól kéne mennie, lehet ha alapjáraton lepadlózod, akkor ott már csinál valamit, de normálisan közlekedve annyira lassan reagál, hogy mire történik valami mindig már 2e-nél jár na mindegy, akármit mondanak a számok, ez nem az én világom
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #65337 üzenetére
De ez hengerkapcsolós start-stoppos és könnyebb is + jobb a légellenállása is mint egy ilyen Jetta-nak. Nálunk van 1.4 TSi Oktáv azok mérvadóbbak talán a Jettahoz méretben és súlyban pl... Bár a mérleg másik serpenyőjében ott a dsg.
mod:
sky11: Jó de nem cuccolsz olyan sokat így a használhatóbb erőforrás neked fajsúlyosabb sztem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #65397 üzenetére
Jah a vezetéstechnikai tréningen is mindenkit levertem a nedves műgyantán még a friss Dunlop/Continetal/Bridgestone-os nyárigumis szekciót is.
mod:
Gergőke88: Kicsit almát a körtével, mert más méret és tök más felfüggesztés. A CC nem a gumik szentgrálja ezt aláírom de azért bőven vállalható. Nekem a multilink felfüggesztésen semmivel sem teljesít rosszabul mint a 3 éves BS Potenza ami előtte volt fent a kocsin.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz brumi1024 #65657 üzenetére
Persze, ha tele van rakva minden extrával, akkor nagyobb szívás ezeket javítani, ha kell.
Ledes lámpa szerintem nincs alapfelszereltségként, ahogy légrugó se. Mai modern dízelben meg mindegyikben benne van a szopás lehetősége (dpf, kettős tömegű, turbó).
Szóval részint egyetértek, meg nem is
-
#03969024
törölt tag
válasz brumi1024 #66240 üzenetére
Miért? Becsukott állapotban kell lefelé néznie. Kétféleképpen van kialakítva a teleszkóp bekötése: A képen látható módon, vagy, ha lecsukott állapotban a karosszérián van feljebb a bekötési pont. Akkor kinyitva tényleg fordítva áll.
De, mint tudjuk, ehhez (sem) értek... -
#03969024
törölt tag
válasz brumi1024 #66244 üzenetére
No, te legalább próbálod magyarázni a véleményedet.
1. Azt írtam, hogy a szár nézzen lefelé az ajtó lecsukott állapotában. A Norbi képén így is van, mivel lecsukáskor a teleszkóp iránya nem változik. A te képeden viszont lecsukás közben megfordul a teleszkóp, s nicsak, lefelé lesz a szára! Az előbbi megoldás (gondolom) a kombikon elterjedt, mivel az ajtó forgáspontja vízszintes síkban mérve közelebb van a zárhoz, míg a ferdehátúakon, ahol távolabb, a másik megoldás használatos.
2. Az ergonómia kérdéses, mert a vastagabb teleszkóptesthez nagyobb eséllyel érhetsz hozzá, egyszerű logika mentén...
3. Az pedig csak feltételezés, hogy a rúd könnyebb, mint maga a test, így elég gyenge magyarázat.Qru
Ha felfelé állna a szár, akkor megállna a tövében a por, ami előbb-utóbb kikezdené a tömítést, majd bejutva hamar tönkretenné a teleszkópot. Azt is el tudom képzelni, hogy új korában még a víz sem jut be, de ez csak ideiglenes állapot... -
pit stop
addikt
válasz brumi1024 #66484 üzenetére
Nyáron meg 0 fok felett nem is annyira észrevehető átlagembernek és nem is zavaró. De mondjuk fent északon, ahol sokszor látni honnan szállnak ki a dolgok azért elég érdekes látvány. Illetve hányan szólhatnak neki, hogy lyukas a kipufogó
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
veterán
válasz brumi1024 #66569 üzenetére
A megnézett 3 autóból:
1. G6 GTI - fosch. Nem szép állapot; tekert óra, ehhez képest drága volt 4m-ért.
2. S3 - félig szar. Nem drága, de törődést igényel. Pozitív, hogy erre se kellene vigyázni.
3. G7 GTI - ez volt a drágább. A megnézett G6-hoz képest jó vétel, de ilyen már volt ugyebár.@w333: Grat! 👍 Mit lehet még tudni róla?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest