-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #54361 üzenetére
igazából a 86 lovas kis szarral is lehet életveszélyesen, az összes létező szabályt keresztbe-hosszába meghágva vandálkodni, főleg mert rövid és minden kis lukba be lehet férni vele.
szóval ez pusztán elhatározás kérdése, hogy hülye leszel-e vagy sem
én úgy vagyok vele, hogy ha sietek, akkor a szabályok nem érdekelnek, de a józan ész igen, más embert nem veszélyeztetek. ha valaki direkt paraszt és feltart, akkor azt lehet kicsit erélyesebben kerülöm ki, de akkor is ügyelek arra, hogy max neki legyen csücskös a szitu, harmadik fél ne keveredjen bele. egyébként azt vettem észre, hogy azok állnak bele ezekbe a buziskodásba, akik erősnek érzik az autójukat, "meg akarják mutatni".
így esett meg az, hogy Budakeszi végén a táblánál megelőzött egy A6 kombi, akit aztán 110-zel toltam végig az erdőn, mert gondolom úgy volt vele, hogy a kis szarral biztos tötyögni fogok 70-nel, aztán ugye ő ment volna 90-nel, csak ott már a kisautónak nincs annyi tartaléka, hogy megelőzzem akkor is, ha ő nem akarja. így maradt az, hogy 5m követési távolsággal autóztunk végig, mert indexelni jobbra és lassítani túl megalázó lett volna...Mágus: azért a civicen hosszú a negyedik és kevés a nyomaték. örülne a harmadik leforgásának is
de a #csakaszívóbenzin lobbinak nem tudod megmagyarázni, hogy ilyenkor kijön a turbós benzines vagy dízel előnye. a szívóbenzin 3 liter alatt szopás egy normál kasztniban.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #54577 üzenetére
Ennyivel nem mernék menni. Jó pár helyzet volt itt, ahol én azon fostam volna, mikor jön ki elé valaki, mert nem számít rá, hogy 260-al jön mögötte... Ez nekem kicsit túlzás... Üresebb pályán oké, de ezen...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mappa
addikt
válasz brumi1024 #54583 üzenetére
Ismerős szitu. Mögöttem senki de neki nem számít. Ezek a "ÉN közlekedek" típusú emberek, hogy körülöttem mi van azt fel sem fogja.
Még a nem jobbra tartós tötyögős mankikat szeretem. Budafoki vagy Szerémi úton, ezeket rendszerint kiterelem a pics*ba, hogy kapjon már észhez. Múltkor egy volánbuszt tereltem ki a 6os főúton jobbra mert nem kapcsolt. de legalább megköszönte, csodák is vannak.
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
-
tomiii.
aktív tag
válasz brumi1024 #54775 üzenetére
Nekem -10-ben kicsit kehes, gondolom az akksit ideje lenne feltölteni:
-25 éves minden cső, vezeték és minden, amit a motortérben van. (benzincső kivételével)
-10w40
-új akksi (680A), kb 30-40 indítás van benne, a leghosszabb út, amit mentem eddig 1km.
-9 napja áll(a fékrásegítő szivattyúja dolgozik az elején, sokat eszik, gondoltam megvárom míg feltermeli a nyomást.)
Most nézem, jó sokáig nincs olajnyomás.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #55195 üzenetére
Igen felkapcsolja majd indítózáskor lekapcsolja (helyzetjelző égve marad) aztán vissza.
peter.70: Hát ingyen ebéd sosincs.
mod:
Winne: Yuasa, Exide, Rocket, Banner, Varta (kék/ezüst), Bosch (S4/S5)...
Kapacitásból meg a legnagyobb ami belefér főleg ha állandó fogyasztód van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #55195 üzenetére
Viszont lizing eseten is az uj auto költsegeit fizeted, csak allandoan....csereben nem kell sok minden miatt aggodnod, fizetsz egy konstans kalkulalhato összeget es mindig uj auto van az ember segge alatt.....ha ez szamit, jo lehet a lizing, de maganszemely eseten tuti rosszabbul jarsz, mintha ujat vennel mindig, csak kenyelmesebb. (Golfra megneztem a lizing opciokat a vw.de-n)
Szerintem ilyen dolgokra, mint auto, tv, nyaralas, nem szabad hitelt felvenni
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #55216 üzenetére
a privát sem újkeletű dolog
Eddig is volt privát (operatív) lízing itthon? Ott hogy vannak/voltak ezek a feltételek?
(ha te kiveszed offból akkor én is )
Nem feltétlen Magyarországra gondolok
Na jó, de itt most arról van szó, ezekről az árakról, ezekről a feltételekről persze, kint van múltja ja.. csak mondjuk lehet, hogy egy német bérlakáspiacot se érdemes szabályozás meg minden más tekintetben a magyarhoz hasonlítani.. ezek a "kint is divat" példák mindig itt sántítanak, hogy ki vannak ragadva a kontextusból. Engem az itthoni feltételek érdekelnek.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz brumi1024 #55195 üzenetére
nem kapcsol le. nálam 0 állásban is felkapcsolja a xenont a gyújtáskor, összesen annyiban különbözik a normál tompitottól, hogy akkor a műszerfal is világit.. a helyzetjelző az egyetlen xenonkimélő megoldás. indítózáskor is égve marad.
lehet szidni a varta blacket, de enyémbe azt rakta egy hozzáértő. 44Ah-sat, 5 éve, 360A indítóárammal, 1.8TSIbe. és eddig még mindig beindult, de lassan vége. 12V ha beülök, helyzetjelző+gyújtással 11.7V, és akkor kezd indítózni. A gyárilag ajánlott akkuk 60Ah-sak, sokkal nagyobb indítóárammal. mielőtt kinyirna valami elektronikát, cserélem.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz brumi1024 #55224 üzenetére
enyémben van 0, helyzetjelző, és normál tompitott. nincs auto.
magyarázták, hogy azért ilyen gyárilag, mert van olyan ország, ahol kötelezővé tették az állandó világitást, és ezért mindenki szopatja az izzót is, akkut is. 2008ban még nem volt olcsón nappali led.igen, 44es van a 9 éves autóba. gondolom a black az nem volt gyári, tehát a gyárit kirugták 3/4 évesen, eladás előtt (3 évet állt) , és beleraktak valami hasonló méretűt, amivel képes beindulni. de még a 44esből is alsó kategóriásat raktak bele, és még ez is birta 5 évig. és sztem ha nagyon akarnám, kibirna még egyet, rátöltögetve.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
-
B-L-A-C-K
titán
-
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz brumi1024 #56585 üzenetére
Szerintem ezt a temat jol atragtuk par hete es akkor is volt egy ilyen kerdes es valaszoltam ra, hogy ha nem allit meg helyszinen a rendor, hanem Vas megyebol jon a level, akkor 131km/h-ra hivatalosan SEM kaphatsz birsagot (csekket). Pont maykol kerdezte.
410/2007-es korm.rendeletI humbly and respectfully decline™
-
Jaffa75
őstag
válasz brumi1024 #56623 üzenetére
nem mindig logikus, amit használunk... ez egy szleng, és helytelen is , de akkor is így maradt bent a köztudatban!
BMW-ekre általánosítani az állat stílus miatt szerintem nem helytálló, mégha sokszor is tapasztalja az ember... a nyári gumis észnélküli vezetés már vérlázítóbb télen, módosítást igényelne a jogszabály! Ha nem is kötelezhető a használatára, viszont ha egyértelműen és bizonyíthatóan ennek köszönhető egy baleset, akkor mindenképp súlyosbító körülménynek kéne betudni! Vagy a biztosító csak felében állná a dolgokat a vétlen fél felé...
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #57126 üzenetére
Gondolom ezt nagyban befolyásolja, milyen karakterű meg felhasználásra tervezett autó, meg milyen váltó
Szerintem egy GT3 RS-en a kanyargóson szívesen használgatja az ember a füleket. Egy lassú, kelletlen váltónál egy teljesen kényelemre tervezett autóban meg soha. Vagy pont ha jól működik a váltó, és semmi extra felhasználás, mert akkor minek. -
footy
addikt
válasz brumi1024 #57138 üzenetére
Masra van mint az M140i. En is jobban szeretem a benzines hangjat, de szamomra a hetkoznapokban praktikusabb egy diesellel egyutt elni.
A futomuvet nagyon dicserik, allitolag a kategoriaban a legjobb, mert ugy tud feszes lenni, hogy kozben kenyelmes is. Az automata ugyanaz mint a bmw-ben a diesel motor pedig sose volt rossz az alfanal, szoval igy csomagban eleg jonak tunik.En neztem most az audi.at-n egy arat A4-re automataval es quattroval, de az indulo ar 44ezer, ha belerakom azt amit az alfaba konfiguraltam 49.900 jon ki. Ez nagyon nem egy liga.
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #57138 üzenetére
Ugy vettem eszre, hogy az A4-gyel semmi sincs egy ligaban belter tekinteteben. A Giulia kb F30 szint, C Merci reszleteiben es kidolgozasaban (szerintem) ezek alatt.
Footy: ha mar az Audi Quattro, akkor a Giulia Q4-gyel, ami mar 49.900 euro, benyos 52.000.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Snoop-y
veterán
válasz brumi1024 #57657 üzenetére
Hjam meg nem tudom ezeket hogyan merik a VW-nel de ez mar nem az elso ahol megakad a szemem. Kozel 1.8 tonnas auto 270 loval altalaban nem szokta hozni egy 1370 kilos STI gyorsulasat ami szinten 280 Le
Aminel valos adatokat lattam (vagyis az utcan is tudta amit leirtak) az az A45 AMG meg az M-es BMW-k
Az AMG 4.6 - 4.8 korul irjak es koppra egyet ment velem (Prodrive STI)New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz brumi1024 #57662 üzenetére
Annyira nem erdekel a negykarikas tema hogy ezzel farasszam magam hacsak nem az RS modellekrol beszelunk. Azok peldaul hozzak a papirformat (igaz nem 280 loval )
A fizikat nem lehet meghazudtolni. A gyorsulas elegge fugg az alabbiaktol
Nyomatek
Suly/loero arany
Aztan hogy mindezt le is tudd vinni az utra. (hajtas)Jol mennek a 3 literes TFSI-k ezt nem vitatom de se a 400 nyulmokus se a 270 paci nem tul szerencses kombinacio az uresen 1.8 tonnas taligahoz megha quattro is. 7-8 sec kozotti tartomanyban siman lehet "csalni tizedeket" kisebb optimalizalassal. Nekem volt sok eros autom mar es elmondhatom ,hogy 6sec alatt kezdodik a problema amikor mar faragni kell a sulybol vagy nagyon nagy paci kulonbseg kell hogy lejjebb tudj menni. Es amikor ilyeneket latok leirva mindig felnyeritek. Ezert szoktak a katalogus gyorsulok sokszor csodalkozni, hogy papiron gyorsul a verda a valosagban meg nem annyira
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz brumi1024 #57666 üzenetére
Az a 400kg kulonbseg azert szamit valamit?
Jo a quattro hajtas nagyon de nehez elkepzelni, hogy egy mezitlabas A4-ben olyan hajtas van ami kevesebb loval +400Kg -al az oleben ugyanugy gyorsul mint egy STI. Raadasul az STI valto legendasan a gyorsulasra van kitalalva. Nemkulonben a hajtas es az sport modell ez meg "csak" egy eros sedan.
Errol beszeltem:
Factory claim
0-60 mph (sec): 5.1
0-100 km/h (sec): 5.4Measured Accelerations:
0-100 km/h (sec): 5.9[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz brumi1024 #57669 üzenetére
Parancsolj itt meg rosszabbat is gyorsul sima kozuton (nem elomelegitett gumikkal nem 3 liter benzinnel meg 100x nyikkantgatva hatha egyszer osszejon a napsuteses ragacsos tesztpalyan)
Hidd el nem realis egy ilyen sulyu autotol ami 270 lovas hogy 5.3 5.4 meg 5.5 idoket ugorjon legyen benne barmilyen valto is... Kozuton nem kifejezetten reprodukalhato.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #58271 üzenetére
Nekem is fura. Az enyémen pl gyújtásra fut le a teszt.
mod:
llwynog : Szépen neked lökték. Még jó, hogy nem lett nagy baja a gépnek. Ha a kereked találta el akkor gumit nézesd meg és a futóművet is csekkoltasd. Nehogy emiatt kopjon félre a gumid...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Subaru topik
- Fogyjunk le!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Disney+
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Háztartási gépek
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest