-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergello
addikt
válasz brumi1024 #43272 üzenetére
Biztos kis vicces autónak találták.
VW tesztet olvasva tőlük, egy olyan autóról, amiben minden úgy működik, ahogy kell, ahogy elvárnád (haters gonna hate ) pedig ilyeneket írnak kb, hogy "vw hányok benne az unalomtól...", most meg nem keresem, de talán passat teszt volt.
-
SzlobiG
félisten
válasz brumi1024 #43333 üzenetére
+1 Mi is járunk síelni, de idáig a sok év alatt talán egyszer kellett a hó láncot felrakni, mert nem engedtek fel a hegyre nélküle. Nem mondom, hogy ha az alpokba élnék akkor nagy eséllyel összkerekes autót vennék, de ide magyarba az elmúlt évek gyenge telei miatt tuti nem kéne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #43433 üzenetére
Aszfaltra nem is kell több/jobb ha jól van programozva.
mod:
Integrale: Nyilván nem az utolsó csavarig különbözőek de nem is az utolsó csavarig azonosak. A lényeg: JTD jó cdti (az a része amibe az Opel belepiszkált) nem olyan jó.
Valid?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #44710 üzenetére
Belsőben egy Mazda 6 nem említhető egy lapon egy A4-gyel, de a Passattal sem.
A skyactive M6 szerintem elég korrekt belülről. De oké, lehet, hogy jobb a Passat beltere, ahhoz képest aztán tényleg mit ad az A4?Továbbá Torsen Quattro se lesz a Mazdában
Azért az se egy prémium kiváltság, Passatba is kérhetsz, Bubukban alapból van, de Mazdához is van összkerék, még ha nem is ennyire profi.ahogy 3 literes motor se
Ok, a csúcsverzióban még van tisztességes motor, még ha csak dízelből is. Benzinesből nincs semmilyen hat hengeres.Olyan csendes se lesz, mint az A4
Itt azért nem lesz olyan nagy difi, hidd el. Maximum ésszerűtlenül magas tempónál (170+) lesz érezhetően halkabb az A4.
Persze ez csak addig igaz, ameddig ki nem nyitod a napfénytetőt vagy le nem ereszted az ablakot, mert a Mazda skyactiv dízel jóval kulturáltabban jár, mint az A4 alap dízelei.SzlobiG:
Ez rohadtul nem a japán vs. német vita, pont azért említettem a Passatot is.
Ami egy annyira jó autó a maga kategóriájában, hogy szerintem egy A4 nem igazán ad hozzá képest komoly pluszt, viszont sokkal-sokkal drágább.
A Mazda és a Passat közül szerintem csak azért kérném a Mazdát, mert nekem jobban tetszik a formája és - mivel hosszabb távra terveznék bele - inkább választanám az egyszerűbb szívó technikát. Ettől függetlenül elismerem, hogy jó autó a Passat, nagyon is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #44717 üzenetére
Én elég háklis vagyok arra, hogy semmi ne zörögjön, pillanatok alatt kiszúrom a picit nagyobb hézagokat
Én mondjuk alapvetően azt várom el, hogy ezért ne kelljen egy A4-ig mennem, mert az összeszerelési minőség azért nem teljesen azonos az anyagminőséggel, és egy olcsóbb belterű autót is illene tudni úgy összerakni, hogy ne zörögjön és ne férjen be az ujjam két elem közé. Az elvárásoddal alapvetően egyetértek, de szerintem elég nagy baj, ha ez csak a prémium kategóriában érhető el.
A Torsen nem említhető egy lapon a Haldex-szel, így pont egy prémium kiváltság.
Ok, ez jogos, igazad van.Ez nem hit/nem hit kérdése, ültem Mazda 6-ban és vezettem A4-et, egyértelműen csendesebb az utóbbi. Persze lehúzott ablaknál ez változhat, de míg nálad a 170+-os tempó ésszerűtlen, nálam a lehúzott ablak az 30 km/h felett.
Hát több időt töltök a városban, lassan haladva, mint autópályán 170 fölött. Szerintem a legtöbb autópályánkon van akkora forgalom, hogy tartósan nem tudsz ennyire gyorsan menni. Illetve, ha már prémium autóban ülök, akkor azt az utca embere is érezze annak, és ne azért forduljon utánam, hogy "hogy lehet ilyen szar hangja ennek a szép autónak?!".
Példaként az anyámféknál fellelhető E osztályt tudnám felhozni, aminél szerintem jobb hangja lenne vanAz utcaképet látva azért többeknek (szerk.: egyértelműsítés egynél több embernek ) igen.
Persze, bár élek a gyanúperrel, hogy a jelentős része céges.Annyiban igazad van, hogy valóban van különbség, nekem az az alapvető kifogásom, hogy a különbség azért sokat csökkent az elmúlt években (nagy motorok zömmel kiszorultak a prémium kategóriából, miközben az azonos kategóriájú, nem prémium gépekben is elérhető már bőven elég erős motor és beltérben is sokat fejlődtek), az árkülönbség pedig megmaradt.
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #44852 üzenetére
passz nem vagyok jartas az audinal S vs RS temakörben....az viszont teny, hogy a kipufogo rendszeren, motor hangolason is sokminden mulik, hogy milyen lesz a hangzas....de mondom en azt nem vitatom, hogy szebben szol egy motor ha több henger van benne....kerdes, hogy ennek egy mezei utcai autonal mennyi jelentösege van.....vagy inkabb csak egy divatos lazados hiszti a valtozas ellen
Nem tudom, de nem tartom kizartnak, hogy mondjuk egy S3 as a 4 hengeres 2literes turbo benzinevel szebben szol akár, mint mondjuk egy 320i kipufogo rendszer es motorhangolas okan.
-
Qtya123
őstag
válasz brumi1024 #44840 üzenetére
Durva a különbség. A TTS hangja olyan váltáskor mintha rottyantana egyet, vagy mintha egy gímszarvas bőgne. Nem erőt sugároz, hanem jön az érzés, hogy ezmostmi?
Nekem most ez az aktuális kedvenc hang, igaz nem gyári rendszer. Szerintem álló cerkával vezetném egész nap, aki be merné kapcsolni a rádiót annak meg a kezét törném.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #45031 üzenetére
Csak ezeket a modern fostaliga fényszórókat ne!
Jön mögötted a pályán, alapból lila, jobb kanyarban kék, balban zöld és vakít szét a g...be. Már szidod homasita Józsika nagyanyját is fiatalkori botlásai miatt, mikor megelőz a vaci új C Merci, és rájössz, hogy ez 'zmeg gyári... De hogy ez hogy kerülhet forgalomba, azt nem tudom.Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #45186 üzenetére
Taxikent, holnap ha minden igaz, akkor megyek en is, mert megurult egy hely, mivel nem kerult sorra mindenki, aki nyert.
A Mercinek es a TT-nek eleg dobhartya szaggato hangja van.
Te is kint vagy?
Dupla lett, beszart az oldal, Qru, az elozot torold legy szives!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #45190 üzenetére
BMW-nel voltam, annak ellenere, hogy Audis jegyunk van, szoval csak annal tudom a "sorsolas" menetet.
Jelentkezik az aki 18 feletti, valasztanak kettot, nagy dobokockaval dob mind a ket jatekos 3-at, a nagyobb osszegu nyer, majd meg egy ilyen kor, vegul a ket gyoztessel meg egy.
Lementunk a BMW-hez, jott oda egy ficko, aki M4 tesztvezetesen volt, szoval biztos van.Viszont seggprobaltam a Q7-et, az uj E-t, M3 es M4 -et. A Merci kozepkonzola rettentoen gagyi, kopogos, 3 eves Samsung hátlap szintje, zongoralakk bevonattal, es fanak alcazott muanyag dekorral korben, a kesztyutarto elorre hatra egy centis holtjatekkal,
M4/M3 kardanbox detto, alul sorjas, hajlo plasztik, Suzuki szint, ajtok alja szinten, muanyag fa abban is, itt kicsit ki all, ott kicsit belatni stb.
M6-nak olyan illesztesei vannak mint egy 20 eves Kianak, motorhazteto beljebb van mint a maszk(lokharito), sarvedo egyik oldalon lejjebb, masikon feljebb, hatul szinten. Eleg szembetuno, keresni sem kell, matt fenyezes miatt simogattam ugy meg aztan plane eszrevenni.A Q7 viszont megdobbento, minosegben durvan felette van az osszes felsoroltnak, puha anyagok mindenutt, gombok, kapcsolok tekerok minden nyavalya, alom finoman jar, egy massziv tomb az egesz, az ajto csukodasa kulon mise.
Ezek kozul csak az Audinal, Audiknal lehet latni es erezni azt, amirol kulonbozo tesztek odakat zengnek, BMW amilyen jol nez ki, akkora csalodas belul.
"Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #45346 üzenetére
mennyit parkolsz el havonta? egy ilyen q7 re csak 4db nyarigummaert nem keveset kell ingyen parkolni
(#45348) molnarpeter he? en 1,5 millio darab hasznaltautorol tudok, dizel, benzin, manual, minden, amit szeretnel: www.mobile.de/
-
w333
félisten
válasz brumi1024 #45402 üzenetére
Legalább egy régi Swift volt vagy az újabb 2005 + ?
Régiben ültem pályán a jobb oldalon és 130km/h -nál már féltem
K*rva sokat számít egy autó normális szigetelése, pl. a Pug 406 kb. 160km/h -nál éreztem azt mint az 520i -nál a 220km/h
(#45405) brumi1024
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Snoop-y
veterán
-
-
-
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #45720 üzenetére
Közegellenállás pl.
0-100-ban az pl. minimálisat.
Nem minden a lóerő-kg arány, nagyon sok más tényező is szerepet játszik.
Hát azon felül még a váltóáttételezés segíthet, de ugye ott is korlátoltak a lehetőségek, mert ha túl rövidre veszed, túl sokat kell váltani.
xDrive-osat
Az azért nyilván jóval jobban megindul 0-ról, mert nem pörög ki.Nem látom a magyarázatot arra, hogy az 520D a fenti adatokkal hogy a fenében lenne versenyképes egy MX-5-tel mondjuk, aminek bő 30%-kal jobb a fajlagos teljesítménye, elég gyors a váltója és bőven kisebb a homlokfelülete is.
Itt valaki hazudik, vagy a BMW lefelé, vagy a Mazda felfelé, de a fizikát nem lehet megb...ni.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- BestBuy ruhás topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hardcore café
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest