Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz brumi1024 #44717 üzenetére

    Én elég háklis vagyok arra, hogy semmi ne zörögjön, pillanatok alatt kiszúrom a picit nagyobb hézagokat

    Én mondjuk alapvetően azt várom el, hogy ezért ne kelljen egy A4-ig mennem, mert az összeszerelési minőség azért nem teljesen azonos az anyagminőséggel, és egy olcsóbb belterű autót is illene tudni úgy összerakni, hogy ne zörögjön és ne férjen be az ujjam két elem közé. Az elvárásoddal alapvetően egyetértek, de szerintem elég nagy baj, ha ez csak a prémium kategóriában érhető el.

    A Torsen nem említhető egy lapon a Haldex-szel, így pont egy prémium kiváltság.
    Ok, ez jogos, igazad van.

    Ez nem hit/nem hit kérdése, ültem Mazda 6-ban és vezettem A4-et, egyértelműen csendesebb az utóbbi. Persze lehúzott ablaknál ez változhat, de míg nálad a 170+-os tempó ésszerűtlen, nálam a lehúzott ablak az 30 km/h felett.
    Hát több időt töltök a városban, lassan haladva, mint autópályán 170 fölött. Szerintem a legtöbb autópályánkon van akkora forgalom, hogy tartósan nem tudsz ennyire gyorsan menni. Illetve, ha már prémium autóban ülök, akkor azt az utca embere is érezze annak, és ne azért forduljon utánam, hogy "hogy lehet ilyen szar hangja ennek a szép autónak?!". :)
    Példaként az anyámféknál fellelhető E osztályt tudnám felhozni, aminél szerintem jobb hangja lenne van

    Az utcaképet látva azért többeknek (szerk.: egyértelműsítés egynél több embernek :) ) igen.
    Persze, bár élek a gyanúperrel, hogy a jelentős része céges.

    Annyiban igazad van, hogy valóban van különbség, nekem az az alapvető kifogásom, hogy a különbség azért sokat csökkent az elmúlt években (nagy motorok zömmel kiszorultak a prémium kategóriából, miközben az azonos kategóriájú, nem prémium gépekben is elérhető már bőven elég erős motor és beltérben is sokat fejlődtek), az árkülönbség pedig megmaradt.

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák