-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
szőröscica #246351 üzenetére
-
válasz
molnarpeter #246353 üzenetére
Akár az is. (A légzsák miatt preferálnám az angolt. Ha van.)
-
válasz
rbalint88 #246456 üzenetére
Plattner nélkül, easyben nálam 6,4 a mai (Zeg-Balaton-Veszprém-Szfvár-M7 hazáig). Odafelé szombaton M7-en 9 lett.
Útba akadt egy olyan motoros Ceed mint a Hunyadid, 5 ajtós, manuális váltóval - tök jól megy, elsőre azt gondoltam, hogy az 1.6T 200 ló, de megnézve a 160 lovas 1.5T. -
válasz
rbalint88 #246478 üzenetére
Olyan _40-ig toltam, és valóban kb.180-nál kezdett jobban lemaradni, de a forgalom miatt soxor eljátszottuk ezt. Nem adta fel.
(llyen voltam én ís suttyó koromban.)
Kvázi takarítottam neki az utat.Ott volt a feleségem is, no meg defektjavított a bal hátsó.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
barnam_ #246833 üzenetére
Örvendetes hír, mégis csak a mi kutyánk kölyke. Mondtam már, hogy 300 Ft a benzin reális ára?
Fogytán a 350-en spájzolt euróm, reményked(t)em, hogy visszamegy, most némileg pesszimistább vagyok, így tegnap zsákoltam valamennyit 403-on. Persze a remény hal meg utoljára.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
kisza25 #246841 üzenetére
Látom, most az Insignia eladó. Mi marad végül?
Más.
Tegnap erőt vettem magamon - úgy is húzós volt a hét, rosszabb már nem lesz - megérdeklődtem, hogy kész lesz-e a digó remek vagy perre megyünk? Minden alkatrész megvan, de kiderült, hengerfej is új kell, azt várják... Asszem jövő héten személyesen is szükséges meggyőzödni róla. 4 hónap telt el. -
válasz
F_Zolee #246846 üzenetére
Nemtom, ezért gondolom, hogy célszerű személyesen is elmennem a szervizbe. (Munkaidőben át kell vergődni hozzá a városon.)
Vilike: Illene. Eddig mindig basztatni kellett őket ha infót akartam, vagy elmentem a szervizbe eddig 2x. Nem szívesen húzom fel magam még ezen is, eleve hirtelen borul el az agyam.
Az a helyzet, hogy én a kereskedéssel (belváros) állok jogviszonyban, tőlük vettem az autót. Egy kapcsolt vállalkozás a szerviz (Óbuda külső), náluk pedig a kereskedés rendelte meg a javítást.Két emberrel tudok beszélni, az értékesítővel, aki azt hitte már el is vittem a kész autót. (???) És a szerviz vezetőjével, akihez nincs jogi kapcsolódásom. Jövő héten vele gondolom találkozni (értelmes ember, nem igazán bízom a szavában, tudja hogy nincs hivatalos közünk egymáshoz). Illetve állítólag hívni fog valaki, aki a csoport összes cégének a vezetője vagy a működésük koordinátora.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tboy93 #246858 üzenetére
Nem vagyok roppant türelmes
, inkabb igyekszem megfontoltan viselkedni, mert ismerem magam.
9 hónapig vadásztam. Nem picipénz volt, de alkudtam egy millát az árából. Nem tűnt rossz vételnek, a német ára alatt 5000 euróval (+ honosítás, behozatal költsége). Kiglancoltam, költöttem rá, Android Autot kapott, faszántos volt, keresztbe ment -> örültem neki.
Aztán beszart, 2 hétig nagyon bántott, inkább elengedtem a dolgot ha úgysem tudom befolyásolni, ne egyen a méreg.Mikor még működött, olvasgattam egy usa és egy angol blogot / fórumot. (Onnan volt az AA telepítés leírása és további jó ötletek.)
Azon írta valaki, hogy meghalt a motorja és egyszerűen nincs hozzá, neki szerencséje volt, a tesója összetörte az ugyanilyen autóját, abból lett végül cseremotor. Emlékeztem a sztorira, így sejtettem, hogy jobb ha türelmet erőltetek magamra (és hessegetem a gondolatát).Remélem, elkészül egyszer még az idén. Utólag inkább MX-5-öt kellett volna. (De annak nincs ilyen hangja, abban a váltó hullik szét, bár az sokkal kisebb gond és macera.)
-
válasz
molnarpeter #246865 üzenetére
Ugye ez hosszmotoros. Mondtam a szervizben, hogy felőlem tehetnek bele Mazda motort vagy Giulia motort vagy akár Tjetet, nem számít, csak papírozzák le. Mikor másodszor voltam, akkor mondták, hogy a normál Fiat kivitel motorja se papírozható bele. Keressek bele én is a nemjutazeszembe lengyel oldalon, erre mondtam, hogy nekem nem kell értenem hozzá, keressenek ők (hadd ne foglalkozzak vele, hogy aztán egyen a méreg).
"Kis pozitív hozzáállással egyébként mondhatjuk, hogy infláció álló helyen van legalább a pénz?"
Eleinte ezzel is nyugtattam magam.Azóta egyszer sem néztem meg a mobile.de-n az aktuális értékeket.
Ugyanakkor az MX-5 ND-k hazai ára elkezdett csökkenni a nyári csúcs óta, hasonlóan az általam követett egyéb típusokhoz. Most picivel a tavaly ilyenkori árak fölött kínálják őket. -
válasz
cOxeR #246875 üzenetére
Másfél hónapot használtam, május közepétől június végéig, arra a következtetésre jutottam, hogy nyáron nem a legjobb kabriózni. Talán a tavasz és a kora ősz az igazi?
Ha itthon lenne, ilyenkor is azzal járnék dolgozni, mert durrog-csattog és megy keresztbe.Gergőke: Passzolom a VAG dízelek mély lelki világát, azt mondják a 2.0 TDI jó, de hogy azon belül melyik, azt nem vágom. Cimborám jobbnak tartotta a B7 Passat 140 lovast a B8 150 lovasnál, jobban ment.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
mandleee #246884 üzenetére
Próbáltam autópályán tetővel és anélkül is. Mindkét esetben zajos.
Gergőke inspirációjára ellőttem 1x 180-ig nyitottan, de zártan se mentem többel (talán 1x 200?). Olyan 120-ig vállalható volt nyitottan.
Reggel 8:30 körül járok dolgozni, elment. Délután 5 felé haza, az nem oké júniusban. Sapka van. -
válasz
malagutif122 #246897 üzenetére
Matricaeltávolító spray (pl. OBI), esetleg sebbenzin. Den.szesz növényi, állati eredetű szennyeződésre az igazi.
-
válasz
focvis #246855 üzenetére
Ma maguktól felhívtak az olasz csoda miatt, konkrétan a cég(csoport) másik tulajdonosa, normális fickónak tűnik. Elmondta, hogy megvannak a dugók, pár további sallang, úton (?) a turbó, de a hengerfej az cumi. Új illene bele, mert nem gányolunk ha már minden más új lesz. Már a macskaevők képviselőjével tárgyal, nem a magyar importőrrel, de a giovanni se tud semmit ígérni, mikorra lesz alkatrész. (Mondta, hogy egy másik olasz járműmárkát is forgalmaznak, ott is ez van, a digó nem tud semmit, nem jönnek az alkatrészek.)
Megerősítette, hogy nem user error történt, mert megkérdezte a szakikat, hogy én csesztem-e tönkre; de nem, ezek ilyen frankó motorok, sorra hullanak.Tokom se tudja. Jobban szeretném az autót visszakapni mint az árát, de ez a csoda nem egy életbiztosítás. Sima Fiat kivitel nem kell. A Mazda nem csattog-durrog. Várom az ajánlatukat, én elmondtam mibe megyek bele (teljes eredeti ár).
[ Szerkesztve ]
-
Délelőtt elég vadakat írtatok.
Autópályán ne legyen korlátozás, a benzin legyen 300. szvsz 🤗Ha 700, ha 200 Ft, ugyanannyit autóznék. 200 Ft/liter esetén valamivel jobban nyomnám autópályán, 700 esetén kezdetben 140-150-tel csorognék, ott fogyaszt kb. ideálisan, aztán előbb vagy utóbb feldolgoznám pszichésen.
-
2006-os Vectrámat 2017-ben adta el a haverom, még működött az okos TPMS szelepekkel. (Az annyira okos volt, hogy nem csak a nyomást írta ki a műszerfalon, azt is érzékelte hogy a téli kerekekben nincs szenzor, így feleslegesen nem zaklatta a vezetőt. [ép eszű emberek programozták nem sötétzöldek])
-
Rbalint88 második szülött fiának egészségére ittunk, minden tőlünk telhetőt megtettünk, hogy sok-sok anyatej jusson a kissrácnak. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🥰
Kérek szépen egy nagymellűnős szmájlit!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabonagyur #247391 üzenetére
El tudom képzelni, hogy a biztosító meghatározott egy minimális díjat ami alatt nem éri meg neki az ügyféllel foglalkozni.
-
válasz
forceberg #247397 üzenetére
Igaz, mindkettő alu.
Anno volt egy GSi-m nyári gyári 15 alu 205/50R15 gumival, amikor feltettem rá a 175/65R14 téli lemez szettet egyértelműen fürgébb lett, ott figyeltem fel rá először.
A turbósnál is észrevehető amikor téli 16-os lemezt kap a 18" alu helyére (most 18 alu a téli is), az előző Golfon 17 nyári és 16 téli alu volt, azt már túl pici különbség. -
válasz
szabonagyur #247444 üzenetére
Ilyenkor még zsugorodik a beton? Vagy csak más a hőtágulása és hiányzik a dilatációs hézag? (Nem értek hozzá.)
-
válasz
kisza25 #247608 üzenetére
Tippre 03.31-ig kiterjesztik. (Miért is ne?)
Centríroztatni új gumit szoktam, illetve akkor viszem ha ráz. Ha vigyáz az ember egy minőségi gumira, nem állatkodik vele rossz úton, úgy évekig nem kell vinni.
A téli garnitúrámon még a gyári centrír van, tavaszra elfogy róla a minta. Jut eszembe, valamelyik hétvégén esedékes lesz már felszerelni a télieket.