-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz Vismajor01 #221485 üzenetére
olyan 230-at biztos tud
Annyit biztosan. [kép] [kép] Szerintem 40-et is ha nem kezd hisztizni a kedves.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Vismajor01 #221550 üzenetére
Ki fogja írni, hogy itt az ideje. Gyári intervallum 30 ezer km vagy 1 év.
(3 km-t mentem, baleset részese nem voltam, ahogy road rage áldozata sem. És még a hahut se néztem ma.)
-
veterán
Csak drága, meg leszerelt állapotban javítja, meg csak telibe fényeztet, meg kicsit kókány volt a maszkolás.
Szerelés 15, fényezés 30, műanyagjavítás 10. Talán 50 ezerből megáll (+ áfa igény szerint).
Keresni kell fényezőt, kijavítja és ködöli a helyén. Még inkább el kell engedni.
-
veterán
válasz tboy93 #221643 üzenetére
Nekem volt Mondeo kombi 1.6-om (illetve régen Vectra B 1.6-om is), nyomaték nincs, viszont ha üvegeled, lehet vele előzni, és elmegy 2 kilóig, az átlag kisautók max nulláról induláskor ellenfelek. Autópályás emelkedő végén készült, nem telitalpas üzemmódban (csak 90%).
-
veterán
válasz macilaci78 #221702 üzenetére
Tudom, könnyű beleokoskodni... szvsz 60-nál többet nem ér ez a szett, az 5 éves gumik se valami frissek.
-
veterán
-
veterán
válasz focvis #221742 üzenetére
Úgy látszik, már nem csak a TC-nél, de a MOL-nál is olvassák a topikot. Pár perce megérkezett a -30 Ft-os táltoskupon, egyenesen a MOL Move-ba.
No akkor:
1. A kaparóst még várom.
2. Kávékupon köszi, de nem érdekel.
3. Az ingyen pisit köszönöm!
4. Az ingyen hotdogot majd valamikor megeszem, szintén köszi!
5. Nézzétek meg a Shell ajánlatait. -
veterán
Ki tudnék békülni vele, attól még szvsz a GTI megeszi tempónál.
A feleségem már appruvolta a megfelelő, mindkettőnknek tetsző kupét, így megvan a fő irány, 4 példányt megtekintettem belőle, kezdem konkrétan tudni, melyik kivitelt keressem. Eközben 2 napja adódott egy vissza nem térő lehetőség, abba teszem most a kupé árát is.
Jelenleg egy 3-4 mikis még vászontetős Z4-ben gondolkodom, és akkor a kabrió téma kipipálva.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Bejöttem a munkahelyemre, így élvezhettem a vidéki közlekedés szépségeit, például a 7,7-es városi fogyasztást.
Beköltöztek a pormacsakák.Kompenzálnom kellett a tegnapi autópályást, odafelé végig szembe szélben mentem az M1-en, hazafelé pedig toltam neki.
(Abdánál baleset miatt terelés, így Móváron is jártam, nem láttam Boldit a Shell kúton.) -
veterán
válasz szőröscica #222061 üzenetére
Áramot most nem kért, jelenleg öntöltő az akksi.
Qru: Nem hogy nem tragikus, kiba' jó a 7,7 városban (annyit "csaltam", bekapcsolva hagytam a start-stopot).
Boldi: Melyik a fix hely, a Kühne melletti vagy a "városi"?
A munkával végeztem - muszáj volt személyesen ellenőrizni valamit - húzok haza.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bulikavagyok #222081 üzenetére
Érdekes, iPadon én se látom, telefonon igen [kép] .
PC-n (Firefox) másoltam be Google fotókból (ctrl C, ctrl V, nem töltöttem fel a Ph-ra)
-
veterán
válasz tboy93 #222152 üzenetére
Sajnálom az 500 forintot, amennyiért szombaton lecsapattam (+ a kipuvéget letöröltem a magam és Vilike megnyugtatására). Abban bízom, hogy a 8:30-as indulásom idejére az eső már lemosta a sós emulziót az utakról.
#MOL Move. ide is jött ajánlat, kaparós bezzeg nincs. Jelenleg a Shell 400 pont / 20 liter a legjobb ajánlat, 7x igényeltem eddig.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 6030D #222302 üzenetére
Visszaolvastam, valóban nem írtam, hogy telek. Látszik, mennyire hoz lázba az ingatlantéma az autóbuzériához képest. Semennyire .
20+ éve szemeztünk ezzel a konkrét telekkel (balatoni szomszéd), most lett eladó, "meg kellett venni". Építkezni nem áll szándékomban (hátam közepére, látok elég háromujjút egész évben), max. egy dupla fedett beállót / garázst; a maradékkal meg majd kezdek valamit (eladom / befektetésként tekintek rá / "jó lesz még valamire később").
Sörözés közben előfordult már, hogy kutya módjára megjelöltem a területet; ez az enyém (lesz).
bandus: Igen, ezért is kell egy része, de nem a teljes ~30 méter hosszon a sarokig, ahhoz minimum benzines fűnyíró kellene.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bulikavagyok #222347 üzenetére
Nagyszerű!
Mikor kezdted hirdetni? -
veterán
válasz Vismajor01 #222542 üzenetére
Kereskedő, ebből él. 750-ért továbbadja, a különbözet áfáját befizeti, szavatosságot vállal.
#222566 Tsebacsi: Nekem se dobtak semmi szotyit, nem akarnak megvenni.
Szerk.: Várj csak! A benzin ársapkája - ezt én is élvezem, de ahhoz kevés lesz.@bandus: Ezt már csak fotóval bizonyítva hiszem el.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Holnapig tart a Shell bónuszparádé (400 pont / 20 liter), utána lehet megpróbálkozom az MM95-tel. (Az enyém a MOL95-öt csipázza, mint többször írtam már.)
Egyértelműen tisztítókúra jelleggel tankoltam én is táltost - és talán ért valamit, hétfőn visszaraktam a boxot, egyelőre nem durcizott be. Aztán lehet, hogy csak a melegebb időjárásnak köszönhetően. Tényleg jó ez a box, arra kell figyelni, hogy hatodikban ne padlózza le az ember alacsony fordulatszámon.
-
veterán
Ebben GDI és MPI van, kis terhelésen és fordulaton a szívócső-, padlógázon a direktbefecskendezés megy, köztes állapotban vegyesen üzemelnek. (asszem jól írtam)
Szerk: Nagyjából jól írtam, ezek szerint nem üzemelnek vegyesen.
Operating Modes
The control concept for executing the operation modes has been standardized using a mapping. The mapping determines if and when the engine can be operated SRE mode and when it can operate in high pressure mode. It distinguishes between the following operating modes:
- Single injection SRE
- single high-pressure injection
- Double high-pressure injection
- Triple high-pressure injection
The engine switches between different operating modes depending on the temperature, the load and the engine speed.Starting the engine
In cold engine and a temperature of the coolant below 45 ° C and at each engine start, a triple direct injection takes place during the compression stroke through the high pressure injection system.temperature and catalyst heating climb
During this phase, a double direct injection takes place during the intake and compression time. The ignition point is shifted slightly towards the "delay". intake manifold flaps are closed.Motor operating in partial load range
When the motor temperature exceeds 45 ° C and the engine operates in the partial load range, there SRE switching mode. •
Intake manifold flaps remain largely closed.Motor operating in full load range
Because of the high power requirement, the system returns to high pressure mode. A double direct injection takes place during the intake and compression time.degraded mode operation
In case of failure of one of the two injection systems, the engine is driven only with the remaining system by the engine computer. The vehicle thus remains operational. •
The red light engine in the instrument cluster lights up.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen