-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergőke88
addikt
válasz brumi1024 #92138 üzenetére
Hétvégén vezettem az ismerősömét neki 40i van.
Szép meg megy is , de érzetre az x5 40d nagyobbat lép (korábban az volt neki), viszont valóságban ez a gyorsabb.
Ami nagyon jó az a hátsókerék kormányzás. Olyan mintha 2 számmal kisebb autóban ülnel úgy fordul.11.5l átlaggal mászkálnak vele, pályán 130-nal 9l fogyaszt. A hatotat vele nevetséges 6-700kmnel többet nem tudsz vele elmenni. Dízel kell bele egyértelműen.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
veterán
válasz brumi1024 #92267 üzenetére
2 éve pont akkor voltam, (U)nem lesz tömeg(/U). Szép, tiszta, (túl) nyugis. A tavat körbesétálni max. 2 óra, további program:
-vármúzeum1-2 óra
- a közelben egy hegyi patak szurdokjában lehet kirándulni, zárva lesz, de be tudsz menni ettől függetlenül, 1-2-3 óra.
- Bohinj autóval 20-30 perc, ott is tudsz sétálni, esetleg síelni (?).2 éjszakát töltöttünk ott, szerintem egy is elég (flancos szállodában voltunk, büféasztalos félpanzión, nem vagyok különösebben válogatós, de nagyon nem jöttek be a vacsorák - lehet, hogy ezért orroltam meg Bledre).
Érdemes Ljubljanában tölteni egy másik napot, kb. 50 km; vagy 2-t. Az is egy leszedált hely. Vár, folyópart... Az Union sörgyár sörözőjében vacsoráztunk - szombaton fullon volt, érdemes oda asztalt foglalni, igen jó volt. (UNION Pivnica Muzej)
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #92443 üzenetére
Szoszó.
Ez is csak akkor igaz, ha a csúcsmodell egy túlkomplikált technodemo ahelyett, hogy használható konstrukció lenne. Szóval inkább készült a katalógusnak, mint a usernek.
Nézzünk ékes példákat jó csúcskonstrukciókra: Lexus LS400, IS300 (még a legelső sziából, 2JZ-vel), E46-ban, is ugye a 30i volt a legjobb motor, ami gyakorlatilag a csúcs, az Accordban is 2.4 volt a legjobb moci, Mazda6-nál is az MPS turbós 2.3-asa jó volt, de ugyanaz a blokk szívóban már nem ajánlott...
Aztán van a másik véglet, amikor felül kell múlni az előzőt, és bekerül a V8 olyan helyre, ahol megfőzi magát (E92 M3, illetve kortárs M6), jönnek a hengersorok közé rakott turbók, stb, stb.
Na meg persze nem top motorokból is alkottak iszonyat szarokat, mint pl. a Prince.Same rules apply!
-
hülyegyerek
addikt
válasz brumi1024 #93142 üzenetére
Nem, azt mondanák, hogy nem érdemlek büntit, mert legalább megpróbáltam betartani egy ideig
focvis: Gondolom ez is beleszámít a 4 doboz/ 2 trafi dologba, szóval előbb-utóbb átteszik ide az egyiket.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz brumi1024 #93744 üzenetére
Köszi! A nagy gázra nagy teljesítményt bármelyik sima belsőégésű is tudja végülis, akkor szegény motor i.j.
focvis: tud külön csak áramot termelni, de van lehetőség fix hajtásra is valóban. i3 ezért kéne, ott a robogó motor nem hajt, aránylag jó dolga van, nameg hetente kétszer majdnem egy százast ingázok, télen lehetne benne fűteni
-
válasz brumi1024 #94074 üzenetére
szerintem egyszerű, mert méri a motor fogyasztását és a megtett kilométert, az elektromos hajtásét meg nem számolja. Tehát ez a fogyasztás az elfogyasztott üzemanyag/megtett kilométer.
Tehát nem teljes költséget kapsz, mert az áramot nem méri, de az sok esetben lehet ingyen is.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #94106 üzenetére
De másik kérdés az, hogy a 6.5 és a 4.6 nem olyan jó értékek egy hibridtől ilyen számolási csalásokat igénybe véve.
Hát ezaz, ennél egy tisztességes Lexus/Toyota hibrid sem eszik sokkal többet városban, viszont ott nincs ilyen csalás. IS300H-knak 6.4-es átlaga van spritmonitoron, de az ugye vegyes, valószínűleg autópályán a Kia is többet enne ennél.
Same rules apply!
-
válasz brumi1024 #94106 üzenetére
ja hát ezt is úgy tudod lemérni, hogy mikor tankolsz megnézed mennyi km-et mentél el összesen.
De a számítógép ugyanezt csinálja
EQMontoya: ja hát én is sokallom, pláne ahhoz képest, hogy azzal nem is hajt, csak fűtött és visszatöltött az idő alatt 8km-t. Mondjuk egy optima méretű autótól nagyvárosi dugóban nem rossz érték szerintem, de alapból a KIA/hyundai-ok nem egy fogyasztás bajnokok, nekem most ~6,8 az i20-al az elmúlt ~3000km átlaga, ami valóságban 7 liter. Igaz, hogy pont decemberben nulláztam ki és napi szinten megy bele 2x5km hideg üzemben és azon kívül is szinte csak autópályáztam, de ez most kb annyi, mint anno a kia ceed 1,4-el volt, mondjuk azzal nem mentem szinte pályán semennyit.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #94559 üzenetére
Persze, h jobb a passat....az egyik egy 10 eves H astra, a masik meg egy uj passat. Nincs kerdes.
A Passtaban viszont semmi "elet nincs" Semmi visszajelzes semmiröl.....van egy nagy hodaly kasztni, ami sodrodik, egy 2 literes dizel, ami 2500- 4000 ig huz, de valahogy nem megindul csak ugy teherhajosan...
Ma pl a havas varosban kifejezetten elveztem a mazsolakat kerülgetni az Astraval a 2-3 savos belsö utakon a Passattal ilyen feeling meg csak nem is keletkezik.
Persze mas a ket auto kb mindenben....de nekem ez a passat feeling nagyon nem jön be....a vezetes szempontjabol.
A többi faja....a navi (amikor nem fagy le....ami azert gyakori), a kihangosito, amikor kapcsolodik a telo (ez mondjuk 90% ban gond nelkül megy), az auto hold funkcio (amikor nem rossz napja van, mert olyankor csak kb 2000 es fordulatra felrugva a motort hajlando kioldani). Jah, az ülesei azok nem fajak....talan ha egy fel fokkal jobb az Astraénal...es az Astranak pedig nagyon sz@r.
Es akkor egy 9-10 millio vs 1 millios autorol beszelünk.
Rettentöen kivancsi lennek, hogy egy 3as bmw, plane egy M es futomüvel milyen lehet ehhez kepest....ugy összesegeben.
(#94567) Integrale szo nincs a belterröl Sokkal szebb a passat...söt kifejezetten szep szerintem
-
-
veterán
válasz brumi1024 #94593 üzenetére
Természetesen májerebb a V6. És köszi, akkor 240, nem voltam biztos benne.
MiértMiben jobb a biturbó 4 henger:
- a V6 szervizelése kapcsán itt mindenki horror költségeket emleget; pl. vezérléscseréhez ki kell szedni a váltót vagy a motort (?);
- a sor4 parasztabbul tud megindulni - volt Vectra C GTS-ben 3.0 V6 és 1.9 dízelem; a csipszes 1.9 nagyobb móka, a V6 meg 1000 rpm-től tol;
- kevésbé orr-nehéz, ahogy molnárpéter is írja.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest