-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz athomi #98328 üzenetére
Hát, azért most nem sajnálom annyira a tavalyi vásárlást. A méretnövekedés jó, elektromos kézifék jó.
Az 1.5-ös motor tuti 4 hengeres, nemrég csinálták (az 1.6 volt előtte ugye). A műszerfal Fiestás lesz, ami nekem annyira nem jön be. A tablet hát olyan amilyen... A középkonzol átlagos, a wireless töltés pozitívum. Külsőre nem tetszik annyira, mint a mostani, a LED lámpa ellenben tökjó. 8 sebességes automata, kérdés duplakuplungos-e. Ha gyorsul váltási időben, az nem baj. Hátulról olyan mint egy Ceed szerintem.
Pár okosság kerül bele, ami nem rossz, de összességében lehet, hogy a frissítés lesz külsőleg is nagyobb dobás.(#98355) tboldi: Az gáz, majd otthon átolvasom, ez inglisül van
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Nyáriasítva (nem üt, nem érzem nehezebbnek, egyikre súly sem kellett, de mind a 4 rendben van, tpms-t egyből felismerte, gumis csak lesett, hogy 3másodperc elég az autónak, hogy felismerje):
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #98348 üzenetére
Viszont dízel fronton az 1.4 és 1.6 helyett lett 1.5, az logikus legalább
-
tboldi
nagyúr
válasz EQMontoya #98357 üzenetére
The new 1.5-litre EcoBoost engine delivers CO2 emissions from an anticipated 122 g/km for the five-door model, with features including:
- A new combination of port fuel injection and direct fuel injection that helps deliver high power and responsiveness alongside enhanced fuel-efficiency, with a particular increase in fuel-efficiency under light engine loads
- A low-friction three-cylinder architecture that delivers naturally high torque at low rpm
- An integrated exhaust manifold that improves fuel-efficiency by helping the engine reach optimal temperatures faster, and delivers torque more rapidly by minimising the distance exhaust gasses travel between cylinders and turbocharger
- An all-aluminium construction for reduced weightszerk.: Fuel-efficiency and CO2 emissions from both EcoBoost petrol engines are enhanced using Ford’s industry-first cylinder deactivation system for a three-cylinder engine, which can automatically stop one of the engine’s cylinders when full capacity is not needed, such as when coasting or cruising with light demand on the engine. The technology can disengage or re-engage one cylinder in 14 milliseconds – 20 times faster than the blink of an eye – with no compromise in performance or refinement.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #98371 üzenetére
Ha ZF, akkor jó döntés, bár erős a gyanúm, hogy nem az lesz.
Tboldi: Na akkor csak megértjük egymást.
-
válasz Magnum_ #98360 üzenetére
Köszi kicsit féltem, hogy milyen lesz, de nekem tetszik
rbalint88: én is így vagyok vele, napsütésben meg még kobban adja, de poros volt az autó és esett 10 csepp eső szépen eltaknyolta, nem akartam közelebről képet csinálni, pláne nem mikor süti a nap, mert Saint leb@sz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz kisza25 #98356 üzenetére
Jó neked, a franciák ezt is túltolták.
Nekem diag kell hozzá + egy külön kütyü ami az inaktív szenzorokkal kommunikál és így lehet az új szenzorokat hozzáadni.
Egyébként 2 garnitúrát tud kezelni, de asszem a váltásukhoz is diag kell.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Azt mondta a vw konszern autóinak még mennie is kell párszáz métert, hogy ok legyen.
Most vadászik nekem a másik felnihez TPMS-t kínábol töredék áron.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Qtya123
őstag
Ma volt egy kis fényszóró upgrade. Kapott a pofája Osram Night Breaker Unlimited izzókat a tompítottba és a távolságiba is, valamint Osram Cool Blue Intense helyzetjelzőket. Illetve fel lett polírozva a lámpatest és utána kapott UV álló fóliát.
Ennyit terveztem költeni rá, többet egy darabig semmit nem kap, ossza be.
Mindjárt besötétedik, kíváncsi vagyok milyen a fényerő.Ja a nyest nálam is elkezdett mászkálni. Átálltam máshová, de ott is végiggyalogolt.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #98355 üzenetére
Azért a három hengeres hangja kicsit hasonlít már az ötre (ércesebb, mint a négyhenger). Végülis mindkettő páratlan számú.
Ma kapott egy kis upgrade-et Volvóka. A régi már eléggé megviselt állapotban volt.
Próbáltam direkt igényesen választani, ez valami egzotikus illatú "Limited Edition". Mindenesetre szép flamingók voltak a csomagoláson. Remélem bejön a nyesteknek is. A biztonság kedvéért még raktam négy másik illatosítót is a kocsi körülötti tereptárgyakra, hogy érezzék a törődést. Holnapra pedig elkészülnek elvileg a kutyaszőrős hálós zsákok is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #98381 üzenetére
A 3 hengeres Triumph motorkerékpárokét imádom, meg az 5 hengeres benzines autókét is (Audik, Volvók, Focus RS, stb.).
Mondjuk egy 3 hengeres régi Swiftnek nincs túl jó hangja.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Snoop-y #98383 üzenetére
Tudom, hogy létezik a dolog már jó ideje és több modellben is alkalmazzák (pl. brumi A3 TSI-je is). Csak az a furcsa, hogy eddig mindig páros hengerszámnál alkalmazták, a Ford pedig most 3-ból kapcsol le 1-et. Kíváncsi lennék, hogy mennyire lesz "rázós" így.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Jol van, orul9k, hogy sokan torodtunk ma autoinkkal.
Jaffa, nagyon szep, lampa is fasza lett
.Qutya: ezek jo cuccok.Kisza, kerek majd mosas utani fotot.
En ma fekfolydekot csereltettem es negkapta az iridium bosch gyertyakat (+kiiktattak az alultervezett kornanyzarat, ami ampera hiba, en nem akarok emiatt cumizni). Este en is lemostam a villanyos comfort coupet (a szegeny ember teslajat)
I humbly and respectfully decline™
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #98386 üzenetére
A kormányzár konkrétan hogyan lett megoldva
Egy erős rántással valamelyik irányba.
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #98386 üzenetére
Kiszereltek a kormanyzar nyelvet (a kormany alatt), hogy ha hibat dob, ne blokkoljon az auto (illetve ne dobjon hibat)
Pont ma olvastam a csoportban, hogy valaki emiatt masik varosban ragadt, se elore, se hatra, se kornany, se valto.
Tboldi: leblokkol mindent, ha bedobja a hibat, tudod, en is jartam mar igy es akku le-fel oldotta meg.
A FB csoporttagnak ma az sem volt megoldas.
Update: de, volt megoldas bittositek ki, rangatas, biztositek be[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
Integrale
veterán
Ha mar 3 henger. Tegnap béreltem egy Peugeot 2008-at. 1.2 pürétek motorral, turbo nelkuli persze. Meg sosem terveztem ennyire elozest, ket szemellyel arra eleg ez az egyseg, hogy elmenj szepen, lassan, nyugodtan A-bol B-be, de ha beszorultal egy kamion/busz/traktor/turista moge, akkor ott is maradsz, egy szerencses csillag egyuttallasra es hosszan szabad szembejovo savra van szukseg, hogy elozz vele. Visszavaltas sokat nem segit, 3000-tol mar azt kezdes erezni, hogy na, aztan megsem, feljebb forgatni is teljesen ertelmetlen.
Beletunkoltam ~600 km-t skociaban, valtozatos terepen, kicsit varosban es sok lampaval rengeteg emelkedovel, ratankolassal 4,8 literre jott ki a fogyasztas, pedig lett forgatva, hogy nemi akaratot kicsiholjak belole.
Szoval ha mar nem megy, cserebe nem is fogyaszt, 900 km egy tankkal sima ugy.
Belseje rendben van, kopog minden, kiveve a muszerfal kozepe, extrazasa meg a fapadnak is elheto, bar a tempomat fura, vagy en vagyok hulye hozza, fekezes utan paus es nem gyorsit vissza a beallitott sebessegre, csak ha megnyomom a gombjat. Osszeszereles jo, nem zorog, nem csorog, ellenben a fedelzeti rendszer tetu lassu, kormanyrol allitom a hangerot, mire megjelenik a kepernyon, hogy hangerot allitottam, addigra a kezem mar reg a valton van...Turboval elfogadnam, anelkul inkabb nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
mr_kickass
tag
válasz Integrale #98392 üzenetére
"tempomat fura, vagy en vagyok hulye hozza, fekezes utan paus es nem gyorsit vissza a beallitott sebessegre, csak ha megnyomom a gombjat"
Ez nem feature? En eddig ugy tudtam, minden tempomat igy mukodik. Ha fekezes utan elkezdene visszagyorsitani, ahogy lelepsz a fekrol, az elegge balesetveszelyes tudna lenni.
-
válasz mr_kickass #98394 üzenetére
De ez így működik - ha manuális a tempomat és nem automata. Ha követős (automata) akkor vissza is tud gyorsítani ha a júzer nem nyomott féket. Minden más esetben fékre ki kell hogy kaCCSoljon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz mr_kickass #98397 üzenetére
no-no. van a tempomat kapcsoló (be-ki) és a tempomat vezérlők (+/RES és -/SET) és alapvetően fékre/kuplungra csak old és a +-t megnyomva vissza kellene állnia a korábban beállított sebességre. viszont itt újra be kell kapcsolnod a tempomatot és utána a +-t nyomni, hogy visszaálljon a korábbi sebességre. ha jól értelmezem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs