Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz TommyX_ #265273 üzenetére

    Ha lehet hinni a szerviznek (lehet?), akkor a létezö összes nyomást minden üzemállapotban ellenörizték, a kábeleket is csekkolták nincs-e sérült, rágott darab, dashcamen látni amikor a kipugáz mérés megy a padukon, állításuk szerint "mechanikusan minden rendben van az autón".
    Amíg be nem melegszik a motor, addig tényleg tünetmentes is, utána jön elö a "gyújtáskimaradás".
    Olyankor menet közben is gyüjt párat az OBD bár menet közben nem érezni rajta persze semmi kirívót.
    Mai próbakör végére is, megállok a ház elött, hagyom ketyegni, és egy fél perc múlva jelentkezik elöször, a számláló is pörög, és pl. a kipunál is hallani a köhögést (misfire).

    Ma felhívtam az ECU-babrálókat, ha elküldöm postán a kiszerelt ECU-t, akkor pár nap alatt lefuttatják az ellenörzést, és ha szükséges a javítást, ha nekik kell kiszerelni, akkor legkorábban június végére tudnak idöpontot adni. :DDD

    Holnap még megzörgetek egy közeli maszek szervizt, hogy kíván-e a gyomruk efféle kalandot, ha nem, akkor lehet megpingelem Bacsik Garage-et otthon, hogy van-e kedve játszani vele.

Új hozzászólás Aktív témák