Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz focvis #262879 üzenetére

    Elvileg Bar-Tek-éknél "csak" 100€ körül van, bár annál csak annyit írnak, hogy "fém", nem pedig "alamónium", mint az Aliexpressen. :)

    Saga#4:
    Tegnap este még kíváncsiságból ránéztem a Dashcam felvételeire, ugyanis a szervizvezetö szerint "kivették, tesztelték, majd visszaszerelték az injektorokat", amire a renccer ~4,5 órát ad ki "szintidönek".

    Ehhez képest a felvételek szerint:
    - 8:34-kor álltak be vele az emelöre, majd 9:02-ig semmi nem történik a motortérben (az autó gyújtáson volt, így a kamera végig rögzített), utána 9:02-kor két perc matatás, utána 9:22-kor két percig felvétel hogy sétálgatnak az autó elött, majd utána 9:48-kor újabb videó, amin ismét semmi nem történik a motortérben.

    - 9:56-kor pedig kezdödik a videó, amin már ki is állnak a szervizböl, leparkolnak arra a helyre az autóval, ahol én délután átvettem, sem próbakör, sem egyéb nem történt a kettö között.

    Ezek szerint az autó összesen ~1ó 20percet töltött a szerelöálláson, és ebböl -ha azt feltételezem, hogy amikor a kamera nem vett, akkor végig gözerövel "dolgoztak" a motortérben, akkor kerekítve 50-60 percnyi "munkavégzés" történhetett.

    Nem vagyok expert, de megfogalmazódik bennem pár kérdés:
    - 1 óra idö elegendö 4db (a szívósor alatt megbúvó) injektor kiszedésére, tesztelésére, és visszaszerelésére? (nem tartom kizártnak természetesen, bár eldugva a szívósor alatti HF részen van, elég gumi kéz kellhet hozzá).
    - Ha 1 óra munkával sikerült teljesíteni a feladatot, akkor miért van 4,5 óra a rendszerben, amit a sz.vezetö 3x el is ismételt az árajánlat mutatása közben? Illetve a jövö heti csere során is 4,5 órával számolnak, tehát nem hasraütés... (gyanítom itt az lesz a "fedösztori", hogy 3 Jóska dolgozott 1,5 órát az autón, ammeg így 4,5 óra... :DDD

    Jövö héten a sztori folytatódik..

Új hozzászólás Aktív témák