-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz stickermajom #23150 üzenetére
Persze. Hetente többször is. Túl jól emlékszem rá, hogy milyen tetszőleges számra beállítani a tempomatot, majd csendben és nyugalomban elautózni 3000km-t. Az E39-cel még a dugóban araszolni is szerettem, elhúztam a tetőablakot, felhangosítottam a zenét és tojtam a világra.
Nem ereszt az emléke, és a mostani kezdi velem megutáltatni az autózást. Megcsináltatom, aztán viszonylag hamar megválok tőle, mert már nem állapot, hogy én aki aztán tényleg remegtem már azért is, hogy 5km-re elguruljak, most azért nem ugrom haza sörözni a családdal + erdélyi rokonsággal (akiket már rég nem láttam) holnap este Miskolcra, mert nincs kedvem ezzel a foshalommal menni.
Nyilván bukó lesz átülni egy 39-esbe, de ennek a várható költségeivel legalább tisztában vagyok, egy E60-at nem vállalnék be lakástörlesztés mellett jelenleg. Ha egy 250k körül futott E39-et kifognék, abba beleborítanék pár százezret, kapna egy felújított wandlert, új tankszivattyút, minden gumi és műanyagcsövet kicserélnék gyári újra, plusz egyéb kopott dolgokat, és tudnám, hogy még legalább 150 ezer km-re tuti autóm van.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #23152 üzenetére
Van nálunk egy, 530D, gyári M pakett, 229-cel. Múltkor azzal keveregtem, nekem pont nem adja ez az érzés, amit leírtál.
-
-
trassher
addikt
válasz szőröscica #23152 üzenetére
Barátom utolsó bmw-je e39 volt, azt mondta neki többet nem kell. Pedig összesen volt vagy 8 bmw-je eddig. Azt mondta mióta nincs bmw az udvaron nem kellett se trélert hívni, se vontatni. Beül a pajeroba és tudja ha elfordítja a kulcsot akkor beindul, nincs meglepetés. Az e39-re évente nagyjából 1 milliót költött.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Mondjuk úgy a gyárinál is gyáribb volt. Mégis hol nem bírt menni, hol szar volt az automata. A végén már a műhely mögött volt 1 motor - 1 váltó. Harmadik tulaj. Egyedi rendelés volt. Csak elől villanyablak, feketén fekete króm nélkül, fekete bőr. Még az első bmw-s adásvételi is megvolt hozzá minden papírral együtt.
Egyedül a 20-as bmw felni nem volt gyári.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #23152 üzenetére
Na mondjuk ha a gondtalansagra vagynek kozelebe se mennek semmilyen premiumnak ...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #23155 üzenetére
Küszöbspoiler miatt tűnik úgy. Mondjuk azt szívesen lerúgnám róla. Az ülésfűtés nem jó egyik oldalon se, váltója jó. Tesztelgettem pályán.
Be, de azzal nem jársz jól.
Lehet, múlt héten kb. senki be sem jött, tegnap + ma egész nap tele volt a telep. Januártól meg aztán főleg.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #23158 üzenetére
Talán már a kategóriákat sem tudod elkülöníteni? Mint az oviban, de ezzel a kommentemmel meg én is lesüllyedtem, szóval így én húztam a rövidebbet. Ez well played .
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #23161 üzenetére
Azok nem tudom milyenek.. biztos fasza gepek, de vezetesi elmeny zero szal az meg azert nem fordulna meg a fejemben engem semmi mas nem erdekel
-
szőröscica
addikt
válasz trassher #23156 üzenetére
Szívás, erre mást nem tudok mondani. A mienk is Individual volt, ezért is vagyok különösen nagy gondban, mert a legtöbb E39 ahhoz képest fapados. Ha néha felbukkan egy szép példány, akkor meg fáj a szívem, hogy ez de jó lenne. Eldöntöttem. Jó is lesz!
De ha rendbeteszem ezt, akkor még kicsit használom, mert senki nem fizetné meg azt, amit 3 hónapon belül ráköltök:
-a lefulladást én most közepesen rossz szcenárióként 4 injektor felújításával tervezem, kb. 150 rugóért (remélem legalább szivattyút nem kell javíttatni, az lenne a worst case, de az is lehet, hogy valami filléres szenzor szívat, és akkor pár tízes a móka)
-váltó: csak kijön egy százasból, még ha csapágyazni is kell, de itt nem vagyok képben, kézi váltót nem kellett még javíttatnom
-klímakompresszorom búg, ha nem felújítható, akkor kell egy gyári új, 400-450 euró az ára, szereléssel talán 150-ből megúszom
-egy szett 16-os nyári gumi, 100kFél millió ráköltés után hibátlan lenne, a vezérlés márkaszerviz által igazoltan még majdnem 3 évig jó. Így talán kapnék érte egy milliót. Nem a legjobb biznisz a világon.
De csak így lennék hajlandó eladni, másképp nem tudnék nyugodtan aludni. Szóval ha rendbeteszem, akkor kicsit kéne még használni, de csak érzéssel, és még mielőtt megint előjön valami, átülni egy jó BMW-be, amit magamnak tudnék kijavítani minimum 5 évre.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #23167 üzenetére
Add el most 600-ért feltüntetve minden hibáját, ès nem kell szívnod a szerelőkkel.
-
brickm
őstag
válasz szőröscica #23149 üzenetére
Egyébként azt a pillanatnyi fogy.mérőt mennyire kell komolyan venni?
Ez is 20felett van, néztem,e46-os 320as-t annak,is 20-on túl mutat.ha bmw tulajt kérdezek mindenki esküdözik a 7-8literre, mondanom sem kell szorzom 1,5-el, de a húsz soknak tűnik. -
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #23166 üzenetére
Csak sajnos ez a 20-25 éves autókhoz nem értésedet erősíti és így a vitánkat semmissé teszi, amit sajnálok.(nem, én sem értek hozzájuk, ezt elismerem, de unixban szétnézek az árak között és látom az árakat, amiket még én sem tudok elferdíteni) és én próbáltam végig intelligens módon vitázni, de te nem ezen a módon viselkedtél és ezt el is ismerted, de azért csipkelődsz
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #23167 üzenetére
Azért az addigra közel 20 éves e39-cek nem fognak nagyon rohadni?
Asszem, az ott egy gyenge pont volt.Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
válasz brickm #23170 üzenetére
Pillanatnyi fogyasztást mutat, padlózva természetesen nem meglepő, hogy kiakad.
A Spritmonitoron utána tudsz nézni az átlagoknak. 320d el kell járjon 6-6.5 között átlagosan, kézi váltóval, normál használat mellet. A benzines +2 liter minimum.
Mágus2: gondolkodom ezen is.
EQMontoya: facelift után jobbak, de természetesen nagyon meg kell nézni őket.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #23171 üzenetére
Most esett szet tesom escortjan a lengokar (mar javitott volt, preselve a szilentek)
Ha normalisat vesz, akkor max. kedvezmennyel is 40 lesz, plusz ingyen senki se csinalja meg.
Ja bocs, csak 18 eves az auto, nem 20.
A velemenyem meg nem irom le, mint te, eddig is csak tenyekre hagyatkoztam, ellenben veled.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz hroberto #23123 üzenetére
Ok, köszi, többieknek is.
Akkor már csak egy kérdés maradt bennem: kb. 1-2 havonta van, hogy ezt a vélelmezett regenerációt csinálja, azaz hogy 14-15 km futás után leállítás előtt magasabb az alapjárat. Mivel szinte sosem tudok még ilyenkor menni vele (mint mondtam céges, és beérkezés után nem tudok még utána kocsikázni emiatt sem vele) ezért le kell állítanom. Ezután hiába nem történt meg a regeneráció, a következő indításnál, futásnál már nem regenerál. Mintha úgy venné, hogy már megtörtént. Kérdés, ha egyszer maszekban tolok neki 50-60 km-t, és járatom kicsit jobban, akkor újra beindul-e a rgeneráció (vagyis szűrő állapot függő lenne), vagy megint vár 1000 km-t, mire újra elkezdi? Mert az még megoldható, hogy járatom kicsit hosszabban, bár 50 km akkor is megfog, főleg a bürokratikus menetlevél miatt, és mert ez, hogy regeneráljak, nem szempont se a cégnél, se a bérbeadó(lízingelő) cégnél. Csak az én lelkiismeretem zavarja főleg.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #23175 üzenetére
Hát én az eredeti Fordot látom 40-ért párban, a minőségit 20-ért kedvezmény nélkül. Meg én tényeket írok, csak mindenre érvényeset, olyat én sem tudok, hanem lehetőségekt, de ezt aszót már sokat használtam hoppáá uhhh most nézem az eredeti opel f astra lengőkar 130 ezer ft Most így megvilágosodtam és már látom a te szemeddel a dolgot. És így már értelek, így én is új autót mernék csak venni. Most már vedd úgy, hogy amiket a te meglátásod ellen írtam, az semmis. Ebben az esetben teljesen tévedtem. Azt nem értem, hogy honnan tudod más, hogy gondolkodik, de így már nem is fogok kötekedni veled és jöhetnek a csipkelődések is. Részemről elfelejtve minden.
u.i: Közben találtam fél millióért valami apró csetreszt a sierrához is, talán a kovács autón, már bezártam ijedtemben
[ Szerkesztve ]
-
nepszter1
addikt
Hali a szerelő szerint kopog a főtengely csapágy igazából én nem hallok semmit különlegeset. Előző szerelő azt mondta hogy hozzá kopik. Nem tudom mitévő legyek mert nem 2forint egy ilyet kicserélni sajnos. Hogy járnék a legjobban? Ha veszek hozzá bontott alkatrészt vagy újonnan vagy egy egész motor blokkot? Amúgy egy 2001. Fiat puntorol van szó, köszi előre is
-
nepszter1
addikt
válasz SzlobiG #23179 üzenetére
Csak a történet lényege hogy először voltunk ennél a szerelőnel mert nem volt más megoldás egy termosztát illetve olaj cserére szerintem jól le is húzta barátnőmet... Azon kívül még 2 szerelő látta csinálta az autótők nem mondták, hogy baj lenne csak az egyik mondta hogy minimálisan lehet hallani. Szóval nem tudom mitevo legyek.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #23177 üzenetére
Egyebkent gyari fordot fog venni, azt tudja 22k-ert darabjat, bocs, akkor te 2k-val olcsobban tudod.
Nem tudom neked mit jelent a minosegi alkatresz, de biztos jo lenne az is, 2-3 evre max.
Gyozkodheted magad, hogy jo az, de nem az, hidd el.
O se azert rakja bele azt, mert sok penze van, hanem azert, mert masok szivtak mar vele, ha mast raktak bele.
Szvsz vehetne bontottat is, ahogy a 10 ev feletti fordosok nagy resze teszi, eleg csak felnezni a mondeo forumokra, a fektol kezdve a futomuven at mindent bontott cuccokbol epitkeznek egyesek.
Szoval van sok verzio, kinek a pap, kinek a papne...
De sorolhatnam meg, hogy fordhoz pl. mibol erdemes cssk gyari cuccot venni, termosztatbol meg se probalj aftermarketot venni...
Reszemrol vege, mindenki azt vesz amit akar, es olyan alkatresszel szervizeli az autojat
, amilyennel akarja.[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #23152 üzenetére
Hagyd az E39-et, találtam neked egy sokkal jobbat!
-
Gergőke88
addikt
válasz stickermajom #23182 üzenetére
A következő projektje is ilyen lesz?
-
szőröscica
addikt
válasz stickermajom #23182 üzenetére
Ó, ha erre váltanék, pluszosan jöhetnék ki.
Egyébként ez is full extrás a leírás szerint. Mondom én, amiben klíma, két légzsák, elektromos ablak van és ABS van, az már full.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz Kornel #23181 üzenetére
Szvsz vehetne bontottat is, ahogy a 10 ev feletti fordosok nagy resze teszi, eleg csak felnezni a mondeo forumokra, a fektol kezdve a futomuven at mindent bontott cuccokbol epitkeznek egyesek.
Ez tényleg így van. Soha nem értettem ezt, én anno azért vettem fordot mert tudtam hogy telni fog gyári új alkatrészekre és így meg mertem ugrani.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BlacKSouL #23115 üzenetére
Nem csak regenerációnál emeli az alapjáratot,hanem ha 4 fok alá csökken a külső hőmérsèklet. Velem is gyakran előfordul,hogy 750-en kezd,majd emeli 900-ra mert indulás után hidegebbnek érzékeli a levegőt,a gyorsabb melegesést szolgállja,amig el nem éri a 90 fokot,addig tart. Regeneráció egyik feltétele, hogy legalább 80-fokos legyen az olaj.
-
tomiii.
aktív tag
Dehogy, egészt este ezeket az árakat lestem, vagy 1 oran keresztul, mindet atneztem. Bár a 20 eves swift dragabb autó, mint egy bmw, pedig gyari alkatrsszeket neztem. a mi gumicsoveink 3 ev utan repedeznek. 20ft helyett, talaltam 40 ezerert méterét. Majd kipróbcsizom' azt.
fun fact: most adtam el eletem elsonek vett bontott alkatreszet(kormanymu, ami 5 ev utan is perfekt), de 5 en kapkodtak erte a 6k-s ar miatt, mar tudok ajanlani 400 ezres gyarit
4 literes v8-as, gázos, e34-gyel jöttek érte. Ebbol volt ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
Hali,
krokodilt akarok venni 2T-ig, de nem igazán tudom milyet vegyek. Itt most autótípustól függetlenül mondom, mert a hasmagasság változó lehet. Nézegettem 10e-ig bezárólag az emelőket és a legtöbb ilyen árban 295 mm-ig tudott emelni. Elég az, hogy átlag autókat alábakoljam? Ti mit ajánlotok?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
köszönöm!
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
runner 125
nagyúr
válasz McSzaby #23189 üzenetére
Vaterán vettem a legolcsóbbat még október végén. A HR-V alá baromi pici lett, maxra kinyomott állapotában úgy 3cm-t emelt az autón. Legalább 20-22 cm magas emelvényt kellett építenem alá, úgy már elemelte, de egy sima személyautóhoz elegendő a magassága. Ettől függetlenül egy deszkát mindenképpen javasolt alárakni, h ne a járólapot / betont karistolja össze, illetve ez által kisebb az esélye annak, h elgurul, kibillenik.
(Sebességbe mindenképpen rakd be, kéziféket húzd be és valamely kereket célszerű akár 1-1 téglával mindkét irányból kiékelni.)mod.
De egyébként teljesen korrekten tartotta az autót, igaz kerekenként max 3-4 percig volt terhelés alatt.
Ami még plusz, h jár hozzá póttömítés.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
McSzaby
őstag
válasz runner 125 #23194 üzenetére
Örülök, hogy megírtad a tapasztalatodat, mert én is pont ezt néztem. Szerintem arra a havi 2 emelésre, amit végrehajtok vele, jó lesz. Köszönöm!
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
runner 125
nagyúr
válasz McSzaby #23196 üzenetére
2 autónál nekem évi 16 emelés pontosan, már eleve az emelő árával egy autó átgumizását bőven megspóroltam, szóval ha 1 évet is kibír már pluszban vagyok.
Elég egyszerű szerkezet amúgy. Itt a fő kérdés az lesz, h maga a hidraulika meddig fogja bírni, mikor kezd el könnyezni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
veterán
válasz runner 125 #23198 üzenetére
Ilyen emelőt használtunk az autókozmetikában alvázmosáshoz. Évekig bírta a legolcsóbb is.
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest