-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
Ismerősnek van pl kútja, már majdnem hívtuk, hogy van-e még nyeresége, hogy inkább MOL-nak vigyük a veszteséget (mivel ők lesznek potenciálisan a szituáció utáni nyertes, náluk ez jóformán csak befektetés). Szóval bár haszonélvezője vagyunk a szituációnak, azért vállalkozunk mi is, elvből nem csinálnánk neki mínuszt. A célzott, valóban rászorulók és hátrányba került szektorok támogatásával jobban egyet tudnék érteni, állam zsebére még belefér ha ki tudok használni bármi extra lehetőséget, mert ott van a másik oldalon a befizetett adó, de KKV éljen csak meg
-
Szada85
aktív tag
"A "tudjukki" ezután kiemelte Magyarország exportteljesítményét, valamint a magyar tulajdoni hányadot néhány szektorban: a bankoknál 60, a médiában 66, az energiaszektorban 71 százalékról indultak ebben tekintetben, mára mindenhol többségbe került a magyar tulajdon."
Gondolom a két dolog közötti bárminemü összefüggés a véletlenek sajátos együttállására vezethetö vissza.
-
cOxeR
Ármester
válasz focvis #222707 üzenetére
Nekem N52B30 van, de legtöbben a régebbit veszik, M54B30, kevésbé kényes, az még bírja a strapát, cserébe picit többet fogyaszt és nem megy annyira. Kisebb motorral nem venném, nem azért mert nem elég, hanem mert kevésbé kelendő.
Ez egy egész jó leírás: [link]
Nekem van benne módosítás, ecu remap (ezért “kell” a 100-as benzin), katalizátor off, xhp váltó program, bilstein B12 , k&n szűrő, meg toronymerevítés, egyedi et felni, bár abból jól jönne egy könnyebb.
N52-ből kettő változat van, a szürke blokkosat inkább kerülni kell.
-
-
nagyúr
válasz tomcsi23 #222712 üzenetére
Tegnap este egy Mercis jött majdnem belénk hátulról, mert nem figyelte, hogy előttem zebra volt és gyalogos, átment a szembe sávba szerencsére, de integettünk neki hogy inkább lefolyt volna az ****** torkán mint itt autókázgatna... Határtalan öröm lett volna, ha a batár terepjárójával lebontja a hátulját az enyémnek.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
cOxeR
Ármester
válasz focvis #222724 üzenetére
Ezek régi motorkódok, még a tartós világból.
Amennyiben jó áron és relatív gyorsan akarod eladni, akkor csak a 3 liter, manual, 200k km alatt.
Nincs baja a 4 hengeressel se, de nem annyival olcsóbb, hogy érdemes arra rámenni, eladni viszont nehezebb.
Tető mechanika ami gyárilag szar, mert az esőelvezetőbe van a motor, ami eltömődik majd hiába van egy műanyag borításban, beázik/megrohad - át lehet viszont helyezni, vagy bizakodni nem nálad fosik be. - nem világvége cserélni, 100k feletti tétel, a szóval figyelni kell rá.
Ülésfűtés fontos, kb mint az elektromos autóknál, anélkül se vegyél, keresik és igénylik.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
A jobban szereti, az nem egyenértékű a kevésbé macerással, hozza járok amúgy. Okkal vettem én is az N52-őt.
“Both engines are very reliable, but M54 maintenance is cheaper”
N52-nél pl elektromos vizpumpa van, ami jóval költségesebb és kényesebb is. Lassan megelőző karbantartásként nekem is dobnom kellene, a hozzá való egyéb “sallangokkal” együtt. -
cOxeR
Ármester
válasz focvis #222727 üzenetére
SMG-t kerüld, az nagyon nem jó, automatám van nekem is ZF6hp, de ez az SMG… nagyon nem.
A bordó 2,8 körül is elhozható volt, az már nincs meg, foglalkozós volt nagyon, aki megvette sokadik Z4-e, ki tudja javítani maga.
A végén az N52, törött, tákolt, kb 4 éve árulgatják, teljes zsákutca, sokan nézték már személyesen is.
Most egy értelmeset se látok, van a kék 2.2-es kevés km, az rendben van állapotra ismerem a tulajt.
Fb-on van csoport, ott lehet előbb találsz normálisat. (BMW Z roadster club Hungary)
Nagyon elkúsztak az árak itt is sajnos, 4 körül lehet normálisat, 3 körül nagy szerencse kell.
Z3 3.0 Coupe-t régóta nézegetek befektetés célból, egy van eladó a csoportban, de 310e km és 5,7M. - sokaknak elgurult a gyógyszere…
Én egy évig kerestem, mire meglett… -
-
szőröscica
addikt
válasz szabonagyur #222713 üzenetére
Delutan 4 volt, nem is ertettem, hogy miert nem volt beallva.
-
Szoszo94
őstag
Elmaradt 100hsz átolvasása utáni reakciók:
- Engem sem érint a benzinár sapka, százast kér az autó (98-ast egészen pontosan), illetve a kis kutakat én is sajnálom, piacnak sem tesz majd jót, ha kiesnek.
- Simsonba 8L belemegy, ha csontig kijáratom, de 2-3 litereket tankoltam én is régebben, ha hosszabb útra mentem és nem volt tele.
- Múltkor téma volt az elem a kulcsban, most állítottam le az autót és jelzett a műszerfal, hogy "low key battery", úgyhogy köszi mindenkinek, hogy bevonzottátok Kábé két évet bírt az Energizer, meg kell néznem milyet kell vennem (ha jól rémlik 2032, de nem 100%).Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
cOxeR
Ármester
A pótkerék/defekt javító téma jutott eszembe a napokból.
Polestar -
Új hozzászólás Aktív témák
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban
- Új Dainese Bőrdzseki gyári protektorokkal
- Keresem: Navdy HUD