Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Biqci #207606 üzenetére

    Életvitelszerüen igen, szóval mondhatjuk soknak. :D
    A GSi egyelöre magyar rendszámos, emiatt nem kezdtem nagyobb köröket futni, csak az alapvetö infókat összeszedni.
    Voltam vele itt kint (német) szervizben, akik müszakiztatnak is, velük "átnézettem" az autót, hogy egyáltalán mekkora roller lenne (egyes pletykák szerint itt is sokat szigorodott a világ, ma már nem firkálnak csak úgy be szívós-turbós V6-okat F Astrába mint korábban), mi kellene hozzá.

    Ök akkor azt mondták, hogy a hivatalos papíroknak ott kell lenni, bár nem feltétlen mindenhez kéri el a biztos (pl. egy gyári hátsó lámpából Irmscherék által készíttetett fekete lámpánál elég, hogy az E-jel, meg a gyári számok bele vannak öntve a búrába), rugó/futómünél kell papír, plusz mérési jegyzökönyv, motoralkatrészeknél is kell a papírusz.

    A sztori most egyelöre parkolópályán van, mivel a karosszéria rendberakása zajlik, és sajnos a kihulló csontvázak miatt egyelöre kérdéses, hogy még az ésszerüség határán megmenthetö-e, vagy "jobb" vadászni egy jobb állapotú vasat már itt kint.

Új hozzászólás Aktív témák