Új hozzászólás Aktív témák

  • #24845312

    törölt tag

    válasz #89309696 #180874 üzenetére

    Nem fejlettség miatt írtam, lásd előző hsz-em, de akkor lehetséges, hogy félreérthető voltam, ha te is így értelmezted. (Euro 2-es motor eleve nem lehet fejlett egy olyan autóban, amiben vannak jobb besorolású motorok is.)
    B Vectra tudtommal még ezek nélkül is tudta a normát, a szekunder levegő szivattyú ha elöregszik, és nekiáll zörögni (csapágyas lesz), csak simán ki szokták kötni. Az EGR szelepet meg le szokták falazni, kapható is hozzá gyári(?) zárófedél, bár benzineseknél nem nagyon hallottam még róla, hogy valakinek szüksége lett volna rá:
    https://cromax.hu/zarofedel_egr_lezarashoz_opel_60476

    Én egyszer vettem ki az EGR szelepet, hogy megnézzem, nem-e kell esetleg megtisztítani? Nem kellett, 20 év alatt nem volt rajta semmi lerakódás. Annyi, hogy nem fémszínű volt, hanem fekete, de egyébként konkrét lerakódást nem láttam rajta, ment is vissza a helyére. (Más autók esetében youtube-on láttam olyan videót, hogy olyan mértékű koromlerakódás volt az EGR-szelepen, hogy gyakorlatilag szinte teljesen el volt záródva. Emiatt is néztem meg az enyémen, de ezen nem volt semmi.)

Új hozzászólás Aktív témák