-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboldi #142695 üzenetére
Mázlista, én örülöknék, ha kibírna egy hónapot a tank. Priussal ment, Twingo RS már jóval korábban kéri.
Csak elő kéne kapnom a régi céges menetleveleket, amikor még 600-900 km-t mentem naponta átlagban a nyári szezonban anno. De szerettem, főleg a 4-es úton a sok agyhalottat.
hentes555: Részvétem, de irgalmatlan mázlitok volt, azért a két jármű súlyban nem egy liga. Audatex alapján fizetik ki majd, ami nem túl jó hír egy régi autónál. Összértéket fog nézni, nem csak magát a roncsot.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz hentes555 #142696 üzenetére
CactuS: van egy barátom aki azt mondja évi 10-12 ekm-re, hogy annyit gyalog is meg lehet tenni, arra minek autó.
Van neki egy f astra 800 ekm-el és egy 1,5 éves astra 90 e km-el, mert azt csak ritkán használja
Havi 5ekm-t megy minimum, régen autós oktató volt, de most nem tudom hova megy ennyit[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #142705 üzenetére
Na, könnyen eladható, egy varázs-garázs, aztán mehet fel vak házaspár használta autósmoziban szöveggel.
Nekem már nagyon nem hiányzik, az első 100.000 km talán buli, utána már inkább elengedné az ember (bár még pár évet ráhúztam), főleg, ha kelet felé kell autózni.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #142704 üzenetére
Porfészekben élve muszáj az autó mindenkinek, de mivel itt nem foglalja el senki parkolóhelyét igazából nincs is vele gond. Itt az udvarban nem zavar senkit, környezetet nem szennyez. De legalább adót ugyanúgy fizetek rá, lényegében ti jártok jól vele.
Egyébként egyáltalán nem biztos, hogy ez örökre így marad, most erősen tervben volt munkahelyváltás ami 15-20ezer Km évi vezetést jelentett volna, de miután utánaszámoltam üzemanyag és autó amortizációs költségekre, nem igazán éri meg. Jobban fizető helyek kellenének...
Pláne ha beleszámolom, hogy én ennyit egy kéziváltós kismotoros visító nyomatékszegény benzinessel nem tennék meg. Az első félretett pénzemből ha jobbat nem is, de egy Golf4 kombit 131 lovas PD-vel meg 5 gangos automatával már venném is.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Holnap 0. matek ZH után asszem jöhet a szerelgetés...
Tudom lándzsával óvatosan de tegnap nullásról lejövet gyorsan lecsapattam a port mert az esti haveri találkozóra csak nem akartam full poros autóval érkezni, most szépen sípol valami jobb hátul ha bemelegszik, folyamatosan sípol ha a fékre lépek tompul, jó 20 percet kell menni mire jön a hang.
Mit nézzek meg először? Tárcsának nem tetszett esetleg a magasnyomású melegen? Vagy bármi tipp?
Egyértelműen nem kosz por homok stb ami bekerült.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hentes555
senior tag
Köszönöm mindenkinek a választ. És igen, a legfontosabb, hogy a csodával határos módon, de egyetlen karcolás nélkül szálltunk ki.
Igazából a GTK-t nem mondta még ki senki, csak nem tudom mennyi eséllyel lehetne helyre tenni és ússza meg GTK nélkül. Másrészt viszont félek is kicsit, hogy ha sikerül is összerakni, akkor sem lesz már olyan (újabb ütközés esetén, bár reménykedem, hogy nem lesz másik), főleg, hogy a küszöböt is megnyomta egy 20 centis részen.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #142710 üzenetére
Nem igazán.
hentes555
Kamionos milyen bírságot kap ezért azt tudjátok?[ Szerkesztve ]
-
-
hentes555
senior tag
-
tboldi
nagyúr
-
-
gzbotii
veterán
Prémium, közép és budget kategóriás gumik összehasonlítása: [link]
YtWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Richard!
addikt
#napiromán:[link]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
molnarpeter
nagyúr
Értékbecslő IS200 [link]
-
tboldi
nagyúr
Én is bedobok valamit a közösbe:
-
No, hazaértem. Kivesézném akkor ezt a Leont. 06.25-ei autó volt, szóval nagy eséllyel 1.5 TSi 130 ló. (pótkerék mellett nem volt matrica, ugyanis ott a földgáztartály leledzett). Száraz kuplung, 7 seb.
Ami szar:
Ha kicsit is gondolnád, hogy még beférsz a körforgalomba állóból indulva, mielőtt odaér a másik autós, ne.
Nagy gázra rántva vált, főleg 1>2-be. Ha részterhelésen, emelkedőn pörgeti akár 4-5 ezerig, akkor nem.
Hajlamos a turbólyukra váltani (vagy megkísérelni visszaváltás nélkül az onnan gyorsítást), majd meggondolja magát, visszavált és változatlan gázállás mellett megindul, mint a hülye. Annyira nincs szükség.Itt a 0-100 videó, de nem is az a lényeg. 105-nél vettem el, onnan kereken 7 másodpercbe telik, mire felpakolja 7.-be. Onnan teljesen elvettem, 95-ig lassul vissza, mire beváltja.
A másik furcsaság, hogy néha mikor nagyobb fordulatról vált el, akkor a mutató beáll, mint a szög az adott fokozat fordulatára, viszont a motorhang fokozatosan csökken, tehát lassabban ejti a fordulatot, de ezt a mutató nem jelzi.
Nem jöttem rá, hol kell a műszerfal világítását levenni, a 900. km-en már kifolyt a szemem. Központiról csak a központiét lehet.
Ami jó:
Futómű nekem tetszett, feszes, az úthibákat nagyon jól kezelte, bár az olaszoknál jók is az utak.
Fedélzeti rendszer kiváló, szintúgy az ergonómia.
Az Android auto nem volt kibékülve a Spotify-jal, de mikor működött rendesen, akkor fasza volt. Navira végig azt használtam.
Nem tudom a motor nyomatékgörbéjét, de úgy felvitt minket 5 fővel a Stelviora, hogy csak ámultunk. Rendes gyorsulásra volt képes a szerpentin egészén felfelé. Itt a váltóba sem kellett belenyúlni, pedig azt hittem kelleni fog.
Xcellence volt, szóval elég fullos. Fapadként nem szeretném. Övvonal alatt gagyi műanyag.Fogyasztás: 3.9kg/100km lett az átlag, ebben benne van a Stelvio fel-le, pálya 140, országút 120-90-70, 40km város. 1kg-ot 0.978 euróért adnak. 140-nél 3.5-4.8kg a pillanatnyi. 60-nal gurulva 1.7kg.
Kb 17kg fér bele, talán 18. Ilyen átlag mellett az 420km-re elég. Van még egy 17 literes benzintartály is benne. Amikor 0-t jelez még 12km-t lehet menni vele papás módban, 70-nel.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #142723 üzenetére
Ez a visszavált és kilő ha kell ha nem ez Korminál is megvan. Most már nagyjából tudom mekkora gázt kell adni ahhoz, hogy gyorsuljon de ne úgy mint egy örült.
Mondjuk pályán nehezebb belőni a gázadás mértékét, ott sokszor inkább áthúzom manuális módba és akkor 6.-ban szépen el lehet kocogni a belsőben alvók mellett.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
Legújabb MűhelyPrn nem volt?
Vicces amúgy, hogy a 8,5 városi fogyasztást sokallja egy XC60-tól..ami egy 1.7 tonnás SUV.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard! #142734 üzenetére
Ha nem is buherálták de az sanszos, hogy a sportos modellek másfajta karakterű szoftot kaptak gyárilag.
Kormiban sokszor nem tudja eltalálni a váltó szoft, hogy akkor mit is akar a pilóta. Szóval kb csak sportosan meg szolidan csorogva működik jól és ha kettő közötti állapot esetén nem igazán találja el mit is kéne csinálnia (vagy legalábbis mit is szeretne a költő).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #142732 üzenetére
Nyilvan nem errol van szo, hanem arrol, hogy ez a dizel suv orszaguton/autopalyan erzi jol magat, ott valszeg 7-8 literbol elvan, mikozben csendben suhan. Cserebe varosba nem valo.
Az autoval nincs gond, a userrel van, aki varosba jar vele. Ha nem mesz vele rovid tavokat, valszeg a turbo is tartosabb.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Pályán ez egész tűrhető volt. 120-nál már félgázra visszalökte 5.-be, tűrhető sebességgel. Sőt, az R>D váltás is oké volt ennél. Inkább a rántásokkal volt a bajom, illetve, hogy egyszerre csak 1 fokozatot vált felfelé. Az indulást még megszokná az ember. Kipróbálnék egy olajosat is.
-
nagyúr
Kgfb-t fel lehet mondani / ujra lehet kotni valahogy mashol ugy, hogy egy evre be van fizetve es nagyon nem most van az evfordulo? Ha igen, mivel jar?
Esetleg a meglevo szerzodesen lehet modositani?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #142741 üzenetére
Gepjarmuvet vezethető szemelyek szamanak korlatozasa.
Abba most ne menjünk bele, hogy erre mi szükség.
-
Magnum_
nagyúr
válasz tboy93 #142740 üzenetére
Szia! Csak a biztositasi idoszak utolso napjara, 30 nappal korabban lehet felmondani (kiveve erdekmulas eseten, ha pl eladtad az autot, veglegesen kivontak a forgalombol, stb) - Kgfbtv 7.$
A biztosito modosithatja megkotes utan 15 napon belul, ha a dijtarifaban elteres van.
Szerk: ilyen jellegu modositast szerintem kezdemenyezhetsz a bizrositodnal, de csak a felek egyuttes akarataval lehet modositani.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
válasz gzbotii #142729 üzenetére
Fater is sokallja a carens 8-9 literes fogyasztását ês az egy 1,6 szívó 135 lóerős, 1,4 tonnás doboz.
Mondtam neki, hogy mit vár a honda 1,4 90 ló 1000 kg volt 7 literrel, annyit egyen ez is 1,5* annyi lóval, meg 1,4* annyi kilóval, meg 1,5* magasabb bódéval?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...