Új hozzászólás Aktív témák

  • Tanaka 4501

    újonc

    válasz Deskó74 #2611 üzenetére

    Azt hittem, hogy vágod, hogy a henger kipufogónyílása és a kipufogban lévő fojtólemez nyilasa közötti arányról fogsz beszélni, meg ilyenek.
    Azt vágom, hogy le kell fojtani, különben elszaladnak a pacik, de valami ökölszabály biztos van rá, mondjuk hengernyilas X, fojtólemez 2/3, kipufogó kimenet 1/2.
    És a hengernyilas és a fojtólemez között a dugattyú szélessége kell legyen.
    Azt vágom, hogy ez egy rendszer és össze kell komponálni,hogy faszán működjön.
    A makita a régi mufflert faszán hozzákomponálta.
    Az oleo is a régi, kati nelkulit megkomponalta.
    Oké, rendelsz gyárit és fasza.
    És ha nincs?
    Az,hogy kiszereled a katit és majd lesz valami, az ilyen vak tyúk is talál szemet cucc.
    Pl valamelyik oleonak a gyári kati nelkuli kipufogójaban a fojtólemezen 3 db függőleges téglalap a nyílás, felületre sokkal kisebb, mint a kör alakú kerámia betétes kati.
    Simsonnál se talalomra szűkül-vastagodik a kipuf.
    Az öreg szívódízelemen is funkciója van a dobnak a vékony cső után, azzal a motorral az az arány hozza az ideális teljesítményt.
    Ilyeneket vártam, bocs, hogy csalódtam XD

Új hozzászólás Aktív témák