Új hozzászólás Aktív témák
-
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #1967 üzenetére
Üdv közöttünk! Ha nem januárra kellene a gép 1 Tanakát bevállalnák talpra állításra. de de 10. -e elött semmi kép. Ha úgy jó elpostázod és valamit kisütök.
-
Btamas81
csendes tag
válasz Tanaka 4501 #1967 üzenetére
Üdv!
Mielőtt megszimeringezed én átnézném a helyedben az üzemanyag rendszert.
Árpi jól elmondja azt hiszem a LEK-es videójában, a tankszellőztető tesztelését. Karbi pucolás, membrán csere. Egy gyújtás hézag ellenőrzés. Utána karbi beállítás. Ezekről is találsz Árpi oldalán nagyon jó videókat.
A lendkereket meg melegítsd hőlégfúvóval, szintén bemutatja Árpi a csatornáján.
Ha fülre jó az alapjárat, de viszi a láncot, akkor kuplungrugó csere segíthet. -
Btamas81
csendes tag
válasz Tanaka 4501 #1967 üzenetére
Kipufogóhoz
https://www.ereplacementparts.com/tanaka-ecv4501-before-s187932-chainsaw-parts-c-34785_34803_34852.html
-
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #2016 üzenetére
Nem ilyen gépre számítottam, a Hecht más és arra tippeltem olyan lesz. A Hecht darabos de erős ,a Komatsu lágy mozgású de gyors. Ezek nem forma gyakorlatra készülnek hanem az arénába 357xp-t és 361-est kapnak ellenfélnek és azok irgalmatlanok .
-
kopepe
aktív tag
válasz Tanaka 4501 #2022 üzenetére
do ? dolgozik ? dolgos ? dolga van ? dolmar ?
-
Dolmar ps420
lelkes újonc
válasz Tanaka 4501 #2046 üzenetére
Èn szemèly szerint RS oilt használok,eddig nincs panaszom rá.másról nemigen tudok vèlemènyezni,de nem vagyok egy márka függő,olajban sem.
-
PALEDOG
kezdő
válasz Tanaka 4501 #2046 üzenetére
Ez az egyetlen márka amit hanyatt homlok kerülök. Vannak minőségi problémák mannolban. Most moroghatnak rám a mannol funok. De igazából saját tapasztalat nem 2t olajjal. Vannak felkent hívők és forgalmazók. Én akkor vagyok nyugodt, ha az udvaromba sincs, nemhogy a gépek közelében.
-
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #2046 üzenetére
Nyilván nem pusziért kapják az olajok a besorolásokat ,mégis van különbség azonos besorolású olajok között. Ez pusztán az én véleményem sehol nem találtam róla semmit. Tedd fel azt a kérdést, hogy a Manol kerti gépekhez gyártott olaj miért nem kapott ugyan ilyen magas besorolást és miért drágább....????Még egyszer mondom sehol nincs róla semmi ez az én saját elméletem.
Az álltalad vásárolt olaj nagyon jó pedigrével rendelkezik lehet a legjobb ár érték arányú-motoros szán olaj.
Kerti gép olajokat tesztelik téli-nyári körülmények között Snowpower-t nyilván csak téli üzemben. Gyártó nyilván ha nálunk forgalmazza nagy forgalomra nem számít ,elég kevesen használnak hómotort...ezért lehet kiszórja a raktárkészletet olcsón. De akkor meg miért nem adja ugyan ezt az olajat univerzális felirattal? Ha már ide hozza piackutatás szerint nyilván azzal aratna ,ez nem lesz egy elterjedt olaj így .Szerintem nem hülyék ,de valamiért így árusítják. Le merem fogadni egy nyári tesztnek kitéve ugyan azt a besorolást érné el amit a Stihl vagy Husvarna gépekhez gyártott olajuk-mert ugye a Manol külön gyárt mindkét márkához ,más színben, de ugyan azzal a specifikációval.
Kerti gépekhez gyártott olaj a kezelőre gyakorolt hatásait is vizsgálják ,még egy motoros szán esetében az nem tétel. A besorolás nem csak a kenőképesség ,hanem sok más tényező is.Sok ásványi olaj is simán hozza kenőképességből a maximumot mégis rossz besorolást kap -lásd Stihl ásványi olaj, 15 évvel ezelőtt nem is lehetett mást kapni és évtizedekig mentek vele a króm hengeres gépek- elég bonyolult a helyzet...
Vettem már pár erdészeti gépet ami csak ásványit kapott 15 évig és henger-főtengely gyári állapotban és vettem már "full szintetikus " olajjal futott gépet ami ment a levesbe.[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #2058 üzenetére
Hecht 927 engem nem győzött meg.Sajnos szerelés közben a legolcsóbb Kínai gépekre jellemző dolgokkal szembesültem. Ha leveszed a hengert meglátod hol a gond.Kb 2mm-es falvastagság ,meg akartam portolni-képtelenség.Pont annyi anyag van benne hogy hártya vékonyan mindent befed az alu és ennyi.
-
Istvan2020
aktív tag
válasz Tanaka 4501 #2094 üzenetére
Ezt sajna nem ismerem, így én véleményt nem tudok mondani, én mostanában ismerkedem ezen gépekkel.
-
PALEDOG
kezdő
válasz Tanaka 4501 #2094 üzenetére
Nagyon alkudoztam egy ilyenre a 621 előtt. Amerikában Tanaka néven 7 év garival fogalmazták. Pozitívak a visszajelzések is róla. Lehet még lesz egy.
-
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #2094 üzenetére
Ez kb ugyan az mint a te Tanaka géped. Fűrészmániás srácok a videójukban végig Komatsuztak mikor bemutatták de ha megnézed a robbantott ábrát ennek meg a Tanaka gépnek rájössz 1 alkatrész se hasonlít a Komatsu-ra viszont egymás kiköpött másai. Mondjuk neked ez nem új ,csak ha mást is érdekel a gép
-
Pillerb
kezdő
válasz Tanaka 4501 #2113 üzenetére
Te édesz fa**om 🤣🤣🤣🤣🤣
-
kopepe
aktív tag
válasz Tanaka 4501 #2113 üzenetére
Nem rossz!Végiggörgettem a teljesség igénye nélkül.
Ha pentium 1-es gépem lenne,ami nem játszaná le a dzsutub videókat,
ez egy nagyon hasznos oldal lenne! De tényleg jó !
Vicces figura az biztos! Találkozott hupikék törpökkel....
Tudja,hogy mekkora a szemük...
Úgy röhögtem majdnem lefordultam a székről... -
PALEDOG
kezdő
válasz Tanaka 4501 #2247 üzenetére
A külső burkolatoktól eltekintve 1:1. Szerintem simán rápakolható az egesz zenoah hély.
-
highand
tag
válasz Tanaka 4501 #2252 üzenetére
Nálam ez nem működik. A régi gépen működött, de ezzel ezt eleve nem lehet megcsinálni. Ha rájövök mit csinálok rosszul, akkor közzéteszem.
-
Dolmar ps420
lelkes újonc
válasz Tanaka 4501 #2337 üzenetére
Lengyelből rendel a cèg ahonnan rendeltem,első ránèzèsre nem tűnik rossznak a gyártmányuk,bár a dolmar ra rendeltem kuplung harangot (utángyártottat) az speciel nemigen sikerült nekik.majd holnap össze rakom a gèpet,majd kiderül,hogy mit árulnak 10.000 ft èrt.
-
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #2478 üzenetére
Legnagyobb gond ott a tank repedése ,utángyártott blokk van 12-13 ezerért de tankot én nem találtam.
Meg ugye szerelgetős csávó vajon miért nem rakja rendbe és árulja dupla pénzért?))[ Szerkesztve ]
-
Deskó74
újonc
válasz Tanaka 4501 #2593 üzenetére
Raktam volna fel fotókat,de a fórumtárs nem akarta.
Viccet félre téve, igazán sajnálom,ha az jött le,hogy én bárkit itt "dilettánsnak" tartanék
vagy leszólnék,mert nem.
Az együttgondolkodásban? Ebben partner vagyok,teljes mértékben!
Ez,nekem is egy szimpatikus álláspont.
Akkor csak egy pár...így indulóként,ha valakit érdekel,rakok fel többet is. -
csiga8
senior tag
válasz Tanaka 4501 #2614 üzenetére
Nem akartam hozzászólni, de mégis...
Röviden arról van szó, hogy a láncfűrész kipuban lévő utólagos kati fojtásként és hősugárzóként működik. Mindegyikben.
A 2T motor kipufogó gázlengéseit rezonátorral segítik, ez elég hatékony, ha jól van méretezve.
( kipufogó gázokat a táguló rész szinte húzza ki a hengerből, amik a kipufogás végénél a friss töltetből is hoznának magukkal, de a visszalengés ( szűkülő részről visszaverődő gázok miatt ezeket "visszatömi". Nagyon pongylán fogalmazva)Bizonyos fordulatszám tartományra ( viszonylag szűk) vannak hangolva a Simsonnál is a rezonátorok. A gyári kipu meg sehogy...
A hengerfuraton lévő kipuréstől a leömlőnek ( a leömlő még a henger része) már ( ideális esetben) tágulónak kéne lennie, majd a csonktól már diffúzornak kéne lennie. A végét a szűkülő konfúzor zárja a kettő között a hengeres rész hossza határozza meg, hogy milyen fordulatra hangolod. Értelemszerűen minél rövidebb, annál magasabb fordulatra.
Az átmérők, táguló és szűkülú kúpok a motor lökettérfotaától is függ, számított értékek.
Szóval egy láncfűrész kipujában ezekből mit találsz meg?
Na ez az...
A láncfűrészeknél elé erős fojtás van abban a dobozban, amit kipunak hívnak.
Ha láncfűrésznél "tuningolni" akarsz, akkor a gázok útjából elveszed ami ott van, és a kipudobon kb akkorára nyitod a kipurést, ami 70%-a a hengeren lévő kipurésnek. Majd utána állítassz.Bármit teszel elé ebbe a "dobozba" fojtod a motort.
Az utólagos katalizátorral ellátott láncfűrésznél, ha eltávolítod a katit ( úgy, ahogy Árpád a videójában) és utánahangolásnál rosszabb lesz a géped, mint előtte volt, ( bármelyik típus, vagy márka) fizetem az új kipufogódat.
-
Deskó74
újonc
válasz Tanaka 4501 #2614 üzenetére
:-)))
Én nem a Messiás vagyok,pusztán egy földi halandó. :-)Tetszett amit írtál: "gondolkodjunk együtt"
Akkor tegyük ezt...:-)El kell ,hogy keserítselek sajnos.
Ha Te tőlem egy átfogó és pontos, márka és modell specifikus leírást, műszaki rajzot
vársz az IDEÁLIS kipufogó módosításokról, akkor sajnos el kell keserítselek,mert ilyen NINCS.
( helyesbítek: TUDTOMMAL nincs, bár igencsak csodálkoznék ha létezne bárhol a világon egy átfogó,elismert ajánlás kötet és én ne futottam volna össze vele,mióta foglalkozom a témával)Na tehát.. ami jelenleg van, az bizonyos modellekre kiterjedő,szigorúan user tapasztalaton alapuló sokszor ,sajnos teljesen vegyes, ajánlás a méretezéssel kapcsolatban. Jól mondja csiga vagy egy 70%-os ajánlás, de ez is megdőlt már! Az elmondások alapján remek eredményeket érnek el 80,akár 90% körüli,sőt! még nagyobb arányú kimenetekkel. Hogy ez minden modellnél bejön-e? Nem tudható.
Tehát semmiféle "ökölszabály" sincs erre.
Van aki erre a mod.-ra esküszik valaki arra....sok-sok dolog számít: a kimeneti átmérő
aránya a henger kimenethez, a kipufogó kimenetek mérete, száma,elhelyezkedése stb...stb...szintén kardinális kérdések és mind-mind nagyban modell függőek!
Vannak utángyártott kipufogók amik már módosítottak, de ott sem lehet tudni,hogy azok
pontosan IDEÁLIS megvalósulás érhető el.
Tehát sajnos nincs Szentírás az IDEÁLIS átalakításra. ha egyáltalán létezne ilyen...
Én úgy gondolom,hogy ha valaki fel tudja fogni a a kifuf. mod. jelentőségét és csak annyit tesz,hogy kioperálja vagy részben módosítja a kipufogóban lévő fojtást, legyen az drótgubanc, kalitka,kakasos nyalóka cella....vagy bármi és nem nyúl a kimenethez ,akkor is
sokat tett a fűrésze "egészségéért" ,élettartamáért. -
csiga8
senior tag
válasz Tanaka 4501 #2619 üzenetére
Azon nem tudok segíteni.
-
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #2665 üzenetére
Mondok egy olyat erre a Co2 ,globális problémára ami nekem furcsa. Van egy olyan ,hogy Co2 üvegházhatás a gépjárművek és az egyéb belsőégésű motorok miatt. Minden autó katalizátoros gondolom ,és azokban nem egy drótszövet van.......Innen már mindent lehet sejteni.... Erről tudnák csinálni egy pofázós videót ,ha legalább 2 ember kíváncsi rá .Talán ez a rend, civilizáció jön-megy és a sok ezer éves maradványaink lesznek a jövő kőolajának az alapja )) talán majd a belőlünk készült benzint is hasonló katalizátorokkal szűrik majd a későbbi civilizáció.. Csak vicceltem-az igazi téma :Az Eus agrártárca sok pénzt költ a növénytermesztés Co2 "permetezésére" -mivel többlet zöldségekre van szűkség ,és nincs elég co2 a levegőben... rátaláltam egy érdekes cikkre.
[ Szerkesztve ]
-
kemenylegeny
csendes tag
válasz Tanaka 4501 #2665 üzenetére
Leírtatok mindent, így egyetértünk ebben a témában is. Kiegészíteném a Föld nevű bolygó egy élőlény, energia rendszer, reagál a rajta zajló eseményekre a szélsőséges emberi minőségre, (hiszen az anyagi része belőle van), még törekszik önmaga egyensúlyban tartására, ezt akár pusztító árvízzel, viharos erejű széllel vagy a sarkörön +30 c fok hőmérséklettel, de helyre hozza. Talán a következő civilizáció iteligensebb lesz, vagy nem hagyja magát elbutítani ennyire. Bár a történetek szerint a pattintott kő, meg a barlangi életvitel nem a kezdet, hanem az adott korszak záróakkordja.
-
Fonti86
lelkes újonc
válasz Tanaka 4501 #2717 üzenetére
Mivel az ismerőseim nem látják a kommentet,így el lett távolítva.Amúgy a következő volt:
12 éve dolgozok szakszervízben,mikor felvettek alap követelmény volt a főnököm részéről a műszaki végzettség (közlekedés gépész technikus vagyok),tehát nem azért vettek fel mert nem volt más...Ez megint csak általánosítás,hogy minden szakszervízben ez van,így dolgoznak.Vannak ilyen helyek,de hozzám épp úgy hozzák a maszek szerelő után javítania gépeket,és vannak olyan tákolások,hogy legszívesebben az ember el se vállalná már.Az meg,hogy aki ért hozzá miért nem nyít saját műhelyt,netto baromság,ennyi erővel egy bolti eladó is nyithatna saját boltot ...Ja,garanciás javítás,utána kellene nézni a törvényi feltételeknek is egyrészt,meg a gépet nem ártana rendeltetésszerűen használni se sok esetben (pancsolt sz@r adalék olajjal használják,életlen lánccal,legkisebb géppel a legnagyobb fát vágják stb.).És nem csak a szervíz dönt róla,hogy mi mehet garanciában,az anyavállalatnak is van beleszólása,én meg nem fogom saját zsebből senki gépét garanciában javítani.Amúgy várlak sok szeretettel a szervízben,szívesen megmutatom ,hogy vannak kivételek is
Emberek dolgoznak a szervízben is,akik hibázhatnak,mint mindnenki,de ezért nem kellene egy kalap alá venni az összeset.Vannak természetesen kóklerek ott is,ezt nem vitatom,de van olyan szakszervíz/bolt tulajdonos ismerősöm,ahol szintén profi szerelő gárda van,olyan szerelője is van, aki 30 éve ott dolgozik.És megmondta ő is,hogy az nem hibázik aki nem csinál semmit,pedig van rutin a háta mögött.Szóval tudnék ajánlani olyan szervizet (hiába konkurencia),hogy ott nem fog ilyen hiba előfordulni.
Szóval nem akarok én vitát,csak érdekelne,hogy ebben mi kivetni való volt -
Fonti86
lelkes újonc
válasz Tanaka 4501 #2728 üzenetére
Nem áll szándékomban senkit se megsérteni,vagy leszólni,az nem az én stílusom.Nem tagadom,volt olyan,hogy a szakmát megszégyenítve fényezte az illető magát,neki oda mondtam (nem,nem Árpinak).
Nyugodtan elkérheted,megadom,felhívhatsz bármikor,segítek amiben tudok.Kérdezhetsz diadnosztikaról is,elmondom milyen,vagy akár személyesen is megtudom mutatni,ha hozol gépet,mert nalunk megvarható a javítás a műhelyben.Erről szerettünk volna videót,de a szabály az szabály,így nem lehet. Én Stihlre vagyok specializálódva,olcsó kategóriás gépekkel nem foglalkozom már,és nem azért mert nagyképű vagyok és csak a Stihl,hanem egyszerűen beleuntam szívásba.Persze ha úgy van megcsinálom,de nem olyan szinten foglalkozok velük mint ti.
Hidd el,trükköznek,és ezt hallom több felől.Behozzák a gépet,amiről tudom,hogy kérgezésre hasznaljak,de rak rá egy vezetőt meg egy lancot.Az olajtankba sose volt olaj,porszáraz,a gépen tipikus gérgező hasznalati nyomok vannk,de ő letagadja.Ne haragudjatok,de nem szeretem ha hülyének néznek.Amit tudunk megcsinálunk szó nélkül gariban,de mindent nem tudunk ,mert meg van kötve a kezünk. De szerencsére a Stihleknél az utóbbi pár évben igen kevés garanciás probléma van,legalábbis mifelénk.
Azt se állítottam,hogy nincs lehúzós szerviz,mert sajnos van,tudok én is ilyenről,de maszekról is tudok,tehát oda vissza igaz ez .
Nem fenyegetőztem,távol áll tőlem,csak amilyen stilusban kaptam a választ,olyanban adtam vissza.
Továbbra sincs kedvem vitázni,ilyen cipőből kiütős beszólásokra nem vagyok kíváncsi,ha valakinek kérdése van,segítek ha tudok -
kopepe
aktív tag
válasz Tanaka 4501 #2824 üzenetére
[link] Itt kérdezősködj ez ügyben,hátha használ valaki ilyet.
Az a személyes véleményem,hogy nem venném meg azt a vackot.
De ezt úgy mondom,hogy soha nem használtam. -
kemenylegeny
csendes tag
válasz Tanaka 4501 #2824 üzenetére
24 literes kompresszorom van. Nekem kevés, mire letakarítom a fűrészt, hengerbordáktól a kipuffogó alatt, a dekniken keresztűl 10x tölt általában.
-
csiga8
senior tag
válasz Tanaka 4501 #2967 üzenetére
Azok, akik ide, vagy hasonló fórumokra járnak, azok vagy szeretik a motoros gépeket, vagy érdeklődő, "tanuló". Ezekkel nincs gond, az egyik már tudja mit csinál, a másik meg meg akarja tanulni.
Van egy harmadik, akikkel találkozhatsz a szervízben. Megveszem a gépet, és hozzáértés nélkül használom. Ha beszarik a gép, a gép a hibás. Nagyon kevés emberrel találkozol az életben egyébként is, akik beismerik, hogy balfékek voltak.
Voltak akik azért hozták gariba a gépet vissza, ( több eset!) mert a láncfék beugrott, fogott, és nem tudta, hogy azt vissza kéne húzni.
Sokan tiszta benzinnel használták, majd amikor megállt, akkor érdeklődtek, hogy mi lehet a baj. Jött a trükközés, a gyertyanyíláson öntenek bele tömény olajat. Szétszedésnél gyönyörűen látszik, hol folyt le az olaj, mellette meg porszáraz. ( Részemről a hajtórúd csapszeg tűgörgőjét szoktam nézni. Ha az száraz, tiszta benzines volt a történet)
Láncot nem igazán tudnak élezni, sőt, sokszor nem is akarnak. Jó az még...
Emiatt vannak a bakok szakadása ( nyomja mint a barom), a kuplung oldali szimering megég, durvább esetben a csapágyház kiszopósodik.Nem egy user volt, aki úgy akart láncot feszíteni, hogy nem lazította meg a dekni csavarokat, és C betűt csinált az állító csavarból.
Nem hiszitek el, de sok esetben gondot jelent az 1:40 bekeverése, nem tudnak számolni!
A légszűrőt azt kevesen takarítják..., ahogy a gépet is.
A berántókat szokták szétrángatni.
A láncolajat hírből ismerik, de sokan nem használják.
Benne hagyják akár 1-2 évig is a benzint, nem tudják, hogy megromlik.
Hirtelen ennyi jut eszembe.
Azt azért tudni kell, hogy minél olcsóbb egy gép, annál kevésbé hülyeálló.
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz Tanaka 4501 #3153 üzenetére
Simán menthető, picit reszeld meg a vezetőszem oldalát, hogy csússzon a vezetőbe
-
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #3153 üzenetére
Én flexel meg "izélném" azt csá.. Az a gép ami egyben van , szimeringes-100% csapágyat majd megnézem holnap. Kérdés- ha normál méretű szimeriung megy bele azonnal javítsam vagy ragaszkodsz a gyárihoz?
-
csiga8
senior tag
válasz Tanaka 4501 #3184 üzenetére
A lapra a válasz egyszerű.
Nekem is van kb 10 db egyéb lapom + kb 30 db méretben rávaló láncom.
Azokat dobálom a gépekre, a gyári lap-lánc lehet más méretű, így azok kopásmenetsek maradnak. -
Btamas81
csendes tag
válasz Tanaka 4501 #3189 üzenetére
Olyan nincs, hogy gyári csapágy, meg gyári olaj, meg gyári dugó/gyűrű stb. Azt valamelyik neves csapágygyártó/olajcég/hengergyár csinálja. És igen lehet olyan minőségű a csapágyboltos, sőt a viton szimering még jobb.
Nem kell ennyire rápörögni erre a gyári dologra.
De ha a te lelked úgy nyugodt, hogy a gyártótól rendeled bele a dolgokat, akkor csináld azt. Mert ott fog motoszkálni a fejedben.[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz Tanaka 4501 #3189 üzenetére
A Hitachi gyárilag beépített csapágy ( márkáját, minőségét), szimering minőségét nem ismerem.
A vitonos szimeringtől nem nagyon lehet jobb, mert hogy az a legjobb.
Részemről leginkább Koyo csapágyakat építek be ( jó minőség, közelben be tudom szerezni viszonylag olcsón), szoktak még FAG csapágyakat használni ( jó minőség) és múltkor láttam Árpád vett tán Nachi (Japán, kiváló minőség) csapágyat. Attól tuti nincs benne jobb.
90%-ban merem állítani, hogy egy Koyo, vagy hasonló minőségű csapágy van max. benne, tehát ha cserélsz újra, nem jársz rosszul. Részemről, ha már szét van borítva a gép, nem szoktam szarakodni azon, hogy új csapágy, vagy nem, ha megkapod szabvány metrikus méretben 2-3 ezer Ft-ért.
Mondjuk a Husi 560-am csapágyai párban tán másfél éve is 19 pénz volt, no, arra azért szívtam a fogam, de megvettem. Szándékosan nem szabvány méretűek. / A tartalékba, alkatrészbe vett gépbe, amit poénból üzembe helyeztem, én se tudom miért, mert csak. A kínai dugóját is kicseréltem Meteorra, és azóta azt a gépet próbálgatom... A kevés üzemórás, de újszerű, "bontatlan" 560 és 562 gépek meg röhögnek a polcon. ( rajtam) Ez van, akit benzin gőze megcsapott, az ilyen /
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #3193 üzenetére
Koyo-csapágy inkább mint Nachi nekem búg a gépben. Nem rossz de hallom a hangját.
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz Tanaka 4501 #3193 üzenetére
Jók azok a Stihl láncok. Az RSC-t ( nekem azok (is) vannak) kb. 3,5 pacitól érdemes használni szerintem. A félkéses viszont "nyugodtabb", egyre jobban szeretem, kicsi gépre meg egyértelműen az a jobb.
Ha valaki új gépet akar venni, és rá tudom beszélni egy ukrán MS 260-ra, azt szoiktam ajánlani. Jelenleg kb verhehetetlen ár/teljesítmény/üzemóra tekintetében.
Majdnem, ismétlem, csak majdnem! ( ugye nekem szép és csinos Husik vannak ) vettem, de a légszűrője nem tetszik, hogy csavaros és nem pattintós. A Solo 651-en se tetszett ez a megoldás. Aki ezzel meg tud békülni, annak ez örök élet...
-
PALEDOG
kezdő
válasz Tanaka 4501 #3296 üzenetére
Több tanaka modellbe eleve Zenoah blokk van. Voltak közös fejlesztéseik. Lehetséges egyezés.
Ha nincs sehol elérhető főtengely ,tennék egy próbát hátha megcsinálják fémszorással. Sokkal kisebb a hőbevitel mint felhegesztéskor. Így lágyulás és vetemedés kizárt. Felületi érdesseg és pontos méretek utómunkával tarthatók. Keménysége megfelelő marad. A szimering se zabálja ki. -
PALEDOG
kezdő
válasz Tanaka 4501 #3299 üzenetére
Weldtech 2000kft. Árakat nem tudok. Azt mindig kérni kell.
Szikrahegesztés lenne talán a legjobb megoldás rá.Autoiparban létező dolog az elveszünk elv. Azonban századokról beszélünk és van 1-2 akár 3-as fokozatú túlméret akár polcon. Az egy kiforrott létező javítási technológia. Itt nem alkalmazható.
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
válasz Tanaka 4501 #3301 üzenetére
Figyuzz megoldom ,bízd rám . Kap egy perselyt ha nincs más. Dőlj hátra és tartsd szárazon a lőport.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs