-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #76664 üzenetére
A defektjavító spray arra van, hogy belefújod, hazavánszorogsz az elért guminyomással és a szervizben kidobják a belsőt és raknak újat. Annak jó, aki nem tud gumit szerelni. Súlya kb ugyan annyi, mint egy belső+pumpa+leszedő.
A defekt javítás meg nem hiszem, hogy garanciavesztéssel járna.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Ha nagyon g*cik, akkor nyomnak egy intersportos plecsnit a belsőre. Ha foltozod látszik, olyat meg nem tudsz belerakni. De ez akkor sem lehet garanciavesztés. Max ha szerelésre visszavezethető a hiba. Pl görbe a felni pereme, mert a nagy csavarhúzóval sem pattant le a drótos gumi a szimpla felniről. tehát esetleg ilyen esetben számíthat
atok666: az egyik kedvenc videomban csak annyi a "zene", hogy felerősítették a Hope hátsó agy hangját az erdő zajai mellé. Az nagyon király! (mobilrol vagyok, ha valakinek beugrik, ide rakhatná)
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Én elmondtam, miért vennék merevet, Runner azt, hogy miért venne fullyt. Kérdezd esetleg TayRol-t, miért vett mégis fully helyett merevet, neki ugyanigy fél milla körül volt a határ. Vagy arra vársz, hogy valaki azt írja, amit hallani szeretnél?!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Akkor a videó: méhecske
StLui: én még mindig azt mondom, hogy próbálj ki előbb egy merevet ugyanazon a túrán. Ettől függetlenül a linkelt karbon Ghost és a korábbi Giant is jó lehet.
szatocs & szjoci: ha 520-as a pedál, akkor 3000-ért átveszem, ha nagyon útban van.
Runner_fxr: egy ismerősöm maratonozik javított Merida karbon vázzal, a tám- vagy láncvilla törött el, nem tudom pontosan, de nincs vele baja. Mondjuk az nem egy mai váz, lehet, hogy vastagabb eleve benne az anyag, így jobban is javítható, mint a vékony mai vázak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Strezi #76707 üzenetére
Az SPD résszel egyet értek. Nincs valami edzés összefoglalód régmúltból, technika fejlesztésre? Mint a trackstand, meg ilyesmi. Ha már tekerni nem lehet minden nap, akkor ilyennel elszórakoznék.
A belsőcserénél azért nézd azt, kinek mennyi egy belső a fizetéséhez viszonyítva. Egy normális belső boltban 1500-2500 Ft. Volt olyan, hogy egy héten volt 3 defektem. Én is inkább megfoltozom. Ha nagyon akarom, akkor meg tudnám venni az újat is, de minek, ha egyszer két belső árából vehetek egy új láncot. Te máshogy számolsz, mert gondolom órabérben dolgozol, otthon is, így szerelés helyett pénzt is kereshetsz, és jobb az órabéred, mint amennyi egy gumicsere anyagi vonzata. De van akinek ez is spórolás, és otthon nem is tud pénzt termelni, ezért nem veszteség, ha 20 perccel többet szöszmötöl vele a szabadidejében. És max 100 Ft anyagárból megoldja az 1500-2500 Ft-os cserét. Ha két foltig megyünk guminként, akkor akár ~9600 Ft-ot is spórolt, 80 perc többletmunkával. Az meg már nem olyan sz@r órabér.
geotigris9: minek zárja be a kocsit, ha egyszer a bringát sem lopják el, amit múlt héten ott hagyott? 2:25
ivana: nem azért írtam, hogy régi, hogy jobb, hanem hogy vastagabb lehet az anyag, ezért könnyebb összefoltozni, szerintem. Azt hiszem húztak a vázba valami fém betétet és ahhoz ragasztották a karbont, meg kívülről összedolgozták.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
2-3 perc? Kerék szétszed, külső megnéz benn van-e még a tüske. Innentől belső felfúj, vízbe bele v a szájas móka, lyuk megkeres, víz töröl, ha volt rajta, levegő ki, csiszol, ken, papír szerint vár 5(?) percet, összenyom, vár, fólia le. Felfúj, vízbe bele, hogy sikerült-e? És innentől van az, mintha beraknád az új belsőt. Lehet, hogy nem 20 perc, ha századszorra csinálod, de nem is 2-3. Azért írtam 20-at, mert a múltkor is megszóltak, hogy keveset írtam a hajtástisztításra.
A váz meg nem gyárilag muffolt volt, hanem csak fém betéttel javították.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
A kerék szétszedését én sem számoltam, azért írtam, hogy innentől. Videót kérünk, meg világbajnoki érmeket! Ma/holnap vár rám egy ragasztás, majd stopperelem.
Strezi : pedig azt hittem van valami jó forrásod, rendeltem volna én is egy kartonnal. Menj be most egy üzletbe, hogy 300-ért kérsz 29"-os belsőt. A Slime-ra meg írtak már minden félét, ezért én nem raktam bele. Neked melyikben van? Ha a 26"-ban, akkor presta v auto?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Mondom én, hogy a HHH-re nem kell fully.
BringabandaMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Szerintem ha kipróbálsz egy merevet is ott, ahol a fullyval mentél, rájössz, hogy kell-e neked a több.
Runner azért ajánlja a fully-t, mert stabilabb, biztonságosabb, jobban tolerálja a hibákat. Ebben teljesen igaza van (megcáfolni nem tudom, nem is akarom, mert nem mentem még terepen fullyval), de én csak a saját szemszögemből látom. Szerintem itthoni túrázásra felesleges a fully. (nem akarok megint vitát indítani, csak leírtam ) Te meg lennél elégedve magaddal, ha csak olyan sebességgel járkálnál a lejtőkön egy merevvel, mint a srác 3:30-tól a videóban? Én igen.
Ha számít a pénz, esetleg vedd hozzá a szervizköltséget is.
Én nem akarlak lebeszélni a fullyról, csak a saját véleményemet mondom el. Nem tudom a régi montid milyen. Nekem sokszor oldott már meg olyat magától a bringa+gumi, hogy a korábbi tapasztalataim alapján azt hittem esés lesz belőle, de nem. Pedig az merev. Technológiában szerencsére már mind elég fejlett.(#76713) ivana : Trackstand
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Akkor szerintem az a megoldás, hogy Runner odaadja a Trailster-t, mert miatta van. Most úgysem kell neki, amíg elmegy rénszarvasra vadászni (a bringagyár csak alibi, szerintem), így nem porosodna. Meg nem kell levennie a láncot (szemenként szét kell amúgy szedni, vagy jó egyben is? ), meg ilyen fontos dolgok, ha már úgyis sokat áll a bringa.
Asszonyt meg lepd meg, hogy 20 év után beállítasz egy bringával, aminek annyi az ára, mint a kocsitok volt 20 évvel ezelőtt.Strezi : én tudom, hogy erről beszéltél, de mi van még?
-=RelakS=-: spd-s a szandál és elfelejtette visszaállítani a rugóerőt a bikepark után.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Én segítenék választani, de nem tudok, mert nekem egyik váza sem tetszik. Ha nagyon kell, akkor a Mondraker. Viszont lehet, hogy leegyszerűsíti a kérdést, ha a két használtat felhívod, hogy érdekel. Mit kell róla tudni, ami nincs a hirdetésben, és mit szólnak a vázszámos, személyi igazolvány számos adásvételihez. Lehet, hogy szűkül a kör (természetesen nem kívánok rosszat az eladóknak, csak egy ötlet).
Runner_fxr: jó ötlet. De megelégszem, ha simán szeletelve hozol szárított sonkát, azt is szeretem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #76761 üzenetére
Hányszor használtad már a Lidles mosó+benzin kombót? Nekem kezd szétesni a teteje, szerintem eszi a benzin.
Hasaggymeg: lehet, hogy akart rá rakni egy jobbat.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #76769 üzenetére
+ pc360: én ha átpörgetem vele, kb 3-4 lánchossznyit, akkor semmi nem folyik a láncról, csak nedves a lánc. Egyedül a mosó végén folyik a cucc, ahol jön ki a lánc, de ott meg rongy van, hogy ne a gumira menjen. A fogsor és a váltógörgők is csak nedvesek lesznek tőle, ami pont annyira elég, hogy utána ronggyal le lehet törölni az olajat, ami rajta van.
Ennek a sörtéi bemennek a lánclapok közé, így onnan kiviszik a dzsuvát, és ahogy pörögnek, mozgatják a görgőket, ami alá be tud menni a benzin és ki tudja oldani az olajsarat, de a kefék mozgás miatt ki is pörgetik onnan. Egyébként én azt szoktam még néha, hogy egy mosás után átpörgetem a láncot rongyba fogva, az sok mindent leszed, meg felszívja a felesleges benzint. A második mosásra tiszta a lánc (nekem, persze nem olyan, mint az outisoknak, meg a videókon).Ez a dx mosó a nyeles? Ali-n láttam olyat, pár dollárért, olyan lesz a következő nekem, mert ezt is fogni kell, annak meg van nyele, hátha jobb. Kb 10 használatot kibírt, most kezd el szétesni, így ha a 600 Ft-os cucc is bír annyit, nekem simán megéri. Ilyen lesz tőle a lánc.
(#76773) -=RelakS=-: na, amilyened van, olyasmi az Ali-s, csak olcsóbban, olyat fogok venni. Amit meg linkeltél, 6000-ért, olyat vettem a Lidlben 1700 (?) Ft-ért, pont annyit is ér. A kis kallantyú, amit a váltókanálra kell hajtani, semmit sem ér, mert akkora az ellenállása a keféknek, hogy húzza az egész váltót, ezért rá kell markolni a műanyagra. Viszont a 3 kefés rendszer príma, rosszul látszik, de ott van rajta a szintjelző, hogy meddig kell tölteni, akkor nem folyik ki, és rendesen mos. Annyi, hogy van még olyan, aminek a kimenetelnél oldalról is vannak kefék, az még leváltaná a rongyot. Bár a dzsuva benne marad, mert kimosni nem nagyon lehet.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #76775 üzenetére
Nem kell McGyverkedni. Mosol, mosó le, ronggyal megfog, pörget, mosó vissza megint mos, le, rongy, pörget.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Strezi #76814 üzenetére
Pont a héten kezdtem el gondolkodni rajta, hogy meg kellene csinálni. De szerintem max tavasszal, mert elég sok leírásban van, hogy vannak húzós szakaszok, és az sárban nem az igazi. Főleg, ha időre megy az ember. Vagy egy felderítő vérkört az ősszel, egy mért kört meg tavasszal.
Amúgy ha ez végig tekerhető, és nem tévedek el, akkor nagyjából az 5 óra lehet reális, a 60km/1500 m maratonok 3:20-3:50-es idejéből kiindulva. Kellene egy navis GPS, és máris egyszerűbb.
Na jó, most nézem, hogy a legjobb kerékpáros idő közel 4 óra, akkor nekem lehet, hogy inkább 5,5-6.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Ha pont találsz olyat az akcióban, ami jó neked, akkor megéri. Én így vettem tavaly karácsony előtt.
Első spd-m lett, csak ki akartam próbálni, ezért nem akartam egyből drága high tech-et.
A legolcsóbban a Decában lehet megvenni az 520 -as pedált, ott 7500 Ft.
33000-ért vettem ugyan azt az 530+M089 kombót, ami most van, tehát kb 25e Ft volt egy csatos cipő+ a pedál. Ennyiért viszont nem kaptam volna máshol új shimano cipőt (próbával). A pedál meg valaki szerint ugyan az, valaki szerint jobb, az nem is számított, egyelőre jónak tűnik, annyival nem is nehezebb a keret miatt.Strezi: el kell menni, meg kell nézni. Lehet, hogy a Buzsó csak túrázott.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Van róla a Zindexes Kerékagyon is cikk, de azt inkább nem linkelem a kommentek miatt... remélem itt azért más a vélemény a sport/rongálás fogalmáról.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #76908 üzenetére
Nem akarom ismételni magam, de inkább kezdj el foglalkozni a témával, olvasgass, járj utána.
Vettél egy bringát, aztán cserélted egy kicsit jobbra, aztán most már arra is költenél. Ott fogsz járni, hogy többe lesz, mintha az egész pénzből vettél volna egy jobbat a boltban, ami megfelel az igényednek. Ha jobb lesz a teló, utána jön, hogy kevés a fék...
Használd, rájössz, hogy mi kell, add el, és vegyél egy olyan felszereltségűt, ami kell neked, használtan. Legyen elég tanulópénznek az, amit bukni fogsz a használtként eladáson. Szerintem!Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Hát pont te vagy az egyik, aki mindig azt mondja, hogy a használt bringa megéri, az új meg bukta.
Na most erről beszélünk. Mivel eleve durvulásra keresett bringát, ezért a teljesség igénye nélkül, a merev bringánál maradva: villa, fék, hajtás, tapered fcs., átütős tengely, aztán lehet könnyíteni. Félre értés ne essen, nem a bringát szólom le, csak próbálom megóvni a felesleges költekezéstől.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #76918 üzenetére
Csinálj rajta egy kenés cserét. Nem nagy összeg és Crytec-nek bevált. Jobb lett valamivel.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #76931 üzenetére
11-13, az ~20 %, azt jelenti hogy 120-as pedálfordulatról visszaesel 90-100 közé. Ilyenkor lejtőzöl, pont jó.
Ilyenek ezek az új nagy sorok. De nem is tudod nagyon szétosztani máshogy, ha kiszámolod. 11-től kell elmenned 32-42-ig, 10-11 lépéssel. Ha alul nem kettesével lépsz, akkor fent marad sok. Nekem ugye most a buherált sorban van 13-17 ugrás is ott is csak előre kell gondolkodni, hogy érdemes-e váltani, vagy sem.joysefke: Én ilyen pedállal nyomtam fél évig a bringát, még megvan, csak kopik az éle meg a bütykök, mert mindenhova odaér, akkora. Ha jó anyagból fröccsöntik, hosszú életű is lehet. Balatonon egy kanyarban leért egy aszfaltbuckához, gyakorlatilag a pedálon támaszkodva estem át fél méterrel arrébb, de nem repedt el. Plastic is fantastic!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Strezi #76952 üzenetére
A mászásnál ha van erőd, és jól választod ki az első tányért, akkor nem gond. A gyors, köves lefeléken sem, mert ott úgyis azon múlik, hogy mennyit vesztesz a fékezéssel. A gond ott van az 1x-rel, amikor hosszú, aszfaltos vagy dózer úton, éppen csak lejtőn mész, van, hogy jó sokat. Sok helyen volt idén is ilyen, és azért ott látszott, ki az aki kipörögte magát és kinek volt még a tarsolyban egy 10-15%-kal nagyobb áttétel.
Erre gondol szerintem Tothgera30 is.
Szerintemk pont a modern XC-re szabott ez a sor. XCO-ra igen, de nem XCM-re. Tesztekben is szokták írni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz zoli03 #76962 üzenetére
Biztos igazad van, ennyire nem mélyültem bele, csak most néztem meg a honlapjukat, hogy vitáztatok.
Mindenesetre elég érdekes, hogy '14-ben csak levegős volt, aztán '15-ben kiadtak rugóst is Raidon névvel. Gondolom a név eladja magát alapon.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Kerék lopás ellen nem jobb a menetes tengely? Ahhoz villáskulcs kell, ami feltűnőbb, mint egy gyorszár nyitás.
Aztán lehetne fokozni valami olyan zárható anyával, mint a kerékőr a kocsikon.Csak ugye akinek nincs városi rohangálósa, az nem fog a jó bringába menetes tengelyt rakni. Úgyhogy csak hangosan gondolkodtam.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #76997 üzenetére
Tényleg király, és nem is drága, mert gondolom közel olyan minőség, mint egy jobb gyors zár.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #77005 üzenetére
Szerintem is inkább video.
De azt tudd, hogy egyrészt sokat kell használni egy speckó szerszámot, hogy visszahozza az árát, másrészt jobb munkát végez, aki ért hozzá, mi pedig csak próbálkozunk, tapasztalunk. Én tavasszal sok mindent megvettem, de igazából helyem sincs hozzá, hogy szétborítsam a bringát, meg inkább tekerek szabad időmben.
Nehéz, de keresni kell egy megbízható szervizest.Video vs. Könyv.: nekem a kocsihoz van valami űber szereld magad pdf, világhírű írótól. Na abban van egy kép egy alkatrészről, és leírja mit csinálj vele. De hogy mennyit kell fordítani, hogy kijöjjön vagy eltörjön, azt nem látod. Videon igen.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
+Because + SSJmeszes: nyilván nehéz találni olyat, aki profi, mint minden területen. Azzal meg az lesz a baj, hogy "drága". A saját munka meg olyan, hogy ha megcsinálod, és nem 100 %-os, akkor is inkább nézed jónak, mert te csináltad, de nyilván jobban zavarna, ha pénzt is adtál volna ki érte. (Sokat maszekoltam festőként, tudom milyen a különbség "festeni mindenki tud" és a szakember munkája között. A vége úgyis az, hogy kicsit csíkos, de spóroltunk egy százast. )
Nem feltétlen kell bolti szervizes, nekem legutóbb például nem szervizben csinálta meg egy srác a bringát, és teljesen meg voltam elégedve. Árban és munkában is.
A tapasztalatról meg annyit, hogy a múltkori túrán Runner kb 5 perc alatt mondott olyan dolgokat 3 különböző hidró fék beállítási, tisztítási, légtelenítési problémájára, amit így már tudok, de ha saját cuccomon kellett volna megtapasztalnom, akkor nem egy-két szerelés árán jöttem volna rá. A videókban, könyvekben meg ugye általában mindenből normál esetet írják le. Nem azt, hogy mit csinálsz egy fekete ásványi olajos fékkel.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #77048 üzenetére
Szerintem nagyon kint van az a féktest, gyakorlatilag teljesen ki van tolva a csavart nézve. Gyári a kereked? Olyan, mintha túlsagosan a fék felé lenne tolva az agy, ezért közel van a tárcsa a vázhoz. Ha beljebb lenne a tárcsa, akkor nem kellene reszelni, meg a testet is középen fogná a csavar.
Remélem érthető, amit írtam.
Küllőállítással nem lehet ezt beállítani? Fék felől összes lazít, másik oldal meghúz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz carl18 #77059 üzenetére
Én ezért utálok országúton menni. Sok a bunkó meg béna autós, de azt is tudom, hogy feltartom őket, mert vezetek autót én is. Ma is mentünk egy falusi turizmus kört, elég is volt az országútból.
Edzés: youtubeon keress rá Nino Shurter csatornájára, van egy sorozata, talán Hunt for Glory, ott mutat edzőtermi gyakorlatokat. Elmagyarázza, hogy melyik izmot erősíted vele, és hol használod bringázás közben.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #77074 üzenetére
Be kell vonni a zasszonyt a döntésbe... aztán lesz belőle Gepida.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #77129 üzenetére
Mivel nem időre mész, ezért menj el úgy, ahogy most van a bringa. Aztán meglátod, hogy nagyon pattogott, vagy mi volt a baj, és annak megfelelően állítasz rajta.
A spraynél meg mérlegelj, hogy jobb hazatolni onnan, ahol defekted van, vagy feláldozod az ezer ft-os sprayt, meg estleg egy új belsőt. Én cserélnék utána belsőt, mert a hab benne van. Ha benne is maradhatna, akkor előre tölthetőként árulnák, defekt megelőzésre, nem elhárításra.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #77156 üzenetére
Van egy titok. Úgy hívják: gyakorlat. Kezdj el heti 100 km-t tekerni, akkor nem fogsz ilyen helyzetbe kerülni. Előttem is estek már el, én kikerültem. Gondolom nem egy 2 m széles folyosóban esett el.
A másik, hogy tisztában kell lenned mit tud a tárcsás és a V-s bringád féke. Ha a régivel mész, vedd figyelembe, hogy nem úgy fog megállni. Ennyi.
Egyébként meg igen, hideg van, taknyos az út, vannak levelek, egyszerűbb esni.Milyen volt a Hármashegy? Jó volt a gumi?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #77160 üzenetére
Várom a jobb időt, hogy ne a sárban csúszkáljak.
Egy laza 5-6 hónap és felszárad az erdő.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #77174 üzenetére
ÓÓ, Te! Én nagy büszkén elraktam a Focust őszi/téli álomra, arra vár, hogy szétszedjem takarításra. Elővettem a régi bringát, aszfaltra meg földútra jó az is, legalább a vizes, híg sáros dzsuva a 7 sebességet koptatja, nem a 10-et. Aztán boldogan látom, hogy a Börzsönyben meg Fót környékén az összes erdei bekötőnek tök vizes az eleje, a Strava-n is írják, milyen takony minden a Börzsönyben, ezért megnyugszom, jól döntöttem.
Erre belinkelsz egy száraz erdei videót, tegnapról!Azért a lófütty meg a fa között maradt talán 5 cm... Jó az a rész, csak menni kell pár kört, hogy lássa az ember, hogy mi után mi jön és mi az amit be tud(na) vállalni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz TayRol #77185 üzenetére
Én le szoktam, csak nem közelről veretve egyből.
Az leszedi a nagy részét, aztán kefe, megint slag és kész.
Egyszer csináltam jó nagy ökörséget, amikor a villanyak belső felére felcsapódott sarat akartam kiveretni, fejre állított bringánál. Na akkor az összes sarat bemosta a kormány csapágyakhoz, lehetett szétszedni. Máig nem tudom, mi volt az elképzelésem, mégis merre menne ki a víz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xbox Series X|S
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Futás, futópályák
- Automata kávégépek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs