Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz Strezi #76707 üzenetére

    Az SPD résszel egyet értek. Nincs valami edzés összefoglalód régmúltból, technika fejlesztésre? Mint a trackstand, meg ilyesmi. Ha már tekerni nem lehet minden nap, akkor ilyennel elszórakoznék. :)

    A belsőcserénél azért nézd azt, kinek mennyi egy belső a fizetéséhez viszonyítva. Egy normális belső boltban 1500-2500 Ft. Volt olyan, hogy egy héten volt 3 defektem. Én is inkább megfoltozom. Ha nagyon akarom, akkor meg tudnám venni az újat is, de minek, ha egyszer két belső árából vehetek egy új láncot. Te máshogy számolsz, mert gondolom órabérben dolgozol, otthon is, így szerelés helyett pénzt is kereshetsz, és jobb az órabéred, mint amennyi egy gumicsere anyagi vonzata. De van akinek ez is spórolás, és otthon nem is tud pénzt termelni, ezért nem veszteség, ha 20 perccel többet szöszmötöl vele a szabadidejében. És max 100 Ft anyagárból megoldja az 1500-2500 Ft-os cserét. Ha két foltig megyünk guminként, akkor akár ~9600 Ft-ot is spórolt, 80 perc többletmunkával. Az meg már nem olyan sz@r órabér. :)

    geotigris9: minek zárja be a kocsit, ha egyszer a bringát sem lopják el, amit múlt héten ott hagyott? 2:25 :O

    ivana: nem azért írtam, hogy régi, hogy jobb, hanem hogy vastagabb lehet az anyag, ezért könnyebb összefoltozni, szerintem. Azt hiszem húztak a vázba valami fém betétet és ahhoz ragasztották a karbont, meg kívülről összedolgozták.

    [ Szerkesztve ]

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák