-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz tatabike #28596 üzenetére
Nem boltbajárós bringa lesz de ez csak egy opció egyelőre elméleti síkon mozog. Komolyabb bringákat néztem ki csak itt K-Mo-n a használt piac egyenlő a nullával ez a merida meg megbízható forrásból való.
Nem véletlen emlegetek minimum XT felszereltséget, nem 1-2évre szeretném venni és nem is az a végcél hogy tescoba vagy a közeli lankás erdőbe járjak vele egy hónapban 1x.
És nem is villantani kell én már nem az a korosztály vagyok
Cserébe, ha egy évben 3-4x hegyekbe megyünk illetve ha úgy alakul, hogy eljutok legalább egy maratonra akkor bírja ki, ha leesik az eső és dagonyázni kell bírja ki, ha kicsit nagyobb lejtőn jövünk bírja ki.
Másrészről nem DH/FR a cél és nem fogok ugrálni X méteres tárgyakról/szikláról sem.Lehet egy WRC autóval is boltba járni, csak értelmetlen... - kivéve ha a megfelelő kerülőútvonalat választod a boltig
-
-
imyourfriend
őstag
válasz tatabike #28652 üzenetére
Jó kérdés, Ultegrát még nem próbáltam és egyenlőre nem is szeretnék. Súlyra 7.9kg-t ír pedál meg kulacstartó meg miegyebek nélkül ami szerintem elég könnyű, egyszerűen az élvezet ami 105-ös alatt nincs meg szerintem na az felbecsülhetetlen. Tényleg furcsa ez az agyonkönnyítés, mintha muszáj lenne de közben mégsem az mivel van élet Dura-Ace alatt is.
-
Teasüti
nagyúr
válasz tatabike #28680 üzenetére
Kizárt, ezek a vázak amikről szó van, hírből sem ismerik a tárcsát.
Ellenben gyárilag V-fékesek.V-féknél egy kaptafára készülnek a pillangók, vagy itt is vannak méretek? Gondolok itt arra, h milyen széles helyet hagynak párhuzamos helyzetben a két csukló közt. Minél szélesebb, annál jobban össze lehetne húzni ütközés nélkül.
MÁS: (nem működnek a gombok szerkesztési ablakban??)
Mi van akkor, ha elől a 160-as XT tárcsámban kilazultak a szegecsek és kotyog a tárcsa a centerlock adapteren?
Ez javítható, vagy kuka? Nyilván nem az a kategória, hogy ráverek kalapáccsal és jobban összezömül...[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz tatabike #28720 üzenetére
apropó védőruházat:
Tudna valaki ajánlani olyan térdvédőt, amiben lehet esetleg hosszabb távot terepen (20-30km) is tekerni anélkül, hogy elszorítaná a lábam vagy kikezdené a bőrt a térdemen?nem kell ilyen golyóálló DH térdvédő, csak volt már elég baja a térdemnek, nagyon érzékeny tud lenni kis ütésektől is (pl szék szélébe belerugok véletlenül, stb)
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
gyulank
addikt
válasz tatabike #28720 üzenetére
Olyat akarnék, de tudom, hogy nincs olyan, azért akarom tudni amiket tudni akarok, hogy tudjam, melyik mennyi kompromisszumot jelent melyik úthoz, mekkora különbségek vannak a típusok közt (mert pl. attól, hogy mondjuk 5-féle biciklit hasonlítunk össze, nem biztos, hogy ezek azonos arányú veszteség sorrendbe vannak egymástól), és amit még nem tartok soknak, úgy megyek visszább a legnagyobb áttételűről, a kisebbek felé a földút javára. De mivel nem feltétlenül annyival rosszabb az egyiken, mint amilyen jó a másikon, ezért lenne érdekes lista, a másik útra optimalizálva is,
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
gyulank
addikt
válasz tatabike #28726 üzenetére
De ami engem érdekel, az nem rámszabás. Itt még az én adataim nincsenek is. Én szimpla összehasonlításról beszélek. Azonos terepen, a terephez legmegfelelőbb gumival, legnagyobb, és legkisebb áttéttel nézve, a különböző típusú biciklik közül melyiket mennyivel könnyebb hajtani, gyorsítani, emelkedőre hajtani, tolni? Ehhez nem kell új méretű biciklit gyártani.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
gyulank
addikt
válasz tatabike #28733 üzenetére
Eddig én is ezt tettem, de ha tehetem jobban is, akkor érdekel a dolog. Mondjuk ha 30km 4 óra helyett, fél órával kevesebb, oda vissza már 1 órával kevesebb, ami már nem semmi, de pont ez a baj, hogy nem tudom a számokat, csak hasra ütve mondom, lehet csak 2 perc előny lenne. A gumikat ebben az esetben azért hangsúlyoztam ki, hogy azt se nagyon kelljen változónak tekinteni, így marad a súly, az áttételek, a hajtókar hossza, a kerékátmérő, és esetleg az alak változó.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
Zola007
veterán
válasz tatabike #28733 üzenetére
záhony után meg úgyis mindegy
kilopják alólad(#28735) gergo5991: vázméret mekkora? milyen hosszú a gyári stucni? teló mennyit ül be mikor ráülsz?
15 fokos stucni és hajlított kormánnyal is max 4-5 centit tudsz hozni. A 7 centi az nekem soknak tűnik, nyereg jól van beállítva?[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
gyulank
addikt
válasz tatabike #28808 üzenetére
És szeretném, ha tudna menni vízen, és repülni is. Esetleg lehetne Héliumos. De az egy dolog. Elsősorban még mindig azt szeretném tudni, hogy azonos erővel, melyikkel tudok legmesszebb menni, legkevesebb pedálfordulással? Vagyis nem ez érdekel, mert állítólag az Oútival. De csak azzal? A többin kizárt akkora első lánckerék? Én nem mondtam, hogy növesszen terepen bármit, ettől meg nem vagyok biztos benne, hogy egy jó Oúti sokkal rosszabb terepen, mint egy Tesco MTB.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz tatabike #28829 üzenetére
A múltkor volt szerencsém egy ilyen Tesco-s GTX rettenethez. "összteleszkóp", 17,5 kg, 2,1 " terepgumi, a lánctányérban akkora hullám, hogy az első váltónak mindkét oldalába beleér, de azért 27-es átlagot sikerült mennem vele.
Egyébként nem tudom miért mondják rá, hogy ipari hulladék kategória. Jó, nehéznek nehéz, meg a váltást is kétszer meggondolja az ember, de ha helyén kezelik ezeket a bicikliket akkor egész használható. Persze nem indulnék el vele egy Balaton kerülésre, de helyben mászkálásra amire a vásárlók 95 százaléka használja szerintem bőven megteszi.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz tatabike #28839 üzenetére
Tárcsafékes kivitelhez még nem volt szerencsém, ez V fékes, de ismeretlen gyártójú, ellenben meglepően jól fog és könnyű beállítani. Bár biztos hogy hosszabb a fékút mint nevesebb féknek, egyáltalán nem tartom balesetveszélyesnek. A kerékben sincs nyolcas, meg is lepődtem rajta, pedig a tulajdonosa nem egy nádszál kisasszony. Szóval lehet hogy csak egy jobban összerakott darabot sikerült kifognom, a többi még lehet pocsék.
(#28841) DjKoxi
23 km volt a táv, teljesen sík odafelé enyhe hátszéllel visszafelé szemből. Az átlagot rontotta, hogy az első 5 km-ben pocsék a bicikliút és muszáj volt lassítanom a kereszteződésekben is.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
imyourfriend
őstag
válasz tatabike #28932 üzenetére
Szoktam az új géppel keresztbe váltani, mert úgy találom kényelmesnek. De a régi 2x9 is általában keresztbe állt, azért mert úgy volt kényelmes nagy tányéron hajtani a gépet. A két legkisebbet használóktól nekem is égnek áll a hajam. Amúgy egész jól bírja a 9 és 10 sebességes rendszer a keresztbeváltást, persze minőségi lánc kell hozzá de el is megy 5-6ezer km-t egy connex 904 vagy 908 pl.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz tatabike #28932 üzenetére
Vmiért egyesek képtelenek felfogni egy láncváltó működését. Bnőm pl ilyen. Még csak nem is próbálja megérteni, egy kézlegyintéssel elintézi amikor magyarázni próbálom, h én ehhez nem értek.
Persze általában mindig ráfizet, mikor fel kéne menni vhol és szinte csak a középső tányért használja. Minden egyes alkalommal el kell neki mondani, hogy melyik oldali kart húzza és merre (és meddig).
Nem is értem, hisz úgy emlékszem az áttétel számítás alapját már általános iskolai fizika órán megtanítják mindenkinek.
Egyszer kölcsönadtam az egyik bringámat, keresztbeálló lánccal kaptam vissza, amit észre se vettem. Pár nappal később nem értettem miért ugrik le a középső tányérról a lánc a kicsire: olyan lett a lánc, mint az ökörhugyozás.
Lánccsere oldotta csak meg ezt a bénázást.Kéne vmi tutorial videó, ahol animálva van hogy működik a váltórendszer egy biciklin, vizuálisan illusztrálva mi történik pontosan. Egy ilyen három perces videó többet érne ezer szónál.
(#28933) imyourfriend
Amúgy jah, egy kicsi belefér. Shimano is csak javasolja, hogy ne váltsunk a szélsőséges kettő fokozatba de ez nem szentírás.
Gyakorlatilag rövidtávon tényleg praktikus középsőn tekerve végigváltani a teljes sort.
Meg hát eleve a 9-es rendszernél a sor közepén van csak a láncvonal a legkisebb tányérral. Vígan végig lehet váltani vele a teljes sort. Középső tányérral is csak a legnagyobb kerekeket illő elkerülni, de 2x2-be még simán váltok pár perc erejéig.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz tatabike #28932 üzenetére
Öööö, én gyúrtam, de amikor egy 10%-os lejtő után rögtön jön egy ugyanolyan felfelé a hegyen, nincs más megoldás, kattogtatni kell a kart.
kérdés: Rodi Excalibur XC ipari csapágyas felnik milyen minőséget képviselnek? A régi alexrims-eket nyugdíjaznám, sokat kibírtak, de félek, hogy még egy versenyt nem élnének túl. Illetve jobb volna alacsonyabb profilú, mert így nem sok hely marad a villa és a gumi között.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
torzo
Ármester
válasz tatabike #29088 üzenetére
Évi 20-30 e kilcsi? Nem gyenge. Szóval akkor agyváltó felejtős?
Márkajavaslat? Csepel? Más?
Úgy tudom, illetve anyós bringájával tapasztaltam, hogy a mostani kontrás agyakba már nem bronzból építik a fékmechanizmust, ezért nem jó ezekkel fékezni, mert nincsenek fokozatok, könnyen beránt.
Szóval keressek netán valami régi kontrás hátsó agyat?
Amúgy tényleg szívesen kipróbálnám ezt a megoldást és még zsetonom is maradna szépen.
Szóval köszi az ötletet. -
torzo
Ármester
válasz tatabike #29092 üzenetére
Nagyon tip-top. Ha jól látom, KTM békebeli jó váz. Na, egy ilyet gondolkodás nélkül azonnal megvennék.
Ami még nekem fontos szempont, a világítás. Az előzőben is agydinamó volt igen jó led első lámpával, ugyanis októbertől-márciusig sötétben megyek és jövök. De gondolom, ez nem megoldhatatlan. Summa summarum, legjobb ha magam rakom össze az egészet.
Még egyszer köszi az ötletet.
Esetleg tudsz valamilyen forrást a beszerzésre vagy OLX, jófogás stb.??? -
Cathfaern
nagyúr
válasz tatabike #29088 üzenetére
Annak ellenére, hogy nekem is SS-re fáj a fogam jelenleg, nem vagyok benne biztos, hogy olyannak megfelelő megoldás lenne, aki amiatt aggódik, hogy az agyváltó hét fokozata elég lesz-e Én SS-t csak olyannak ajánlanám szívesen, aki amúgy sem használja a váltót és csak felesleges súly neki. Vagy érez elég késztetést arra, hogy kicsit gyúrjon lábra. Ami nem igazán alternatíva, ha az ember mondjuk "kiöltözve" kénytelen betekerni a munkahelyére.
-
Teasüti
nagyúr
válasz tatabike #29067 üzenetére
Nem is tudom amúgy pontosan mit értenek ipari csapágyon, csak a mélyhornyú golyóst?
elárulom, hogy egy jó kónuszos agy sokkal tovább bírja.
Örökélet +1 nap, ha karban van tartva, nem ázik be és jól be van állítva. Persze egy jobb fajta, nem a bike+.(#29069) Solad
Köszi, de sztem ennél hamarabb látok majd. Rendeltem könyökre és térdre belőle. Kíváncsi leszek.
Mondjuk tegnap este adtam le a rendelést, de ez nem webshop és azt írta majd felveszik velem a kapcsolatot.
Egyelőre nem sietnek...(#29080) V.Stryker
Totobobo. Ilyenem van, praktikus darab.(#29082) Cathfaern
Ismerem azt a tanulmányt. De nem összehasonlítható az ízületek védelmére szolgáló felszerelésekkel. Konkrétan olyan távol állnak egymástól, mint Makó Jeruzsálemtől.
A nyaknak kicsit több szabadságfoka van, mint egy végtag ízületnek. A bukónál az a probléma, hogy ha csúszol vele és ha beleakad vmibe, akkor kificamíthatja a nyakcsigolyákat. A végtagoknál nincs ilyen gond, azok nem hajlanak akármilyen irányba.
(szerk: Mielőtt vki belémkötne: nyilván hajlik akárhogy kellően nagy erőhatásra...)
A bukónál meg szvsz inkább legyen némi esélye, hogy elakad csúszás közben és bántja a nyakam, minthogy már a földet érésnél szétloccsanjon a fejem, meg még amikbe beverem csúszás közben. Ehhez képest ha tényleg megakad vmiben, hát arra statisztikailag kicsi az esély. Nem is értem miért foglalkoznak ezzel, hisz a probléma valós aggályokat feszeget, de kb az esetek igen elenyésző részében fordul csak elő. Már eleve csak a felhasználók apró hányada közlekedik olyan sebességekkel, hogy sok métert csússzon az aszfalton.(#29105) vendingo
Hát te itt?
Nyeregbe pattantál ülés helyett? Sv650-et eladtad már?Amennyire én tudom a trekking villák piacán hiánycikk a felső- és középkategória.
Levegősről nem is tudok, h létezne. Illetve olyanról sem, ami többet mozogna 63 mm-nél.[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz tatabike #29191 üzenetére
(#29189) fpeter07 Hát ez a video nem hozta meg éppen a kedvem hozzá. Nem is az idő (gyorszáras racsninál 5 perc alatt mindennel kész vagyok és már száguldok tova), de az a láncmarkolászás, az nagyon undi. Gondold el, egy jó paníros-olajos láncot így marokra....
Tatabike: Én is a racsnis SS-re gondoltam jó fékekkel. Bár nem keveset bringáztam sráckoromban kontrás Csepellel meg Ukrainával. Utóbbi a világ legsz@rabb tákolmánya volt. Szóval nem idegen tőlem a kontra sem, jó párszor szét is szedtem. Sőt, volt hogy meg is tudtam javítani!
Mindebből az következik, h sajnos, már nem vagyok mai gyerek! -
rétisün
veterán
válasz tatabike #29195 üzenetére
"torzo, én is elmúltam már 40, de nem baj..."
én is, de ki számolja
(#29197) HollyBoni:
"Szerintem az a legjobb mikor először próbálsz patentpedált és eldőlsz"
szerintem meg az, amikor eltelt már pár hónap, esetleg év, azt hiszed, hogy megúsztad, és akkor esel
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Because
őstag
válasz tatabike #29225 üzenetére
nagyszerű kivitelezés! szükségem lenne nekem is egy ilyenre, a családban az én bicóm az egyetlen közlekedési eszköz most is ezen hoztam haza a 2m-es lambériát meg amikor a csemperagasztót tolom haza a városon keresztül a zörgő kiskocsin kicsit már cinkesnek érzem magam
[ Szerkesztve ]
-
-
Pho3bus
tag
válasz tatabike #29326 üzenetére
Szia!
Köszi szépen a választ. A zsírt letöröltem egy száraz ronggyal.
A kép gondolom a másik hozzászólásomhoz érkezett. Gondolod a hangot a vázban lévő bowden adja? Mert az alapján amit írtál erre tudok következtetni. Ha véletlenül rosszul fogalmaztam volna, nem az odaverődéstől jön elő a hang, hanem a surlódástól ami a bowdenház és a belső elvezetést segítő kis műanyag mütyür (nem tudom mi a neve) között keletkezik (legalábbis első hallásra nekem nagyon úgy tűnik).
-
-
imyourfriend
őstag
válasz tatabike #29856 üzenetére
Nem írom le, viszont az acél vázas bringámban is már integrált 105-ös hajtómű van és ha a vázat nem tekintjük a legöregebb cucc rajta ~6 ég körüli lehet szerintem (sunrace str 90-es fékváltót ennyi idősnek tippelem) és igyekszem haladni a korral. Ezért nem látom értelmét a 90-es évekből származó ultegra meg dura-ace szettek tapsolásának, persze bizonyos szintig megfelelőek meg túrázó és hobbi gépekre is jók. De aki már komolyabban veszi a bringázást annak azért nem ajánlanám őket. Tény és való hogy masszívak és sokkalta többet bírnak mint a 2010 utáni társaik, de ha vigyáz rá az ember és nem állat módjára használja a gépet akkor sokáig elélnek ezek az újkori darabok is, és fejlettebbek valamelyest. Lehet hogy csak súlyban, de akkor is. Ezért találták ki most példának okán a beépített integrált hajtóművet.. ha nem lenne jó dolog akkor még mindenki négyszög vagy ékes tengelyű bringát hajtana de a technika halad és tartani kell vele a lépést nincs mese.
Persze ez a saját véleményem amit az elmúlt 2,5 év tapasztalatai alapján alkottam meg. Nem kötekedésként írtam, csak napról napra úgy érzem az újabb technikával újabb korlátokat lépek át pedig nem leszek napról napra 5-10%-al erősebb..[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz tatabike #29889 üzenetére
Én azt szeretem a legjobban a régi főleg outi alkatrészekben hogy tudtak még gyönyörű cuccokat is csinálni, és nem csak a legfelső kategóriában. Pl egy szép muffolt acélvázas outi nagyon szép régi Campa felszereltséggel nekem álombringa kategória.
+ ugye amit említettél sokkal jobban meg voltak csinálva.
-
szjoci
őstag
válasz tatabike #29885 üzenetére
Azért szerintem abban kiegyezhetünk, hogyha valaki azt mondja hogy SS gépe van, az nagy általánosságban racsnis hajtást (esetleg kontrásat) használ, aki pedig fixie-t az örökhajtósat.
Ezzel az elöl racsnis megoldással megleptél . Életem során (37 vagyok) nem találkoztam ezzel a megoldással, mondjuk nem olyan rég kezdtem el tekerni. -
imyourfriend
őstag
válasz tatabike #29889 üzenetére
Integrált 105-ösről tudok nyilatkozni így 10ezer felett, nem nagyon vettem észre semmi komolyabbat. Igaz acél vázba van szerelve és csak edződtem rajta de nem mondanám sebezhetőnek. Lehet hogy már csapágyat kell benne cserélnem, [link] rábökve egy google linkre ez 5-6ezer forint körül kerül (fogalmam sincs milyen verzióm van, de biztos kompatibilis a cucc). De nem feltétlen a csapágy, úgy maga összességében a szett az ami hosszabb távon kényelmet nyújt és megvan a maga precizitása. De ezt igazán 100km környéki túrán veszem észre amikor nem kell odafigyeljek hogy jól vált e a sor, vagy hogy a nagytányéron kell e feljebb kattintani hogy ne érjen hozzá a terelőhöz a lánc lejtőn lefelé és a társaik. Ezek így beidegződtek hamar és nem terelik el a figyelmet. Carbon maga meg azt adja amit semmi más: bizonyos sebesség felett ami szerintem 30km/h kevesebb erő befektetésével lehet többet elérni. Személy szerint nem hittem el, de most megtapasztaltam hogy milyen 1km-t letekerni úgy hogy 40 felett tekersz végig, ez acél vázzal képtelenség volt számomra pl.. nameg felfelé is más tészta. De rá kellett ülni majd megvenni. Bár drága volt, de megadja azt az élvezetet amire hivatott. Nameg mégsem maradhatok örökké az acél váz megtestesült híveként, pedig még most is jobban szeretem azt a gépet mint az újat.
-
-
vendingo
veterán
válasz tatabike #29938 üzenetére
Arra gondoltam, hogy veszek még egy kerékszettet amire vékony gumikat veszek, hogy tudjak tempósabban országúton haladni, de ez nem jó ötlet, ugyanis tárcsafékem van. A 2 különböző tárcsához nem tud rendesen összekopni a betét, ezért nem lesz meg a maximális fékerő. Mindegyik tárcsa másképp kopik.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs