-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #190445 üzenetére
Ez nekem is sántít egy kicsit, valami korláttal talán bevezethető... pl. csak 25km/h fölött, sisakkal, csomagok/gyerek/kutya nélkül....aki lassabban megy, vagy a többi feltételt sem teljesíti az kibírja a jellemzően csak városokon áthaladó kerékpárútszakaszok zsúfoltságát, ami települések között azért már nem is annyira jellemző...tehát ha Ferrarid van akkor nincs mit keress sétáló utcákon, de robogóval sem az autópályán.
szkink...az meg a másik...a fehér, keresztény, heteroszexuális és minden egyéb európai normalitás alsóbbrendűségének hirdetője, míg a másik, a 888, mindezek felsőbbrendűségének szószólója. 😒 Egyik kutya, másik eb...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Somatom #190445 üzenetére
Borzasztó lesz, eljön a világ vége! Hát még ha a kötelező oldaltávolság tartását is bevezetik, mint civilizált helyeken... Jó, a németeknél nincs annyi autó, meg ócska vackok, nem is lehet velük rendesen menni, ráadásul az utak is szarok, arról nem is beszélve, hogy lakott területen belül az utak 80%-ára amúgy is 30-as sebességkorlátozás van, ami az ötlet bedobásakor szintén apokaliptikus víziókat indított el a magyar autóstársadalomban.
Ja, és ehhez hozzájön, hogy Frankfurtban ugyanazt a megoldást kezdték el alkalmazni, mint ami a magyar városvezetésnek is eszébe jutott: a kétsávos utak egyik sávját fizikailag lezárták, és biciklisávvá alakították. Ja, a dízeleket meg kvázi kitiltották a városból. Tudom, hanyatló nyugat.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Somatom #190450 üzenetére
"A bicikliút tömegsportra való."
‘Nem! A bicikliút közlekedésre való.’A sétálók, babakocsitolók, kutyasetáltatók, meg a futóbiciklis kisgyerekek meg akkor pontosan hol is kóvályogjanak?
Nincs ezzel a rendszerrel semmi baj, extrém kivételektől eltekintve (nyilván többsávos gyorsforgalmi utakra nem szabad kerékpárt engedni) kb mindenki mehet, ahol akar, egyszerűen figyelni kéne egymásra - és ez azért kétoldali, és kölcsönös dolog.
Re #190454: Max kereszteződések előtt láttam eddig biciklis mögött pár autót feltorlódni, de ott úgysem tudnának menni, max a biciklis előtt áll be a lámpához, stoptáblához. Ilyenre a biciklisek, robogósok is figyelnek, és lehúzódnak, ahol tudnak. Amúgy itt az útra felkeveredő traktorok is sokkal kisebb sorokat szednek össze, ahogy a buszok, kamionok is. Meg valahogy nincs is belőle konfliktus. Bár én azalatt a 3 hét alatt sem tapasztaltam semmi elborzasztót, amikor Mo-n tekertem. Már ha az útminőségtől eltekintünk, meg attól, hogy az egy szem kerékpárút, ami konkrétan a Balatont kerülné meg, gyakorlatilag használhatatlan (Keszthely-Kis Balaton szakasz)... Mindezzel együtt ott pl az országútra sem mennék ki, annyira szűk, nagy forgalmú, és iszonyatos minőségű.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
itouchfan
senior tag
válasz Somatom #190450 üzenetére
A bicikliút valakinek közlekedésre való, valakinek tömegsportra való. De azzal egyetértek, hogy outisként a szűk vagy akár szélesebb kerékpárutak nem alkalmasak a tekerésre. Sajnos. Vagyis alkalmasak, csak reggel 9 előtt.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Friczy
senior tag
válasz Somatom #190445 üzenetére
Alapvetően az a baj, hogy a kerékpárutak (na meg a bringagyalogok) többsége veszélyesebb, mintha az úton haladnánk. Mivel én közlekedésre is használom a biciklit, olyankor nagyon szívesen igénybeveszem a kerékpárutat, ha az használható. Ha viszont nem, mert szar, meg rajta parkolnak, rajta sétáltatnak kutyát, vagy 50 méter után megszűnik, netán az okos emberek csináltak egy egy km hosszú kétirányú 'kerékpárutat' a forgalmas úttest egyik oldalára (persze nem arra, ami nekem menetirányban van), akkor talán nem mennék át a túloldalra, hogy egy km után visszajöjjek, kétszer keresztezve a 7-es utat feleslegesen.
Sok ilyen helyet tudok mutatni, ha valaki kíváncsi rá, jöjjön velem legközelebb, amikor megyek le Siófokra Ott a legtöbb megvan ezekből az esetekből.
Ha minden bringaút olyan lenne, mint mondjuk most a Bp-Dunakeszi közti, akkor vígan használnám. De pl. a Kőbányai úton az Orczi tér és a Könyves Kálmán körút közt már inkább nem, ha nem muszáj, főleg, ha 'kifelé' kell menni. Az olyan 'bicikliutakat' pedig, amelyek a járdán mennek és 100 méterenként kereszteződés van, inkább soha. -
válasz Somatom #190525 üzenetére
Csak muglik lehettek, igazi férfi 100 kg fölött kezdődik, és kilóg a nyelve, amikor a +300w-tal toló motorral megelőzi a sportolónak öltözött bringásokat.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz Somatom #190534 üzenetére
+peterkeT: jaaaj, gyerekek... na itt a szegmens, lehet bogarászni ki mire kíváncsi, ha tényleg kíváncsi. A PofiJani tekerésébe beleanalizáltam, talán kétszer esik le kis időre 18-19-re a sebesség, szóval akkor tényleg nem lehet megcsinálni. Végig aszfalt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Friczy
senior tag
válasz Somatom #190516 üzenetére
Teljesen természetes, hogy mások is járnak azokon az utakon, mint mi. Legyen természetes ez autóban ülve is, és a dolog meg van oldva. A kereszteződésekkel az a baj - ahogy a városban a forgalomtól elválasztott kerékpárutakkal is - hogy az autósok nem számítanak a kerékpárra még ott sem, ahol azoknak elsőbbsége van. Ráadásul a kerékpáros azt hiszi, hogy védett, aztán a kereszteződésben kiderül, hogy nemcsak hogy nem védett, hanem még 'láthatatlan' is. Ez nem függ a bringától (gravellel közlekedem a városban, sem az országúti, sem a rekumbens - ez a másik két bringafajtám - nem az igazi városi közlekedéshez. Lépcső, járda, aluljáró, ezeket kerülöm. A járda először is gyalogos közlekedésre való, nekem nem alternatíva, hogy 'sok az autó, menjünk a járdán'. Más kérdés, ha az van kijelölve gyalog- és kerékpárútnak, ott nincs mit tenni - feltételekkel persze van -, ezért is örülök, ha megszűnik a kötelező használat.
-
Ringman
nagyúr
-
Friczy
senior tag
válasz Somatom #190541 üzenetére
Ezen én se problémázok, pedig nincs e-bike-om. Nem akkora probléma egy közlekedési helyzetben, ha le kell lassítanom, de ha ezt 100 m-enként kell, akkor mégis. De most felsoroltál egy rakás olyan problémát, ami egy átlagos városi bringásnál mégiscsak gond, ezzel jól meg is indokoltad, hogy miért rosszak a városban vezetett kerékpárútnak csúfolt borzalmak. Az, hogy neked (e-bike, stb) miatt esetleg nem akkora probléma, nem segít a többségen, aki más helyzetben van.
-
Friczy
senior tag
válasz Somatom #190594 üzenetére
Számodra az, hogy megváltoztatnak egy szabályt, az a város átalakítása? Én nem így gondolom. A bringautakat nem átalakítani kell, hanem vagy jól megcsinálni, vagy sehogy. A használhatatlan bringautak (sajnos nagyon sok van) senkinek nem jók. Mellesleg a bringautak esetleges átalakítása független attól, hogy ki milyen kerékpárral közlekedik.
-
Friczy
senior tag
válasz Somatom #190725 üzenetére
Ritkán járok arra, nem fogok tudni jó választ adni - főleg a rakparti szakaszra, sose szerettem a budai oldalon tekerni, főleg a rakparti út miatt. De pl. a Kacsa utcát kihagyom, ha arra járok és megtehetem. Pl. ha a Muszkva tér felé kell mennem a rakpartról, akkor Csalogány utca. Ugyanakkor - nem tudom, hogy most hogy van - a Varsányi Irén utcában teljesen logikátlan volt a kerékpárok felterelése a járdára. A Kacsa utca szűk, ott megértem, de pont emiatt nem jó az egész útvonal.
A Margit-híd déli oldalán mintha lenne kerékpáros nyom, az átvezet a túloldalra. Vagy az csak a sziget felőli oldalon van? (mondom, hogy ritkán járok arra) A híd és a Nyugati közti részen buszsáv van, de elég ritka a buszforgalom, ott minden további nélkül meg lehet (talán meg is van) engedni a buszsávban kerékpározást. Általában véve a Nagykörúttal nekem a legnagyobb bajom az volt, amikor néha arra kellett mennem, hogy nem tudtam haladni az álló autósok miatt. Mióta bringasávokat csináltak, talán kérszer voltam arra (külvárosban lakom).Mindenesetre általában az útvonalválasztásomat meghatározza az is, hogy ha olyan kerékpárút van valamerre, ami nagyon hülyén van megcsinálva (és sok ilyen van sajnos), azokat inkább kerülöm, hogy ne legyen konfliktusom abból, hogy nem használom a rossz infrastruktúrát. Ha megszűnik a kötelező használat, ebből a szempontból könnyebb dolgom lesz.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #190812 üzenetére
Annyi pénze még neki, aki 2 naponta bringát vásárol, sincs,mi? 🤭
Mindenhol akadnak gixerek, az e-bike megbíz6ó. 👍
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz Somatom #190832 üzenetére
De pont amellett érvelek, h kifizeted, mert neked ez a szórakozásod. Ebben semmiben nem különbözik egy Lefty sem. Annyi, h nem szerelik minden bringa szerviznek mondott pincében, hanem el kell vinni szakértőhöz.
De ez nincs másképp egy Fox nagyszervizzel sem, ahol nitrogént kell újratöltetni olajcsere után, meg gondolom ebike szervizre se képes mindenki.Bunny hop-polni lehet kompresszió nélkül is? Nekem avval is még nehezen megy.
varmi2
Pont azt, amit a neve sugall. Ha ez nem mond semmit, akkor el kell vinni szervizbe és megcsinálják neked.
Gyárilag nem menetkészen kapod, max ha üzletből veszed és ők úgy adják ki.
Ilyenkor ildomos belenézni minden mozgó alkatrészbe meg van kenve rendesen - nem ám zsír nélkül vagy leheletnyi zsírral félig száraz a villa, kerékagyak csak látomásból találkoztak zsírral, ésatöbbi ésatöbbi -, ellenőrizni minden nyomatékot és végül beállítani amit be kell.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #190819 üzenetére
Nem az emlékek fakultak, hanem az alapvető mtb-os tapasztalat hiányzik. Jellemző amúgy, hogy a legnagyobb ebike fikázók nem tudják az ebike témát összefüggéseiben nézni. Egy nagy halmazként tekintenek az ebike-ra, számukra mindegy, hogy a pedelec rendszer milyen bringába van beépítve, legyen az egy amsterdam vázas trekking agyváltóval, vagy mondjuk egy outi/gravel (bár ez igen ritka), vagy akár egy Trail/Enduro mtb. Számukra mindegy, hogy ezen kategóriák használata gyökeresen eltér egymástól, az 5km-es sík úton poroszkáló e-trekinges 80 éves bácsika, vagy az 50-100km-es nehéz terepen bringázó E-Enduro-s egy kalapban van. Innentől már mindegy mivel érvelsz, b.zi vagy mert ebike-ot hajtasz. Bizonyos emberek nem látnak tovább annál, hogy rásegítés = babetta, robogó, stb. Nyilván ha valaki csak outizik, nem tudja, hogy maga a mtb sport mennyivel másabb mint pl az országút. Ha nem ismeri a mtb kategóriákat, lila gőze nincs arról, hogy mit jelent egy 10kg-os XC-vel menni 1000m szintet és mit jelent egy dög enduro-val menni 1000m szintet. Azt sem tudja mit jelent komoly terepen lefelé jönni, mert soha nem ment ilyen helyen és nem is merne. Outihoz mérnek mindent, ha outival lazán mennek 100km-t, akkor az magától értetődő, hogy az enduro-val is kéne annyit menni. Totális a képzavar. Illetve mivel nyilván soha nem próbáltak rendes terepen, meg kb semmilyen épkézláb útvonalon pedelec-et, ezért ezzel kapcsolatban is csak ilyen hamis tévképzetek vannak a fejekben, hogy magától megy, meg nem izzadsz meg, mert helyetted csinál mindent. Nyilván fogalmuk nincs arról, hogy milyen szinten testre szabható ma már egy pedelec rendszer. De még a valósággal is képesek vitatkozni, mert számtalan teszt van, ahol bebizonyítják, hogy egy intenzív terep használat esetében az E-MTB-n sem feltétlen alacsonyabb a pulzus, ez sem hatja meg a véresszájú pedelec fikázót. Persze nem kell mindenkinek mindenhez értenie, de az talán elvárható lenne, hogy a számunkra homályos területekkel kapcsolatban óvatosabban fogalmazunk meg véleményeket, kritikákat, de hát nem vagyunk egyformák. Van aki csípőből lenéz mindenkit aki nem fér bele az ő keretrendszerébe, akár reális, akár hamis az a rendszer. Én tényleg nem vagyok egy gyűlölködő, másokat lenéző ember, de a a korlátolt gondolkodást nem tudom elviselni, mondhatni lenézem. Végül is ebben hasonlítok a pedelec ellenzőkre. Van az a kategória amit már én is csak szánalmasnak tudok tekinteni. Most itt ezt általánosságban írom, pedelec hiszti témában, nem célom senkit megbántani, kinek nem inge az úgy sem veszi magára.
[ Szerkesztve ]
-
-
xy.zsolt
őstag
válasz Somatom #190887 üzenetére
Azért sportoláshoz kevesen használják, sokkal inkább a kényelmi faktor miatt vesznek pedelec-et. Nekem akkor durran el az agyam amikor közülük bármilyen módon is hasonlítgatja a teljesítményét valaki egy analóghoz....pláne, hogy a rásegítés erőssége sem egyforma mindegyikben. Egymáshoz sem illene hasonlítgatni pont ezért az ezekkel elért adatokat. Külön pedelec csoportban lehet menőzni, de analóg kerékpárostól soha ne várjon semelyik pedelec-es őszinte elismerést az analóg teljesítményhez képest....szerintem.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
-
szimpláncsak
tag
válasz Somatom #190916 üzenetére
Kinek hol van a határ a mugli és a sportoló között. Én tavaly tekertem 6500km-t montival, nagyobb részt aszfalton, 650km futás és még pár száz km túrázás mellett. Ennek ellenére én muglinak tartom magam, mert nem edzésterv szerint tekerek és nincs meg a heti rutin, hogy heti 3-4x vagy akár minden nap biztos, hogy fogok tekerni. Nem indulok versenyeken csak ilyen "teljesítmény" túrákon, mert nem szeretek versenyezni. Biztos, hogy nem fogok még az új bringán sem "feszülős" cuccban tekerni, mert egyszerűen nem tetszik. Maradok a Montis gatyánál és a "futó" pólóknál.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #190920 üzenetére
Na igen az is egy külön téma, hogy a modern technika mennyivel teszik hatékonyabbá, könnyebbé a kerékpározást, mindenféle rásegítős rendszer nélkül is. Egy hobbi kerékpár versenyen sem mindegy ki mivel indul, még a strava-s ceruza méregetés kapcsán sem mindegy. Montinál maradva, egy alap 14kg-os xc bringa viszonya a csúcs 9 kilós karbonhoz. Ott sem igazságos, ha ilyen eltérések vannak a technikában és így hasonlítják az időket.
[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz Somatom #190911 üzenetére
Ez sem teljesen igaz. A napi munkábajárásra (amíg nem kezdődött el a home-office) is beöltöztem bringáscuccba, benn a munkahelyen meg váltóruha. Könnyebb bringás cucban tekerni, esetenként nem a normál ruha lesz koszos, ráadásul a bringázással járó strapát a bringásruha jobban viseli. (kopás, izzadtság) Régebben jártam már úgy, hogy a farmer viszonlyag hamar kikopott a nyeregnél.
És több kollégám is így volt/van vele, sokan járnak bringásruhában dolgozni.Ugyanúgy, ha hosszabb útra megyek a városon belül akár csak egy kicsit távolabbi boltba, szintén be szoktam öltözni. Sőt, ha csak a közeli (1 km) boltba megyek el, általában a mezt fel szoktam venni, akár simán a pólóra is, egyszerűen azért, mert könnyebb a mez zsebébe pakolni, mint táskával szórakozni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #190939 üzenetére
Azt a szegélyt kafa lehet eltalálni pedállal is. ... ha tempónál felül rajta a pedálod bedob a Dunába. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Nutra
tag
válasz Somatom #190950 üzenetére
Somatom
Milyen lesz, amikor olyan úton is lehet majd bringázni, ami ki sincs jelölve bringaútnak? Pont úgy, mint most azon a kb. 207 ezer km-nyi közúton, ahol nincs mellette bringaút. Azaz, amennyire a szabályokat betartják a közlekedőtársak, annyival biztonságosabb is, hiszen lakott területen belül 1m, kívül 1,5m kötelező oldaltávolság lesz.
Nem vagyok járatos ott a rakparton, most tilos rajta bringázni?[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
válasz Somatom #190950 üzenetére
Somatom, az ugye megvan, hogy ez itt a Margit hídon nem kerékpárút, hanem kerékpáros nyom jelölés? Azaz a tervezett KRESZ változtatás semmiben nem érinti (és persze a korábbi mondanivalómhoz is csak annyi köze, hogy erre is járnak, járhatnak bringások)?
Segítek, hasznos lehet:
- kerékpáros nyom jelzi az úttesten a kerékpárosok számára ajánlott pozíciót illetve a többi közlekedő számára jelzés, hogy ott kerékpárosokra kell számítani; egyébként nem kötelez semmire
- a kerékpársáv az úttesten a kerékpárosok számára kijelölt sáv
- a nyitott kerékpársáv ugyanez, azzal a változtatással, hogy azt egyéb járművek is igénybe vehetik a kerékpárosok zavarása nélkül, illetve szükség esetén a kerékpáros is elhagyhatja azt
- a kerékpárút az úttesttől elválasztott, kerékpárosok közlekedésére szolgáló út - na ennek a kötelező használata változna lehetőséggé -
Nutra
tag
válasz Somatom #190967 üzenetére
Előbb vállalnám be a Yoko összes ugratóját, minthogy ott a rakparton menjek, a bringaút helyett.
Szíved joga és ezután sem fog senki, sem a majdani KRESZ változás leterelni a bringaútról. Szóval ez nem igazán releváns ellenérv...
A streetview alapján valóban ott tilos most bringázni, kötelező a bringautat használni, ami aztán egy felüljáróban végződik, ahol tilos bringázni.
Viszont az új tervezet alapján mehetsz (azaz nem kötelező) a rakparton is, ahol innen a Google által feldolgozott jövőből üzenem a kamionsofőrnek, hogy a felüljárótó egy hosszú egyes, záróvonal mentes szakasz jön, aztám egy 70-es tábla is, szóval nem kell araszolni a Mozaik utcáig csak Somatom hozott egy gyenge érvet... -
Nutra
tag
válasz Somatom #190974 üzenetére
No igen. A bringás szálljon le, tolja fel és le a bringát a felüljárónál. Ezzel nincs gond. Az úton meg ne legyen, az nem OK, mert zavarja a 4 és többkerekűeket. Értem. (Én egy kicsit másként látom, ez egy agyament megoldás itt, jó példa a létező, de szar kerékpárót megoldásra. Ha lehet, kerülném a csudába...)
Innen persze még több fokozat, ami pont idegesít a témával kapcsolatos bejegyzésekben máshol, hogy ha már egyszer építettek bringautat abból az adóból, amit a gépjárművekre fizetnek (nem abból...), akkor tessék használni mindenáron, merasztán vessen magára és fizesse a gyógykezelését, ha jól elütik.
Itt jönne szerintem képbe, hogy a meglévő úthálózathoz képest 2%-nyi kerékpárút van, ami nagyvonalúan kb 5%-nyi szakaszra jelent alternatívát. A maradék 95% közúthosszon ugyanúgy eddig is mehetett a kerékpáros. De erre az 5%-ra is kevés az egymás iránti tolerancia. Na EZ a gáz (mégha a face stb. megjegyzések jelentős többsége anoním szájkarate is). Peace... -
Nutra
tag
válasz Somatom #190989 üzenetére
Egyszer-kétszer én is jártam arra. Én is óvatosba feltekertem, hogy se a gyalogokat ne zavarjam, se (jogosan...) számon ne kérjenek.
Ezzel együtt vagy szabályosan tolsz, vagy szabálytalan bringás vagy.
Ugyanúgy, mint aki a rakparton most kikerülné a műtárgyat és feltartaná a kamionodat.
Nyilván van olyan együttállás, amikor ez egy jó buli, nem kétlem. (Talán egyszer a lépcsőn legurulás is meglesz nekem is, valahol máshol. ) Ezzel együtt, szerintem, ez pont egy béna kerékpárút megoldás kerékpáros szemmel, ahol ezt simán egy tiltással "megoldották" a gyalogosokra való jogos tekintettel. És ezt egy jó meggysör sem változtatja meg. -
Teasüti
nagyúr
válasz Somatom #190961 üzenetére
+1.
Talán egy kezemen meg tudom számolni hányszor láttam ennél erősebb terepet a teljes pályafutásom alatt. Errefelé bringás parkban max és a legközelebbi is másfél óra kocsi... Nekem már az is adrenalin fröccs, ha vhol tudok menni 50-nel lefelé úgy, hogy érdemben ki lehet gurulni és nem kell 100 méterenként lefékezni. Technikás lejtőkért amúgy sem rajongok, flow trail viszont annál inkább! -
Friczy
senior tag
válasz Somatom #190950 üzenetére
Pl. az autósok jobban hozzászoknak, hogy bárhol találkozhatnak kerékpárral, és jobban fognak rá figyelni? Valóban borzalmas helyzet lehet. A kerékpáros számára meg meglesz a választás lehetősége, hogy a számára biztonságosabb(nak gondolt), vagy a gyorsabb megoldást választja. Tényleg szörnyű elképzelés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Apple Watch
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Óra topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs