-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #198524 üzenetére
A nagy hype, nem véletlenül lett alu, majd karbon az acélból. ... minap ilyennel [link] láttam egy manust Gödön a kerékpárúton, biztos az is jó drága.
beri... hát azt ott mi üthette?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz Maximum1 #198537 üzenetére
Ha így nézzük, egyik bringám se fér be egy 60-as ajtón... de ha akarom, beteszem, bár 740-es kormány van mindkettőn. Nekem nagyon kellene, trekkingnek nagyon perverz. Másrészt a szett pont jó, kellemes egyvelege egy olyan felhasználónak aki túrázgatna a családdal, de nem akar a technikai csemegéktől megfosztva lenni, amit akár az XC vagy CX bringáján használ ha mondjuk néhanapján versenyzik. Magamnak nagyon el tudom képzelni, de akár fateromnak is, tehát teljesen kortalan.
#198545 maximilian4: Gyárilag is bejön, de így van benne egyfajta sznobizmus, amit magasra teszi a lécet ebben a kategóriában.
#198553 6030D: Hihetetlen jó választás. Sok örömteli km-t vele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Maximum1
őstag
válasz Maximum1 #199455 üzenetére
Még a pirellinek van a Cross gumija, ez 33mm, esetleg ezt még bepróbálhatod.
Garavelking SK-m van, 3 ezer km egy defekt, nagyon jó aszfalton. -
fulton
addikt
válasz Maximum1 #199476 üzenetére
Nah nagyon jó. egyelőre csak külső abroncson gondolkodom, mikor megláttam milyen áron adják a kerékpárokat könnyű kg ban
Valahogy vissza kéne kapni azt a kis rugalmasságát a bicónak.
Pedig teszteken azt írták ennek nagyon jó a gördülése, és ellenállása...
még jobb mint a Marathon mondial evolution-nak.
Országútit meg azért nem nagyon akarnék venni, mert annak defektállósága kb fele ezekének. (ha jól tájékozódtam).[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
-
fulton
addikt
válasz Maximum1 #199527 üzenetére
Nah jól meg kapta a kis drágam
Fene ezt a sulyt, jo nem egy országúti darab igy felszerelve:)) de szeretem h van ami kell. Rozsdásodik a küllő ahol a felnihez kapcsolodik arra értettem. vigyázok rá nagyon. 4 évesAkkor azt mondjátok egy gp5000 32x622 el sem gurulnék szellősebben? vagy lehet már a 28 as kellene ha már annyira dinamikusabb akarok lenni.
Most lemértem így vizzel mindennel a bicó kereken 19!kg igazi sport cucc:D (megj: én magam pedig 86kg)
Jó mondjuk a lámpa konzolt előre is én csináltam rá, vasból heggesztve direkt , de pöpec , nem eccerü lelopni róla, nyugisabbnak érzem mint a gyári kormányra bilincselőst. (Nem akartam állandóan lefeleszedegetni ha ott kell hagyjam kicsit valahol).[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #199732 üzenetére
a nyeregcsőbilincs integrált, ott van a kupak, ez mozdult ki a helyéről mindig:
az is látszik a képen, hogy a 2021-es modellen már nincs csomagtartónak kétoldali furat, úgyhogy gyak. csak a sajátmárkás acid csomagtartót lehetne rárakni (engem nem érint, de pár eurót spórolhattak így meg) -
bardi
aktív tag
válasz Maximum1 #199732 üzenetére
Azt nem gondolnám. Szeptemberben a bringával együtt vettem, asszem már akkor is használt volt. Valamikor utána vettem bele félfémes betétet, pár száz km-t mentem vele. Májusban 1 hónapot állt a bringa, utána első körömön az első fék nem fogott, hiába téptem, az adhatott egy kicsit a tárcsának.
Most az új betéttel megint jó, csak azért az előzőt se dobnám ki, ha nem muszáj.vendingo: Köszi, égetés után majd kipróbálom ezt.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #199765 üzenetére
Pont ezért kéne a Reactionnak egy jobb váz, nem ugyanaz a gyorszáras nagytatás cucc, amit a belépő gépeknél is használnak. 1300 euróért más márkák már rég boostot adnak és normális geometriát, pl: Radon, Canyon, Canyon, Scott, Giant... Nem ástam bele mennyire jó felszereltségűek, csak így első blikkre amik eszembe jutottak. Ebben az árkategóriában lassan csak a Reaction marad gyorszáras .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #199771 üzenetére
Ha nem jött volna a Decathlon akkor biztos mára a Cube lenne az új Merida mert ár/érték arányban a legjobb amit itt is forgalmaznak...ami a parasztvakítást illeti a Cube csak eltanulta a nagyoktól mint Speci, Giant, Cannondale vagy éppen Trek, mindegyik ezt csinálja...ez ma a piac, sajnos.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Maximum1 #199915 üzenetére
Nem követem az úriember írásait, még azt is elfogadom, hogy igazad van abból a szempontból, hogy hitelesek a beszámolói. Viszont nekem az nem szimpatikus, hogy egy még félkész bringa utat már lehúz és előre elveszi azok kedvét akik például várják. Miért nem lehet azután ítéletet hirdetni miután elkészült teljesen?
-
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Maximum1 #200905 üzenetére
A 40 mm is slick-féleség? Írtam, hogy nyilván egy bizonyos pontig igaz a növelés előnye. Nem skálázható traktorgumiig a dolog...
40 és 25 között már a légellenállás különbsége is hatalmas. Ilyen szempontból az az ideális, ha a gumi a felni síkjában van. A 40 mm viszont egy nagy buborék rajta. Ez azért nem elhanyagolható. Viszont 25 és 28 között bőven érezni a komfortbéli különbséget, cserébe annál biztos, hogy nem lenne meg ez az időbéli eltérés. Hiába nagyobb a felület, nyersz a göcsörtökön gördüléssel és a kényelemmel. 25-ös gumit most már csak az vesz, akinek nem fér el a 28-as a villák közt. Meg mindez igaz 28 és 30 viszonylatában is.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Maximum1 #200908 üzenetére
Jó, a Pana eleve egy mintás darab. Körte az almával. Az már ránézésre lassabb.
Hogyhogy nem jött be? Mondjuk gondolom, te nem vagy 110+ kg, mint én
Ez a tubeless dolog amúgy teljesen jól hangzik.---
"Conti Exproler Pro"
Csak most olvasom... annál bármilyen slickes, futóéles gumi gyorsabb. Ha tényleg aszfalt a cél, ezzel csak kínszenvedés lehet. A váltást azért ne vesd el szerintem! Csak ebbe a montira-vékony-gumi csapdába ne ess bele, elég volt nekem, meg a gerincemnek...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #201538 üzenetére
átlagembernek a 46/11 is bőven elég szerintem, azzal is ki lehet tekerni ~50 km/h-t 90-es pedálfordulattal.
ha karbon vázat akar, akkor nem sok választása van, mert csak a grx-es az.
Az mondjuk érdekes miért tettek arra is 40mm gumit.
tippre azért, hogy kényelmesebb legyen
---
~600k-ért egy 10 kilós biciklit kapsz alu vázzal és alu nyeregcsővel meg gondolom egy kb 2 kilós kerékszettel, elég vicces.szerk:
160 ezer forint az ultegra első+hátsó váltó felára a 10 sebességeshez képest, meg spórolsz 40 dekát: [link][ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #201543 üzenetére
hát nekem ennek a töredéke sem menne
---
szerintem átlagembernek a 40-42T is elég lenne, mint ami mondjuk a sram apex 1x11-en van. (meg ugyanúgy vsz. az 1x is jó lenne szinte mindenkinek, aki nem érzékeny annyira a pedálfordulatra)szerk:
átlagember = átlag fizikumú ember, aki nem profi/félprofi szinten van. aki meg az, az nemtom miért fitnesz bringát vesz[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #201543 üzenetére
Egy-egy jobb napon itt sokan 30km/h átlagsebességekről regélnek és kevés nekik a 48/11 is, de hát messziről jött ember azt mond amit akar. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Maximum1 #201545 üzenetére
A fene tudja, régebben nagyon ellene voltam, de elég jól megszoktam a fitness-t.
Azért akinek városba is kell a bringa, nem biztos, hogy olyan nagyon jól jár a koskormánnyal.
Én dobtam rá egy montis karbon kormányt, nekem így lett kényelmes. Jövőre ledobom róla a trekking hajtást, addigra úgy is elkopik és kap egy 2 X 10-es tiagrát. Szerintem nagyon jó kompromisszum a fitness a kényelem, és gyorsaság között. CX vagy gravel külsővel meg aztán tényleg kb mindenhol elmész vele.
[kép]
[kép]
[kép] -
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #201576 üzenetére
a grx-nél az csak első váltó és a hajtókar nem kompatibilis az outi szettekkel, mert más a láncvonal. (2,5 mm-rel "szélesebb" a grx, ezért grx-re való hajtáscserénél az első váltót is cserélni kell)
cable pull ugyanaz, a váltókarok is felcserélhetők. (lásd cube nuroad tiagra fékváltókar+grx első+hátsó váltó)Gravel Upgrades: Mixing and Matching Shimano GRX and Road Components
GRX Crank and Front Derailleur
Shimano GRX cranksets feature a +2.5mm outboard chainline, which improves rear tire clearance, making room for wide gravel tires. This also means that the GRX crank’s Q-Factor is +2.5mm wider on each side compared to Shimano road cranks. Due to the wider crank and chainline, GRX cranks must be used in conjunction with a GRX front derailleur for 2x11 and 2x10 drivetrains.Fully Compatible Parts
As long as you maintain your current drivetrain speeds (10-speed versus 11-speed), the following GRX components are fully compatible and interchangeable with your existing parts: Shift levers, chains, brake calipers, bottom brackets, cables and housing, and Di2 batteries and accessories.
Shimano GRX 800-level components and 11-speed GRX 600-level components are compatible with current DURA-ACE, ULTEGRA, and 105 road groups.Shimano GRX 400-level and 10-speed GRX 600-level components work great in conjunction with the 10-speed Tiagra road groupset.
---
"nem hivatalosan" meg tiagra fékváltókarral is mennek a 11 sebességes váltók, ugyanaz a cable pull, pl: [link][ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #201836 üzenetére
Kábé almát a körtével. XC vs. Enduro (Trail,AM stb.mert már ez is olyan mint az LMBTQ...n..., sosem lesz vége. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #201849 üzenetére
Az nem a hadi út, az egyel fentebbről indul Királyréten és Diósjenő fölé érkezik. Én is jártam többször is, de nem pont ezt a kört. 1. 2....korábban, mikor még Stravam sem volt mentem vagy 2x Dunakesziről körbe, Rád, Penc, Nőtincs, Berkenye, Diósjenő és körbe vissza, de az 160km és marha soknak éreztem egyetlen napra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #201860 üzenetére
PenC az te! ...és városok?! Viszont jó ~2km mászás az Pencről Keszegre. Túlmentél, ~100 m-el idébb hídon át a panzió felé, aztán azonnal fel balra és oldalról becsatlakozol abba ami a patakon átgázolós.
fulton...én reszelnék kicsit a papucs érintkező részéből, gondolom alAménium, nem főnök? Lassan minden jó lesz és már csak a...vázat kell cserélni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- Trollok komolyan
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Le Mans Ultimate
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viccrovat
- Linux - haladóknak
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen