-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Csokicsibesz #217218 üzenetére
Na, valamiért nem láttam ezt a kérdést, és Topikgazda úr megszólítását sem jelezte a rendszer, vagy csak eltűnt a sok modos értesítés között. Ha a mindenhol felbukkanó képekből nem lenne meg azóta, sáros volt, de nem extrém módon, semmi "szívásvárad" meg 2019-es Balaton Maraton meg tavalyi Bükk. Voltak pocsolyás részek, illetve az első körben (én középtávon mentem) volt egy agyagos felfelé, úgy 150 méter, ami tolós volt, de a második körre már, tehát kb 2 óra alatt, érezhetően száradt a talaj, a tolós felfelé tekerhetővé vált pl. A végén a katlanos rész persze nem száradt ki nyilván, de kerékbeállós, hátonforgós, alkatrészpusztítós sár sehol nem volt, vagy simán el lehetett menni mellette.
-
Perillustris
senior tag
válasz Csokicsibesz #217823 üzenetére
Abszolút el lehet, pajti mögött álltak a sorban a fagyizónál az Aquaworldnél.
Perillustris
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #217823 üzenetére
Nekem sikerült ma, a csapatbemutató előtti órákban tekertünk ki Szentendrére és az Auchannál meg a Graphisoft parknál szembejött először a Quickstep, aztán a BikeExchange sora. Meg a csapatbemutató is jó élmény volt. Az kevésbé, hogy 3* csaptak el ma majdnem ezalatt a szűk 50 km alatt, 2 satufek meg egy kanyarodás szerencsére megmentett ma.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #218045 üzenetére
Régen az volt a mondás, hogy minden Shimano betét jó minden Shimano fékbe, de amióta van outi is, nem tudom. Várj meg mást is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #218045 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz Csokicsibesz #219085 üzenetére
Itt is 180 van elől, kell az adapter, anélkül nagyon nem jönne össze a dolog. Viszont olyan, mintha 2-3mm-rel "magasabbra" építené a féktestet.
[ Szerkesztve ]
-
BumBum Jack
tag
válasz Csokicsibesz #219095 üzenetére
Nem tudom ezek milyenek. Én csak egy állványt vettem az aldiban , elég masszív jól használható.
Szerszámokban nem tudok nyilatkozni. -
MPowerPH
félisten
válasz Csokicsibesz #219207 üzenetére
Akkor faja, nem kell az 1x12, igy mondjuk nem problema.
En ahogy az elso valto hive voltam, most mar ugy vagyok vele, folosleges. Annyira szepen lefedi a teljes tartomanyt a hatso sor, hogy csak plusz hibaforras es folos pocogteto meg a bowden sem hianyzik. Foleg egy nonek.... Igy csak le meg fel kell valtani ugyan azzal a karral.
Szoval az elso valtot mindenkeppen ledobnam rola, es beraknek neki egy 32 -es fogaskereket.
Feknek van meg 1db MT8 -as szettem a fiokban, azt raknam ra.
Hasaggymeg: Nekem a szinre lehurrogott. Annyit mondott, hogy ne rugozzon hatul, legyen konnyen tekerheto, es konnyu legyen, mint a regi bringam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Csokicsibesz #219207 üzenetére
Akkor erre nekem csak egy masik sort kellene raknom, meg elorol lekapni a valtot es a hajtomure ratenni egy 32 -es fogaskereket?
A valto a kitudna szolgalni a 11-51 -es tartomanyt?
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #219287 üzenetére
Nem láttam sehol, fura.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parandroid
nagyúr
válasz Csokicsibesz #219287 üzenetére
Nekem van egy Almám (asszem, pont 21-es, H30, tehát azért elég alap), és egy kurva jó bicikli - nyilván ezen a belépő szinten. Nagyon nem vagyok montis tótumfaktum, de ha mondod, mire vagy kíváncsi, akkor megnézem, vagy lefényképezem neked.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #219349 üzenetére
Neked ez kellett volna: Tárcsafékbetét SLX/XT/XTR 2012. utáni modellekhez
https://barbieripnk.hu/
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #219352 üzenetére
Bontottat is?
A lánc az tudod, hogy csak bizonyos watt felett ugrik.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #219352 üzenetére
Nekem most jött meg a kínai ájsztek. Pont nullára fogyott már a hátsó betétem, szóval időszerű. Már csak a kerékszettre várok, tegnap kezdték meg a vámkezelést, a féktárcsák is megjöttek, a sor is, betét is, láncból meg van még egy tartalék 601-esem.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #219365 üzenetére
Megmondom őszintén én az erre fordított idő és "könyvelés" miatt nem próbáltam még ki...azt az időt inkább...ööö...kerékpártakarításra fordítom.😆 Kinek a pap, kinek...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #219349 üzenetére
gondoltam is hogy írok rá, hogy szemre nem jó, de a típusoknál felsoroltak nekem is kétértelműek voltak, és mondom nem kavarok. De árulnak a honlap szerint jót is, a keskenyebb nyelvrésszel. nekem is olyan kell a TRP-be.
hogy hasznosat is írjak: ez simán az eddigi legjobb betétem bele: https://ebike.hu/termekek/fek/fekpofa/tarcsafek/11374_a2z-az-620s-fekpofa-tarcsafekhez/
Valami Shimi volt, meg valami más..zöld....az se noname, és azzal kábé egyforma erősnek érzem, a Shimano lehet hogy félfémes volt, de én a fémeseket szeretem.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MPowerPH
félisten
válasz Csokicsibesz #219431 üzenetére
Akkor az nem a lanc hibaja, hanem elkopott a sorod, elso lanckereked.
A regi lancokat kidobtad, vagy meg megvannak? Ha azokkal okes, akkor gyakori csereberevel meg hasznalhatod egy darabig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MZsoltee
veterán
válasz Csokicsibesz #219602 üzenetére
A tereptől van a rettegés, amilyen képeket zsocy feltöltötött az esélytelen.
Az autós birngázás sem nagy lkedvenc, de ahhoz már hozzá vannak szoktatva.
Az eltévedés faktort nekem kell kezelni, de majd azt mondom ez volt tervezve, madj elhiszik.A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #219795 üzenetére
Megrekedtem spacer hiányában, ezt idő közben beszereztem. A héten, jövő héten felrakom. Most fotózom, mérem az EliteWheels Marvel szettet is, elég impozáns cucc.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #219797 üzenetére
Viszem mindjárt a Bikemenbe. Ott én meg is néztem egy szettet élőben, nagyon impozáns volt és a boltban is dícsérték a portékát (Berg és Roval szett is van Andrisnak, tudja mihez hasonlítani). Ha komolyabban ráfeküdnék a témára, mármint a kínai karbon vonalra akár publikálás kapcsán, akkor azért valószínűleg érdemes lenne felkeresnem egy anyagvizsgáló labort, minimum a szerkezetet megnézni. Terheléses vizsgálatok végzéséhez meg fullos mérőlabor kell, már egy szerkezeti vizsgálat költsége is olyan tetemes lehet, hogy tudni sem akarok róla.
Szóval akkor: EliteWheels Marvel Gravel 35 szett a mesés kínából. Saját agyukkal kértem, kerámia csapágyas, a szabadonfutó hangja egy álom, végre olyan, amilyet kerestem (ordít).
Szelepekkel, szalaggal együtt mérve 1536 gramm, ennek örülök, mert 1500 alatti szettet kerestem. Az 1250-1300 grammos tartomány 1000-2000 EUR között lett volna, így az nekem nem volt opció.
HG-s, megy fel rá a ZTTO 11-34 sor.
https://barbieripnk.hu/
-
balintbaba
tag
válasz Csokicsibesz #219797 üzenetére
A vásárlás előtt kell megnézni, hogy jó kínai karbont vesz-e az ember. Nagyon sok ember megy mindenféle aliexpresses karbon alkatrészekkel, mégsem olvasni rémtörténetekről. "Nem kell félni, nem fog fájni."
Hasaggymeg: És akkor mi történik, ha valakinek sokkal erősebbek a lábai, mint a keringése? Szerintem nagyon egyéni preferencia, hogy ki mit érez jónak vagy hatékonynak. Régi fórumtárs deicide tekeréseit is lehet nézegetni, aki elég alacsony rpm-mel megy, mégsincs nagyon erősebb nála most itt a topikban. Hozzáteszem, nincs is olyan kutatás, ami megválaszolta volna az optimális pedálfordulat kérdését.
[ Szerkesztve ]
-
MZsoltee
veterán
válasz Csokicsibesz #219858 üzenetére
Ha megsérül a vezeték, vagy a dugattyúból folyik az olaj akkor az nem olyan mint egy elszakadt bowden cseréje. De lehet csak régimódiak vagyunk.
Én még gyárilag mechat vettem, nekem nem volt saját tapasztalatom vele.[ Szerkesztve ]
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #219867 üzenetére
Haverom Kellys TNT 50-es bringáján hidraulikus Promax van, 1 offszezonban lerakta pihenni a bringát fűtött helyiségben és amikor tavaszal elővette, kiderült, hogy az összes gumitömítés megadta magát, az egész fék full olajas volt, mindenütt szivárgott. "Természetesen" nem nem javítható, az egész kuka ahogy van. Ezt a Promax márkát valszeg érdemes messziről elkerülni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz Csokicsibesz #219867 üzenetére
a Promax egyébként elég komoly név a kínaiak között, ennél vannak durvábban noname-k is
azt akartam mondani, hogy olyan, mint a ZTTo ami mostanában felkapott, de rájöttem, hogy nem, mert annak nincs saját gyártói kapacitása, csak kínai cuccokat cimkéznek. a Promax az maga a gyár“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #219867 üzenetére
BB7-et, vagy Spyre-t rá, szerintem megérdemli... a BB7 kicsit erősebb, a Spyre két oldalról húz, egyik sem tökéletes, de el lehet velük közlekedni.
A Spyre-t párban vettem 15-ért, nagyjából 2 éve apróról, azóta sem láttam mondjuk ilyen jó áron.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz Csokicsibesz #219871 üzenetére
Sokat szenvedtem viszonylag, hogy beállítsam, de nekem teljesen jó lett az a fék, gyári betéttel és tárcsával. Azért egy BB7-hez képest nehezebb volt belőni.
MZsoltee: pont kevesebb karbantartás kell, nincs bowden amit cserélni kell, és ahogy kopik a betét, nem kell utána állítgatnod, magától beáll a hidraulikus. Vezeték sérüléstől nem kell félni szerintem. Egy shimano féken meg a légtelenítés nem egy nagy mutatvány általában.
'92 Honda VFR 750
-
andrisbandi
őstag
válasz Csokicsibesz #219897 üzenetére
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Csokicsibesz #219901 üzenetére
kormánycsapágy hézagoló gyűrű
Igen kapni elvileg több méretben. Nincs nagy szerepe.
A lényeg, h a villa nyaknak alacsonyabban kell lennie (belül).Ezek a gyűrűk és a stucni a villanyak körül vannak, kb 0.5-1 centivel magasabban.
A villanyakban belül van az "anya" és a stucni kupakján kersztüli csavarral húzod föl a villát.
Ezek a gyűrűk és a stucni tartanak el, amíg a belsejében följön, és finoman megáll a nyak.
- Ezután kell rászorítani a stucnit oldalról a villára.
Felváltva, apránként, egyformára húzva.
Ennyi.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Csokicsibesz #219901 üzenetére
#216804 Hasaggymeg
Van aki levágott a villából.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Csokicsibesz #219906 üzenetére
Inkább vegyél pluszban egyet, olcsó.
Nálunk 5 és 10 milis volt a boltban.Mert csak egyszer csináltam, a magasítást csak tippelem, h kb 1 centi. Gondolom sokkal több is lehetne (ha nagyon kell valamiért).
A stucinak kell rendesen megfognia a nyakat.
A fölső kupakot meg csavart van aki ki is szedi. Az már nem tart.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #219929 üzenetére
Kezdjük az elején. Normálisan lett levágva a villanyak? Ha a hossz megfelelő, akkor a kívánt magasságot kell belőni a hézagolókkal. Az lényegtelen műszakilag, hogy a hézagoló kizárólag a kormányfej (stucni, de béna szó ) alatt van vagy felette is. Kinézet szempontjából nekem nem tetszik, ha vam felül hézagoló, így inkább én levágatnám a fennmaradó részt. Most nekem 4 db 0,5 centis hézagoló van a kormányfej alatt.
Tegnap olvastam viszont, hogy "felesleges" a csillaganya meg a kupak. Hát nem az. Elvileg a kormányfej rögzíti a kormányt a villához, a csillaganya meg azért kell, hogy ellentartson (merevítés) a négy csavaros felfogatásnak. A kupak meg, hogy ne menjen be a kosz és a víz.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Csokicsibesz #219929 üzenetére
Valami még mindig szar
Vettem 4 alátétet, de egy is bőven elég a kívánt hatás kiváltásához.
Még midnig lötyög. Ez most már nem a házagoló lesz.
Rosszul van bent a kormánycsapágy?
Mi lehet a gond? Egyszerűen nem értem. -
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #219942 üzenetére
Szerintem csinálj képet a szétszedett csapágyról és gyűrűkről, hogy milyen sorrendben rakod össze, hátha abból látja, aki ért hozzá.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
senior tag
válasz Csokicsibesz #219942 üzenetére
Bocs a hülye kérdésért, de ugye a felső csavart húztad meg először, és csak utána a stucni csavarjait? [link]
Путин, иди нахуй!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #219942 üzenetére
Ahol szétszedted, nézz szét alaposan a földön egy lámpával, nem esett-e ki egyik gyűrű a csapágyból.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Csokicsibesz #219942 üzenetére
Ahogy Ati modja, a stucninak először lazának kell lennie, mint a hézagolóknak.
A fönti csavarral fölhúzod a villát, finoman megfeszül. Így már nem lötyöghet.A stucni meghúzásával fixálod a villát.
- Nem engedi vissza csúszni a nyakat.
A gyűrükön és a csapágyon keresztül van eltartva a váztól.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
őstag
válasz Csokicsibesz #219942 üzenetére
nem lehet, hogy a villa lóg, vagy a fékbetét mozog a féknyeregben, és ezek egyikét érzed lógásnak?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jojjer94
csendes tag
válasz Csokicsibesz #219871 üzenetére
Kb én is így vagyok a Tribivel
Féket hamar cseréltem TRP Spyre-re. Amikor megvettem voltam 95kg körül, nem éreztem magamat biztonságban durvább lejtőn.
Ég és föld a különbség a kettő között.Emellett kiemelném, hogy eléggé sokoldalú tud lenni.
Én pl "átalakitottam" gravel/túrázósra.
Kapott Conti Double Fighter gumit, aszfalton is elég jól gördül, light terepet is bírja.
Hátra meg ment egy RD-M772 váltó, így terepen is elég jól feszíti a láncot.Mondjuk nekem egy időben a küllők törtek a hátsó kerékben,kb minden 100km-en egy.
Azokat cseréltem DT-re, azóta nyugalom van.
-
stickermajom
addikt
válasz Csokicsibesz #219095 üzenetére
Kicsit lassú reakcióidővel válaszolok, de ez most jött szembe: [link] Elég hasonlónak tűnik a kettő, értékelések alapján nem rossz akkor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #220371 üzenetére
...de nézd meg az elejét, azzal a stucnival szinte már félelmetes. Amúgy mennek a trendvonattal, ennyiért már ők sem adnak kúpos fejcsövet, hogy átütőről ne is beszéljek. Ami meg a félkemény bringából félmerevet illeti, úgy tűnik csak ez a merevfarú megnevezés nem jön össze nekik sehogy.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #220351 üzenetére
Bocs, akkor benéztem, de amúgy Pidcock BMC-je is modern geos és főleg lefele valszeg számít is. Persze a lényeg a versenyző, de azért a bringák nem fölöslegesen fejlődnek, mert annyi erővel régi 26-oson is versenyezhetnének 1.9" gumikkal. A mondandóm lényege az, hogy fölösleges ennyire szkeptikus lenni sztem a fejlődéssel szemben, többen bebizonyították, hogy modern geos géppel is lehet wc-t is nyerni, amiért agresszív a geo és integrált rövid stucnis kormány van rajta, azért még nem egy használhatatlan szutyok, sőt! Valszeg keményebb terepre jobb is.
#220352 parandroid: nekem még régi a geom, a kormányom 720mm, a gumim 2.25" és bizony érzem is. Hétköznapi használatra nem xc-t kell venni, az rendes terepre való és minél keményebb a terep, annál jobban érzed ezeknek a modern dolgoknak az előnyét. Ha laza terepen vagy aszfalton tekersz, persze, hogy zavar a rövid stucni, széles kormány, széles gumi...
Más, mai fáradt kör:
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #220488 üzenetére
Meg azért lefelé kell, hogy ne f*ssál. Én például technikás lefelében nem vagyok jó, ahol csak engedni kell, az jobban megy.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #220488 üzenetére
Egy legújabb Merida big.nine fejcső szöge is 70 fokos, egy modernebb geos xc bringáé 66-67, ami azért már más világ, tudom, mert 65-66 fok körüli endurót próbáltam. De amúgy teljesen félreértetek szerintem, nem azt mondom, hogy 1-2 fokkal laposabb fejcsővel már alázni fogom Ninot, hanem azt, hogy biztosan az is ad egy kis pluszt és amikor új bringát veszek, odafigyelek a geora is, mert bizony számít. Ha valaki azt mondja, hogy neki a geo mindegy, oké, megértem, de nekem nem az. Ahogy a gumi sem, meg az előző hsz-ben amiket soroltam azok sem. Ugyanakkor én pl. ruházatra nem vagyok annyira igényes, van pl. drága pearl izumi mezem is, de nem igazán érzem akkora előnyét a legolcsóbb mezekkel szemben, mint amennyivel drágább volt. Van haverom, aki a bringáját teljesen lesz*rja, Acera váltóval, kenetlen hajtással, mt200 fékekkel terepezik és neki mindegy a súly, hogy nem mozog a teló, csattog a váltó, vonyít a hajtás, nem érdekli. Ugyanakkor méregdrága mezeket vásárol, Oakley szemüvegje van és drága Rudy sisakja, mert neki az a fontos. Most mondjam azt, hogy bekajálta a marketinget? .
#220490 Hasaggymeg: más márka, más anyagkeverék, más mintázat, mint az előző, de azért lehet jobb lesz tapadásban. Mondjuk ha jól rémlik amikor 2.2"-re váltottál sem éreztél nagy különbséget, vagy igen? Lehet ez is csak viszafele működik, ha megszokod a szélesebbet és keskenyebbre váltasz, akkor jön a halálfélelem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #220488 üzenetére
Én is ezt vallom. Profiknál lehet, hogy segíthet egy újítás, de szerintem nem számottevő. A szponzor cég amúgy is a versenyzőre szabja a bringát. Szerintem inkább nem nagyon tudnak már semmi forradalmi újítást kitalálni, ezért valami kell, hogy pörögjenek az eladások (ha lenne alkatrész). A gravel, a 29er már el lett lőve. Most az ebike amit nyomnak. Azt szélesebb körben el lehet adni.
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #220524 üzenetére
Bikement próbálnám meg a 11-ben, csak mondd el a sztorit is mellé. Nagy bringás ott Andris, a boltvezető, mindig segítenek. Vagy Runner Törökbálinton, de senki micsodájával nem akarom verni a csalánt
https://barbieripnk.hu/
-
peugeotmate
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #220532 üzenetére
Persze, én is így gondoltam, annyi különbséggel, hogy azonos árban biztos a jobb geot választanám és elavult konzervatív geo már nem kell. De így, hogy nincs még keret bringára mert ami egyáltalán kapható az is horror áron megy a covid előtti időszakhoz képest, azért még mindíg elgondolkozok, hogy a 17.000km-t futott régi bringámat 1x-esítsem olcsóért, rakjak rá picit öblösebb gumit és hajtsam ki a belét 20-25.000km-ig... . Az 1x groupsetet is csak azért hagytam ki már kétszer is, mert nem volt raktáron.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #220524 üzenetére
Megoldotta a Mester? Biztos pontos lesz a váltás szombaton. Az első kanyarig.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #221039 üzenetére
Akkor nincs mese, megyünk.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #221212 üzenetére
Eladtam a Tribant május végén, azóta vadászok egy gravelre (2x hajtás /lehetőleg GRX/, hidrós fék, átütőtengely, lehetőleg belső bowdenezés és 40 mm külsőt fogadni képes váz, ezek a feltételek), de a használt kínálat nagyon sovány, ma hajnalban mondjuk felkerült egy Scott gravel testbike-ra, ami jó lenne, de sajnos kicsi nekem. Újonnan meg tényleg brutál árak vannak, több bolttal telefonáltam, előrendelés leadás lehetséges csak szinte és jó esetben megjön még idén... raktáron, készleten szinte semmi nincsen, max a méretskála két végén (XS-S és XL). Pörgetem a külföldi aprókat is, de ott meg az a baj, hogy ezzel az euróval kb új árba mennek a használtak...
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen