-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #145595 üzenetére
Nem kell körbe, csak kis négyzetek mondjuk. Nem nagyon látszik, de világít. De neked a kék matricákhoz akár kék is jó lehet.
Csokicsibesz: dobj fel egy témát. Hogy megy a Mátra felkészülés? Mi az amin változtatni fogsz? Hány barra fújod a gumit, hogy ne üsd fel?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #145604 üzenetére
Nézőpont kérdése. A topik címe: kerékpárosok, bringások ide!
Ezen belül vannak olyan elvetemültek, akik sportolásra használnak egy közlekedési eszközt. Akkor most ki a félkegyelmű?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #145614 üzenetére
Értem. Szóval, félkegyelmű vagyok.
Végigolvastam az utóbbi 50-100 hsz. -t és az merült fel bennem, hogy bringához nincs olyan ábra, ami magyarázná, hogy melyik alkatrész micsoda? Tudod, olyan, mint a marháknál, meg a sertéseknél: tarja, lapocka, felsál, bélszín, stb.
Azt már tudom, hogy a stucni, az a kormánytartó. A sor vszínűleg a hátsó lánckerékcsoport. De, azért még sokat kell gugliznom, hogy megértsem, amiket írtok. Azt hittem, hogy motoros előélettel ez síma ügy lesz, de tévedtem.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #145626 üzenetére
Ja, így már valamivel érthetőbb. Köszi.
Mondjuk ilyet még nem láttam élőben, de el tudom képzelni.(#145623) Somatom
XC - Cross Country azt hiszem
DH - DownHill
A többit meg már nem tudom követni, hogy mi micsoda...[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #145692 üzenetére
Az alap, max a kereket szedném ki. A hétvégi Mátra túrára egy Berlingoval mentünk, megint elindult a vezérhangya, hogy azért egy dobozos az marha jó tud lenni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nmate91
tag
válasz Hasaggymeg #145705 üzenetére
Azért a szélessége és a forma is elég sokat számít, nekem 135-ös nyereg tökéletes, annál szélesebbnél idő előtt fáj mindenem odalent.
(#145706) szrobert CO2 patron?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #145699 üzenetére
Kíváncsi vagyok az SX is ilyen-e, mert ha igen, akkor lassan leáldozik a csattogós váltók kora
6030D: a bringámon ha egyszer elkopik a hajtás, az lesz az utolsó "drága" tuning, akkor majd valszeg én is meglépem az 1x-et, vagy ha mégsem, akkor legalább 2x10 és olyan váltót veszek, ami kuplungos. Tudom, hogy sok embert nem zavar a durva hangos csattogás, de nekem a halálom, utálom, gyakorlatilag a váltón kívül az egész bringám teljesen hangtalan már, még a bovdeneket is elnémítottam, annyira irritálnak terepen ezek az oda nem illő hangok. Ezen az enduró bringán amúgy pont a bovdenek zörögtek nagyon a vázban, na azzal nem tudom mit lehetne kezdeni, az enyémen szerencsére még kívül vannak elvezetve.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Szilágyi84
senior tag
válasz Hasaggymeg #145710 üzenetére
Megnézem átolvasom mert sajnos reggel ráülve már egyből éreztem hogy nem oké. Nem vagyok nagy darab keskeny vékony inkább csontos hátsóval rendelkezem és nem a nyereg formájával van bajom hanem a keménységével inkább. Szerintem ez biztos csere lesz mert kényelmetlenül fájosan nem hogy messzebbre de még 10 percre se szívesen de délután azért megyek még.
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #145719 üzenetére
Help!
A kormányszárak méretezése mennyire egységes? Ha rendelek egy ilyen magasítót az passzolni fog a Meridámra? A bowdenhosszok nyilván más történet.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #145719 üzenetére
Enyém is és a haverom XT váltója is, általában a lefeléken sokszor nem csak azért fogom vissza magam, mert félek, hanem azért is, mert már nagyon bántó a füleimnek a váltó hangja, olyan, mintha le akarna szakadni az egész . Meg a váltó miatt természetesen a lánc is sokkal jobban csattog.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #145727 üzenetére
Ja, én nem arról beszélek (szerintem amúgy ennek szimmetrikus hátul, de ha nem, akkor sem az zavar), hanem hogy ki******* meg van emelve az eleje.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #145727 üzenetére
Milyen tesztnap, hol? Lesz valamikor ősszel?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Somatom
veterán
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Hasaggymeg #145749 üzenetére
Hát, a Cannondale elég jó volt ebben mindig, ott sok SI cucc, egyedi méretekkel, stb, a többiekhez képest emelt áron.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #145749 üzenetére
Nem csak te gondolod így. Az egész Lefty dolog véleményem szerint teljesen értelmetlen. Eddig dupla vállasra kellet építeni, mert nem tudta magát megtartani a villa. Most megoldották szimpla vállasba (Lefty Ocho) és tök büszkék voltak magukra. Holott az egész problémát saját maguknak okozták a Lefty elképzeléssel.
Számomra a Canondale egy teljesen unszimpatikus gyártó. Bár ehhez lehet, hogy a gyári csapat versenyzői is hozzájárulnak. Avancini stílusa számomra elég taszító.
[ Szerkesztve ]
-
robee19
tag
válasz Hasaggymeg #145800 üzenetére
Ööööö.... szerintem de, volt aki vitatta.
Egyébként állítólag azért jobb, mert oldalirányú terhelés közben a normális villák (mondom állítólag) nem csillapítanak megfelelően, mert befeszülnek. Ez nem.
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #145807 üzenetére
Legfőképpen azért nem követték, mert úgy körbe van védve jogilag, hogy hasonlót se tudnának csinálni, csak ha licencelik, azt meg ugye a Cannondale nem nagyon fogja engedni vagy maximum horror pénzért...
"Righty" meg sajnos nem lehetne megoldható, hiszen a fék sokkal sérülékenyebb helyre költözne (előre), mert szerintem semelyik fékgyártó nem üzemelne be egy sort azért, hogy egy fajta villához passzoló féket gyártsanak.
A Cannondale is nagyon ráfaragott a saját szabványaival, amik nem terjedtek el (pl.: 5 csavaros féktárcsa és a hozzájuk tartozó agyak....).[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
pikszel
őstag
válasz Hasaggymeg #145833 üzenetére
Nekem is ilyen volt a Csepel BMX-en.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #145833 üzenetére
Ilyet én is szereztem apám bringájára, de nem tudtam mit kezdeni vele. Egy rozsdás drót volt a "jeladó", de hogy mit mutatott... :D
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
bringasisti
őstag
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #145841 üzenetére
Mondom: egy rozsdás drótdarab volt a jeladó
Rátekertem a küllőre, hogy a vége kicsit elállt és épp hozzáért ahhoz a kerékhez a számlálón. Csak nem kerékfordulatokat számolt, így nem tudtam kitalálni, hogy mit is mutat.[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #145879 üzenetére
Itt megfelelő szervezéssel nincsenek ilyen problémák. Előre tudom, mit csinálok a héten és úgy adagolom. Meg órára kelek hétvégén is.
Jester: én most jöttem rá, hogy nincs csokim, az erdőbe meg nincs cuki, így érdekes lesz a mai nap.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #145892 üzenetére
na, akkor azt meg végképp nem érted, hogy én ugyanúgy megálok 'zselézni', mint amikor bekapok egy müzliszeletet egy előnyét tapasztaltam, jobban elfér a mezzsebben, bár legutóbb, a 'hosszú körömre' inkább előkerestem a legkisebb nyeregtáskámat aztán abba raktam a müzlit meg a zselét.
nem is 'zselézek' többet, kipróbáltam, nem tapasztaltam annyi előnyét, hogy amiatt többszörös áron zselét vegyek, ne müzlit. úgy érzem, az én hobbi szintemen fölösleges.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #145896 üzenetére
Biztos. Próbáltam a már meglévő imbuszosra kicserélni, aztán amikor ráhúztam, a szár végéről 2 kör menetet leszedett, mert csak addig ért rá az anya.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #145898 üzenetére
Kerestem, de nem találtam...
De jól gondolom, hogy azt jelöli a méret? Mármint az anyák belső felfekvő felületének távolságát?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #145900 üzenetére
Az nálam is 135mm, ahogy írja a méreteknél, viszont akkor a 145 a külső lenne? Akkor nekem egy 135/152-es kéne?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #145904 üzenetére
Megy a kérdés az ebikenak, de remélem gyorsan válaszolnak, mert holnap rendelnék egy csomó cuccot!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #145879 üzenetére
Van gyereked? Ha majd lesz, akkor eloszthatod a jelenlegi tekerésre szánt idődet tízzel és megkapod mennyit tudsz majd akkor tekerni. Nekem egyedül a melóba járásra maradt a bringa, az napi 2x18km. Ezen felül évente 1-2 nagyobb túrára tudok elmenni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #145879 üzenetére
Bezzeg ha nem tekernél, és nőne a pocak, akkor meg az lenne a baj, mi?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #145914 üzenetére
Magyarkút - Nógrád között. Itt is száraz minden, a nagy börzsönyi biciklisek is csodálkoznak, hogy ilyen van, mert esőre senki nem emlékszik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #145914 üzenetére
Amilyen az én világnézetem... majd vénségemre megelelékszek egy csinos ápolóval
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #145914 üzenetére
Hát te sem vagy egy alkoholista... egy Johnny Walker (skót viszki márka) reklámja volt: "Élj úgy, hogy ha lepereg előtted az életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
A vizes képről csak annyit: Bp-Szentendre közti EV6 útvonalon, az erdős részen (Duna part, földút) is lehet hasonlót látni, akár egy héttel egy komolyabb eső után is.
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #145914 üzenetére
Ha holnap válaszol, az is jó!
Egyébként voltam kicsit próbálgatni a bringát és a pedálon a darálás elmúlt, kivéve a hátsó kis lánckereket, de azt a méretéből adódóan el tudom fogadni. Az létezik, hogy eredetileg valahogy rosszul volt berakva a kerék? Mert amióta kiszedtem, visszaraktam, többször is, nem érzek darálást. És amikor a boltból zsír újan kihoztam és átvittem a szervizbe a nekem megfelelőbb hajtőműre cseréltetni, akkor sem éreztem, csak miután megjött a szervizből.
Illetve raktam rá 80-as helyett 100-as stucnit, fényévekkel nőtt a stabilitása a kanyarokban!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
woodworm
veterán
válasz Hasaggymeg #145934 üzenetére
Tavaly nyáron a kerékpárút közepére pakolt egy állat (kétlábú), ott kerülgette mindenki, amíg a legyek szét nem hordták. Úgy volt vele, hogy a nyájat és a csordát is ott hajtják át, az övé is elfér mellettük.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #145954 üzenetére
Az elég kemény lightos terepen is . Mi hajtottuk ahol bírtuk, igaz 4x majdnem elestem és halálfélelmem volt néha, + máskor ilyen távon, ilyen szinttől nem igazán fáradok ki, most meg mindenem fáj, még levegőt venni is nehéz
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #145958 üzenetére
Rosebikes-ról vettem, nem igazán van még amit írjak róla azon kívül, hogy eddig semmi gond nincs vele. Gyárilag centírozva volt, azóta sem nyúltam hozzá, a sarat eddig bírja, gondolom ez téged nem érdekel, de annak ellenére, hogy nincs ráírva, hogy tubeless ready, teljesen jól működik tubelessel és nem csak szerintem, hanem mások szerint is. De ez látszik a felnin is, pl. amikor pumpálod fel a gumit és a helyére megy a gumi pereme, akkorákat csattan, hogy kapod az infarktust . Teljes véleményt akkor tudnék írni róla, amikor csapágyat kell majd cserélni, azt meglátjuk majd, mennyire nehéz... úgy látom amúgy, hogy most mindenütt kb. ugyanannyiba kerül: [link] [link] [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #145990 üzenetére
"az ejtett felső cső a váz mérete miatt olyan,nem valami új geo eredménye.Az szerintem egy nagyon kis váz lehet,ha nem a legkisebb."
Mostmár komolyan elgondolkodom, hogy ennyire félreérthetően fogalmaznék, vagy mi van, netán az értelmi szintem tűnik ilyennek...
Nem írtam semmilyen geóról, csak optikailag ezek tetszenek. A vízszintes felsőcsövet már régen sem találtam szépnek, montinál pedig általában ezek a legfeljebb M-es méretek az arányosak nekem.
A váztáskához, amit ajánlottam: valóban, ezek jobban passzolnak a majdnem vízszintes felsőcsövű gravelekre, amikre kitalálták őket. A hátizsákot azért nem írtam, mert gondolom, ha hátizsákot keresne, azt írta volna(#145992) sebgutkopf : én azon csodálkoztam, hogy az 1x12 teljesen uralkodik, míg 1x11 alig van. Mondjuk kerékben a DT fölény is meglepett.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #145990 üzenetére
Szerintem nincs belőle olyan, én új tárcsákat vettem, mert szerencsére a Deore tárcsák olcsók.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #145990 üzenetére
Pedig még az XL-nek is ejtett a felső csöve, nyilván nem annyira mint az M-esnek, de ezek teljesen más geo-k mint a régiek.
M-es váz, ami közepes. Nem véletlenül van szinte minden gyári MTB fotón M-es méret, mert ez a legarányosabb, legesztétikusabb méret. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #146001 üzenetére
Más egy fotó, meg más a valóság. Élőben nagyon szép bringa, egyáltalán nem aránytalan. 43cm a nyeregvázcsöve, az S-es 37cm. A verseny kategóriás XC gépek nekem is jobban tetszenek, mert kicsit hosszabbak a vázak. De a nyeregvázcső ott is hasonló hosszú.
Nyilván oka van, hogy mindenki M-est fotóz a gyárilag. Ha olyan aránytalan lenne, akkor nem ez a méret lenne a standard.
Az én bringámat is tudom olyan szögből fotózni, hogy kis tömzsinek látszik, meg úgy is lehet, hogy olyan hosszú mint egy busz.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #146013 üzenetére
Most is GX van, így meg azért az ára is elég kellemes [link]
Runner_fxr: sokszor van takarítgatva, nincs ideje megszorulni.
truefx: erősödtél, azért az alacsony pulzus. Tisztítás: körömkefe+szappanos víz a testhez érintkező felületen. Nekem egyszer csinált olyat a Polar H6, hogy megállt 125-ön, és hazáig azt mutatta. Másnapra jó lett. Esetleg próbálj benne elemet cserélni, meg újra párosítani.
ZolkoW: Gripshift, egyetlen hátrányt tudott mondani mellé, aki ajánlotta, azt, hogy hidegben, vizes kézzel nem olyan könnyű forgatni. Tehát a Balaton maratonon szoptunk volna vele. Amúgy gyors, szép, csak figyelni kell a rendelésnél, hogy adják-e hozzá a balos markolatot, mert pl a fenti linken nem.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
acsati
aktív tag
válasz Hasaggymeg #145990 üzenetére
Hm ez is jó ötlet végülis, köszi a tippet.
-
őstag
válasz Hasaggymeg #146026 üzenetére
igen (narrow - keskeny, wide - széles)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #146049 üzenetére
Én arra gondoltam, hogy mondjuk hét közben spd-zik, hétvégén bakancsozik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Carvus
senior tag
válasz Hasaggymeg #144470 üzenetére
No hát csak kipréseltem az RR 560-at és múlt héten el is hoztam pécsi dekából. Ami mondjuk elég vicces volt: információnál kiscsaj hozta, hogy kész be van állítva vihetem is, gyanús volt, hogy a létező összes matrica és fólia rajta volt, majd kérdeztem tőle pár dolgot, és mondta menjek hátra a biciklis fiúkhoz, mert ő nem ért hozzá. Így is történt, majd ők kérdezték, hogy honnan szedtem ezt a biciklit és mi a tervem vele, mert hogy ez nem igazán van beállítva...na mondom fasza! Egy szimpatikus srác próbált segíteni, de sajnos többször is el hívták kasszázni, majd szerintem jött a "fő biciklis szaki" az meg lebaszta, hogy miért foglalkozik velem. Pár dolgot azért megcsinált, meg válaszolt a kérdéseimre. De szerintem azért majd helyben is megnézetem, hogy megnyugodjak, hogy minden okés-e.
Egyelőre csak melózni jöttem vele párszor, meg hétvégén mentem egy tízest (ittenieket olvasva félve írom, annyira eltörpül... ) kicsi terep is volt benne. Hát még szokni kell, de naggyon tetszik, és eddig szerintem csak rollerem volt, nem montim...előzőhöz képest egy igazi monstrum, de szerintem elleszünk hosszabb távon is. (Ha csak nem kapok rá annyira, hogy még komolyabbat vegyek...) Gyári nyereg tetszik, pedig féltem tőle, mert sokan lehúzták. Illetve pedál elsőre gagyinak tűnt, és nézegettem már normálisabbakat, de terepcipővel meglepően stabil, úgyhogy egy darabig marad az is!
Pár kérdés:
- 2 bart írtak gumira, dekás srác szerint ez terepre vonatkozik és aszfalton nyugodtan mehet bele 3-3.5..ez tényleg igaz lehet?
- nem tudom mennyire szabad, de ha hátrafelé tekerem láncot, fura hangja van, mintha kis súrlódás lenne, rendesen tekerve nem észlelek ilyet..ez normális vagy mi lehet?
- fékekkel egyelőre nem vagyok megelégedve, gondolom kell még neki kis idő míg "bekopik", aztán lehet csak állítani kellene rajta
- ha első kereket lekapom könnyebb szállítás érdekében (elég nehézkesen fért be kocsiba mikor elhoztam, mert nem mertem levenni..), akkor visszarakás után kell valamit állítani? Féket pl?Köszönet az eddigi és jövőbeli tanácsokat, ajánlásokat mindenkinek, különösen Hasaggymeg kollegának!
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #146129 üzenetére
Majd ha kéznél lesz, lemérnéd nekem a nagy méretét? Ha kettőből végig tudom rakni, akkor jó.
bringasisti: kódolt agyváltó vagy sima?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #146142 üzenetére
Két külön beszélgetés össze lett keverve. Nem részemről
BENEFON DELTA--------N8
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #146146 üzenetére
Az nem visszalépés, hanem leragadtál azon a szinten.
Te szeretsz mókolni, miért nem fűzöl magadnak egy kereket? Vagy fűzetsz, ha van jó szervizesed? Mindig ZolkoW-ot hozom fel példának, 70e Ft-ból 1700 g-os Novatec/DT kerék... még ha megvámolják az agyat, akkor is 100e Ft alatt vagy. 21 mm széles meg gondolom elég neked is.jjeahh: kell, hogy mondja merre menj, vagy elég egy színes térkép? (turistajelzés nincs, minden más felirat, városnév van)
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #146150 üzenetére
Ezt a nyomásmérést megmagyaráznád?
Szerintem inkább a pumpákkal van gond, hogy nincs rajtuk gomb a méréshez.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #146150 üzenetére
350-es agy: 156 g elöl, 272 g hátul (428 g)
XC621: 454 g
X392: 440 g
XM824: 494 g
64 db küllő: 444 gHa még a sallangokat belevesszük, akkor kb 1800-1900 g körüliek.
yyeahh: én erre gondoltam, nekem most ez van, elég jól használható, ha van időd figyelni, mikor jön a kanyar. [link]
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Milyen routert?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Tudományos Pandémia Klub
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...