- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #131748 üzenetére
Ez azért nem ilyen egyszerű, mert egy minőségi aluvázat megmunkálni sem könnyű. A modern geok megkövetelik a minőségi aluvázakat, tehát az ár is magasabb. Így a gepida elveszítené az árelőnyét. Meg azért myilván nem lehet 100%-ban lemásolni egy másikat, változtatni kell rajta. Nem minden márka költ arra, hogy profi versenyzőkkel teszteltesse a prototípusokat. Vagy jól sikerül vagy nem, a gepida mtb inkább nem sikerül. Az elektromos asgard is nagyon tré, iszonyú rugalmas a váz. Ennek ellenére az árazása magas.
A gepida abból indul ki, hogy a vásárlórétege az igazi kocabicajos, aki nem igazán ért a technikához. Nekik jó lesz ez is.[ Szerkesztve ]
-
Ákkk
addikt
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #131795 üzenetére
Ezek nem rosszak, de az a monti még 26"-os, a másik meg egy cross trekking.
Újabb montit nem vennék tőlük, legalább is azon az áron amennyiért kínálják, biztos, hogy nem.flash-: A cross trekking nem terepre való kerékpár, a neve megtévesztő, de ezek alapvetően aszfaltra való kerékpárok. Legjobb esetben is jó minőségű földutakon használhatóak. Persze a cross bicajok közt is nagy a szórás, mert van ami csak egy lecsupaszított trekking, van ami meg kifejezetten sportos trekking vázzal rendelkezik. Amire kitalálták arra jó is, alapvetően városi/aszfalt gép, ami sportosabban használható mint egy klasszikus trekking. ha kell rá csomagtartó, pálcás sárvédő, azt is gond nélkül felcsavarozod rá. Ennyi. Ha már terepre is kell bicaj, akkor montiban kell gondolkodni, nem egy cross-al szenvedni, de ettől nem a cross a szar.
Véleményem szerint a cross trekking az egyik legideálisabb mindenes/városi kerékpár! A legjobb kompromisszum a hajtáshatékonyság és komfort között.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #131856 üzenetére
Nem tom az mennyi lehet, szal .
Más, de témába vág: a tubelesst is ugyanannyira fel "kell" pumpálni mint belsővel? Vagy azzal már mehet olyan alacsonyra a nyomás, amennyire nem szégyellem? Beindult az agyam a tubelessre, nem tudom most átalakítsam-e vagy sem... az a gond, hogy ha ezen a terepen felüttem az extralight belsőt, akkor kövesebb durvább lefeléken mi lesz?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #131907 üzenetére
Ezek fontos dolgok! Ronda lánnyal sem házasodunk csak azért, mert jól főz!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #131971 üzenetére
Annyi a különbség hogy a motor útközben nem fog lemerüni, és még olcsóbb is.
BENEFON DELTA--------N8
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #131971 üzenetére
akkor halt meg a sport ha majd azért nem mész ki bringázni mert lemerült az akksi
-
tacto
aktív tag
válasz Hasaggymeg #131971 üzenetére
Ezek nem hangosak, nem büdösek... annyira, a természetben pl.
Azaz, a "jelenlét" azért más minőség egy krosszmotorhoz képest például.
Talán, de engem sem érint. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #131993 üzenetére
Persze, hogy nem hagyom szó nélkül, hiszen tudom, hogy nem így van, mint ahogy fentebb írtátok!
Akkor folytatnám a gondolatmeneted, tehát a modern világ, az újabbnál újabb technológiai újítások egyre inkább elkényelmesítik az emberiséget, egyre inkább szar minden (ami egyébként sajnos sok szempontból igaz). Viszont akkor mi a megoldás? Mert ha a kezdetektől fogva a te gondolatmenetedet követte volna az emberiség, akkor ma is barlangban laknánk és még a húst se sütnénk meg, mert jóvan az úgy ahogy van és ma is 30 év lenne az átlagéletkor mint akkor.
De a lehetőség adott, ma is el lehet menni egy tanyára, ki lehet lépni a modern világból, lehet állatokat tartani, megtermelni mindent, de szigorúan a klasszikus formában.
Ha valami betegséged van, akkor be lehet menni egy erdőbe, gyógyfüveket keresni, aztán majd a természet megoldja, vagy nem.Visszatérve a kerékpárokhoz.
Tudtommal te egy 4-5 éves Cube kerékpárt használsz, ami bár nem a lehető legkomolyabb fejlesztés, de azért őskövületnek nem mondanám a 3 X 10-es váltórendszerével, Deore hidraulikus tárcsafékrendszerével, manitou telójával és modern aluvázzal. Mi célból vetted meg ezt a kerékpárt? Miért nem volt jó az acélvázas, acél villás, 18 sebességes, canti fékes mtb? Tán az nem gurult? Ha behúztad a fékkart nem lassított? Ha váltottál a váltókarral nem váltott? Nyilván igen, de szerettél volna valami hatékonyabbat, valami olyat amivel élvezetesebb a kerékpározás, ami tulajdonképpen megkönnyíti a kerékpározásod! Ez most akkor elítélendő lenne? Mert ha szigorúan nézem a gondolatmenetedet, akkor bizony igen. Téged alighanem elkapott a fogyasztói társadalom és bedarált! Elindultál az ellustulás, irányába. Ez nyilvánvalóan egy baromság, nem?
Ha igen, akkor miért gond az, ha valaki ezt tovább gondolta és megalkotott egy pedelec rendszerrel ellátott kerékpárt, ami még hatékonyabbá tette a kerékpározást? Nem, nem motort, ami helyetted végzi el a munkát, hanem egy olyan rendszert ami a te munkád teszi hatékonyabbá, akárcsak egy jobb, nagyobb átfogású váltórendszer. Itt hagyok sokadjára is egy alap videót a témában, a videó elején a kerékpár tesztelő srác kb el mond mindent. Itt a bizonyíték, hogy nem veszi el a sportot, sőt! Akkor meg mi a probléma? Ha mégsem veszi el a sportot? Akkor mi marad amit utálni, lenézni lehet? Maximum annyi, hogy lehagynak fölfelé.
[link][ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #131993 üzenetére
De mi van azokkal akik nem azért mennek elsősorban bringázni, mert az milyen kva egészésges, és szeretnének izmosodni (ami sajnos csak combra és vádlira koncentrálódik, eredménye pedig hogy nem tudsz majd rendes farmert találni magadnak), hanem a cél a szórakozás, és hogy érdekes helyeken járkáljanak.
Attól függően mennyi szabadidőt tudsz ráfordítani, és talán picit a genetikád is beleszól, kiderül hogy mennyire leszel edzett. Én most szezon elején 60km/800m túrázgatás alatt végig jól éreztem magam, és ahol érdekes ösvényt találtam sokszor le mertem gurulni végig, habár tudtam hogy muszáj lesz ugyan ott visszamászni, mert nincs más út(ez ugye túra szempontból egy fail).
Tehát nekem nem az a célom, hogy 53 perc alatt eljussak A-ból B-be, majd ha lehet még gyorsabban vissza A-ba, hanem minél nagyobb terepet tudjak bejárni anélkül, hogy hazafele már szenvedős lenne az út. Egy pedelec gép pont ezt biztosítaná, akárhol találnék egy érdekes ösvényt, minden gond nélkül végigmehetnék rajta, mert ha zsákutca is lazán visszamászom, mert osztozunk fele-felébe a motorralAz lehet hogy nincs akkora sportértéke, mert ha van rásegítés és nekem mint mondtam nem a versenyzés a cél, akkor eco v közép állásban egy 70-80km túra alatt nem maxolod ki a saját energiaforrásaidat, viszont erre miért is lenne szükség? Ha sportolni akarsz vele, eco módban hagyod, vagy eleve be sem kapcsolod síkon, viszont aki pl fizikai munkát végez a hét minden napján, annak segítség tud lenni(pl tegnap ezt az indokot kaptam hogy miért nem jön velem 20km-nél nagyobb útra).
És szerintem a legjobb érv, hogy azok akik amúgy nem ülnének bringára mert rühellnek mászni, de amúgy szeretnének bringázni, ha kipróbálják és megengedhetik maguknak, szereznek egy pedelec gépet, és onnantól sportolni kezdtek, míg, ha nem lenne ilyen lehetőség, otthon punnyadnának.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
válasz Hasaggymeg #131993 üzenetére
Kihagytad az elektromos bicajos tour de france-ot. Bár rossz nyelvek szerint ilyen már van...
Jó dolog ez az elektromos bringázás, sokkal inkább ezzel ingázzon mindenki munkába, mint egy 2 literes turbódízel suv-vel, a sportértékére sem mondanám, hogy elhanyagolható, de azért lássuk be, hogy ez egy másik sport. A kerékpárhoz képest konkrétan olyan, mint cheat kódot használni a játékban, vagy levenni a nehézségi szintet. Nincs vele gond, attól még tök élvezetes, csak multiban ne eresszük össze azokkal, akik enélkül tolják.
@trialboy #131998: Ott a pont!
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ironizer
tag
válasz Hasaggymeg #131993 üzenetére
Gondolom tudod, hogy futva megtenni ugyanazt a távot nehezebb, mint bringázva. Akkor a bringázás lustaság? Miért nem futsz inkább, ahelyett, hogy gurulgatsz itt kényelmesen? Hm, na de várj, kézen állva megtenni ugyanazt a távot nehezebb, mint futva. Akkor a futók is lusták? Miért nem kézen állva teszik meg a távot? Segítek, nem lusták, mert nem a megtett táv számít, hanem a belevitt energia. Magyarán ugyanannyi energiával messzebbre jutsz futva, mint kézen állva, és bringázva, mint futva... és ebike-al, mint nem ebike-al.
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #132067 üzenetére
Nem de büszkén elmeséltem neki
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132063 üzenetére
Nem ismertem őket, egy fiatal pár voltak, kérdezték merre érdemes lemenni. Nagyon jó a terep a Börzsönyben és a Naszályban is. Beszéltük is tegnap a srácokkal, hogy érdekes ennyi hó meg eső után, de valószínűleg ez a sok szél szárította fel hamar, meg a fagyott talajon olvadt el a hó?! Mindenesetre nincsenek nagy vízmosások, mint egy éve. De sok kivágott fa vár még arra, hogy levigyék, tehát a gépek tönkre vághatják még.
StLui: értem miért írod, meg más is a családi helyzetünk, de minden csak szervezés kérdése. Ha a sajátomat nézem (30-as, gyerek nincs, feleség van, 5 nap meló), akkor megoldom, amit más nem. Remélem gyerek(ek) és családi ház mellett is ki fogom tudni találni, hogy oldjam meg. Nem biztos, hogy ennyit fogok menni, de menni fogok. Csak egy példa, haverom családosként 1491 km-t+ 3 nap görgőt ment márciusban. Nyilván olyan családi hozzáállás is kell hozzá (és ezt se vedd magadra!).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132092 üzenetére
Jobbra a szélesebb úton, az végig tekerhető. Régen a másikon jártam, de annak egyből az elején van az a kis léptető, meg utána még egy meredek, az felfelé nem ment, azóta meg erre megyek. De lefelé a keskenyen jöttünk.
Jó ez az 1x11. Pont az lett, amit szerettem volna. A 22/36-ot (0,61) sokszor csak azért használtam, mert nem akartam szenvedni, de éreztem, ha nem lenne, akkor is menne. Nézegettem a 2X rendszereket is, ott ilyen 24-26 tányérok vannak, ami jó lett volna, mert csak kicsit lép feljebb (10-nél ugye 36-os, 11-nél 40-42 körüli sorok). Ez a 32/42 (0,76) viszont pont az lett, ami kellett. Keményen, de fel bírok menni. Ha lett volna, most is kattintottam volna még feljebb, de nem volt. Persze majd élesben kiderül, hogy a negyedik órában fog-e hiányozni.
A karbon váz hajtókari merevségét meg nem tudom elmondani, azt majd egyszer próbáld ki, de nagyon durva. Jön az emelkedő, belenyomod a kraftot, és várod, hogy a megszokott mozgása legyen a lábadnak, és megindulj, de valahogy máshogy mozog a pedál (nincs befelé mozgás, amit eddig sem éreztél, csak most, hogy nincs), és kilő a bringa. Pedig szerintem a Focus sem lehetett egy nagyon kolbász váz, bár nincs semmi más összehasonlítási tapasztalatom hosszú távon. A számok szerint nem placebo, pedig még csak március van/volt.Runner_fxr: igen, az látszik, ahogy fékkel eresztgeted le, hogy nem sok tapadás van.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132107 üzenetére
Próbáld ki a jobbos utat, végig ilyen zötyögős, kicsit vízmosásos, de egyenletesen emelkedik és tekerhető. Az utolsó nagy mászás (kidőlt fás) előtti placcra csatlakozik be.
Fultánra hogy mész? Mész a kövesen, és van két feljáró is. Mondanám, hogy nézd meg Straván hol mentünk fel és hol le... ahol felmentünk, az is olyan, hogy fokozatosan emelkedik, nincsenek benne ilyen lépcsők, mint a másikon.
trialboj: van a pressfitnek egy idő után ilyen hülye kattogó hangja, kb mint az üléscső. Többek között ezért sem szeretik.
Straván be lehet állítani, ha pedelec-kel mész, akkor nem is rak be a sima listába. Az ellen nem tudnak fejleszteni, ha valaki nem állítja be. Ahogy az ellen se, hogy ha valaki crossmotorral menne, aztán otthon vigyorogva élvezi, hogy ő az első.
Aszfalton meg nem kell montival elsőnek lenni. Ha meg valaki első, ott gyengék az outisok. Outival fel az erdőbe, na az már valami!Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132120 üzenetére
Igen, ezen kell felmenni, kicsit feljebb megy a másik szaggatott, azon jöttünk le.
A Hubertus tisztásra ér be az út, valószínűleg akkor a merretekerjek nem ugyanolyan vonallal jelzi végig. Eddig se használtam, szombaton a fiatal pár is azon tervezte az utat, fel is vitte őket a sárga 3szögre a Naszályban, mehettek vissza...Imi: óóó bazzeg....
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132149 üzenetére
Tegnap találtam egy nagyon durva mászókát, nyíl egyenes, sima földút, kb 1 cm puha felső réteggel. Olyan, mintha ott húznának le valamit. Eszembe jutott, hogy volt erről vita, mert nem mentem ott én sem gyorsan (most megnézve kb 3-6 km/h között, pontosan nem tudom kijelölni, de 100 m/33 m szint/21,3 %-ot ír), és arra jutottam, hogy ugyanaz az ember szerintem gyorsabb bringával, ha ki tudja tekerni. Sétálva nem lennék gyorsabb, futni meg tudnék ott kb 5-10 m max.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #132155 üzenetére
jaja, ez maradt, lelkesen tupírozom a videókat
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132170 üzenetére
Én azt sem értem, hogy neked hogy jó belsővel az RK olyan alacsony nyomáson. Oké, hogy nem durvulsz lefelé, de hogy kanyarban sem mászkál el az fura. Aszfalton meg főleg jó lehet. Vagy ott belefújsz?
Tekernünk kellene már egyet együtt.ZolkoW: úgy kell tárázni, hogy van rajta súly, akkor kevesebbet mér.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132172 üzenetére
Úgy gondoltam igen, hogy ha tudod, hogy több az aszfalt, akkor ráfújsz.
Versenyautóval is lehet lassabban menni.ZolkoW: néztem is a képen, milyen Michelin gumik azok. Van a Decában is, anno talán Strezi próbálta, de neki nem jött be. Ennyi pénzért inkább a Perform Contik szerintem. Vagy a Mitas.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #132172 üzenetére
Nekem is van egy ismerősöm aki, bringázik, fut és úszik felváltva. Ő outival tolja, és terepen eddig csak velem volt 5-6 alkalommal.
Amit nem értek, hogy aszfalton még kiérünk az erdőig zúzza neki 35-el, még a régi canyon bringámon is 2.4 es mountain king gumikkal 35kmph tolt 3 km-en keresztül, és utána is ment hazáig a 28-30. Én mögötte szélárnyékban tudtam tartani a tempót, elöl elfáradtam hamar.Viszont ahogy kiérünk az erdőbe, és jön egy mászás, drasztikusan visszaesik a tempója, és sokkal lassabb nálam. (Ezek tavalyi adatok, mikor még formában voltam.)
Erre van valami magyarázat, miért nem bírja úgy a terepet mint a jófajta aszfaltot? természetesen végig montival jött, tavaly az én trekkemmel, ami a g2 geóval csuda jól mászik.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
pikszel
őstag
válasz Hasaggymeg #132226 üzenetére
Nálam semmi gond.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #132261 üzenetére
Tegnap sikerült 0,9 bar-os hátsó nyomással mászni. Fent akartam leengedni, először azt hittem rosszul látok. Valószínűleg fogott egy defektet a tubeless. Fura is volt, hogy nem pattog el a köveken
https://barbieripnk.hu/
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #132300 üzenetére
én is így
a csapásszámot milyen módon lehet növelni?
az megfelelő lehet hogy pl egy órás tekerésen ilyen 3 perces blokkokban teszem, aztán 5 perc lassabb tekerés?
egyben egy órát nem tudok 90essel letolni(kb 5 percet tudok közepes áttételen-elől 38-as hátul 15 vagy 13as tányér),nemtom ez mennyire siralmas,vagy akkor menjek könnyebb áttételen?), még a 80 is sztem határeset lenne,
vagy csináljam azt hogy tekerjek nagyon gyorsan(100as) ilyen szakaszokban,és ez úgy fejleszti hogy aztán majd a 90 már nem lesz gond?
vagy fokozatosan növeljem mindig picit jobban(sajna ahhoz mondjuk nem elég a "24 sebesség"
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #132321 üzenetére
Hajrá, remélem sikerül . Ha jól rászíjazod a csöcsödre valszeg nem fog annyira remegni, mint egy akciókamera, bár nem tudom hogy oldod meg, hogy ennyire felfelé nézzen, mert sajnos csak így esik bele a kormány és a táj is a képbe, ha simán csak felszíjazod magadra, csak a lábaidat fogja filmezni. Szerintem a fő attrakció előtt lőj pár próbafelvételt, ami alapján be tudod lőni majd a megfelelő szöget, mert elsőre tuti nem lesz jó.
Én is berendeltem pár bizb*szt, remélem ezekkel, egy kis szivaccsal és valami ragasztóval meg tudom barkácsolni a mellkaspántomat, hogy ne bólogasson.
szerk: ja és arra számíts, hogy telóval valszeg nem lesz elég látószöged, lehet, hogy a kormány nem is fér bele a képbe.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132337 üzenetére
Pedig pont te szólod le a youtubereket, hogy pár perc hírnévért kockáztatják az életüket. Kellett ez neked? Inkább csak mesélj róla, hátha elhiszik. Pl én ma mentem 30-as átlagot másfél órában montival. Videóm nincs.
Jobbulást a buksidnak!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #132337 üzenetére
Oldalszél volt oda felé és mikor a Duna mellett jöttem haza akkor elég erős szembe szél. Volt egy rövid rész ahol a váltót is kellet "babrálni"
BENEFON DELTA--------N8
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #132337 üzenetére
Mikor írtad hogy videózni fogsz, akartam mondani hogy csak óvatosan, mert ilyenkor mindenki, 110%ot akar nyújtani, amivel az a baj hogy 100%ot is ritkán érjük el, tehát túlvállalod magát hogy jó legyen az anyag. Szinte mindenki esett már az ismeretségi körömben mikor előkerült egy kamera v fotógép.
Amúgy ha le akarod magad beszélni róla, elég ha belegondolsz hányan fogják megnézni, pár haver, és kb annyi, ezért nem éri meg kockáztatni az egészségedet. Ha nem mész jól, nincs szuper látványos izgalmas technikás terep, akkor senkit sem fog érdekelni, tehát tök feleslegesen feccölöd bele az energiát. Persze jó móka vele foglalkozni, fejben real-time vágni hogy mi hogy fog majd kinézni, de a végeredmény sosem lesz olyan jó (pontosabban csak sok munkával és gyakorlással lesz elfogadható)
Ha ennek ellenére is szeretne valaki videózgatni, az belevághat. De azért mert kaptál egy akciókamerát még nem biztos hogy izgalmas tartalmat tudsz gyártani, amire kíváncsi lesz a nép, szóval alacsony elvárásokkal érdemes indulni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132350 üzenetére
Majd ha együtt tekerünk, akkor felveszem ahogy biciGlizel, jó? Max elküldjük a Pinkbike Friday Fails-be.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #132350 üzenetére
Nekem van egy 15-20 eFt-os Eken H9, odaadnám szívesen, már csak tartalék (újonnan volt annyi, szóval nem túl értékes, teló többet ér). Azt hittem majd kettővel is kamerázunk fiammal, de nincs kedvem ennyit macerázni (azzal is csak nekem kéne foglalkozni). Mellkasra rögzítéshez is tudok adni mindent, mert én most ha felrakom, és nem csak kézből kamerázok, akkor sisakra rakom a másikat is. (ja és azt is megmutatom kb menyire állítsd fölfelé, azt fogod hinni, hogy majd az eget veszed, de nem)
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #132350 üzenetére
Ha DIY projekt akkor ilyesmit javaslok Ez jól mutat csak az vele a gond, hogy ha nem durvulsz, annyira bután néz majd ki hogy nem mered megmutatni senkinek. De mindenképp érdekes szögeket ad.
(#132340) 6030D
Érdeklődnék hogy eztet terepen teccet elérni? Én épp hogy kezdem érezni magamban az erőt, és tervezek menni egy kört hogy végig tudom az utat, nem bolyongok, és tolom neki ami kifér, de már az is eredmény lenne ha 22-25 ös átlag kijönne. Persze nem mind1 a szint, meg hogy milyen terep, de ha nem síkon mentél egy csoda ösvényen, akkor az a 30 brutál sok."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #132337 üzenetére
Ha össze tudod trükközni, hogy legyen a gépeden, akkor Premiere vagy Vegas, amikbe érdemes beletanulni. Ha nem, akkor ez ajánlatos: VSDC Free Video Editor (hivatalos oldal). Sokat kipróbáltam, de az ingyenesek közül ez még működik is. A Kdenlive, az OpenShot és a Shotcut bűn rosszak (legalábbis a win verziók).
IMIIKE1998: Azt már írtam itt nem olyan régen: outit nem használunk alacsony nyomáson semmikor. Tereptől függetlenül jól fel kell mindig pumpálni. Tükörre azért, hogy haladjon, gagyi aszfaltra meg azért, hogy ne üsd fel.
trialboj: Ne tessék bántani a hátszelet! Én igencsak észreveszem, hogy joban haladok, és élvezem is. Nem rossz az a +5 km/h-s átlag nagy ritkán.
pikszel: Meglesem majd ezt is!
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #132382 üzenetére
Igen, Vegas-szal biztos, ezért gondolom adobe-val is alap dolog, az általam emlegetett Movavi-nál még nem volt ilyenre szükségem. Nekem általában 180 fokot kell forgatni (bármennyit lehet) mert a ThiEye T5e állítható, hogy fejjel lefelé kamerázok, mellkaspántra pedig úgy kell rögzíteni.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #132382 üzenetére
Neked és minden kedves ismerősömnek küldeném, a Turn Your Phone 90 Degrees az IFHT Films-től.
Másodszor, javaslom, mindenkinek a potplayert, arra lett kitalálva hogy az tegye amit a win media player kellene tudjon.
Ezen belül van rá lehetőség, azt nem tudom hogy így is marad-e, kétlem, szerintem csak a szoftveren belül jegyzi meg. Ha másnak elküldöd, és nem telón nézi meg akkor forgathatja a fejét De ha megfordítod akkor meg monitoron rendkívül zavaró a nagy fekete sáv, oda ugyan azt a videót szokták bevágni, kb 15-20%os blurrel, az picit javít a kontraszton és nem érzed annyira beszűkültnek.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #132409 üzenetére
Most már csak a guminyomásos elmélkedés miatt is le fogom videózni majd a nyáron én is, hogy hogyan és milyen helyeket szoktunk tekerni . Tőlem szerencsére a videó szerkesztés nem áll olyan nagyon messze, pár éve videóklippeket, sőt egy fullos filmet is vágtam össze már, csak attól félek, hogy a barkácsolt-tuningolt mellkaspántal is túlságosan remegni fog a kamera és élvezhetetlen lesz a felvétel.
Ákkk: Azok nekem nagy ugrások . 90 az a súlyod?
IMIIKE1998: Amikor elkezdtem montizni én is annyi voltam, de aztán rájöttem, hogy a sok tekerés miatt több szénhidrát kell, ami miatt arra is rájöttem, hogy a szénhidrát hízlalhat, így pár hónap alatt sikeresen felhízlaltam magam 65-re, így legalább kevésbé nézek ki fogpiszkálónak
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #132483 üzenetére
0,75-0,5-öt a fatbike-os cimboráim fújnak a 4.8-as traktor kerékbe. Ezen a nyomáson egy 2,25-ös gumi összelapul ha ráülsz.
jjeahh: Ott valami nem gömbölyű, nem tudnád azt használni ilyen alacsony nyomáson.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #132509 üzenetére
Erre is gondoltam, de sajnos két mérleg is 65-öt mutat
Yahhher: Kíváncsi vagyok . 2.25-ös gumik is adottak remélem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #132509 üzenetére
Igen én is arra gondoltam hogy gumi nélkül kéne használni
BENEFON DELTA--------N8
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #132519 üzenetére
Kitaláltad, hogy a fiamról van szó, későn vettem észre, hogy egy javításnál véletlenül kitöröltem
Letojja még a pénzkérdést, amint van neki elszórja és kész, ha nincs akkor nincs. Zsebpénze sincs még konkrétan.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #132571 üzenetére
Engem ilyen szempontból mondjuk jobban zavar egy kizálólag egy irányban mozogni képes lötyögő olajszutyerák egy rakás szeleppel, a sérülékeny lábbal, meg a szimmeringekkel, amiknek muszáj jól záródniuk. Akkor már inkább pár forgáspont. De attól én se félek, hogy hirtelen felindulásból rendelek párat.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132463 üzenetére
53/1400/3,5 óra lett. Gül baba "kitekerve" (volt egy autó, le kellett szállni, majd visszaülni... ).
Majd rakok képeket, nagyon jók az utak.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132587 üzenetére
A vasút alatt át és balra fel utcára ír 16%-ot a Strava, mást nem mutat. Viszont a Natura Hillhez fel van valami combos emelkedő, én nem voltam, de már mesélték, hogy jó.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132617 üzenetére
Bocs, félreértettem, azt hittem Zebegényen kell keresni a mászást. Ezt az utcát tudom melyik (a cigó sor...), mi fentről itt szoktunk lejönni Köves-mezőről, ha a Julianus kilátó felől Maros felé jövünk vissza. A Kanyar előttig van szegmens lentről, arra 13,6 %-ot ír, de a szintrajzok alapján csak a kanyar emelkedik 20 m-t.
Toobee: érdekes egyébként az egész Budai-hegység? fehér kiálló kövek, közötte a puha barna tőzeg(?)/friss föld. Tapad is meg dobál is. Kellene menni pár kört, hogy hol az ideális ív, de jó volt így is. A másfél méteres turistautak is jók, de szerintem Vácon nincs összesen annyi kutya, mint amennyit ma láttam. Reggel olyan köd volt, alig lehetett látni valamit, ömlött rólunk is a víz, aztán szép idő lett, panorámás kilátásunk is volt bőven.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #132640 üzenetére
Köszi!
Hát a fékhatás se az igazi, szerintem légteleníteni kell vagy ilyesmi. Otthon a lakásban nem akarok belevágni mert nagyon szerszámom sincs, meg nem is értek hozzá
Viszont őket néztem ki: [link].Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
cooi11
senior tag
válasz Hasaggymeg #132657 üzenetére
Köszönöm!
Esetleg belsővel kapcsolatban?
Ezidáig nem kellett belsőt vennem. -
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #132688 üzenetére
Marosvásárhelyen ép voltam már Igaz nem bicóval
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #132688 üzenetére
Tyű de régen voltam Marosvásárhelyen, asszem a második Félsziget fesztiválon talán 2004-ben, de akkoriban még nem a hegyeken járt az agyam, hanem az ingyen pián meg a tini csajokon
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #132796 üzenetére
A HT pedálom újkorától pörög mint állat, a régi kontracsavaros pedálom meg mindíg addig szorult, amíg végül már lecsavarta magát a hajtókarról és leesett . A haverom drága Exustar-ja sem jár könnyen, de mivel én vettem neki, az remélem tartós lesz
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen