-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #12442 üzenetére
Nem biztos hogy kapható még, nekem ez van:
44670006 WELDTITE LÁNCSPRAY GRAFITOS GPO
De létezik rengeteg félébe. Van csepegtetősbe is, de én azokat nem ismerem személyesen.
Nekem ez tűnt a legkevésbé csirizesnek, viszont a legtovább tartónak. Egy hátránya van, hogy szürke lesz tőle a lánc, tehát nem nagyon lehet megkülönböztetni az "olajsártól". Érdemes kipróbálni.(#12443) Baltoafarkas
Erre elsőből vagy valami rövidített, elvágott hátsóból lehet tákolni, lehet meg kell hozzá fúrni a hátsó részt is. Ezekre nyeregcsőre rögzíthetőt szokás rakni, de az csak a hátadat fogja védeni, vagy azt se.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #12449 üzenetére
Pontosan le is írtad hogy mi a hátránya a motor lánckenő sprayeknek biciklis felhasználásba, tehát fogalmam nincs hogy a grafitos motor kenő is olyan ragacs, vagy sem.
-
Zola007
veterán
válasz superecneB #12705 üzenetére
nem tiltottam meg senkinek sem , nekem nem kell megindokolni hogy ki miért teker majd hidegben is
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
dqdb
nagyúr
válasz superecneB #12751 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom, én a Kryptonite Evo Mini lakatot próbáltam bele, alig bírtam lehámozni a lakatról utána. Az Abus megoldása U-lakatokra sokkal jobb a kezelhetőség szempontjából, de az szeret zörögni. Mivel a mini lakat/lakatok beférnek a hátizsák oldalzsebébe, így végül egyiket sem használom.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #12854 üzenetére
Az az anya csak fixálja, nem az húzza be, úgyhogy nagyon nem kell tépkedni, csak megszakítod a menetet. Most kapató ékeknél könnyen szakad. A bekalapálással megy be a helyére.
Jó fele vannak beékelve az oldalak, terhelésnek megfelelően? Meg kell nézni hogy a tengely nem-e sérült, tipikusan akkor szokott lötyögni ha már szét van cseszve a tengely ott ahol az ék feltámaszkodna. Hajtókart is érdemes megnézni, valamint új szépen bereszelt ékkel próbálkozni. -
raczger
őstag
válasz superecneB #13347 üzenetére
Lementettem, szóval lehet, hogy majd valahova felteszem Csak az a baj, a videó második felében néhány helyen is volt hiba, hibásan került fel a videó.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Runner_fxr
Ármester
válasz superecneB #13382 üzenetére
Alkati kérdés is, hogy ki mennyire fázik, de -10 fokban, csak egy ilyen gatya, térdmelegítő nélkül kevés.
Persze ezt nem úgy kell elképzelni, hogy pillanatok alatt baja lesz a térdnek, ez egy hosszú folyamat, maga a porckopás is egy nagyon hosszú folyamat. Viszont évek alatt kialakulhat a porcpusztulás a térdben ha télen nem tartjuk elég melegen. Akkor meg már késő bánat, mert azzal sok mindent kezdeni már nem lehet. A porcerősítő készítményeknek is inkább a megelőzésben van szerepük, a már kialakult elváltozást nem tudják gyógyítani. Az csak műtéttel lehetséges és persze soha nem lesz olyan mint előtte. Ezt azért érdemes szem előtt tartani. Én 50-60 évesen is akarok bringázni, erős fájdalom és térdprotézis nélkül is.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz superecneB #13388 üzenetére
A sínadrág már valóban elegendő védelmet nyújt, de abban bringázni szerintem még kényelmetlenebb mint a térdmelegítőben. Téli bringás nadrágom nekem is van, azért jóval szerényebb vastagságú és teljesen más anyagú mint a térdmelegítőm.
Az jó ha ismerős orvos, de ez még sajnos nem garancia arra, hogy a szakértelem is megfelelő. Ezt tapasztalatból tudom mondani.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz superecneB #13401 üzenetére
Én voltam a sportkórházban, az orthopéd főorvos vizsgált először, kb 70 éves doki, gondolom látott már ezt azt.
Megcsinálta a klasszikus szalag vizsgálatokat, majd csináltatott egy röntgent ami alapján azt a diagnózist állította fel, hogy a szalagjaim jók és súlyos porckopásom azaz arthrózisom van mindkét térdemben.
Ilyeneket mondott amikor nézte a röntgenem: háát barátom... mondom ez mit jelent? Hát ez előrehaladott kopás ez itt a baj. Mondom, csak nem, hát kattog kicsit, meg kicsit kellemetlen, de inkább instabilnak érzem. Meg hát 30 évesen csak nem kopott el, kérdezem akkor most mit csinálunk? Azt mondja ezzel már nem sokat, biztos azért kopott el mert sokat sportoltam. Említettem neki, hogy sok évvel ez előtt volt egy síbalesetem amikor a léc kicsavarta és eltörte a lábam azóta nem olyan jó a térdem. Azt mondta, ő ezzel nem sok mindent tud kezdeni, szedjem a béres porcerőt és ne terheljem nagyon. Persze nem hittem el, megkérdeztem a kartonozóban, hogy ki az az orvos aki leginkább ért a térd sérülésekhez ekkor mondták Dr Dobos József nevét. Kb 50 éves doki. Elmentem hozzá is, ugyan ott a sportkórházban, sokkal alaposabban megvizsgált, sokkal normálisabb volt, elmondta, hogy a hátsó keresztszalagom lazább a kelleténél, az első kereszt és oldalsók viszont jók. A porcom meg teljesen jó. A kezelési lapot széttépte amire az arthrózist írta az előző doki, adott újat amire ráírta hogy lcp (hátsó kereszt szalag) sérülés. Csináltatott mri-t, azon kiderült nincs szakadás sehol se csak kicsit lazább a hátsó, illetve a porcom is teljesen jó. Elküldött gyógytornára, amit utána otthon is csináltam, teljesen jó a térdem azóta. Mondta, hogy meg lehetne műteni, de az nagyon kockázatos lenne, mivel a hátsó keresztszalag nem rutin műtét úgy mint az első, és lehet rosszabb lesz. Hacsak nem akarok kűzdősportra vagy focira járni nem lesz vele gond, csak csináljam a gyógytornát szedjem a porcerősítőt. Amióta így teszek nincs vele különösebb gondom. Voltam egy magánrendelésen is, az a doki azonnal műtétet javasolt. Szóval nagyon nem mindegy ki vizsgál.Egyébként amikor meg a könyök sérülésem volt, megint a Doboshoz mentem, de ő mondta ha igazán jó szakembert akarok akkor a kollégája, a Hidas doki, ő könyökben jobb, szóval hiába orthopéd sebész valaki, vannak területek amiben nagyobb a tapasztalata.
[ Szerkesztve ]
-
Kiss_R
tag
válasz superecneB #13415 üzenetére
Így tuti teljes erővel keresni fogják a lopott bringát...
Amikor elvitték a 100k ft-os Trek-emet, és feljelentést tettem, még annyira sem méltattak a kerületi rendőrségen, hogy közöljék, a nyomozást lezártuk (mert bizonyára ebben az esetben is foglalkoztak vele, hiszen ezért kapják a fizetésüket).
Én biztosan nem fogok a semmiért fizetni, mikor ingyen is megkaphatom. Ha meg elviszik a mostani bicót, legalább a megspórolt regisztrációs pénzből vehetek egy fél lakatot.[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz superecneB #13415 üzenetére
Tavalyelőtt amikor meglovasították a szaladgálós bringámat, ami még csak nem is egy nagy érték, felhívtam a rendőrséget, és egy órán belül itt egy kisbusznyi rendőrtanonc átfésülni a falut. Szóval nekem ezen a téren jó tapasztalatom van a rendőrséggel.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
szjoci
őstag
válasz superecneB #13415 üzenetére
Szia!
Pont tegnap (vagy tegnapelőtt) láttam valamelyik műsorban ezt a kezdeményezést, de ott egyelőre csak valamelyik megyében való bevezetéséről volt szó. Ezek szerint országosan lehet regelni, ami jó hír.
Én úgy gondolom fogok regisztrálni. Az az 1000Ft/év nem egy nagy összeg, rosszabb helyre is elmegy -
Solad
őstag
válasz superecneB #13419 üzenetére
Igen, meglett nem sokkal azután, hogy megérkeztek a rendőrök. Az igazat megvallva csak végig kellett menni a hiperpigmentált soron, annyira pofátlan volt a tettes, hogy a ház előtt üldögélt a bringán.
Amúgy Izsófalva, Borsod.[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #13911 üzenetére
Becsúszójára ne kenj zsírt, csak gyűjti a koszt, többet árt mint használ. Arra max szilikon spray-t lehet fújni, vagy teleszkóp deo sprayt, de azt is le kell törölni.
A teleszkóp láb belsejébe kell tenni a zsírt ha zsír kenésű a teleszkóp, perselyekhez, szimering hez, ha pedig olaj kenésű, akkor csak a szimeringet kell vékonyan meg a perselyeket megzsírozni, O gyűrűket egyéb kapcsolatokat. Ha pedig nyílt olajfürdős, akkor pedig csak nagyon vékonyan mert bele fog ázni a csillapításba.
Szilikon zsírt csak műanyag perselyes teleszkópoknál ajánlom. Pl suntour telók középkategória alatt, vagy olcsó rock shox, tora 302 pl, ezek jól mozognak tőle.
Teflon perselyes komolyabb telókhoz vegyél teleszkóp zsírt, manitou prem p, vagy rsp slick, amik kaphatók itthon.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz superecneB #13990 üzenetére
Mivel ez a teló alapból nem képvisel túl nagy értéket, így nagyjából nem sokat oszt vagy szoroz, hogy kicsit kopottak vagy rozsdásak a becsúszók. (Ér kb 5000-et használtan egy ilyen villa) Inkább a kerekek, fékek, hajtás, váltók állapota a számottevő.
Sokat szerintem nem tudsz tenni, én nem sokat foglalkoznék ezzel a villával. Megkopott és kicsit rozsdás lett, a rozsdát le lehet szedni, de attól még a kopás látszani fog. Utána megkened egy kis szilikonos zsírral aztán kész.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #13990 üzenetére
Az XCM az műanyag perselyes, abba tökéletes lesz a szilikon.
Rozsdát nagyon finom dörzspapírral szedd le, aztán polírozd meg durva karceltávolítóval, aztán lakkozd le vékonyan, egy darabig bírni fogja, nem sokáig, de legalább az eladáskor nem lesz rozsdás.Az első képen az szerintem LZS zsír, az lítiumos, az telóba annyira nem jó, mert az alu és acél alkatrészek közt kémia folyamatokat indíthat meg és csúnyán berohad. Ez csapágyakba való. (maximum a rugóra kenhetsz belőle ha acél becsúszós a szerkezet)
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #13998 üzenetére
Én egy RST villát próbáltam meg életre kelteni egyszer ismerősöknek, hosszú sztori, a lényeg hogy szarból kellett várat építeni. Ott dremellel kb max fordulatszámmal csiszolókoronggal mentem neki védőszemüvegben, olyan vastag volt a rozsda hogy köhögtem a felhőtől amit felvert a gép.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #14000 üzenetére
Nem az egy nagyon régi villa. Ez meg egy launch féleség volt. Sikerült viszonylag.. meg lehetett mozdítani utána már. De azóta szerintem már újra olyan lett.
Egyébként voltak nálunk érdekességek.. volt egy SID 3 éve vagyhogy, ami meg se mozdult, kitekerted alul a csavarokat, visszaütötted a nyomórudakat, akkor sem történt semmi.. Végül tettünk egy fát a fékhídra, és nagy kalapáccsal leütöttük a lábat, mm-enként indult meg lefele. A becsúszója hasonlóan fel volt rohadva mint annak az RST nek. A lábból pedig nagyon fimon szemcséjű olajtól össze áll, beton kemény sarat vertünk ki, de azt képzeld el, hogy egy 2 decis pohárnyi mennyiségben!! A másik lábból meg kifolyt kb 40ml olyan sűrű saras olaj, mint valami szirup.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #14003 üzenetére
Pesze hogy szépen mozgott, szépen belemozgattuk a femhulladekos hordòba..
Na jò csak a làbat dobtuk ki, a felső részből még lehet esztergalni valamit.. Csillapitàsàból egy rugót meg mar hasznaltam is valami masik teloba.. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #14003 üzenetére
Egy teleszkópnál sok mindenre lehet ügyelni, hogy az élettartamát kitold a lehető legjobban.
A FOX pl 100 üzem óra után nagyszervizt ajánl. Mondjuk ez 20 as átlaggal 2000km -t jelent. Ha sokat mész terepen, porba, sárba, vízben, akkor ezt érdemes betartani, mert a szimeringnél folyamat kúszik be a szennyeződés, és az koptatja ki a perselyt, koptatja el a becsúszót, szimeringet.
Valamint a rock shox telók ahogy sajnos már lassan az összes többi is, nem nyílt olajfürdősek, tehát csak egy 20-30ml olaj van a lábakban, ami nagyon kevés ahhoz hogy állandóan aktívan kenje a becsúszót és a perselyeket. Felső perselynél a kenés tehát csak akkor kitűnő, ha összerakáskor a szimering alatti szivacsgyűrű tocsog az olajba, és zsírral szépen át van kenve a persely, szimering. Pár ezer km alatt felülről az olaj teljesen lemászik szinte kiszárad a szivacsgyűrű, a kosz bemegy, és elkezd a élettartam drasztikusan csökkenni.
Ezért pl ajánlott a teleszkópot felfordítani! Hogy a lábban levő kis olaj felfolyjon a perselyekhez, meg is lehet ilyenkor kicsit mozgatni, segíteni a folyamatot.
A becsúszószárat és a szimeringet mindig tisztán kell tartani, minden használat után érdekes egy törölközőt befűzni és körbe rángatni. Érdemes esetleg átfújni a szimeringet és a becsúszót szilkonspray el, vagy kimondottan teleszkópokhoz tervezett brunox fork deo-val, majd újra át törölni törölközővel. Ez megvédi a szimering anyagát a kiszáradástól, és ad egy plusz láthatatlan kenést a teleszkópnak, ami mellesleg a kosz sem tapad annyira rá.
Visszatérve a szerviz periódusra, a 100 óra kevésnek tűnhet, de szutykosan használva, ami egy mtb-nél normális felhasználás, bizony szükséges. Viszont ha a becsúszóra kevés piszok jut a bringázásaid alkalmával, akkor lehet szükségtelen is. Ezt igazából nehéz megmondani. Tehát kitolható valamennyivel a szerviz periódus.
Még azt említeném meg, hogy a rock shox csillapítása a becsúszó belsejében történik, ez egy zárt rendszer. Valamint a csillapításában a súrlódó alkatrészek gumik és műanyagok, tehát olajsár nem keletkezik. Így mondjuk azt meg lehet csinálni spórolás szempontjából, hogy a csillapításban csak évente cserélsz olajat, mert ott az olaj igazából nem szennyeződik, csak elfárad, de mivelhogy óriási nyomásnak nincs kitéve ezét az sem történik meg olyan hamar.Ezen kívül alapvető dolgokat lehet csak megemlíteni.
Pl hogy ne hagyd napon, tárold értelmes hőmérsékleten. Első fékkel ne fékezz drasztikusakat, ne áll első kerékre, ne lépcsőzz stb.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #14024 üzenetére
Zéger gyűrű fogó, 10 es villás kulcs, a top cap-ek kitekeréséhez megfelelő méretű dugó kulcs, olyan ami lehetőleg köszörült és 6 lap nem csillag nyílású..
Olajat meg kell nézni a service manualban mennyi kell belőle, milyen viszkozitású és hova. Telo olajat kell hozzá venni pl motorexet, minden bizonnyal 5W-s kell bele, szivacs gyűrűbe meg a légkamrába sűrűbb szükséges, 15W-s. Ezeknek a ml pontosságú kiméréséhez beadagolásához fecskendők, kis edények.
Meg kell hozzá teló zsír is.
Szimeringet akarsz cserélni ahhoz meg kell rendelni a hozzá való szimering készletet. Kiszedéshez mondjuk 15 ös villás kulcs, Az új beépítéséhez meg kéne benyomó szerszám, amivel szépen be lehet nyomni a helyére, de azt kreatívan tudsz csinálni is megfelelő dugókulcs fejből..
Kell még pár olyan speciális szerszám aminek nincs neve.. pl valami kurkászó kitisztítani a lábat, ehhez rongyok, oldószer, pl alkohol, féktisztító spray is jó. Valamint valami kis lapos hegyes bigyó, O gyűrűhez, ehhez ahhoz..
Gumi kalapács is kell, szétszedéshez, szimering berakáshoz. Feltámasztani a lábat puha deszka... stb..
Ha nem érzed a nyomatékokat, akkor nyomaték kulcs, mert könnyű megtépni a meneteket, viszont ha nem húzod meg eléggé akkor meg nem lenne mókás ha elhagynád a teló lábat egy ugratásnál, vagy eleresztené a levegőt.
Hirtelen más most nem jut eszembe.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #14287 üzenetére
Akkor kell a sort cserélni a lánccal együtt ha nem cseréled nyúlás szerint a láncot, hanem elmész vele addig míg el nem szakad.. kinyúlik a világba, és kihegyezi a fogsort, és az szalajt majd az új lánccal.
Ha nyúláshatár szerint cseréled, akkor minek kéne fogsort cserélni? Pont azért cseréled a láncot a határ szerint hogy ne kelljen cserélni semmit, csak a láncot. Ennek a sornak szerintem semmi baja, ha időbe fogod a második láncot is cserélni, akkor el vihet ez nem csak 1-2 láncot, hanem 5 öt is.
Ha időbe van cserélve akkor nem hegyezi ki a fogakat a lánc, hanem csak kiszélesíti a közöket, amitől csak annyi történik, hogy előre hátra lehet mozgatni a lánckeréken a láncot, de nem fut ki terhelésre a rádiuszokból, szóval hozzá se kell kopnia az új láncnak.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz superecneB #14287 üzenetére
Ez teljesen rendbe van így ránézésre.
Milyen láncccal ment eddig ? Amúgy tök mindegy , csak rendszer kompatibilis legyen szerintem.Faterom bicaján most cserélem majd le a láncot. Egy 7-es XT lánc van rajta, 7-es XT soron, még 91-92 körülről A láncban nem tudom mennyi lehet km, de csak amióta ő hajtja , alsó hangon 10e km került bele, és már használtan került hozzá a vas. Érdekes módon a sor alig tűnik kopottnak, egy 90% os használt láncot fogok rádobni, kiváncsi vagyok hogy fognak együtt muzsikálni. Ezek az ős XT-k az örökkévalóságnak készültek még
[ Szerkesztve ]
-
Mewryck
tag
válasz superecneB #14404 üzenetére
leengedős móka is játszik
leengeded(nem teljesen! fél bár környéke),ahol nem passzolt felfujt állapotban,ott igazítasz rajta kézzel,majd újra felfújod,lassabb ütemben,sokszor keveset,közben többször is nézed, hogy jó-e...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
imyourfriend
őstag
válasz superecneB #14404 üzenetére
Leereszted és kézzel beigazítod a helyére, pontosan így. Persze vannak gumik melyek gyártásuknál fogva ezt nem engedik meg. De reményeink szerint a tiédet be lehet igazítani.
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz superecneB #14453 üzenetére
Kb. 3 éve használok bordo-t. Teljesen jól működik, a bringám is meg van még.
A tárolása viszi a pálmát az biztos. Az u-lakatot számomra nem volt túl könnyű tárolni a bringán. A bordo-val még edzéseket is nyomtam, észre sem vettem, hogy ott van.
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
glacious
addikt
válasz superecneB #14471 üzenetére
Egy-másfél kiló körül, a nagyobbak akár kettő is (a másfélre lehet kalkulálni).
[ Szerkesztve ]
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz superecneB #14471 üzenetére
Még nem mértem le. Kb. 1-1,2 kg lehet kompletten.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
#48525824
törölt tag
válasz superecneB #14535 üzenetére
Akkor a baratodat jol atvertek a rendorok, mert zebran nem kotelesseged leszallni a kerekparrol, csupan nincs elsobbseged. Az, hogy a rendor megbuntette egy dolog, de attol meg nem fog valtozni a kresz, a zsernyak kenye-kedve szerint.
-
dqdb
nagyúr
válasz superecneB #14471 üzenetére
Az 54-es U-lakat hasonló súlyú tartóval együtt, annak nem találtam meg a mérését, még Abus és Kyptonite minilakatokat mértem). Vásárlás előtt nézd meg a német árakat is, mert könnyen lehet, hogy olcsóbb lesz szállítással együtt.
Zebra + bringa: tudomásom szerint nem kell leszállni, de elsőbbséged sincsen. Szóval az autósokat engedd el, és ne menj gyalogostempó felett.
Lámpa: ez a szabályozás nem a KRESZ, hanem a KÖHÉM rendelet része. A szélességjelző az előző, 1990-es változatban is benne volt.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
D.Orion
veterán
válasz superecneB #14543 üzenetére
1. Belerohadt, mert nem lett megkenve a menet mikor be lett tekerve.
2. Rosszul lett beletekerve.
3. Úgy jártál, mint munkatársam aki a kerékcsavart rossz irányba akarta kilazítani. -
glacious
addikt
válasz superecneB #14543 üzenetére
Feltétkor valószínűleg nem kapott elég zsírzást és berohadt.
szerk.: kicsit késve frissült az oldal
[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz superecneB #14543 üzenetére
En annyira nem biznek a valaszukban, mert szeretnek marhasagot bemondani mindenfele alatamasztas nelkul vagy eppen hibas alatamasztassal.
-
Mewryck
tag
válasz superecneB #14670 üzenetére
felniszalag nélkül igen,a belső benyomódik a küllőanyákhoz,aztán durr...tegyél bele egy felniszalagot és no problem
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #14674 üzenetére
Ebbe nem kell szalag, mehet bele a sima belső rá a sima külső.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #14879 üzenetére
Nem, lehet picit kisebb a peremnél a külső gumi. Ez ugyan olyan véletlenszerű dolog, mint a sima peremes felniknél.. Valamint ha egyszer felküldöd max nyomásra és azon áll sokáig, meg szokott nyúlnia kicsit és akkor legközelebb könnyebben felmegy.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #14894 üzenetére
Az lehet könnyebben felmegy, igazából azok mennek fel könnyebben, amik nem drótosak, hanem hajtogatható kevlár peremesek.
-
zoli03
őstag
válasz superecneB #15209 üzenetére
Külföldről nem jó? Van egy csomó méretben: [link], de eBay-en is vannak (én onnan rendeltem 60mm-est, 2200 Ft volt csak).
-
zoli03
őstag
válasz superecneB #15368 üzenetére
Nekem ma jött meg, olyan mint a képen, 60 mm-es. De nekem az ár volt az elsődleges, a kinézet csak a második (bár szerencsére azért tetszik is valamennyire).
-
Muton
addikt
válasz superecneB #15733 üzenetére
szerintem az jól rá lehet préselve, hogy ne váljon szét, szóval szerintem otthon nem célszerű nekiugrani
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
zoli03
őstag
válasz superecneB #15733 üzenetére
Ha le is tudnád szedni (bár szerintem nem tudod sérülésmentesen), honnan raksz rá másikat? Én még külön nem láttam (szerintem nem is létezik).
[ Szerkesztve ]
-
TripleB
senior tag
válasz superecneB #15919 üzenetére
Mennyit szánsz rá?
ezt viszem terepee és országútra is magammal"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
imyourfriend
őstag
válasz superecneB #15943 üzenetére
Presta szelephez átalakító kell, én nyáron vettem 5ezer forintért pumpát és viszi a 9-10 bar-t is simán. Azt hiszem 12 bar-ig van benne a nyomásmérés.
-
imyourfriend
őstag
válasz superecneB #15945 üzenetére
Országútihoz vettem egy pumpát én is, leginkább olyant ajánlatos melyet a kerékpárboltok is használnak. Az biztosan megfelelő minőségű és sokáig bírja, szerintem ~5ezer forint környékit használhatnak sok helyen.
-
Runner_fxr
Ármester
-
-=RelakS=-
veterán
válasz superecneB #16891 üzenetére
hirtelen azt hittem, az én sorom képét raktad be pár héttel ezelőttről
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
sanzi89
addikt
válasz superecneB #16891 üzenetére
Ilyenkor felvetődik bennem a kérdés, hogy miért nem árulják külön-külön a "fogaskerekeket". 95%-ban én is csak 2-3 fokozatot hajtok, teljesen felesleges cserélni mindig például a legnagyobb és legkisebb kereket. Értem, hogy nem lenne arányosan olcsóbb, mert a szállítás, stb. nem lenne olcsóbb, de olcsóbb kellene legyen összességében.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Zola007
veterán
válasz superecneB #16944 üzenetére
most ilyen van a bringán, köszi a részletes beszámolót, kíváncsi vagyok nekem mit bír.
tavasszal veszek valami fapados kilométerórátErre tud valaki valamit ajánlani?
valami tényleg olcsó vezetékes/nélküli cucc kellene, amit nem kell sajnálni. Sebességet és km-t mutasson és jól mérjen, ennyi a kritérium.eBike-ról valaki nem akar mostanság Debrecenben rendelni?
kell pár cucc úgy 10e-ig, társulhatnánk[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #17297 üzenetére
A gördülési ellenállásnak mi köze van a bringa egyensúlyi helyzetből történő kibillenéséhez?
Amúgy nálam kormánycsapágy okoz hasonló gondot.(#17296) Jofi81
Van már 4 különböző low budget nyergem, egyik sem jó semmire hosszabb távon.
Magam példájából tanulva már kizárólag csak a középkategóriában nézelődnék legközelebb, mint következő szóba jöhető legalacsonyabb kategória.
Mondjuk olyan 10-20k között.[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz superecneB #17299 üzenetére
Na igen, de a kocsinál nincs összekötve egy merev tengellyel a két csapágy, míg az agynál igen. Így ha szorul az egyik akkor maximum nehezebben forog a kerék, de nem fog egyik irányba sem húzni. Én is kormánycsapágy hibára tippelek.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- eBay
- Fotók, videók mobillal
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Ukrajnai háború
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen