Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz Kickass #89869 üzenetére

    Mert nem tudom eldönteni hogy nekem volt szerencsém egy igazi gyári termékkel, és a mostaniak már 50/50 arányban hibásak, vagy csak mindenki aki értékelte világbajnokságra készül, és mindenbe beleköt.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    A kérdés eslősorban 6030D-nek szól, de bárki válaszolhat rá akinek ilyen gumija van.

    Maxxis Ikon

    Miként teljesít?

    Hol használod főképp, vagy milyen arányban vegyíted aszfalttal?

    Kb mennyit futott, és komoly-e a kopás.

    Hátsó guminak ajánlott?

    Köszönöm

    [ Szerkesztve ]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz dudi6 #89911 üzenetére

    Ruházatot nem vennék netről, főleg a méret miatt, kínából meg a minőség miatt. Ha csak nem valami nagyon király design miatt vennéd, akkor maradj annál amit fel tudsz húzni.

    Kesztyűt nem rég vettem, mivel sokat túrázom ujjatlan lett, ami rettenet gagyi, már ahogy kinéz a kezeden :)) viszont sokkal jobban szellőzik.
    Nem vagyok túlzottan izzadós szóval 30+ban sem érzem kellemetlennek.
    Viszont a hétvégi kis csapatósabb 30kmen, megéreztem hogy miért is jó az ujjas kesztyű. Komolyabb emelkedőn megizzadtam, és mikor átfordult leejtőbe kicsit csúszott az ujjam, elég ijesztő volt míg megszoktam h lefele nyíl előtt törölni kell az ujjam.

    Én csak azért vettem mert egyre több helyről hallottam hogy esésnél sokat számít ha megvédi a tenyered. Tapadás és egyéb hasznát nem nagyon érzek, persze egy ujjas kesztyű talán nagy segítség ha szűk bokros ösvényeken mész, de ott a karod ugyanúgy végig lesz karmolva, szóval az sem ment meg teljesen.

    Ha nem told túl keményen az ujjatlan kesztyű neked is elég lesz, és alig ront a komfortérzeten 30 fok felett.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Ma ismét megpróbáltam javítani a hátsó féken, túlzottan puha annak ellenére hogy új a fékpofa, és egyszer már olajat cseréltem, mondjuk akkor kicsit elsiettem és viszonylag hamar abbahagytam a bubi kiszívást.

    Most kellő időt szántam minden lépésre, szépen végig kocogtattam a fékkart kábeleket stb, és minden ilyen alkalommal jött még pár nagyobb bubi. Összerakom, rápróbálok a fékre, és egy az egyben ugyan ott van a fogáspont és pont ugyan annyira szar mint volt. De legalább lenne rosszabb h érződjön a törődés : ))

    Meg kerestem amit Runner mondott:
    Viszonylag sokáig kell kiszívni a levegőt, főleg alul. Van amikor már nem jön semmi, és egyszer csak megint jön egy csomó. Türelmesnek kell lenni.
    Egy másik jellemző probléma pedig az, hogy kicsit puha marad a fék, mintha kevesebb lenne benne az olaj. Ezt meg túltöltéssel lehet orvosolni. Ki kell venni a bleed blocker-t és egy picit meghúzni a fékkart, hogy kijöjjön egy picit a dugattyú, majd alulról még egy kis olajat átnyomsz rajta. Ha esetleg túl kemény lett, mert nagyon kitoltad a dugattyút, akkor csak annyit csinálsz, hogy felülre visszateszed a fecskendőt és alul meg egy kicsit visszatolod a dugattyúkat és kijön a fölös olaj.
    Ez egyébként Shimano-nál és a Tektro-nál is előfordul, hogy érzésre puha marad a fék ha nem töltöd túl.

    Szóval kivettem a kereket alulra belőttem a fecskendőt, és rendesen kiugrasztottam a két dugattyút, vissza is kellett nyomkodjam kicsit mert az új fékpofával épp h csak befér a kerék teljesen visszanyomott dugattyúkkal.

    Így is kipróbáltam, és hát, talán lehet érezni valami kis javulást, de az biztos hogy ha előre tudtom hogy 1 óra maszatolás után ez lesz az eredmény inkább neki sem kezdek. Pedig szeretek a bringával foglalkozni, de ezzel a mérgező olajjal a franc meg akar maszatolni.

    Mikor megvettem a bleed kitet, azt hittem hogy átbasztam a rendszert :)) 5000ft volt 2/0 sikeres művelet 2000ért megcsinálták volna szervízben, mondjuk kíváncsiságból lehet elviszem hozzájuk, csak hogy kiderüljön nem-e a fékkel van a gond, és ők is pont ilyen fosra hozzák ki hiába az eredeti fecskendőszett.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Runner_fxr #89940 üzenetére

    Igen csak alulra raktam vissza. Gondoltam így is elég, ha erősen megnyomom akkor kitölti... Lehet jelentősebb lett volna a különbség, de mára már feladtam. 1 hónap múlva ha kopik kicsit a fékpofa lehet nekifutok csak ennek a résznek a maradék kis olajammal. Mondjuk fura hogy ezt egy videóban sem említik, mert ha ez működik, akkor elég lenne csak erről videót készíteni, és nem szivatni a népet. :)

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Runner_fxr #89943 üzenetére

    Most elmentettem az összes tanácsodat, legközelebb kipróbálom, és ha sikeres lesz, készítek róla egy videót.

    Mivel kb mindenki szenved az sram fékjeivel millióan megnézik és gazdagok leszünk.
    Hasznot felezzük, az én részemet pedig arra költöm majd hogy kiderítsem miért kell mérgező olajat használni mikor a shimano bebizonyította hogy kevésbé halálos löttyel is tökéletes fékerőt lehet elérni :))

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Jól gondolom hogy EZ egy 2015-ös modell?

    A váz kissé vékony, illetve az első teló nem túl acélos, utóbbit lehet cserélni. Ajánlott ez a bringa csapatósabb túrákhoz, ahol néha nagyobb sebességgel leejtőznék? Nem ugrálásra gondolok, csak hogy egy meredekebb részen ne azért kelljen fékeznem mert a bringa megsérülhet.

    Nem mellesleg 140k ért árulja könnyen alkudható plecsnivel?! Valamiért úgy érzem ez az év business-e, de szeretném ha visszarántanátok a földre, ha ez indokolatlan.

    Köszönöm

    [ Szerkesztve ]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz jjeahh #90179 üzenetére

    De a felni vajon szeretné a 2.3 as gumit is?

    Van arra valami szabály milyen széles felni milyen széles gumit képes befogadni? A mostanin is elég keskeny felni van 3.35ös gumival... de ezt így vettem, aztán nem tudom hogy szükséges-e különleges magas perem v akármi a szélesebb abroncsnak.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz deny330 #90202 üzenetére

    Én átlag bringás vagyok, nem különösebben érdekel sem a bringa súlya, sem a márkája.

    Van Sr Suntour, deore, és xtr hajtókarom, semmi különbség nincs érzésre, ahogy a pedálokat cseréltem pont ugyan azt az érzést kaptam.
    Viszont a tányérok minősége már nem mind1. A suntour elgörbült (csak a terhelésem miatt), ergo nem vált olyan szépen, néha leesik a lánc leejtőn. A deore nem futott olyan sokat de azért eléggé kopott. Az xtr pedig jól tartja magát habár az előző tulaj letört két fogat a legnagyobb tányérról. Cserélni viszont annyi lenne mint egy új deore hajtókar :))

    Én középkategóriát vennék és hozzá egy rendes pedált, szerintem többet számít, és javít az érzésen.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Runner_fxr #90262 üzenetére

    Az mondjuk engem is érdekelne hogy akkor 150mm ig minden hátsó teleszkóp 60mmes?

    Tehát szinte bármilyen (kisebb) vázba bele tudom passzírozni a mostanit ami ugyanúgy 60mm de 140et tud a bringámon??

    Mellesleg lehet én vagyok nagyon érzéketlen, de tegnap kipróbáltam 3 különböző hátsó telót: float rp2, float rp23, RS monarch. Mind 140/150es úttal. Abszolút semmi különbség nem volt köztük, pedig árban nem egy csoportban vannak. Bringa segge minddel tapadt ahogy kell, az eleje viszont érződött hogy különböző.

    Hátsó telók közt az a különbség többnyire, hogy melyiket hogy lehet lockolni mászásnál/sík, gyorsabb terepen?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Mai tekerésem elég ijesztőre sikerült. Eleve eső elöl menekültem, aztán mikor sikerült elkanyarodjak és megálltam újratölteni a vizet, éreztem hogy furán lötyög a bringa ha megemelem.
    Mikor megláttam hogy áll a csavar (ennél kijjebb volt) egyből levert a víz, mert olyan leejtőn ereszkedtem hogy biztosra vettem ez most szétbarmolta a váz/csavar menetét teljesen.

    Ki akartam húzni hogy megnézzem mi a helyzet, de szerencsére bevillant, hogy a szerviz videókban még a leengedett levegő után is rongyot dugnak át az alsó csapágy lyukon, nehogy kilőjön, most pedig 180psi-al, kb a Jupiterig elszállt volna.
    Elővettem a kulcsot elkezdtem befele nyomni a csavart és addig tekertem CCW amíg többször nem láttam pontosan mikor ugrik egy kicsit be a csavar, onnan kezdődik a menet, elkezdtem nagyon óvatosa CW tekerni, és szerencsémre tökéletesen belekapott.

    Nem tudom hogy csavarodhatott ki, alig 1 hete szorítottam meg, sehol nem láttam hogy ragasztót tettek volna a menetre...

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz flash- #90330 üzenetére

    Ezt most miért mondod :( Pont most dumáltam le a találkozót egy 29es cube attentional kapcsolatban szuper vékony gumikkal. Abban a reményben hogy a fullyt ki tudja váltani lightos erdős túrán, illetve megváltás lesz az aszfaltos tekerésnél.

    Pont tegnap hasonlítgattam stravan, hogy a mostani AM géppel átlagban 2 perccel vagyok lassabb (aszfalton) a tavalyi hardtail időknél, úgy hogy mindkét idő átlagos tekerés.
    Nehogy már ne legyen gyorsabb a vékony gumi, mint a 2.35ös terep?! Mondjuk nem rekorddöntögetés a cél, és lehet hamar cserélem is a virsli gumikat róla, de azért arra számítok hogy kicsit kiegyenlítettebb lesz a küzdelem az egyik road bikeos haverral :D

    [ Szerkesztve ]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz bogabi #90347 üzenetére

    Nem tudja valaki mennyire reális v pont irreális a strava által saccolt wattben kifejezett érték?

    Nekem 180w átlagot ír minden mérőfelszerelés nélkül, hát honnan tudja ő hogy én mennyire szenvedek :))

    Súly sebesség és távolság matekozásával dob ki valamit? Lehet vele arcoskodni v irreális butaság? :)

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz CaNNa3IS #90378 üzenetére

    Ez rettenet brutális, egyáltalán nem tűnt olyan nagy esésnek, mégis majdnem tragédia lett belőle. Szerintem a srác nem tolta túl, ez nem egy veszélyes rész volt, csak a szerencsétlen landolás illetve láb beszorulás vezetett ide. 10/9x úgy esik el hogy 2 perc múlva nyeregben van megint.

    A héten tervezem kipróbálni a két utolsó eddig nem ismert enduro pályát a legközelebbi hegyen... egyedül. Most kicsit ijesztő belegondolni, hogy még óvatos tempóval is lehet ilyen szerencsétlenül esni.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz OZ37 #90416 üzenetére

    Használt MTB kerékpár vásárlási tippek

    Javaslom, hogy aki kevésbé rutinos, írja ki ezeket egy kis lapra, és mikor átnézi a bringát akkor sorrendbe vegye végig, így majdnem biztos hogy a főbb problémákat ki lehet zárni, még abban az esetben is ha komolyabban nem értesz hozzá.

    A legfőbb hiba amit én, és gondolom más is elkövet, hogy csak 1-2 fontos alkatrészre koncentrál, és ha az rendben van, nem figyel a többi hibára, csak 1-2 hét után jönnek elő (tárcsa kopott, abroncsok végét járják, legnagyobb tányéron törött fog, monoblokk, recseg valami elöl, stb)

    Vázméret: megegyezik a hírdetésben feltüntetett mérettel
    Teleszkóp: Első féket behúzva, van kotyogás, hogy mozog, hibátlan a becsúszó, olaj karmolás?
    Fékek: Puhák? Tárcsa kopott, fékbetét vastagásga látszik? Próba, fog jól, zajol?
    Kerék: Abroncs kopott nagyon? Hol használták, tengely, nem kotyog?
    Hajtás: első hátsó fogaskoszorú/tányér kopott(egyértelműen látszik)? Lánc szemek közti gyűrűk mozognak nagyon? Körmöddel nyomd felfele a szemek közti rész, ha nagyon mozog csereérett a lánc.
    Monoblokk: nem mozog/kotyog? Bringa megdönt kicsit megtapos lenti pedál
    Pedál: gagyi? Kicsi? wellgo? Alkudható az ár
    Fékeket behúzva, mozgatva a bringát, ráülve kicsit rugózva rajta, nem recseg semmi ?

    Ez nyilván nem csak MTBra hasznáható, de a többi típushoz annyira nem értek. Viszont aki tud még lényeges dolgot, ossza meg, és később még frissítem ezt a poszot, illetve ha sikerül jobban kidolgozni akár bekerülhet a kimelet hszbe.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz trialboj #90419 üzenetére

    Használt MTB kerékpár vásárlási tippek

    Ez a leírás egy jóval részletesebb kiegészítés a listámhoz, viszont talán kevesen vannak akik ennyire át akarják/tudják nézni a vasat. A végén pedig ott van, hogy még így sem 100% hogy nem ér meglepetés ha szétbontasz 1-2 komplexebb alkatrészt, ezt nem árt szem előtt tartani.

    A wellgo nem feltétlen szar, talán hiba volt márkát írni, csak rengeteg bringát látok a használt piacon 200k felett is, olcsó épp hogy nem műanyag pedállal, és többnyire ezek vannak rajtuk Pl ilyen vagy ilyen típusokkal, amelyek csak arra jók, hogy eltekerj vele a boltba venni egy korrekt darabot.

    És annyi még tényleg hiányzik az előző listából, hogy ha teheted vigyél valakit aki ért hozzá, ha nincs ilyen akkor elég csak 1 haver, aki ült már bringán :) és visszaránt ha valami nagyon gyanús de te beleszeretsz mondjuk a designba és nem veszed észre.
    Ilyen pl mikor keresed a széria számot a karbon vázon, és azt mondják hogy hát biztos a mosástól jött le, vagy csak azért lötyög ez vagy az, mert meg kell húzni de neki sajnos nincs hozzá kulcsa...

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Egy részletesebb blog bejegyzés az első versenyemről, ha érdekel valakit. Talán azok akik hozzám hasonlóan rég óta tologatják hasznosnak találják.

    Inkább magamnak írtam le, hogy megmaradjon az élmény stb, de bárki számára érthető...

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz 6030D #90496 üzenetére

    Ha már felmerült az olajozás.

    "Az órádon mi az a kis olajoskanna jel? Ideje olajozni?"

    Igen, illetve 500km ként szól hogy mérni kell a láncot. Remek és olcsó kis szerkezet, ha elmondanám hogy 2000 forint volt, el sem hinnéd. (banggodd)

    Amúgy verseny előtt egy komolyabb bringástól kaptam egy kis Muc-Off száraz olajat, arra számítottam hogy jó ideig kitart majd, erre fel kb 15km után hallottam a láncot, 20km után pedig a magányos szakaszokon kimondottan zavart lassú tempónál. Egyetlen előnye hogy tiszta volt a lánc a verseny után is.

    Ugyan ez a márka de a nagyobb kiszerelésben, nagyjából 50-60kmt bírt ki, mielőtt erősen zajolni kezdett. Mondjuk itt nem töröltem át a láncot miután beolajoztam.

    Én jelenleg ezt használom Shimano PTFE száraz időre, kb 50-60 km után van hangja, 70-80 után mondhatni hangosnak. Tavaly 50km ként olajoztam és 5000et futott a lánc, még mindig van belőle.
    Nagy hátránya viszont hogy 5 perc laza tekerés után is tiszta fekete a lánc.
    Minden bringámon ez van, és meg vagyok vele elégedve, habár jobban örülnék ha nem lenne ilyen fekete tőle az egész hajtás.

    Az első az teljesen poros szakaszon volt,a többi vegyes aszfalt és erdő.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Már lefeküdtem mikor csippant egyet a telefon, megnéztem és egy igen zsivány bringát dobtak fel épp: Trek X-caliber 2013 29" (kicsit legörgetve fület váltva ott vannak a specifikációk)

    170k FT, és rettent jó állapotúnak tűnik, eredeti gumik, Reba teló, és 29es, emellett pedig még jól is néz ki, ami ritkább mint bármely más alkatrész főleg az ilyen alacsony árkategóriában.

    2 hátrányát látom, ebben ellene segítség
    az egyik az elxir 1 fék, ami nem tudom mennyire régi v alacsony szint, de valószínű muszáj lesz cserélni

    Illetve hogy minden Bontrager márkájú, amiről alig hallottam. Ilyen a felni az első hátsó agy kormány, stucni, nyereg, stb Leginkább a felni, és hátsó agy lényeges, ha nem egy minőségi márka, akkor ezeket és a féket cserélve már annyira nincs is jó árban.

    aszfalt, erdei túrák, néha csapatósabb XC, és óvatos DHra használnám, szerintem erre tökéletes a legtöbb alkatrész, ha esetleg valakinek volt ilyen, és van bármi amit tudni érdemes mielőtt beleszeretek, ossza meg.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Runner_fxr #90523 üzenetére

    Forrasztgatni is kellett, vagy ugyan olyan csatlakozók voltak, csak le kellett értük ásni a maghoz :))

    Más:

    A trek bringa hirdetése már el is tűnt, viszont szerencsére tegnap felírtam a telefonszámot, és rá is kérdeztem pár dologra, hogy ha többen érdeklődnek, biztosítsam magamnak az első helyet. Sikerült is lezsírozni egy korai találkozót. (Párszor már megjártam ezzel, szóval érdemes követi a példát ha úgy érzet gyöngyszemet találtál)

    Nem voltam biztos benne hogy tényleg annyira kell-e nekem ez a bringa, de mikor ma láttam hogy nincs fent a hirdetés és már lehet eladták, eléggé elment a kedvem, a másik CUBE Attention-tól.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz trialboj #90531 üzenetére

    Sikerült megszerezni mult héten a bringát. Kitűnő állapotban van, eredeti gumik csak félig kopva, szinte új lánc, korrekt minden a hajtásban, zsivány teló. Nagyon korrekt eladó volt, próbáltam alkudni a gagyi pedálok miatt, erre lecserélte egy kevésbé gagyira, aztán mondtam hogy majd a kormányt is le szeretném cserélnem, erre adott egy másikat, és azt mondta otthon rakjam fel, és majd vigyem vissza a régit, ezt mind az eredeti áron belül, ami nevetségesen olcsó volt a bringa állapotát figyelembe véve.

    Első 29"es bringám, nagyon elvoltam telve, hogy sikerült találnom egy méretben és felszereltségben is megfelelőt, ráadásul végre a design is kellően érdekes.(ami grafikusként nekem kb a legfontosabb) Amúgy minden Sram rajta, ami további újdonság, mert még sosem próbáltam ezt a márkát.

    Annyira tetszett, hogy miután lecseréltem a kormányt, legalább 1 órát tekeregtem a városban, és mindenhol megálltam fotózni :)
    Akit esetleg érdekel pár nem átlagos bringás kép

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Hétvégén beletekertem egy 100ast az új vasba, ebből 50km vasárnap egy huzamban volt.

    A gond viszont az, hogy azóta nem tudok visszaülni a nyeregbe, mert kisebesedett az ülőcsontnál lévő bőr. Az előző szintén elég friss AM bringán is ezt használtam, igaz ott nem mentem még 50km egyben, de nem volt ilyen gond. Annyi különbség van hogy az új Treken hosszú a pipa, és jobban ki vagyok nyúlva tekerés közben, ez kavarhatott be ennyire?

    Most lemértem az ölőcsont szélességet, karton papírral 2xis. 12,5cm hozzáadtam a 2cm-t, így 14,5 lett az érték, viszont azt nem találtam hogy ezt hogyan kell a nyereghez viszonyítani. Pontosan ekkora kell legyen a nyereg legszélesebb pontja, vagy ennél jóval szélesebb kellene legyen, hogy valahol a közepén üljek?

    A bringán az a nyereg volt amit eddig is használtam: Velo Plush, SPEEDFLEX Ennek csak 13,5cm a szélessége, és pl az emagos leírásban 11cmes csont szélességhez ajánlják.

    Ez a két nyereg a legutóbb vett bringákról való, de ezek is csak 14cm szélesek. Az activeot próbáltam párszor de nagyon keménynek tűnt.
    [kép]

    Most akkor létezik, hogy ennyi opcióból egy sem ideális nekem? Körbenéztem a helyi üzletek webes kínálatában szinte minden darab 14cm széles...

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    A kutyáim túltolták az őrjöngést, és sikerült egymásra borítani a bringáimat. Az új bringa ráesett egy másikra, és a jobb fékkart végigkarmolta valami (remélem a betonon sérült, még nem fedeztem fel különösebb sérülést a többin)

    Ez viszont egy vadonatúj fék volt, a fékkaron még rajta van a textúra, erre fel az ütéstől valami történt, és nem akar visszaállni eredeti pozícióba.

    Tehát a fék működik, olaj nem csorog (még), fékerő van, viszont ha behúzom a fékkart, nagyon lassan tér vissza, és kb csak az eredeti állás feléig nyomja ki magát. Elixir 1 fék.
    Ha kifele nyomom a fékkart közepes erővel, kiakad, a másik oldalon a fék nem csinál ilyet még ha erősebben nyomom kifele akkor sem.

    Van ötlet mit csinálhatnék? a fék tehát működik, de így hogy nem tér vissza elég gyorsan, még az udvaron is ijesztő vele gurulni.

    [link]
    Lehet eltört, vagy túlzottan összenyomódott a rugó a nagy erőhatástól? A többi alkatrészre nincs hogy kihasson egy fékkaron keresztül érkező ütés.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz trialboj #90799 üzenetére

    Sram 1 szoruló fékkar javítás

    Sikerült kb 90%-ra megjavítani a fékkart. Ha valaki hasonló gondokkal küzd itt a leírás.

    Fékkart kihúzod a kormány szélére, rögzíted, csillag csavarhúzóval kilazítod a fékkar féktesténél levő csavart, mikor kijött kicsit meg kell húzni, ekkor a képen látható golyós fej, kijön a féktest dugattyújából(a fékkart előre tolva is kiugrik még mielőtt a csillag csavart kivettük volna). Ha megvan, megnézed hogy mozog-e elég könnyen a két forgáspont.

    Nekem a golyós nyúlvány fékkarnál lévő "csapágya" szorult, óvatosan ki lehet azt is nyomni, majd bezsírozni, esetleg mozgatni 1-2 percig. Ha sikerült bármi eredményt elérni akkor extra zsírt letörölni és mehet vissza.
    Viszont amennyiben ez nem oldotta meg a problémát a dugattyúval is gond lehet, azt viszont már jóval macerásabb megpiszkálni, le kell csavarni a kábelt kifolyatni az olajat, kivenni a szorítógyűrűt, és szinte biztos hogy cserélni, itt van hozzá egy leírás.

    Fékkar, fék, kar, hiba, szorul, rossz, eldőlt, sram, avid, elixir, 1, 2, 3, javítás, lehet, otthon, szerszám, egyszerű

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    A minap átugrottunk magyar honba, kipróbálni milyen síkon tekerni az új géppel.

    Annyira lazán tartja a sebességet, hogy az szinte hihetetlen,rendkívül komótos tempóval is 20 fölötti átlagot mentünk 50kmen.
    Országútis haver ment kicsit elöl szúrta neki 40 el, mögötte szélárnyékban úgy elvoltam, nem is fárasztott. Aztán egyszer lassítottam kicsit h igyak, kiestem a szélárnyékból, és már nem tudtam vissza küzdeni magam, tényleg hihetetlen előnyt jelent.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Érdekes tudnivalók az 1/10+ hajtásról. Jobban belegondolva lehet sokaknak egyértelmű, de nem árt tisztában lenni vele, hogy jóval nagyobb kopás lesz észlelhető minden hajtás elemnél. Hátrafelé tekerve leeshet a lánc, illetve a könnyebb sebességfokozatokban további energiát emészt fel, a lánc túlzott kitekeredése... bővebben a videóban

    4 BIG PROBLEMS Of 1x10, 1x11, 1x12 Drivetrains.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Tothgera30 #91008 üzenetére

    Két tányéros rendszert eleve nem értem, van bármi előnye? Biztos nem a súly spórolás, de másra nem tudok gondolni, mert váltó ugyanúgy kell, lánccsörgés is megmarad, miben jelent előnyt a 3/10 el szemben.

    Kösz

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Azért a súly csökkenés szinte kifejezhetetlen, aki azt a max 100 grammot megérzi annak elhiszem hogy számít az a 3 tized amit spórolhat egy-egy váltásnál a 3 tányéros rendszerhez képest.

    Az hogy lánc csörgés másnak nincs, lehet összetettebb, xtr hátsó váltó lockolva, xt első 3 tányéron, nekem még így is van lánc csörgés a sziklás részeken, pedig ekkor már elég patent a lánc feszessége. Lock nélkül rettenet csörgés (arany színű kis pöcök). Nem értem ez hogy változna attól hogy elöl egyel kevesebb tányér van... esetleg szélesebb az első váltó, és nehezebben ér hozzá a lánc?

    Azért jó volt hallani mások álláspontját is, de továbbra is kicsit olyan ez nekem mint a 27.5" kerék, azért jobb mert nem 26" os :))

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Pttypang #91084 üzenetére

    Általános amatőr szabály, hogy ha előkerül egy kamera, hogy levideózd mekkora király vagy, akkor a leg egyszerűbb manőver nehézségi szintje is, legalább 300%-al megnő, és jóval nagyobb az esélye hogy elesel, mert kicsit megpróbálsz erőn felül teljesíteni, hogy a legjobb formádat sikerüljön megörökíteni.

    !Amúgy legközelebb horizontális legyen a telefon!

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz madle #91133 üzenetére

    Rendkívül frusztráló érzés lehet, szerencsére még nem éltem át, de elhiszem hogy ezután kicsit több figyelmet kap a bringa védelme.

    Az alábbi cég, már elég rég óta működik, és a csúfos véget ért Tolvajkergető csapat használta és segítette a gps követő fejlesztését.

    Persze nem olcsó, általában drágább mint egy boltba/melóba járós bringa, illetve attól hogy megmondja kb melyik tömbházban van a bringa, még nem biztos hogy tud és akar segíteni a rendőrség visszaszerezni (az önkéntes rendőrködésből meg általában rosszul lehet kijönni) de ha érdekel, akkor mindenképp nézz fel a weboldalukra.
    SpyBike

    (#91135) jjeahh
    Nem lehet hogy görbe ott valami? Estél vele? Az a kis fül, amin a váltó csatlakozik a vázhoz, nincs meggörbülve? Ha minden jól csinálsz, csak ez lehet az oka hogy mégsem sikerül beállítani.

    [ Szerkesztve ]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz bandi0000 #91152 üzenetére

    Én meg azt mondom többet dobhat a komfort érzeten, ha a stucnit cseréled. Nekem is hosszú kicsit 11cm, és viszonylag kényelmetlen óvatosan tekerni a városban, azért nem cseréltem még mert nem találok hasonlóan tökéletes színűt.

    De feketéből biztos lehet találni minden méretben és árban, mérd le mekkora van most, és keress rövidebbet.

    [ Szerkesztve ]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Nincs valakinek RS Rebája? hiányzik a márkajelzés a merevítő tetejéről, és nyomtatnék egy újat, le tudná mérni valaki, pontosan mekkora a szélesség, hosszúság. Illetve, csak annyi szokott ott lenni hogy REBA, nincs olyan h RL, v RLT ?!

    köszönöm

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Dottore #91196 üzenetére

    ..."Gary Fisher 29er"...

    Ez a név kellene hogy jelentsen valamit? "GF collection" plecsni van a legfrissebb bringámon, és érdekelne hogy ez valami tutiságot jelent-e.
    Tudom ott a gugel, de ahhoz lusta vagyok, csak addig jutottam el hogy ő egy idős fószer, aki szereti a bringákat, és több TREK bringához adta a nevét?! de vajon miért :)

    Főleg azért érdekelne, mert van 2 csavarhely a váz felső/ hátsó csövén, és kicsit úgy néz ki mintha arra szánták volna hogy egy csomagtartóval megcsúfolják a remek designt és geometriát.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Tegnap megismerkedtünk egy DH-s arccal, aki régóta hanyagolta a bringázást, mert h nem volt kivel. Kimentünk a helyi pályákra, hogy tanuljunk kicsit tőle, néztünk h megy a problémásabb szakaszokon, aztán ő is megnézte mi mit csinálunk rosszul, már egy komolyabb ugratót is sikerült tisztán megugrani, szóval nagy volt az öröm.

    Aztán eljutottunk egy olyan szakaszhoz ahol döntött kanyarok voltak, itt már nem igazán sikerült tartani a tempóját, ha az ő sebességével mentem minden kanyart elhibáztam, mert nem tudtam úgy bedőlni ahogy kellene.

    Végül pedig összefűztünk egy rövidebb pályát, ahol mindenféle akadály volt. Most is ő ment elöl, a döntött kanyaroknál lehagyott, de láttam hogy csapatja neki tovább, mentem én is. Jött egy kb 80fokban függőlegesen felíveló ugrató, amit sokkal gyorsabban vettem, mint azelőtt(egyedül), de a levegőben annyira magasan voltam h megijedtem, és nem húztam tovább felfele a bringát, viszont így kb kitoltam magam alól, a lábaim eltávolodtak a pedáltól, és úgy zuhantam rá a bringára hogy a combom épp hogy rajta volt a nyereg orrán. Óriási szerencsével sikerült, lefékezni, semmi bajom nem lett.

    Köv próbálkozásnál összegeztük miért voltam balfasz, és ekkor a haverom aki hasonlóan alap szinten áll az ugrálással, ment a srác után. Hagytam elég helyet közöttünk, és mikor a haver megugrotta az durva ugratót,
    nem jött elő a kivezető íven, láttam a DH-s srácot hogy fut a pálya közepére. Épp csak felgurultam, és akkor látom hogy a haver földön fekszik, majd felugrott és szorítja a karját. Állítólag több mint 1,5m magasról esett orra, azaz pontosabban vállra.
    Az elején nem kapott levegőt pár mpig, mikor ez elmúlt, kérdeztem hogy tudja-e mozgatni a karját, van-e komolyabb fájdalom. Minden irányba mozgott, csak zúzódások voltak. Mikor indultunk volna vissza, mondja hogy kiáll valami a vállánál. A bal válla kiugrott, lefele?!...

    ...A sürgősségiről éjszaka hoztam el, és még most sem hiszem amit állít. Azt mondták neki hogy durván eltört a kulcscsontja, és azért nem is gipszelték be, mert hétfőn műteni kell, csavarokkal fogják helyrerakni :( 3 hónapos lábadozást jósolnak így elsőre. (azt hittem ha eltürik egy csontod az úgy fáj h legalább az elején ordítasz egy keveset, de ő olyan jókedvvel sétált le 300 métert a hegyről mintha túráról térnénk haza)

    Azóta nem igazán tudom hova tenni ezt az egészet. Rettentően ijesztő, hogy egy olyan egyszerű pályán, ekkorát lehet esni, úgy hogy azért már nem kezdő szintről indultunk. Az enduro bringámra most akartam pénzt költeni, de ez az eset, ilyen közelről megélve nem túl biztató. Nagy királyság ott még óvatosan is menni, de ha 3 hónapot ki kellene hagynom nyáron, nem tudom hogy viselném.

    Tanulság:
    Ha technikásabb pályán, egy tapasztaltabb bringást követsz, sokkal jobban fel kel mérni mekkora köztetek a tapasztalat beli különbség. Főleg akkor ha ég benned a versenyszellem, és esetleg még gyorsabb is akarsz lenni. Szerintem én, és a haver is azért ugrottunk ott olyan szerencsétlenül, mert a saját tempóknál jóval gyorsabban akartuk teljesíteni.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Dottore #91345 üzenetére

    Annyit azért hozzátennék, hogy mi sem most voltunk ott először. Már kezdett egész jól menni a kisebb ugratók letörések átugrása. Viszont ezek minimális levegőben töltött időt jelentettek.

    Ő egyébként nálam óvatosabban szokott menni, de most nem engem követett, és túltolta a sebességet. Elég szemét húzás ez a sorstól, hogy annak ellenére hogy 10/9x óvatosan engedi pont akkor szívja meg mikor egyszer megpróbál fejlődni.

    Innentől viszont számomra is tanulságos, hogy talán okosabb dolog kicsit óvatosabban menni pl le nem tisztított erdei ösvényeken is, ahol bármikor kiugorhat a bringa alólam egy nagyobb faág v elrejtett lyuk miatt.

    Csak azért írtam le, hátha másnak is segít kicsit elgondolkozni és visszább venni főleg ha csak hobbiból teker.
    Ezt viszont itt le is zárhatjuk, és térjünk vissza kevésbé demoralizáló gondolatainkhoz :D

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz jilian #91352 üzenetére

    Méretet nem nagyon tudok, azt sem tudom hogy kellene lemérni. Elég magas, mivel völgyből érkezel, de a teteje sík, ha viszont nagyobbat ugrassz enyhén leejt. Normálisan elég felgurulni rajta, és a végén kicsit meghúzni az elejét.

    Itt látszik, lentről, talán kicsit túlzó a mérete.

    Ez pedig egy mellkasról készített felvétel a teljes pályáról, 1:05 nél van ez az ugrató.

    Amúgy ha valaki közel lakik az ország keleti részéhez, vagy csak erre jár, az itt találja a pályát(kat). Nagyvárad/Betfia/Crater De szívesen segítek személyesen is megtalálni, ha felmutatja a fórum tagságit :))

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Ati007 #91343 üzenetére

    Zsivány vas, kevés szelet, sok leejtőt hozzá :D Hétvégén remélem sikerül kicsit bemocskolni, mert kimondottan sértésnek hat egy ilyen bringa, ennyire tisztán : ))

    Amúgy ajánlom figyelmetekbe ezt a két kép megosztót, sokkal jobb és család barátabb mint amit te használtál.

    [link]

    [link]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz -=RelakS=- #91391 üzenetére

    Ezt most tubeless rendszer?! Volt nálad fogó a verseny közben?
    Ilyenkor kapkodósan próbálod megjavítani, vagy innentől mind1 a helyezés, és normális tempóban szervizelsz?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Tekertem egyet a 26ossal, nehogy sértésnek vegye hogy kicsit hanyagolva lett, erre nem elkezdett finnyáskodni :))

    Mióta megvan enyhe pattogásokat lehet hallani mikor első féket használok, valami az elején nem okés. A headsetet megpróbáltam tisztítani de nem volt benne különösebb por vagy homok.

    Mos tmár viszont akkor is csinálja ha pl kiállva tekerek felfele rosszabb terepen, és több irányból éri erőhatás a huplik miatt.

    Az első villa egy Fox talas 32 fit rlc, komplikált és a jobb oldali lock el van romolva, megtörténhet hogy innen jön a pattogás is? Már többször jártam vele a szervizben de sosem volt ott az aki állítólag ért hozzá : (

    Bármi ötlet mitől jöhet, a kezdő körökön, hogy nyeregcső, egyéb kerék v más nem elég feszes, már túl vagyok. Headset v villa a gond, de nem igazán tudom mit tudnék még csinálni a headsettel, azt meg főleg, hogy mi van a telóban, ami ilyen fura recsegő/pattogó hangot ad ki.

    Egy zsivány kép a mai napról :D

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Runner_fxr #91442 üzenetére

    Többnyire csak akkor filózom ezen a nehogy csúnyán elessek problémán, mikor nem vagyok ott a pályán. Mikor kiérek elfelejtem hogy van más világ, és csak élvezem a tekerést.
    Az esés dolgot is hallottam már sokaktól, eddig büszke voltam rá h kb sosem estem el terepen, aztán tavaly megindult a szekér és volt pár kisebb megcsúszás, mind szerencsés kimenetelű. Az a alap koncepció az hogy kirakod a kezed, és megpróbálsz gurulni, pörögni, na ilyet még nem éltem át, eddig állandóan fákat ölelgettem csak :)) Nagy versenyeken óriási bukások vannak, és legtöbbször karcolásokkal megússzák, szóval biztos nem árt a tapasztalat ebben sem.

    Pattogó/recsegő első rész

    Nekem tuti nem nyereg, mert akkor is csinálja ha álló helyzetben első fékkel előre hátra hintáztatom a bringát. Jó lenne tudni mi okozza, nehogy később nagyobb baj legyen belőle.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz K Norbi #91449 üzenetére

    Azt a piros ragasztható foltot használta már valaki?! Érdemes foglalkozni vele, vagy nem nyújt végleges megoldást?

    Amúgy nem árt tisztázni kinek mi a hosszabb út. Nekem pl 60km felett már hosszabb túrának számít, és innentől legalább 1x muszáj harapjak valamit.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz trialboj #91431 üzenetére

    Pattogó/recsegő zaj valahonnan elölről:

    Lemostam a bringát, és szétkaptam ismét a headsetet, sajnos most sem láttam semmi nyomát különösebb kopásnak vagy lötyögő alkatrésznek, sőt, minden be van gyógyulva a helyére.

    Látszik valami kopás a villanyak gyűrűjén, ez okozhat ilyesmit?

    [kép]

    [kép]
    Ezek a csapágyak ki kellene jöjjenek különösebb szerszámok nélkül is? csak mert én nem bírtam velük

    edit:

    Átjött két haver és 3/2 es arányban megszavazták hogy telóból jön és én csak halucinálok :)) Holnap ismét meglátogatom a szervizt.

    [ Szerkesztve ]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz jjeahh #91511 üzenetére

    Pedig szerintem ez a legáltalánosabb kotyogás. Kikopott a csapágy körül a foglalat, és kicsit mozog, le-fel. Még a saint pedálomon az egyik oldalon is van egy enyhe le-fel mozgás.(4+ éves) A gyengébb kínai pedálom is 3 hónap után csinálta.

    Nem lehet javítani, kivéve ha nagyon mozog akkor egy sörös dobozból lehet vágni egy téglalap formát, amit ha szerencséd van be tudsz préselni a csapágy és foglalat közé. Nem minden modellnél lehetséges, haver csinálta, saját pedálján, azóta nem lötyög, de meg is szenvedett vele.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    Nincs rá lehetőség hogy stravan, a toplistát valahogy szűrjem és csak a montisokat mutassa? minden frinc-francot lehet szűrni, de azt hogy ki milyen stílusú vassal ment, azt nem.
    Hát hogy van ez kitalálva kérem?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz djsensore #91639 üzenetére

    ELső túrázós bringám kb ilyesmi felszereltség volt, csak az egy 13-as bulls sharptail. Minden low end rajta. 1 évig toltam neki minden fele, akkor még elég kezdőként(20-40km egy héten), de akkor is rengeteget járt erdőkben, idén meg szezon elején, pályákra is kimentem vele. Nem durván de le lehet vele jönni, a bringa egyben van, a fék az első dolog ami behatárol, és innentől nem is tudsz vele vadulni, mert már 30 fölött olyan veszélyesnek érzed, mint össztelóssal 50kmph :D Enyémnek is valami gagyi suntour xcm villája van ami már akkor kotyogott mikor megvettem, mostanra már alig mozog, de egyben van. Boltba járásra használom, használtam vettem 60kért, 3 éve.

    Na kb ez az amit elvárhatsz ettől a vastól is. Nehéz, és kevésbé pontos a váltás, darabos v semmilyen az első csillapítás. Az olajos fék azért már egész kényelmes, még ha ez a modell nem feltétlen a fékerőről ismert.

    Ha nem volt jobb bringád, és semmiképp nem akarsz v tudsz használtat venni, akkor nem rossz vétel. Az árról én nem tudok hitelesen nyilatkozni, de szerintem sok.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz BlacKSouL #91668 üzenetére

    Mekkora szaki a haver? Ha szereti bütykölni a bringát szerintem meg lehet próbálni a fékkarnál kicsavarni az olaj tartályt, és megnézni h kifolyik-e magától. Ha nem, esetleg picit meg lehet húzni a féket hogy egy kevés olaj kifolyjon.
    Expert szinten érdemes kivenni a kereket, kivenni vagy kicserélni a fékpofát egy olyanra ami már nem kell, majd óvatosan visszanyomni a dugattyúkat. (műanyag gumileszedővel ha nincs fékpofa, és széles lapos csavarhúzóval ha van bent használt, az aktuális fékpofát ne karmolja össze)
    Mivel gondolom felszerelése nincs, ez az egyetlen amit tanácsolni tudok, ha el is rontja, mindenképp szervíz következik, ahol újratöltik, szóval komolyabb kárt.

    Arra nem árt figyelni hogy a kicsöpögő olaj alatt legyen rongy, és semmiképp nem folyhasson végig a vezetéken pl az első tárcsára/fékpofára!!!

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz Hasaggymeg #91715 üzenetére

    Nem tudom milyen fóliát használsz, de ajánlom a kínai csomagolópapírt. Bármit rendelsz tőlük ezzel a fehér vastag, de nem bubis fóliával tekerik be, és nagyjából meg is véd minden csomagot.

    Én ezt használom a gumi körül, főleg mert semmi súlya nincs. Multi toolt pedig szétvágott gumibelsőből készült tokkal láttam el, így nem okozhat sérülést semminek, és könnyen ki be lehet csúsztatni.
    Ennek mondjuk az a hátránya hogy már érezhetőbb a súlya, de még így sem nehezebb mint amennyi sarat egy rendes tekerés alatt össze lehet szedni. Lehet majd annak is készítek egy fóliás tokot.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz deny330 #91744 üzenetére

    Nekem kb pont ilyen felszereltségű Canyon nerve, AM bringám van, pár hónapja vettem. Egyetlen nagyobb különbség hogy a váltó, és hajtás xtr, fék meg elixir7. Én jó árnak tartom most is, azt leszámítva hogy az enyémet nem tartották karban sajnos.

    Viszont én nem Mo-on tolom, és itt még örülnek az emberek a 26"nek, viszont már többször előjött a topikban hogy odaát nem lehet 26" os gépet reális áron továbbadni, mert senki nem keresi, és még a minőségi alkatrészek sem húzzak felfelé az árat. Persze van kivétel, vannak azért még olyanok akiknek ez lesz az első ilyen bringa, csak ugye egyre kevesebb, és minél kisebb városban élsz annál bonyolultabb.

    Szóval ez inkább olyasmi kérdés, hogy hajlandó vagy-e úgy kiadni ennyi pénzt, hogy jövőre majdnem biztos hogy már esetleg csak 200+t kaphatsz érte, attól függetlenül hogy mennyire vigyáztál rá.(Ha idén meg is unod, nem szabad szezon végén eladni, mert akkor bezuhan a piac, és ha csak nincs szükséged a pénzre megéri márciustól hirdetni)

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • trialboj

    őstag

    válasz aicon #91747 üzenetére

    Aszfalton egy 20ast a legtöbb gép elmegy gond nélkül, ettől függetlenül, ez nem egy teljesen korrekt hirdetés. Nem említi a pontos típust semminél, és minden pont úgy van fotózva hogy ne látszódjon rajta semmi, csak hogy milyen szép az összhatás. + 2 kép kb ugyan abból a szögből van csak h legyen...

    Érdemes megguglizni a nevét, kiderülhet mikori modell, a hátsó váltó és 1000 éves, a fékek nem hidraulikusak, pedig ennyiért talán már bele kellene férjen egy használt árba. Nincs kiírva hánt sebességes, a hajtókar is elég alap modell, ha nem is kopott könnyen lehet hogy egy tányér el van görbülve pl.

    Ha van más lehetőség, illetve nem sürgős, és a desigba sem szerettél bele, még nézelődnék a piacon.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák