-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #283957 üzenetére
Ennyi videót én sem nézek meg, de:
Squirtet köpi ki a lánc magából a retekkel együtt. Újrakenés után sem áll neki recsegni, így gondolom nem mossa be a retket a láncba az ember.
Főzős láncot nem árt először forró vízben átfőzni, az kiköpeti a sima waxot a láncból. Még 100km, és újra nlzem, akkor már nem lesz annyi gyári mocsok a láncban. Egy biztos: mikor azt hittem, hogy nincs elég viasz a láncban, és átfőztem, utána úgy nézett ki a víz, mintha tejet csepegtettem volna bele.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #283963 üzenetére
Rossz hozzáállás. Megfelelően waxolt lánccal 40 perc alatt 500.68 métert tudnál mászni. (azt feltételezve, hogy a lánc a mászás alatt végig 71.6 Fahrenheit fokos és végig abszolút vákuumban fut)
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #284016 üzenetére
Én-e?
Most értem vissza egy körről
Épp örülök magamnak, hogy hiába tűnt úgy, hogy a viaszolás nem kimondottan lett jó (nem volt egy tömbbe összeállva a lánc), így 100km után még mindig nincs hangja.Illetve a mai nyugis köröm egy perccel jobb lett, mint a tegnapi mindent bele köröm
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #284032 üzenetére
Pótcselekvés.
Olajozás + törlés és szezon végén Brigeciolos takarítás a bringán + 120 kg rider( ) 10.000 km élettartam. (0,75)Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #284072 üzenetére
Köszi .
Közben a Cannondale csoportban a Pro-M Storerról egy negatív vélemény, legyen ez is itt a topikban:
Innen vettem én is, egy topstone 3-at tavaly. Szerdán feladták, csütörtökön nálam volt. Viszont sérült volt a doboz és az egyik hajtókar + lánctányéron az egyik fog elhajlott ezért állandóan dobta le a láncot. A sérülést jegyzőkönyvezte a futár, befotóztam, szervízzel dokumentáltam, mindent megcsináltam amit kértek, rengeteg fotó, videó és lényegében egy e-mail/hívás lett volna nekik a dhl felé amit 4 hónap alatt nem tudtak elintézni, csak ment a hitegetés. Cannondale nem foglalkozik csak üzleti partnerekkel, így ők sem segítettek, dhltől pedig a feladó tud csak biztosítási kérelmet indítani - legalábbis ezt az infót kaptam telefonon.Végül Paypal kárígényt nyitottam, így visszakaptam a csere alkatrész árát + a szervíz díjat.Javaslom mindenkinek a Paypal fizetést, mert az eladó nem fog segíteni semmiben.
Sajnos én simán bankkártyával fizettem. Ennek alapján ha nagyobb sérülés lesz a dobozon lehet jobb ha át sem veszem
Mondjuk akkor meg lehet a pénzem után futhatok....
Egyébként már jártam így én is DHL + Bike-discount bicó rendelésnél, viszont ott egész korrekt volt a bolt, kaptam pénz visszatérítést, és az ügyintézés gyorsaságára sem volt panasz. -
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #284085 üzenetére
ja, az milyen ciki már, mikor rádiós váltás van, aztán ott a ledugózott bowdennyílás a vázon
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #284114 üzenetére
1:12 utáni pillanatok...
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #284114 üzenetére
a megtett km-ek viszont komolyak.
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #284114 üzenetére
Jómunkához idő kell
-
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #284114 üzenetére
nekem meg az a gyanus hogy Anita néven a KOM-okra hajt nem a QOM-okra
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #284134 üzenetére
Külön várom már a 25-30 perces waxolós videó esszéket.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #284136 üzenetére
Pornhubon nincs annyi squirt mint itt egy haverom szerint
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #284126 üzenetére
Ez szerintem sajnos valami NLGI 0 vagy 1 zsír lesz jó sűrű olajjal. Ezek az ipari zsírok elég ritkák és jellemzően csak nagy kiszerelésben kaphatók. Olcsóbb megvenni a gyári ajánlott zsírt, hiába fajlagosan aranyáron van, egy 16 literes vödörre nem nagyon érdemes beruházni 6 számjegyű összegért.
Lehet hogy meg lehetne próbálkozni valami MoS2/grafit tartalmú zsírral.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #284145 üzenetére
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #284145 üzenetére
en nem ismerem, nekem is csak mesélték
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
addikt
válasz Hasaggymeg #284134 üzenetére
Mégis előbb lett fultonnak új bringája, sőt, kerékszettje is. De épp ma érkezett meg nekem is végre a jó hátsó kerék. Másodszorra csak sikerült a Rose-nak jót küldenie
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz Hasaggymeg #284152 üzenetére
"korábban is kezdte el" - az is igaz Egyébként sem ért külföldre menni érte
lsebestyen: szép kép ez is Ha már azért megy az ember szabadságra, hogy tekerjen, akkor tekerjen Mondjuk én megtoltam volna, hogy legyen akkor már meg az 1000 km
Írhatnál valamit egyébként a kölcsönzésről is, mi a választék, mennyibe fáj egy hét, stb.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #284162 üzenetére
Micsináni?
Ringman:
Vedd meg, vedd meg! Jó kis gép -
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #284162 üzenetére
Hogy mondják spanyolul,hogy "d.gnám, mint a lopott biciklit"?
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #284222 üzenetére
"Egyrészt a vázad pici" - M-es mióta pici?
"másrészt kerekeid jóval 2kg alatt vannak" - nem mértem meg, de 2 kiló fölött van az összes webshop szerint: [link] [link]
"harmadrészt meg még nem láttuk azt a 12,5 kg-ot sem eddig" - pedig legalább fél tucatszor írtam már, még képet is mutattam többször . Erre jöhetnek a gagyi mérleges ellenérvek, de a szerviz Park Tool mérlegén is ennyiszerk: valszeg a héten szétszedem a bringát és egyúttal lemérem ezt az öreg 7005-ös vázat is kíváncsiságból.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #284227 üzenetére
2 kilós a telóm, nem 2.5 . Reach-stack nem tom mennyi, de a nyeregvázcső 440mm és a felső cső 600mm, tipikus M-es méretek. Nem igazán értem miért ne lehetne 12.5kg, hisz újan is gyakran ennyit nyomnak a hasonló szintű xc-k. Ha a te bringád súlyához hozzáadjuk azt a pluszt, amivel az alkatrészeim nehezebbek, kb. ki is jönne az én bringám súlya nem?
- karbon váz vs alu váz: sacc 500g
- Crossmax vs Crossride: 300g?
- Reba vs Recon: 400g?
- 1x12 XT (?), XT fékek vs 3x9 Acera/Deore: franc tudja mennyi a különbség, de valszeg óriási. Mondjuk 700g?Persze csak nagyvonalakban írtam, mert a többi alkatrészen is lehetnek különbségek, ráadásul neked a vázad is nagyobb. Hány kiló a bringád, 10.5kg? 10.5+0.5+0.3+0.4+0.7=12.5, ami dobpergés! Az én bringám súlya
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #284245 üzenetére
Ja, írja is, hogy szervizben építették át neki sorára. Olcsó gravelnek, ha max ilyesmi összeget szán rá, én venném, teljesen rendben van a cucc, az ár meg remek. Tiagrával jobb lenne, persze, de akkor 600 alatt nem adnák. Mondjuk az az aero felirat a felnin vicces a bütykös gumikkal.
A gumi az hiába új rajta, felhasználástól függően valszeg cserélendő valami aszfaltosabbra (Conti Contact Speed, vagy valamelyik Schwalbe Marathon verzió), de az úgyis kopó alkatrész.
Uncsitesómnak amúgy a microshiftes 120 van, használható, de nagyon alap gép az is, könnyűnek meg végképp nem mondanám. Ez szerintem jobb vétel, pláne olcsóbban.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ígyvanferi
addikt
válasz Hasaggymeg #274641 üzenetére
Szűk három hónap lemaradással, de bedobok egy (térdet nélkülöző) képet az új szerzeményről, new bike day jeligére, íme:
Pár gondolatot ha megengedtek az új bringával kapcsolatban: utoljára gyerekkoromban - bő 20 éve - volt vadiúj biciklim, azt akkor felesben a szüleim és én a spórolt pénzemből vettük. Az elmúlt 6 évben egy ős-fitness (már ha van ilyen) Marinnal közlekedtem napi szinten, amihez egyébként sok szempontból hasonló ez a Canyon. Még akár menettulajdonságaiban is, mert amikor néha sikerült beállítanom közel tökéletesre a toldozott-foltozott STX-RC hajtást és a kantifékeket a régin, az is szaladt szépen, meg meg is állt. De azért egy hidrós tárcsafék és az 1x11-es hajtás még ilyen belépőszintű kivitelben is egész más élmény. A karbonvilla-aluváz kombináció is kényelmesebb, mint a régi acélváza volt, a budapesti mindennapos közlekedés nem olyan rázós élmény azóta.
A váz elég agresszív, legalábbis a kormány jóval lejjebb van, mint a réginek, ezt azért eltartott néhány hétig, mire igazán megszoktam.
A hátsósor még ami nagyon fura azzal a pizzástányér méretű legnagyobb fogaskerékkel (51-es végű a sor ). Ezt ha csereérett lesz, valami kisebb átfogásúra fogom cserélni. Szökőévente jutok el mondjuk a pilisi aszfaltos túraútra vagy mondjuk a Buba útvonalán tekerünk egyet, de a mindennapokban egy-két Duna hídon kívül nincs mit megmászni. Szűkebb ugrásokkal használhatóbb lenne.
Írtam ugye annak idején, hogy nem volt a csomagban pedál. Ezt végül jeleztem a Canyonnak, nem reklamációként, csak érdeklődve, hogy ez így véletlen sikerült-e, de kiderült, hogy nem, fel is adtak postafordultával egy szettet a bringáikhoz alapból járó pedálból (mondjuk kellett neki másfél hónap, mire ideért). Nyilván ahogy mondtátok is, ezek nagyon alap valamik, de csak annyival komolyabb, amit eddig is használtam, hogy annak nem műanyag a taposó része, mint ennek. Eljátszottam már a gondolattal valami becsatolóson, de a felhasználásom abszolút nem indokolja, mindig erre jutok.
Szerintetek mennyi idő/km után lenne érdemes egy átnézésre begurulni vele egy szervizbe? Most ~450 km-nél járok vele. Alap beállítások egyébként mennek, bovden, sor, hajtókarcsere nem gond, de pl. csapágyakat ellenőrizni, szétszedni, zsírozni vagy a hidrós tárcsafékkel bármiféle műveletet elvégezni nem tudok. Aztán szakember hátha észrevesz olyat is, ami a házi összerakásból adódó hiányosság. Egyelőre nem érzek semmi hibáját amúgy, de ez laikusságomból is adódhat nagyon könnyen. -
tisn
addikt
válasz Hasaggymeg #284264 üzenetére
vegul is mar mindegy, ahol osszeraktak ott vettem egy pedalt. de egy olcso tartalek pedal elallna a spajzban vesz esetere.
-
semmiho
tag
válasz Hasaggymeg #284229 üzenetére
Evickéltem már le ott full merevvel. Nem mondom, hogy élveztem.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #284358 üzenetére
Igen van rajta egy amolyan fultonosan gyártott "shadow" biztonsági heveder.
pillanatok alatt lekapható a lámpa ha kell (leemelem a csavarról) és szinte észrevétlen is.
a kitámasztás pedig nem rossz ötlet, de nem nyert azt hiszem ez megoldatlan maradt egyébként az amit írsz az az első váltó#284357Dark Archon:
Majd lecsekkolom, ha kiválasztok egy útvonalat, azt elindítom, kiválasztom hogy "nem" szeretném a kezdőponttól kezdeni, emlékeim szerint elindul az óra. Kivétel mikor számol .. akkor nem indul el[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #284365 üzenetére
Egyébként megnéztem, 5 csíkból 1 csík ment el eddig a di2 vel - aksi.
Tegnapi 97km alatti váltás statom:
[kép]
Ami nagyon jó szerintem, mint üzemidő. kopkopkop. töltés óta 946 km ment bele.
És le kell írjam, nem mennék vissza már mechanikusra. (pedig én hogy óckodtam az elektromostól)[ Szerkesztve ]
-
jjanos12
újonc
válasz Hasaggymeg #284347 üzenetére
Ezzel jött alapból az új bicajom :( Papíron ezen a Suntour XCE-n van Lockout is, de nem találom rajta.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #284368 üzenetére
Az szép. Én meg azt gondoltam sokat váltok
Első tányér is miért volt váltva? mert másztam pár helyen rövideket.
Egyébként tegnap lecsekkoltam, a 34 /30 as áttét, hááát elég volt 10% feletti mászásnál. Úgy mondanám hogy nyomtam a váltót hogy "na válts már fentebb" akkor látom elfogyott a fog#284381RexpecT: mindenképp - csepelt már felvittem oda egyszer jó kis pont
Ott a cél előtt elég meredek a cucc - kíváncsi leszek a cube felmászok e oda. Csepelt feltoltam a végén, mert az első kerék elvált a talajtól[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #284396 üzenetére
Én az outira leginkább Soudal Dry waxot használok, az esetek ~20%-ában meg Squirt-et. Lasssan meglesz a 12k km, aminek szerintem majdnem fele volt görgőn.
Itt kevesebb terhetlést meg piszkot kap a lánc, mert legtöbbet ERG módban megyek, azaz nem kell váltanom.
A ParkTool CC-3.2-es láncnyúlásmérő még nem mutat 0.5-ös értéket sem a Shimano HG601-es láncon.
Nem tudom hogy ez hogy lehet, majdnem biztos vagyok benne, hogy sosem cseréltem még rajta láncot.[ Szerkesztve ]
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Hasaggymeg #284396 üzenetére
Ha a kérdés a tisztító koncentrátumra vonatkozik, ez direkt UH mosóhoz van, és tényleg nagyot üt, lekap mindent, szóval a viazsz mellett olajat, zsírt is. Mosó nélkül nem próbáltam még, szerintem oda jobb a rendes zsíroldó, mint ebben lötyögtetni. A viaszhoz viszont az nem elég, azt leginkább a forró (70+ fokos) vízben való rázogatás hozza le rendesen.
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #284407 üzenetére
Mondjuk az is nagyon durva érték.
Az elment alatt mit értesz? Mennyire nyúlt meg a lánc?
Nekem a montin a Sram GX láncba már belemegy a 0.5-ös vége a nyúlásmérőnek, szűk 5000km lehet benne.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #284428 üzenetére
A sorod mennyit megy el így?
Mondjuk nekem itt az alföldön egy pár fokozat nincs kihasználva az biztos . -
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #284487 üzenetére
Lehet az lesz akkor, hogy alaposabban bepasztazom, nyomatekra huzom, es proba. Koszi!
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #284496 üzenetére
Azt megfigyelted, hogy ha előrefelé pörgetsz, akkor gyorsabban halad a bringa?
Ez a hátrafelé pörgetés egyébként mikor kell? Ennyire technikás mászásokat tolsz, vagy mi?[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz Hasaggymeg #284489 üzenetére
Az elektromosba különleges fémek kellenek, meg speciális gépekkel készülnek, amiknek nagy az ökolábnyoma, meg sok energiát zabálnak, és különben is az elektromos váltósok pusztul el a bolygó!!
Csakis ezért nem vesszük meg és kész!"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #284496 üzenetére
Ezért nem tartom jó ötletnek, hogy a kormánycsapágyon menjen át a vezetékelés. Egyáltalán nem tesz jót, viszont hátránya az van. Outinál manapság kötelező, MTB-nél meg kezdik erőltetni. Ha félig van csak rejtve, az sokkal jobb. Vagy legyen wireless a váltás és akkor legalább nem lesznek törések a nem létező bowdenezésben. A hidraulikus tárcsafék legalább nem kényes annyits a törésekre és girbegurba elvezetésre, csak cserélni ne kelljen sosem. Bár légtelenítésnél sem előny ha vannak szakaszok ahol a légbuborék meg tud szorulni vagy állni. De ez nem, mert szebb. Nekem meg egyáltalán nem bántja a szemem ha teljesen kívül futnak a dolgok.
-
Tikakukac
titán
válasz Hasaggymeg #284532 üzenetére
Igazándiból az a vehemencia és idő szükséges ehhez is, ami az Alza bringa fikázásba és további személyeskedésbe lett betolva pár napja.
10 másodperccel számolva 10 perc ez a lista. Nyilván könnyebb irányba folyik a víz, én is inkább írok 4 ezer karaktert, hogy miért hülye a másik, mintsem rányomjak mondjuk az első tucat linkreA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #284532 üzenetére
Majd ha 100as lesz a lista belenézek, addig minek.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #284627 üzenetére
Gondolom egy idő után már unalmasok voltak az ösvények
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #284532 üzenetére
Na igen, a chainsuck is idegesítő. Állítólag a láncnak sem tesz jót az első váltó, bár szerintem a mostani láncok jobban bírják.
Nekem sosem jött be az első váltó, sosem volt olyan kifinomult, mint a hátsó, de érthető is, sokkal nagyobb az ugrás két lánctányér között.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #284705 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek a választ, ma nekiállok és majd visszajelzek mi lett a deformációval, hátha még hasznos infó lesz másnak
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #284719 üzenetére
Ha ugyanezt a tesztet vázakkal is megcsinálják és kiderül, hogy ott is az alu a kényelmesebb, azt hiszem a fél világ idegösszeroppanást kapna, a karbon árakat lenyomná a béka segge alá és megjelenne egy rakás túlárazott alu S-Works váz, Laura Stigger meg Chiselen nyomná le az összes vb-t . Tavaly már amúgy is kiderült, hogy a fullyk nincsenek előnyben, Pauline Ferrand-Prévot amikor átült hardtailra hirtelen sorban két vb-t nyert meg
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #284719 üzenetére
Nekem meg az jön le, hogy a részletes szubjektív "compliance test" eredményeket ki se írták, valószínűleg azért mert tök lutri kinek mi jön be, vagy kiderül, hogy a vaktesztnél nincs különbség a kormányok között.
A 31.6 vs 35mm labor tesztekből is az derül ki, hogy BS az egész.
A kormányok csillapitása meg valószínűleg full placebo úgy, hogy van alatta egy 100-150+ mm-t mozgó villa.
Én semmi különbséget nem érzek, mikor alu kormányról karbonra váltok, biztos az a baj, hogy Alis szarjaim vannak, nincs bennük a NASA tech, ami egy 100 rongyos butik karbonban
Merev villával, 2.1"-os gumival max nyomáson lehet jobban kijönne a különbség. -
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #284732 üzenetére
a merev villákból vsz. a legjobban a rezgéseket a régi filigrán acél villák nyerik el, colos villanyakkal, ékes stucnival:
a karbon szinte biztos merevebb, a ritchey sem véletlen, hogy nem használ tapered villanyakat.
-
semmiho
tag
válasz Hasaggymeg #284732 üzenetére
Volt már gondom a csuklóimmal merev villázás miatt. Szerencsére rájöttem az okára. Egyrészről, gyenge volt mindkét karom válltól kézfejig - ezt (is) 6 éve minden télen konditermi edzésekkel edzem. Másrészről, a technikám sem volt megfelelő, részben a korábban gyenge törzsizomzatom, részben a nem megfelelő terheléselosztás miatt. Pár éve nincsen már gondom ezzel, a csuklóim nem sok mindent kell, hogy csillapítsanak egy-egy lejtő egyenetlenségeiből.
A mai Keszthelyi-hegység túrám is merev villás volt, a Csodabogyós barlanghoz a mászás/lefelé szerintem össztelóssal is kihívás - én meg azt mondom, élvezetes! -
Tikakukac
titán
válasz Hasaggymeg #284735 üzenetére
Elvben ennyi, hétfőn megyek érte, papírforma szerint a méret tökéletes, a többi meg majd kiderül, de az eladóval való beszélgetés alapján itt azért nem lesz nagy meglepetés.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #284824 üzenetére
Köszi!
Épp most néztem hogy tavaly augusztus vége óta 690 km-t futottam amiben már volt FM táv is. Az azért segít némileg formálódni. De ha az idő engedi bringázni még szívesebben megyek.
Idén lesz topiktekerés?Més que un club!
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #284828 üzenetére
Nekem most úgy tűnik, végre befejeződik a nagy projekt, úgyhogy mostanában nem nagyon fogok bringázni, de szerintem május/júniustól lehet szerveződni. Illetve én mennék mindkét táborral.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #284842 üzenetére
Koszi, ettol a valasztol tartottam
Nincs mese kell egy 400-as ftp, es akkor mar a z2 is elvezhetove valik 😂💀