-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #278231 üzenetére
17. kattog, nyikorog, kotyog, ropog
18. PUR hab, gyorskötöző, duct tape
19: sárvédő, prizma, kitámasztó
20: Medve, b+
21: A strava ( garmin, bryton, stb ) bekaphatja
22: vegyél rendes kerékszettet
23: tavalyi geo
24: melyik mezzel hány w?[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Hasaggymeg #278231 üzenetére
9. ponthoz videó, bár ha jól értem, a bringás súlyán tanakodnak, nem a bringa súlyán.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
válasz
Hasaggymeg #278231 üzenetére
A derekamat meggyógyította a bringázás. A térdemet bizonyára meg is erőltettem, meg eldőltem vasárnap, és később oldott az SPD, az is megrántotta. Csak ez már a második ilyen visszatérő fájdalom ugyanott. Amúgy én pörgetésre álltam be, 90 rpm körül.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
ReFleXx
addikt
válasz
Hasaggymeg #278293 üzenetére
32. méred a pulzust, b*zi-e vagy?
33. 1% átlag emelkedés alatti ride-ot felse told stravara
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
tacto
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #278352 üzenetére
Annyi. Ez a regi, titancsöves valtozat meg, egy felre is van teve meg, aztan lehet, minek majd az ebikera.
-
mauimagic
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #278344 üzenetére
Múltkor vettem észre, mikor szétszedtem a bringát, hogy a nem hajtás oldali teljesen be volt állva. Szétszedtem, kapott zsírt, de darál.
Középcsapágy egyébként nem is kap sok sarat, nagy dzsuvában sem, inkább az alsó forgáspontok.
Sarazás után mindig lemosom a bringát, nem magasnyomásúval, ezért sem értem, hogy hogy bírhat csak ennyit -
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #278348 üzenetére
Azt irtak am h sajnaljuk bla bla, de forduljak azokhoz akivel szerzodeses visznyban vagyok , a bolthoz. Igy nem foglalkozok vele. Megirom a boltnak is de a valasz tudom h a lesz: be kene vinni. Ezert irtam amit hasznalom, es majd upgrade. Már megnyugodtam hogy tutira nincs baja a váznak nem kell itt ugrándozni a biringával ausztriába..
Kérdeztem a szervizest a váltótartó fül lötyögéssel kapcsolatban is, azt mondta teljesen normális más gyártóknál is h lazítani kell, sokszor találkoznak vele. ( bár azzal amúgy se foglalkoztam de rákérdeztem miként vélekedik)Rendes volt srác kibeszéltük a dolgokat, szedtük az agyat megnéztük belülről megnéztük a tengelyt..
Ez ilyenő se szereti a fulcrumokat, azt mondta : jók, egy szint feletti szériák..
[ Szerkesztve ]
-
szuszinho
őstag
válasz
Hasaggymeg #278338 üzenetére
Elég, ha a mez vízálló
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
Hasaggymeg #278380 üzenetére
"csak a pálcákon már kényelmetlen lenne ülni?
"
ő még annál is tovább ment egy lépéssel.
bár már asszem volt linkelve, de most idevágówir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
SteveAd
tag
válasz
Hasaggymeg #278380 üzenetére
+1: levelet a boltnak, benne azt, hogy 1000km extra autozas arban nem fer bele, de valami megoldast (jovairas pl) javasoljanak. Igazabol a bolt indithatna egy garis eljarast a Cube fele cserekerekert.
Bringaland nem tud segiteni? Vagy OEM kereknel nem biztositanak semmi garis szolgaltatast Fulcrum kerekre?
Esetleg meg Stumpf Robit (Rob4Bike) is erdemes megkeresni, regebben forgalmazott es javitott is Fulcrumot, bar mintha egy idejen szuneteltetne a ceget. -
Lacerta
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #278424 üzenetére
Minek vinnéd ki az erdőbe, addig is cipelni kell. Eszi a wattokat.
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #278424 üzenetére
---
Jah, 17.5 kg volt viz nélkül talpközép korszakom elején
--[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #278424 üzenetére
Még egy dolog: a szerelővel szóba került az alu csavar a nyeregcsőnél. (Tudni kell ők is forgalmaznak/arulnak 1-2-4..stb millaa gépeket) es nagyon sok gépnél ezt használják direkt azért ne tudj serülést okozni a vázban/nyeregcsőben, a karbonban. És h inkább a csavar feje törjön / nyalódjon el. Nem értem az miért jobb..páran ezzel szívtak már agree nál. Illetve a gari is ugrik ha benne hagyod(acelt) es valamibaj lenne ott. Eñ vettem acelt, kicserelem csak kicsit csiszolnikell a fej szélessegen es elteszem az alut.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #278444 üzenetére
Nem, egy viszonylag magas pakisztáni dombra
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz
Hasaggymeg #278463 üzenetére
Na most kezdtek megijeszteni, pedig tagot és droppert (Fox mindkettő) akarok nagyszervízre küldeni. Boostworx, Hercegshox, Dr. Bike jöhet szóba, de hát kiben lehet bízni? Ráadásul a Boostworx még futározós is. Volt szerelőként eleve nehezen viselem, ha más piszkálja a bringámat, de a Fox célszerszámok megvétele meg olyan tétel, amit évi talán egy alkalomért nem szívesen vállalnék be.
-
Karaya
tag
válasz
Hasaggymeg #278465 üzenetére
Tejet nem engedi át, szerintem pont az a gond, hogy a gumi oldalfalán olyan apró lukak vannak, hogy a lötyi részecskéi túl nagyok, hogy behatolva zárni tudják. Az igaz, hogy a gumiköpenyen nem találok semmi utalást, hogy TR lenne, viszont az első már 1 hete tartja a nyomást rendületlenül (azt nem is teszteltem szappanos permettel)
-
Speedy007
őstag
válasz
Hasaggymeg #278491 üzenetére
agilitás mitől függhet még?
-
Speedy007
őstag
válasz
Hasaggymeg #278523 üzenetére
Nem terepen használom nem is járok vele arra aszfalton. Lánc villa hossz kb.ugyan annyi mind a kettőre 114-s lánc kell,ugyanúgy 3*9-s ,kormány szélesség egál, stucni KTM-n hosszabb 110-s Kellys-n 90-s mind a kettő állítható , ugyanaz a teleszkóp van elől csak az egyik V-Fékes a másik tárcsa fékeshez való , KTM kereke papíron nehezebb mivel 36 küllős kerék van rajta Kellys-n 32 küllős. Akkor marad a váz geometria, illetve az alkatrészek minősége mivel a sárvédő ugyanaz ,úgyanúgy alumínium csomagtartó rajta és kosár van hátul ,nyereg is ugyanaz csak a nyereg cső különböző KTM-n sima nem rugós van Kellys-n rugós. Súlyra mind a kettőt emelgetve orrnehéznek mondanám a teleszkóp miatt de érzésre a KTM a könnyebb hiába hogy az a nehezebb vázú 7005-s alumínium Kellys 6061-s
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #278574 üzenetére
Van! Úgy hívják, single speed.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
RexpecT
addikt
válasz
Hasaggymeg #278577 üzenetére
A Rose poén az nem esett le
Színben a Rose borealis green jön be a legjobban, utána a feketés-zöldes rockrider, a váz forma az egyik sem rossz, de talán a radoné tetszik a legjobban.
Viszont ár-értékben szerintem a Rose a legjobb. -
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #278574 üzenetére
Na igen...
Majd megfigyelem nyáron a 17 mint alja, hátul országútra elég lesz e komfortosan, mert akkor a 11-30 as ultegra kiosztása tökéletes lesz nyáron. Így is úgy is a lesz, de lehet majd teszek kísérletet a jövőben a Micha egyedi kiosztásával. Próbát mindenképp megér. Annyira szörnyű nem lehet a váltás vele.. csak erre csinálták. Rival-al tökéletesen működik azt írták , ennyit tudok. Majd még kutakodom
Most télen határozottan érzem hogy kell(ene) a 18-19 befejezőleg.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz
Hasaggymeg #278584 üzenetére
Ja tényleg.
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #278577 üzenetére
Érzem útjaim során mi az ami hiányzik, és jól jönne.
Az hogy levetítem a csepeles áttétre, azért hogy lássam ott ez minek felel meg, de am ez is mutaja azt hogy lényegében a tempóm sebességem nem igazán változott semmit.
Így nem meglepő hogy azok a kiosztások is jól jönnének csak 50-es tányérhoz vetítve.
persze majd alkalmazkodik az ember, valszeg változik a ritmikus csapásszám ..picit gyorsulok is...Most télen egy 140 pulzus mellett 28-29 es átlag komfortos volt 40-50 km-en a cube-val...itt az én ritmikámban pont egy 18 as fog jól jönne ám ide. Ezt érzi az ember.
Lehet csak én látom így, számomra zavaró a 2 fogas ugrás ott, ahol tempó sáv van.Mondok még valamit, komfortosan, sztem nagyobb tempóm is lenne, és megkockáztatom azonos pulzus mellett. Ugyanis az 50-17 már azért hosszú távon nem kényelmes most télen, de az 50-19 picit alatta van annak, mint ami komfortosan még menne.
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz
Hasaggymeg #278568 üzenetére
Köszi szépen
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
RexpecT
addikt
válasz
Hasaggymeg #278660 üzenetére
Ez sem rossz valóban, bár ennyit már nem szívesen adnék ki, csak valami fancy elektromos váltós cangáért.
A kistesója viszont ettől olcsóbb, kinézetben és súlyban is elég jó.
Pár külfödi webshopban nézve, nem is nagyon elérhető egyik sem, vagy csak limitált méretben, itthon meg elég drága.[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz
Hasaggymeg #278660 üzenetére
Másfélszer annyiért illik is jobbnak lennie.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #278660 üzenetére
A geo le van maradva pár évvel. Tudom, nem számít
. De amúgy "rendes" boltokban sokkal drágább is nem?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RexpecT
addikt
válasz
Hasaggymeg #278666 üzenetére
De mi az akciós árat nézzük. Az 2000 euró.
-
Ixion77
őstag
válasz
Hasaggymeg #278666 üzenetére
A 3-mas Scalpelnél pedig már messze nem egyértelmű hogy jobb a Cube. Geoban nyilván nem, a többi is kérdéses. De még ott is van több mint +25% árkülönbség: 2000
A mostanában volt akciós árakon az 500+ euró különbségből jelentős upgradek kijönnek.A presztízst és kinézetet már nem is említem, mert lehet hogy csak az én szememben jobb márka a Cannondale a Cubenál.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #278666 üzenetére
[link] , volt olcsóbban is, de elkapkodták, máshol lehet most is van. Innen Romániából nézve 1200 euróval olcsóbb a Cube gépnél. A Scalpel HT 4 még olcsóbb, itt vannak a korábbi linkjeim.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz
Hasaggymeg #278643 üzenetére
a trükk az, hogy a displayekbe is gyakran tesznek egy polarizált réteget, így onnan is csak a merőlegesen a felületre eső fény megy ki. az ilyet nem nagyon látni polarizált lencsés szemüveggel. ki lehet esetleg próbálni, hogy egy 0,2 mmes fóliával ez hogy viselkedik, az tudja csökkenteni ezt a hatást.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ixion77
őstag
válasz
Hasaggymeg #278687 üzenetére
A szín alapján ez egy Scalpel 3. Valószínűleg az S méret az 1075g, az XL méret pedig 1230g.
Tekintve hogy pl. seat tube hosszban 36% a különbség köztük, a +155g / +12.6% szerintem reális lehet.
A marketingbe meg nyilván a legkisebb súlyú modell értékét rakják. Örüljünk, hogy nem hoztak ki a számháború érdekében egy XXS változatot.[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
mauimagic
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #278696 üzenetére
A féket én sem ismerem, lehet ott kilóg a lóláb...de:
a karbon váz ne tévesszen meg, ez egy trail bringa, túlépített vázzal, 2.4-es gumikkal, a SID meg 120-at mozog 35-ös becsúszókkal, nem az anorexiás kistesóHasonló, mint a Canyon Stoic, vagy Merida Big Trail, csak vagy 3 kilóval könnyebb.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #278712 üzenetére
Ez igaz hogy minden nap más, de az is igaz hogy tudom milyen sebesség tartományban közlekedek az évi 10K kmből, ennyi tapasztalat azért kijutott belőle.
"Inkább az van amit megszoktunk aztán esetleg hiányoljuk."
Ebben nem értünk egyet ebben a kontextusban, ugyanis én nem megszoktam a 28-32 es tempót, hanem ennyiben vagyok képes közelekedni hosszabb távon. Ez nem megszokás ez a teljesítményem. Télen alsó fele nyáron felső. Így ehhez kell igazítanom a hajtást is.
Ahogy írtam, nem változott az utazó tempóm az országútival sem adott pulzustartományhoz mérten, legalábbis első blikkre úgy fest sőt...
Annyi a különbség hogy mintha ezzel most télen menne a nagyobb pulzus átlag is és hozzá a nagyobb átlagsebesség, DE még mindig 30 km/h beszélünk ride-átlagban "csak"![ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #278707 üzenetére
Szerencsére nem papírkutya, tavaly 4-5X tekert összesen és nem nyöszögött a 28-as átlagért sem.
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #278721 üzenetére
azt hiszem egy ekkora canyon endurace
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #278728 üzenetére
nana, szandált (+zoknit ha hűvösebb van) nem bántani!
-
Lacerta
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #278728 üzenetére
Az Igazi Férfi mezítláb!
-
válasz
Hasaggymeg #278721 üzenetére
EZ, 2XS-ben.
Ringman:
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
lsebestyen
addikt
válasz
Hasaggymeg #278754 üzenetére
alu.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #278814 üzenetére
Ertesz a felnifekes bringakhoz?
A Trek is 54 -es vaz, 54,3 a top tube, de a tabla szerint jo a magassagomhoz. Bar mindig a tartomany aljan vagyok. Ebben az esetben sportosabb lesz, stabilabb, de kenyelmetlenebb?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #278816 üzenetére
+1 Utólag nem lehet tárcsafékre átállni, mert sokszor nincs a vázon lehetőség rá. Amúgy is drága az fkv miatt az utólagos átállás.
-
Because
őstag
válasz
Hasaggymeg #278851 üzenetére
Szerintem el fogja passzolni...
Amúgy a méret még szerintem jó lenne, de engem pont a horpadás zavar.
Visszaküldésnél 0 value-ként írják feltüntetni, erre most jeleztem nekik, hogy több helyen is kérdeztem, de azt mondták ez így nem fog átmenni. Ráadásul az online kitöltők így nem is engedik. Kisebb céget is próbáltam azok pedig nem visznek ennyire külterületre...
Jó meg frankó és olcsó, csak baj ne legyen![ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz
Hasaggymeg #278856 üzenetére
Költözünk hamarosan és bontottat nem akarok reptetni, nehogy eláztassa a dobozt, vagy szétkapják miatta.
Egyszerűbb elajándékozni.
Szerintem nem tud amúgy megromlani, nekem a két évvel korábbi is működött. -
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #278854 üzenetére
Gondolom nem próbáltad ki az összes létező
balaclavatsímaszkot, szóval létezhet nem?. A logika alapján igen: felül legyen szoros, a szájnál hálós és elvileg kész is.
És íme a legújabb naiv vs szkeptikus vita kezdete
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #278864 üzenetére
hasonló a tapasztalat nálam is.
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #278868 üzenetére
Ezt akartam írni, hogy olyan ócska minőségűek a menetes agyak, hogy imbolyog a sor rajta, amikor a kerék forog. Ezenkívül tényleg a csapágyak felfekvése miatt gyenge az egész. Leszedni sem egy álom ha rászorul az agyra a racsnis sor.
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #278870 üzenetére
Az nem semmi lehetett.
Én egy golyóscsapágyas kazettát sem szerelnék szívesen, az is tele van kis csapágygolyókkal.
-
rétisün
veterán
válasz
Hasaggymeg #278895 üzenetére
én is sokallom, de nem érzem magasnak.....
vagy nagyon elmérek valamit
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Mezga Aladár
veterán