Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    Szerintem amint emberi áron is megoldható lesz a súly és a csavarodásmentes villa problémája,el fog terjedni minden kerékpáron. Sőt,megkockáztatom,hogy ha eleget élünk megérjük a dupla tárcsás fékek idejét is. Legalábbis a versenykerékpárokon,ahol indokolt lesz. Száraz körülmények között nem hiszem lenne különös teljesítmény különbség a jobb patkó,vagy V fékhez képest,hisz a felni tulajdonképp egy 28"-os tárcsaként funkcionál,de ha belegondolsz mégsem az lehet a legideálisabb megoldás,hogy a felni oldala egyben a féktárcsa kopó felülete is.Ennél rosszabb még az volt mikor a gumit fékeztük.Biztos láttatok ilyent.Én még mentem is hasonlóval és állítom,hogy a sáros utak ellenére akkortájt nem volt sok sáros kerék. :D

    reflxx..."A mostani bicajt vásárláskor 3/7-es fokozatba váltottam és azóta ott van és így is elég könnyű tekerni"...ez a legjobb amit mostanában olvastam! Fénysugarat hoztál reggelembe,köszönöm! :D

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák