Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Tothgera30 #39262 üzenetére

    Ami igazán jó áron kelleti magát arra hamar lecsapnak.
    Amikor mentem a Ghost ebike-ért közvetlenül utánam jött egy fickó és már kérdezte is, hogy azt ott meg is veszem, mert őt is érdekelné. Mivel kiváló állapotban volt, baráti ára ellenére, persze el is hoztam, de ha egy fél órával később megyek már valószínű nincs ott.
    Egyedül a hátsó gumi volt kopott rajta, amúgy hibátlan, illetve a "leszervizelve" duma egy nagy hazugság volt, de erre számítottam is. Villát már szétszedtük, kipucoltuk, kapott új olajat, 100%-os belülről, semmi kopás.
    Amikor elhoztam a fékek befogtak, és a villa becsúszóra kenődött fel a kosz, mert az bizony szétszedve nem volt, de még így is megérte. Most hibátlan a drága. :)
    Még nem sokat használtam, meg nekem még kicsit hűvös van. :) Hegyen még nem voltam vele, eddig csak városi használatban volt, de nagyon kellemes kis bicaj, 3 fokozatú rásegítés van rajta, 2-es városban mindenhova elég. Tetszik a geometria is, hogy 120-as a villa benne, nem 100mm-es. A tapered fejcső és villanyak is nagyon jó merevséget ad az elejének. Hatótávja 2-3-as rásegítés mellett vegyesen, városban 60-70km. Terepen nagyobb emelkedők mellett szerintem 40-50km lehet. 1-es rásegítés mellett meg 100km körül van a hatótáv, mondjuk az aksija se túl nagy. Azért szerintem egy középmotoros bicaj mindenképpen jobb megoldás terepre, de jól kitalált geoja van ennek is, nem rossz az irányíthatósága és a súlyelosztása.
    Az össztömege valóban jelentős, de ezt csak akkor érzékeled ha fel kell cipelni például pár emeletet.
    Ha sík úton tekerek elég 1-es rásegítésen használni és emelkedő függvényében állítom 2-es vagy 3-as ra. Így 26-27km/h megyek mindenhol, nem lassulok ez alá emelkedőn se. Azért a 45-ig hajtó motor jobban tetszene, de tulajdonképpen ez is elegendő.

    A 29"-es ebike valóban más világ lehet, bringaexpón ki is próbáltam párat az új bosch motorral, brutál erős. Mentem merev vázassal is meg össztelóssal is, az össztelósból egy enduro haibike-al, 160mm rugóútja volt úgy emlékszem. Na ez már kicsit sok szerintem az elektromos motornak, persze ezt is meghajtja, de a merev vázas olyat ugrott mint egy szöcske az endurohoz képest, pedig elvileg ugyan az a 60Nm preformance line motor volt bennük, de az enduro kicsit elnyelte azt a teljesítményt. Az ideális fully ebike szerintem 29"-es, 120mm rugóút körül van, ez már jó futóművel rendelkezik, de még nem túl sok a motornak és érzed rajta a teljesítményt. Most úgy néz ki mégiscsak tudok szerezni a bergamont 29"-es ebike-ból. Ez esetben megválok a Ghost-tól, meglátjuk.
    Majd ha kicsit több időm lesz, meg kellemesebb hőmérséklet akkor felnézek a hegyre és csinálok pár képet is. Megnézem mit tud a Ghost egy kis terepen. :)

    Ja még valami kicsit kifaggattam az ebikeshop-os srácot a bringaexpón, azt mondta 1500m szintet és 80-100km-t 1 töltéssel elmentek a bosch motoros montikkal, 400Wh-s aksival, az azért nem rossz egy töltéssel. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák