Új hozzászólás Aktív témák

  • tatabike

    őstag

    válasz szjoci #32323 üzenetére

    Semmiféle ellentmondás nincs, ugyanis pont azt írtam, hogy a határoló csavar nem lehet szoros, mert akkor feltámaszkodik a határoló lemez élére, az meg nem jó. Az azt jelenti, hogy rosszul van beállítva a váltó, és már a határoló csavarnak kell megfognia, hogy ne dobja túl a láncot. A határoló csavar nem ezért van, hanem azért, hogy extrém esetben megfogja a váltót. Pl. elszakad a váltóbovden, mert beleesel az árokba. Vagy vannak gagyii markolatváltók, amikben eltörik a határoló, és túl tudod tekerni a felső holtponton, ilyenkor megfogja a váltóban lévő határoló csavar. De az nem azért van, hogy megtartsa a váltót a végpontokon.

    Ha nem állítod be a bovdent, és a váltót, akkor mihez képest állítod a határoló csavarokat, elárulnád? 20 éve építek és szervizelek bringákat, szerinted...? Nekem akarod megmagyarázni? Ne viccelj már... :(((

    És légyszíves, ne bulvár módszerrel emelj ki mondatokat a szövegemből, mert ezt rühellem. Hogyan is folytatódik a mondatom, amit idéztél?! Miért nem az egészet idézed? Várj segítek:

    "Ha érezzük, hogy kezd szorulni, az azt jelenti, hogy a csavar belső vége elérte a határoló lemez élét. Ekkor azonnal hagyjuk abba a befelé tekerést, egy fél fordulatot (nem többet) tekerjük visszafelé, azaz kifelé a csavart, és már kész is a beállítás."

    [ Szerkesztve ]

    Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Új hozzászólás Aktív témák