Hirdetés
- Frostpunk 2 - 350 ezer eladott példány alig néhány nap alatt
- Premier dátumot kapott a Monument Valley III (Android, iOS)
- Predator: Hunting Grounds - Egy hét múlva érkezik PS5-re és Xbox Series X/S-re
- Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
- Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz Csokicsibesz #266719 üzenetére
- Egyáltalán nem komplex, ilyen váltók hamarabb léteztek mint a láncváltó, több, mint 150 évnyi tapasztalat van a fogaskerekes váltók mögott. Az mondjuk tény, hogy teljesen más a gyártási folyamat, másféle anyagok és berendezések kellenek hozzá, de ez mondjuk egy manageri döntés meg pénz kérdése.
- Mivel ezt senki nem lépi meg a nagy gyártók közül, ezért csak kis manufaktúrák foglalkoznak ilyesmivel, tehát nem tud olcsó lenni.
- Mivel nem olcsó, nem terjed el.
- Mivel nem terjed el, nincs rá erőforrás hogy sz*rrá leaneljék és spóroljanak minden grammon, tehát nehéz marad.
- Mivel nem terjed el, nem szabványosítják és nem kapsz hozzá minden sarkon hozzá való vázat, amit nagy tömegben, és szintén szénné fejlesztve f*snak a gyártók.Ha mondjuk húzna egy nagyot a Shimano vagy a Sram, és megvennék a Piniont ( Effigeart, stb ) - lehet, hogy pont erre is játszanak - vagy fejlesztenének sajátot, és nyomnák, akkor pikk-pakk elterjedne.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen