Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz mauimagic #266456 üzenetére

    Sajnos a kinézet miatt felülírja a könnyű szervizelhetőséget az ipar. Outinál még elhiszem, hogy pár %-ot jelent placeboban, amivel áramvonalasabb lesz a bicikli, meg tényleg jól néz ki, hogy kábelmentesnek néz ki (ha nincs elektromos váltás, de akkor is ott vannak a fék kábelek), de ha valamit cserélni kell, akkor jön a szívás.

    Szerintem az arany középút MTB-nél az amikor a vázban van elvezetve a vezetékek és, de előbukkan a fejcsőnél, meg az alsó részen a váltóhoz meg a tárcsafékhez. Azt még nem annyira szívás szerelni (persze az össztelósnál lehetnek meglepetések) és jól is néz ki. Csak nem a mai divatos kilométer hosszúra hagyott vezetlkekkel a kormány körül, mert mindegyik gyártó túl hosszúra hagyja manapság.

    Másrészt engem az sem zavar ha külső elvezetésű, legalább két perc kábelt cserélni és 100 %, hogy nem csörög belül a vázban semmi. Tök egyszerű volt például a hidrós fékeket is felszerelni, mert a féktest rögzítése után csak oda kellett kötegelni a tartószemekhez és kész is volt. Persze ebben is vannak hülye megoldások, például a múltkor említett szomszéd Stevens Tongája. A hátsó váltó bowdenháza bal oldalt van elvezetve és a hátsó kerék előtt (!) van elvezetve a jobb oldalt lévő hátsó váltóhoz. Nem tudom mi értelme, de randa és ha felkap valamit a kerék, akkor biztos jót tesz neki. Majd lefotózom, itt van a bicikli a lépcsőházban.

    Hasaggymeg: Meg lehetne oldani, elég lenne egy béléscső, amibe el lenne vezetve, akár fémből. De valószínűleg a drágább bicikliknél is jobban van megoldva, például Scott Spark.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák